2022-09-16 |
Pajero IV, 2008
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
mažai griuna
mėksta rudyti ir lepi kuro sistema
|
Turiu šia mašina 4 metai ir esu tikrai patenkintas . Važioukle tvirta ir retai kas jam nutinka , per 4 metus tik teko pakeisti stabilizatoriaus trauke , važineju visur ir y žvejyba , medžiokle dažnai ir po miesta per metus pravažiouju nedaug gal kokius 6 tūks., km . Minusai tos mšinos tai garso izolecija , detaliu kainos nepigios dažniausiai reiki pirkti orginala. Kai nusipirkau reikejo keisti iškart grandine , kuro siurblio slegio davikli ir kuro gryžtama vamzdeli dar teko pakeisti priešrūkini žibinta galini bet čia mano kaltė netyčia sudaužiau tai irgi nevisi turi pardavime. Kuro sanaudos mieste jei nedraskai tai 11 l. ( kai žmona važiouja :-D ) telpa , bet su mano važevimu 12 - 13 l. aišku pasmane yra offraod padangos jie prideda dar + 1 l. extra.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-04-06 |
Pajero savininkas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera pakaba, kokybiška įranga, erdvus salonas ir bagažinė, stabilus kelyje
Aukšta automobilio kaina, nepigus aptarnavimas
|
Pirkau Pajero Space Vagon 3,2 l dyzelį (147 kw) 2009 m. naują iš oficialaus dilerio. Labai gero pravažumo visureigis. Pakankamai galingas variklis, kurio galios su kaupu užtenka norint greitai aplenkti siauresniame kelyje ar tempti stipriau pakrautą priekabėlę. Per 11 m. eksploatacijos nuvažiavau šiuo visureigiu 132 tūkst. km. Įvertinus automobilio nuvertėjimą, degalų ir techninio aptarnavimo kaštus, vieno nuvažiuoto km kaina apie 0,4 euro. Šio visureigio stabdžių kaladėlės "prikepa" prie stabdžių diskų, jei automobilis stovi nejudinamas daugiau nei savaitę. Per visą eksploatacijos laikotarpį teko pakeisti galinius ratų guolius, vieną tiltų perjungimo daviklį, stabdžių diskus. Visa kita - eiliniai TA. Šis visureigis pakankamai komfortabilus ilgose kelionėse. Važiuodamas šiuo automobiliu kalnuose, prastesniais keliais ar blogomis oro sąlygomis jautiesi pakankamai saugus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-09-07 |
Mitsubishi Pajero 3,0 automatas benzinas 2014 (nerekomenduoju)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kuro sąnaudos, greičių dėžė, patikimumas
Surinkimo kokybė, salono patogumas
|
2015 m. Pradžioje darbo kelionėms nusipirkau naują Pajero 4 ir Pajero Sport 2.5d. Naudojame keturiese, kiekvienas nuvažiavome po 70 K. Km. Kiekvienas iš kolegų turi savo asmeninius automobilius, o vienas iš jų tą patį Pajero 4, tas draugas nusipirko šiek tiek vėliau. Jis nekreipė dėmesio į mūsų patyčias apie automobilį, tačiau po pusės metų jis oficialiai pripažino, kad jis „labai nusivylęs legendiniu automobiliu“.
SALONAS (nepatogus):
Aš nesu reiklus salono apdailai, standartinės garso sistemos kokybei ir kitoms smulkmenoms, mano nuomone, nėra svarbiausi dalykai automobiliui, kuris skirtas darbo reikalams. Pakalbėsiu apie salono patogumą: nepatenkinama. Ant vairuotojo sėdynės yra nepatogu, kaip ant taburetės; kai bandau įsitaisyti, nuolat su kairiuoju keliu nuspaudžiu priešrūkinių šviesų mygtukus (galinių ir priekinių, jie yra kairėje nuo vairo sėdynės lygyje). Sunku įkišti ranką tarp durų ir sėdynės - nepatogu reguliuoti, sunku daiktus įdėti į durų šoninę kišenę. Jei kas nors nukrenta po sėdyne, tai labai sunku ištraukti. Kažkokia vežimas, o ne automobilis neįmanoma rasti rankenėles, kuria būtų galima atidaryti benzino baką, neišlipant iš automobilio. Jaučiuosi laisvai tik virš galvos, o likusi dalis yra gana gėdinga, net ir ribota.
Salono nepatogumai YRA TIK PUSĖ BĖDOS!
PRAVAŽUMO CHARAKTERISTIKOS (spąstai šio automobilio savininkams):
Automobilis yra skirtas tik vidutinei bekelei. Ant įprasto asfalto yra labai nestabilus. Padangos šypuotos, standartinis dydis, vasarą uždedu vasarines, standartinio dydžio. Neišima posūkių, nesuka į šoną, reikia stipriai laikyti vairą, o automobilis vis tiek eina tiesiai (ir tai 70-80 km/h greičiu švelniame posūkyje), stabdžiai yra sunkūs ir kvaili. Jei asfaltuotas kelias yra šiek tiek žvyruotas, gali pradėti mėtyti ant gana tiesaus ruožo 90 km/h greičiu (net nekalbu apie staigų posūkį). Netikėjau, bet mano draugai patvirtino, kad reguliariai tas pats šūdas (vienas pripažino, kad jis netgi vieną kartą apsisuko ant kelio). Buvau sukrėstas. Nusivylimas apima, kai tenka man sėsti prie šio automobilio vairo, nors kasdieninė vairavimo patirtis yra daugiau nei 10 metų. Pakaba yra kieta, o duobėtame kelyje pradeda joti kaip arklys: važiuojant greitai, automobilio protektorius atšoka nuo asfalto ir pradeda mėtytis į visus šonus.... Taip, automobilis yra didelis, sunkus, bet bukas kaip karvė ant ledo.
Turiu X5 2006 m, draugas Lexus NX200, trečiasis Toyota Corolla, ketvirtas (apie jį pirmai rašiau) tą patį Pajero 4.
Daugelis gal pasakys, kad esu šališkas japonams. Bet ne, aš nesakau nieko blogo apie Pajero Sport 2.5d, puikus automobilis, ant kelio stovis super, pakaba yra minkšta, dinamiškas, lakstau daugiau nei 150-160 km/h. Jei mes važiuojame kartu, mes pasiimame Pajero Sport 2.5d.
Negaliu pasakyti nieko blogo dėl Pajero 4 patikimumo: taip nedideli remontai, abu galiniai guoliai pasikeitė ir kažkas kito. Bet manau, kad saugumas yra svarbesnis už patikimumą.
P.S.
Dar man nepatinka, kad jei automobilis užvestas, negalima išjungti gabaritinių šviesų.
Nepamirškite, tai tik mano asmeninė nuomonė. Niekada nepirksiu tokio automobilio už tokius pinigus, kaip mes paėmėme. Geresnis X, ar Cruiser‘is.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Zilvinas | 2015-11-29 |
Pajaro 3.2
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pravazumas. Patikimumas. Solidi isvaizda.
Garso izoliacija. Ekonomiskumas.
|
Taigi Mitsubishi Pajaro. Visu pirma manau tai tikras (VISUREIGIS) , cia nerasite Traukos kaip BMW SUV markes automobiliuose. Taipogi Pajero nei is tolo neprilygsta , kad ir AUDI Q7 interjieru. Taciau nei BMW , nei AUDI SUV`AI negali lygiuotis i PAJERO pravazuma... O tai jau didelis pliusas PAJERO. Jei norite aki traukiancio parketinio 'DZIPUKO' PAJERO ne jums!
Pliusai: 1.Pravazumas 2.4x4 sistema , o didziausias pliusas vaziuokleje tai , kad betkada galite isjungti viena tilta ir mieste taupyti kura! 3.Zinoma tai orginali AUDIO sistema , dziugins net ir inoringiausio klausytojo ausi. 4. Paprastas , bet malonus interjieras (Viskas ten , kur ir turetu buti) 5.Isvaizada! didelis , ketvirtainiskas (Taip ir turetu atrodyti rimti visureigiai.
Minusai: 1.Deja , kaip ir daznas japonas turi skurdzia garso izoliacija... 2.Salonas kaip minejau kuklus , bet patogus. Taciau pradejus vaziuoti plasmasiu krebzdejimai prades erzinti. Kaip dauguma , taip ir sis 6 cylinders in line stebina graziu riaumojimu. Trauka nenustebins , taciau jegos atzvilgiu liksite maloniai nustebinti! (FORD TRANSIT pilna kelieviu , uztraukti i kelto virsutini deni bus vieni juokai). Neteko daug remontuoti , pagrinde po ziemos reikejo pasikeisti visus keturis stabdziu diskus... Buvo pradeja nemaloniai drebinti. Bet negaliu pasakyti ar tai sio automobilio minusas , ar tiesiog SKANDINAVU orai padaro savo. Siaip tai yra JAPONAS ne PRANCUZAS.... Nepaisant kazkokiu mazu minusu , automobilis surinktas tvirtai. Manau ir problemu jis dideliu seimininkui nesukels... Nepulkit ant pirmo pasitaikiusio.... Vis delto megejas parudyti , ypac dugnas. Zodziu tai didele investicija , tai nepagailekit dar poros euru ir patikrinkit pas specialistus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Antuanas | 2015-09-04 |
Mitsubishi pajero IV
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Didelis, nebrangus išlaikymas,gerai dirba greičiu dėžė
Kai bus parašysiu
|
Automobilis išskirtinis tiek išore tiek vairavimo. Žinoma vairavimas kitoks, aukštai sėdima matai kelias mašinas į priekį labai patogu. Kuro sąnaudos kaip tokio dydžio mašinai manau padorios, patikima daug vietos. Vienu Žodžiu patariu. Variklis geras traukos tikrai pakanka,gerai prižiūrimas gali daug važiuoti. Eksploatacija, gan pigi paprasta važiuoklė, skardos rūdija. Reikia patikrinti,gera nupirkus viskas super.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
sss | 2015-06-16 |
patikimumas ir ekonomija
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
universalumas
kieta pakaba
|
Pilniausios komplektacijos pajero gali pasiulyti daugiau nei galima reikalauti is visureigio statistinis pirkejas. Tai ne tik patikimas visureigis bet ir praktiskas seimos automobilis ir miestui ir autostradai. Rinkausi tarp TLC120 ir Pajero 4. Pastarasis papirko ekonomiskesniu varikliu, galimybe atjungt priekini tilta, gausia iranga ir mazesne kaina. Minusas vienas - kietas ypac gale sedintiems, su tuo reikia tiesiog susitaikyt ir priprast. Paprastas ir patikimas 4 cilindru 3.2litro turio
minimali prieziura Minimalios islaidos reglamentinam darbam, kad sugestu pagrindiniai agregatai reikia tikrai nemazai prasukt kilometru.
Kartais uzsikimsa EGR vazinejant mieste, tada tenka lysti i autostrada ir su kokia 3 pavara keliasdesimt kilometru pravaziuot kad savaime prasivalytu. Lietuviski Pajero stipriai koroduoja, aplamai dazu sluoksnis gan plonas.
Kadangi tai visureigis tai butina isitikinti ar nebuvo vaikomas bekele, ar neturejo ivykiu, ar nedaug prabeges. Radus priziureta varianta is islaidu turesite tik kurui
Pilnas atsiliepimas...
|
|
pajero | 2015-01-03 |
Pajero papildymas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
retas svecias autoservise
stabdziai, stabdziu diskai
|
Rasiau atsiliepima pries du metus, dabar noriu papildyti. Zodziu geras automobiliams kolukieciams, truksta galios, nemanevringas. Vaziavau i Lenkija vasara, tai kai lenkt reikedavo isjungdavau kondicionieriu pries tai. Masina tinka ramiam provincijos miesteliui vazineti i laukus karves melzti. Kas liecia gedimus tai nusiskundimu nera, taciau uzkniso nuolatines problemos su stabdziais. Jie tiesiog per silpni tokiai masinai, pastoviai prikepa, dreba vairas, praktiskai kas du menesius reikia tikrint, ziuret, valyt. Uzkniso juodai. Arba yra iseitis suportus ir diskus statyt nuo Mitsubishi EVO, bet plius papildomai 1800 eur.
Pardavineju ir ieskausi X5 arba RRS su ne maziau 200kw. 3.2 dyzelis 132 kw Jei nelaikot fermos ir negyvenat kaime, pasieskokit kito automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Franky | 2013-02-26 |
Mitsubishi Pajero
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pliusai
nėra
|
Dar noriu paminėti, tai kas labiausiai nustebino tai KASKO draudimo kaina, per metus tik 850 Lt šitam Mitsubishi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Franky | 2013-02-26 |
Mitsubishi Pajero
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera apžvalga, aukštas, patikimas
nežinau
|
Rinkausi tarp MB ML, MB GL, Nissan Pathfinder, Mitsubishi Pajero 3.2 did. Isklauses keletą pažystamų kurie važinėja minėtais automobiliais pasirinkau Mitsubishi Pajero 2009 metų. Pirkau iš žmogaus, prieš tai auto buvo pirkta nuo 0 km Lietuvoje salone, ir eksploatuota Lietuvoje. Prioritetas tai ir buvo, kad renkantis auto nebūtu atsukta rida ir būtų pilna serviso istorija. Mitsubishi buvo pravažiavusi 130000 km. Jau važinėju mėnesį, labai patenkintas, kol kas jokių nusiskundimų neturiu. Šiek tiek parašysiu kodėl jį pasirinkau. MB ML, GL važiuoklė pneumatinė, kas nelabai patiko, pastoviai varomi 4 (ta prasme, kad negali atsijungti tilo jei tam nėra poreikio). Kiek šnekėjau su tais kas jas eksploatuoja, tai pastoviai išlenda visokios smulkmenos kurias reikia šalinti, o ypač per šalčius. ML'e pažystamas jau keitė pneumatinius amortikus, o jis važinėjasi tik mieste ir tik asfaltu. Šitie dalykai truputi gązdino, nes mėgstu gamtą ir išvykas į ją . Tai daugiau mašinos miestui ir norintiems pasipuikuoti prieš kitus, kurie nelabai raukia mašinose apskritai. Nissan Pathfinder atkrito pirmoj eilėj. Turi draugas 2009 metų, tai jau lenda rūdys. Vidus auto labai skurdus nuvertėjimas jo nemažas. Teko vairuoti, tai pasirodė kažkoks viduj suspaustas, mažas salonas. Vienu žodžiu nepatiko.
Pradėjau naršyti įvairius forumus, daugiausia info radau rusų puslapiuose, nes šiame nieko neradau, todėl dabar nusprendžiau parašyti, gal pravers kitiems. Šiap forumuose pagrinde radęs buvau, kad problema būna dėl nekokybiško dyzelinio kuro, Mitsubishi jam labai jautrios ir ne kolonėlėse geriau nepilti. Kitiems problemos buvo dėl to kad vairas reguliuojasi tik į viršų ir į apačią, ar keliai remiasi į panelę. Nežinau, mano ūgis 185 jokių problemų ar diskomforto nepatyriau. Viskas super. Sėdi aukštai, apžvalga lyginant su kitais mano minėtais džipais nereali, sakyčiau geriausia iš visų. Per mėnesi eksploatacijos vienintelis dalykas kuris nepatiko, tai kad vairuotojo odinė sėdynė įplyšo šone, kur yra reguliavimo blokelis. Kiek aiškinausi čia pas juos silpna vieta. Susiuvimas kiek domėjausi nuo 170 Lt, nauja sėdynė apie 450 lt. Beje tie šonai iš dirbtinos odos padaryti. Iš forumų dar viena silpna vieta - tai priekinis stiklas. Jis yra statesnis ir labai gaudo akmenukus, tad pasirūpinkite iš karto KASKO draudimu. Kol kas nusiskundimų neturiu, jei pavyks po kiek laiko papildysiu foruma dėl eksploatacijos kaštų. Kol kas tiek.
Nepasitikekit perekūpais, geriau sumokėti šiek tiek brangiau bet ieškoti su pilna serviso istorija, o geriausia kad pirkta ir važinėta būtų Lietuvoje.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|