Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus kelyje
- Kokybiškas interjeras
- Geri varikliai
TRŪKUMAI
- Brangus
- Nedaug erdvės gale sėdintiems ir bagažinėje
- Nekomfortiška pakaba
"Nepaisant to, kad naujas MINI tapo didesnis, tačiau jis tapo tik vos vos mažiau manevringas"
Lyginant naujajį MINI su senuoju, jį galima būtų pavadinti „rask 10 skirtumų“. Ištiesų naujasis MINI yra visiškai naujas didesnis modelis, su naujomis visomis kėbulo detalėmis, nors visas dizaino sąvybes išlaikė labai panašias. Viduje automobilis tapo erdvesnis, tad tapo patogiau sėdėti ant galinių sėdynių, priekinės sėdynės pasižymi itin aukšto lygio patogumu, o bagažinės apimtis padidėjo iki 211 litrų. Nors priekinė panelė išliko labai panaši, tačiau čia pastebimas tiek aukštesnės kokybės medžiagų panaudojimas, tiek kokybiškas LCD ekranas (valdomas labai panašiai kaip 3 serijos BMW), bei patogus kitų mygtukų ir jungiklių išdėstymas. Be to itin gražiai atrodo keičiamos spalvos interjero LED apšvietimas sumontuotas durelėse. Daugiau naujovių galima surasti po MINI kapotu. Čia siūlomi penki nauji varikliai: trys benzininiai ir du dyzeliniai: 1,2 litro trijų cilindrų benzininis su 102 AG galia, 1,5 litro trijų cilindrų benzininis su 136 AG galia (BMW B38 variklis), 2,0 litrų keturių cilindrų benzininis Cooper S (BMW B48 variklis), kuris generuoja 192 AG, 1,5 litro trijų cilindrų dyzelinis (BMW B37 variklis) turintis 95 AG arba 116 AG galingumą (Cooper D) ir 2.0 litrų turbodyzelinis 4 cilindrų variklis, kuris generuoja 168 AG galią (Cooper SD). Nepaisant to, kad naujas MINI tapo didesnis, tačiau jis tapo tik vos vos mažiau manevringas. Kita vertus platesnė provėža ir ilgesnė ratų bazė suteikė automobiliui daugiau stabilumo ir komforto važiuojant užmiesčio keliais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2020-10-19
Vaidotas Žala išbandė perrinktą ir Dakarui paruoštą MINI: adaptuotis reikia iš naujo Įpusėjus rudeniui ne tik baigiasi automobilių sporto sezonas, tačiau ir prasideda lenktynininkų pasiruošimas sunkiausiomis pasaulio lenktynėmis pripažintam Dakarui. Nors „Agrorodeo“ komandos pilotas Vaidotas Žala viso sezono metu lėkė klasikinio ralio trasomis ir „rinko“ sportinius kilometrus, sekmadienį surengtų treniruočių metu atsisėdęs prie Dakaro greičio ruožams paruošto MINI pripažino, kad po pertraukos „persikalibruoti“ nėra lengva.
Viskas kitaip nei R5
Lenktynininkas pripažino, kad pradžioje abejojo ar treniruotes rengti verta, mat oras Lietuvoje buvo pakankamai prastas. Vis dėlto, vos testams pasibaigus V. Žala neabejojo, kad jie buvo labai svarbūs ir reikalingi.
„Pastaruoju metu oras atšalo, o ir gruntas nedžiūva, todėl turėjau abejonių ar vertą MINI mesti į purvą, bet dabar labai džiausiuosi, kad galų gale nusprendėme pasidaryti šį testą. Šiame automobilyje nesėdėjau nuo birželio mėnesio, o MINI skiriasi nuo klasikinio ralio technikos, todėl atsisėdus prie jo vairo tenka adaptuotis prie valdymo, ypač variklio darbo.
Klasikinio ralio automobilis sveria 1250 kg, o MINI beveik 2 tonas, todėl jų valdymo skirtumas yra pakankamai ženklus – kitokia inercija, balansas. Kai važiavau pirmą ratą atrodė, kad arba automobilis „netraukia“ arba pats „nepataikau“, bet „sukant“ kilometrus sekėsi vis geriau ir geriau, pagaliau, rodos, ir variklis puikiai sukasi, ir trauka atsirado, ir į posūkį pataikau. Trumpai tariant, viskas grįžo į savas vėžias“, – įspūdžiais po treniruotės dalinosi lenktynininkas.
Pirmas ir paskutinis testas Lietuvoje
V. Žala teigė, kad sekmadienį surengtų testų metu iš viso su MINI įveikė apie 150 kilometrų, kurie tapo puikia proga „persikalibruoti“ iš klasikinio ralio į Dakaro režimą. Lenktynininkas pripažino, kad prieš startą Dakare dar tikisi surengti nedidelius testus ir Saudo Arabijoje, prieš pat lenktynių startą.
„Žinoma, tikiuosi, kad padaryti apšilimą pavyks ir pačioje Saudo Arabijoje prieš administracinę ir techninę komisijas, tam planuojame skirti maždaug pusdienį. Vis dėlto, sekmadienį buvo mūsų vienintelis ir pagrindinis testas Lietuvoje, kurio metu išbandėme ir automobilį bei patikrinome ar nieks nesulūžo, neatsisuko ir nepradėjo varvėti“, – aiškino V. Žala.
Pirmi kilometrai po remonto
Lenktynininkas priminė, kad dar vasarą automobilis buvo išsiųstas „X-raid“ komandai, kuri automobilį nuodugniai perrinko ir paruošė naujam startui sunkiausiose pasaulio lenktynėse. V. Žala aiškino, kad kaip ir po kiekvieno Dakaro, automobilis buvo nuodugniai patikrintas, o pagrindiniai agregatai buvo perrinkti.
„Automobilis buvo visiškai išardytas. Vienintelė vieta, kurios nelietėme yra variklis, nes jo resursas yra pakankamai didelis – apie 15 tūkstančių kilometrų, todėl skaičiuojame, kad artėjančiam Dakarui jo turėtų užtekti. Tiesa, turbokompresorius taip pat buvo pakeistas nauju“, – MINI remonto darbus komentavo lenktynininkas.
V. Žala teigė, kad dabar komandai svarbi data – lapkričio pabaigoje, kai MINI, kartu su visa kita komandos technika, bus išvežtas į Marselį. Ten visa Dakarui skirta technika gruodžio pradžioje bus pakrauta į laivą bei išplukdyta į Saudo Arabiją.
|
Mini modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | Cooper-One | Cooper-One | Cooper-One | Cooper-One | ||||||||||||||||||||||||||||
Clubman | Clubman | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Paceman | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Countryman | Countryman | Countryman | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mini Cooper-One TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis