Marius | 2016-08-04 |
Colt 1.3 GL
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Maži ekplotavimo kaštai, nelepus, patikimas, jaunatviškas, sportiškas, patogus mieste.
Garso izoliacija (nėra jos)
|
Automobilis paprastas, bet patikimas. Su vokiškais automobiliais pagal patikimuma nėra ko lyginti. Seni automobiliai rudija kaip ir visi kiti automobiliai. Didžiaus korozijos židiniai yra galinės ratų arkos ir galinės nepriklausomos pakabos tvirtinimo vietos. Asmeniškai aš ratu arkas ir slenščius nuploviau ir su bitumu istepiau. Iš vidinės pusės arkas ir slenkščių apačią. Kas menus ar du dar po kartą pertepu. Jokių rūdžių. Žinoma nesitikekit, kad automobilis neturėtu jokios vidaus korozijos po 15 metų eksplotacijos. Tai nerealu. Pakaba gera ir rūpesčiū nekelia. Jei reikia pavirinate galinės pakabos tvirtinimo vietas prie kėbulo ir viskas. Tai ir visos colt didesnės ligos. Pavarų dėžė mechaninė veikia be priekaištų. Labai patogus automobilis mieste. Kaip pirmą automobilį rekomenduočiau, lengva parkuotis, viduje priekį vietos pakankamai, gele šiek tiek mažiau. Gabaritai mašinos superiniai ir dėl žemo svorio centro valdomumas ir jautimas automobilio labai geras. Varikliai neužmušami, asmeniškai teko važinėti tik su 1.3 varikliu, jei pakeiti žvakes ir uždegimo laidus ir naudoji gryną sintetinį tepalą. Tepalo beveik nevalgo, per 15000km dapilu puse litro. Miestie automobilio galios per akis gyvas variklis, užmiesti nesinorės jo spausti nes triukšmas automobilį dėl prastos garso izoliacijos bus didelis. Detalės pigios, retai gendažios ir kiekvienas mestras suremontuos automobiliuką. Nuvertėjimas koks uvertėjimas gali būti kai nusiperki už 950EUR mašina? Šaldytuvas tiek kainuoja naujas:) Apžiūrėkite galines arkas, ir galinės pakabos tvirtinimo vietas prie kėbulo, kad nebūtų prarūdije.
Kai pats nusipirkau rekomendavau draugui po mentu važinėjimo, draugas pats pasakė kad 100 kartu geriau nei dyzelinis golf.
Pravažiuota per 5 metus 80000km.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
EMIGRANTAS | 2015-08-25 |
Colt 1.3 GL LE
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis galingumu nustebino(mieste)
Rudys,rudys,rudys.....daliu kainos ir ju deficitas
|
Salonas tvarkingas ,viskas vietose .Garso izoliacijos jokios( jei neskaitysim kilimeliu po kojomis ).
Mieste per akis,isvaziavus i uzmiesti visas gerumas baigiasi, norisi islipti ir stumtelti. Daliu deficitas....kainos kosmines Saugokites rudziu,per plona skarda grauziasi kiaurai,patikrinkit zvaklaidzius
P.s. ieskokit geriau kito automobilio
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas Ch. | 2015-05-14 |
Colt = Crap
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Isvaizda : visai nieko dizainas, bet cia ir baigesi visi pliusai
Rudys (daug rudziu!!!), silpnas variklis, mazas pasukamumas, nejautrus vairas, netaupi, genda viskas (tepalas sunkesi is variklio), idiotiskai bagazine ir kuro dangtelis atsidaro (po sedyne reikia viena rankenele truktelt), esant gedimui detaliu nerasta))
|
Na ka gi kaip ir visi kai kazkas nutinka blogo reikia pasidalinti su visais, o kaip kazkas gerai gal su vienu kitu zmogum...zdz
Pati automobili pirkau is bedos, nes neturejau laiko ir reikejo pasirinkti kazka tad paemiau Colt su 1.2 varikliu ... turiu pasakyti tai pats blogiausias auto koki esu tik turejes visomis prasmemis, na nebent atrodo visai agresyviai, kas man patiko ir del to paemiau butent Colt is visu pigiu auto. Variklis netaupus, net ir bandant vazineti ramiai ryja daug, galios nera tad vaziuojant didesne ikalne visai netraukia ir reikia imusineti i 3 o kartais ir 2 pavara turint omeny, kad norit palaikyti 60-70 km/h greiti. I akseleratoriaus pedalo paspaudima reguoja vangiai....vaziavimas trasa sitam varikliui per didele nasta, o mieste tiesiog netaupi. Didelis nuvertejimas. Eksploatacijos kastai nzn dideli ar ne, bet i si auto sukisau nemazai pinigu. Gerai turiu pusbroli kuris man didmenos kainomis detales parupino tai gera kaina gavau bet siaip keiciau priekinius amortikus, priekinius diskus, kaladeles, galinius bugnus su visom spyruoklytem ir t.t. ,stabdziu slangeles, filtras tai sumokejau 700 lt ... vos tik nusipirkau auto jau reikejo pakaba tvarkyti o po 6 menesiu kaip jau rasiau anksciau keiciau visa kita ka technikine pripaise, tad siam auto reikejo daugiausiai serviso. Geriau patariu nepirkti sito auto, bet jei jau labai nori tai stai ka patikrink:
1. Paziurek ar variklio lanzeronas nesurudyjo visiskai (kaip supratau dazna Coltu lyga)
2. Patikrink ar pakaba gera (iskelk auto ir ratus paklibink, jei kliba tai jau islaidos)
3. Del rudziu netik lanzeronas ir isore rudyja, bet ir vidus tad patikrink ar tos rankenels kurios atidaro bagazine ir kurio dangteli neuzrudyjo, nes jei taip tai vienu metu atidarinesi ir kuro dangteli ir bagazine.
4. Patikrink ar yra daug rudziu ten kur buna atsarginis ratas
5. Paziurek gerai ar is kazkur teka tepalai
O siaip kaip ir sakiau genda viskas sitoje auto, o detales rasti ypatingai lanzerona yra pakankamai sunku ir jie brangus.
jei kam idomu galit paziuret ka taisiau ir kaip auto atrode sudinai https://www.youtube.com/watch?v=bfOXD5QJBTQ
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rokas 2 (papildymas) | 2013-04-17 |
colt 1.6 glx 66kw 97m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimumas,nebrangi eksploatacija
korozija
|
Vazineju jau apie 2.5 metu ir pravaziavau apie 50000.Is esmes esu patenkintas automobiliu, nes nebuvo jokiu" siurprizu".Vienintele jo beda-rudijimas (mano atveju).Nusipirkus be rudziu, po 2metu LT eksploatacijos, teko dazyt keleta detaliu.Visu remontu kainos mano galva yra tikrai protingos.Laikas nuo laiko tenka pasitvarkyti tech trukumus, bet jie nera esminiai ir juos galima atideti.Zodziu nera buve, kad automobilis neuzsivestu ar sugestu, kad negalima butu vaziuoti.Pora kartu teko keisti zvaklaidzius ,nes du is keturiu zvaklaidziu kisasi i gilius zvakiu kanalus ir turbut nuo aukstos temperaturos gana greit praranda savo savybes(pasireiskia trukciojimu ir netolygiu variklio darbu).
Tech. apziura praejo savo eiga, bedidesniu bedu
apie du metus vazineju su baltarusisku benzinu (neisrankus kurui)
sanaudos trasoj 5.5-6
sanaudos mieste minimum 9
66kw galios pilnai pakanka detaliu kainos:
priekinis zibintas DEPO 130lt, naudotaas originalus 100lt
kapotas (naudotas) 150-350lt
priekinis bamperis 120-150lt
priekinis guolis japoniskas 110lt,kinietiskas 60lt
priekinis stabdziu diskas 50lt
priekines kaladeles 40-60lt
atraminis amortizatoriaus guolis 80lt
kuro filtras 25lt
tepalo filtras 10-20lt
oro filtras 30lt
2011 pradzioj moketa 4tukst, 2013 vidurys, kainos apie 30prc mazesnes.Zodziu matosi,kadnuvertejo,bet zinant ,kad automobilis yra nebrangus, tai ir tas nuvertejimasnera "ziaurus". Didziausia demesi atkreipti i kebulo bukle, visa kita kainuoja ne daug
Pilnas atsiliepimas...
|
|
kiril | 2013-01-20 |
apie colt
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
daug
nera
|
redakcija, nuo kada colt buna sedanai? gal tai lanceriai ir apie kokia aibe dyzeliniu varikliu snekama? ypac po 1997 DYZELIU ISVIS NEBUVO. 1,3 1,6 1,8 benzininiai ir viskas. geri normaliai pirkit
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Valdas | 2012-12-31 |
Colt 1.3
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, dinamiškas mieste, negendantis, patikimas, neišrankus kurui, tvirta pakaba.
BAISI korozija, trūksta traukos užmiestyje, mažai vietos gale, plonos skardos.
|
Vairavau Colt'uka 3,5 metus, nuvažiavau ~50000 km, per visą tą laikotarpį buvo tik 1 kart nuvylęs (neužsivedė prie -32), bet prie -25 kurdavosi puikiai:D
Daugiau kaip ir problemų nebuvo.
Vietos priekyje užtenka, jei iki galo sėdynė atstumta, tačiau gale nebent skersam galima sėdėti:D
Salono plastmasės kartais barška, taip pat viduje prasta garso izoliacija, nes važiuojant 130 muzikos jau nebegirdėt, o ką jau kalbėti apie 160...170...:D
Pagrindinė problema yra KOROZIJA. Kai nusipirkau, nebuvo nė rūdelės, po metų prakiuro duslintuvas, nes mašina yra žema, todėl kai kur kelią siekdavo duslintuvas (dėjau tada nerūdijančio plieno iš šroto).
Paskui pradėjo kilti pūslelės, ruduoti suvirinimo siūlės variklio skyriuje, kiaurai išrūdijo arka ir t.t.
Prieš perkant siūlyčiau apžiūrėti visą kėbulą, kad nebūtų paveiktas korozijos, nes labai greit surūdys, taip pat pakelti "zapaskę", nes po ja mėgsta rinktis vanduo,kuris niekur neišbėga, o daugiau..... girdėjau tik tiek, kad kartais genda kuro siurbliukas, bet tik girdėjau..
Po jos pirkau RENAULT, vien dėl to, kad reikėjo didesnės, bet dabar gailiuosi, nes RENAULT ligų maišas:D
kitą kartą pirksiu tik Japonišką. Kurui COLT būdavo neišrankus, gal tik baltarusiško kiek daugiau valgė.
Mieste valgydavo 7-7,5, o jei šiek tiek padraskant tai ir 8,5 pasiurbdavo,
užmiestyje rekordas buvo 5,6l, važiuojant Klaipeda-Vilnius~100km/h, o šiap vidurkis 6-6,5.
Dinamikos atžvilgiu mieste važinėti dviese puiku, traukos užtenka,iki 3 bėgio dar traukos yra, bet užmiestyje....norint aplenkti važiuojant 110, reikdavo jungt 4 pavarą ir spaust dugną.
Apskritai kaip ir niekas negedo, per 50 000 km tepalą keičiau tik 2 kartus, nes buvau pamiršęs, bet varikliui tai įtakos neturėjo.
Vienintelės pakeistos detalės buvo stabdžių diskai(120), kaladėlės(60) ir priekiniai amortizatoriai(360), bet vien dėl to,kad reikėjo parvaryti technikinę. Daugiau kaip ir nieko, nors pakaba buvo laužoma kaip reikiant.
Pirkau už 5400, po 3,5 metų pardaviau už 2050.BET mašina jau buvo GEROKAI paveikta korozijos, smarkiai įlenktas kapotas (užšoko girtas avinas :D Prieš perkant siūlyčiau apžiūrėti visą kėbulą, kad nebūtų paveiktas korozijos, nes labai greit surūdys, taip pat pakelti "zapaskę", nes po ja mėgsta rinktis vanduo,kuris niekur neišbėga, o daugiau..... girdėjau tik tiek, kad kartais genda kuro siurbliukas, bet tik girdėjau..
Pilnas atsiliepimas...
|
|
turas | 2012-05-13 |
patikimas miesto automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
manevringas,geras apsisukimo spindulys,patikimas,nedideles kuro sanaudos,gera garso izoliacija
zemoka prosvaiste,parkuojant bamperiai siekia bordiurus
|
llengvai valdomas,gerai parkuojamas smagus miesto masiniukas variklis nepriekaistingas genda retai,bet dalys brangios ziureti bendra stovi
Pilnas atsiliepimas...
|
|
tercija | 2011-10-23 |
rekomenduoju
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimas, geri varikliai, maloniai valdosi
daug rija žiemą, prasta garso izoliacija
|
turėjau 1996 1.6 coltą. likau patenkinta, automobilis tiesiog sukurtas miestui, gerai traukia, labai smagu vairuoti, bet jei tenka važiuoti autostradoje, tada malonumas dingsta nes labai prasta garso izoliacija, šniokščia tiesiog viskas, sunku net susikalbėti. Taip pat trūkumas, kad dviduris, nors gale sėdėti gana patogu, bet daiktus pasiimti labai erzindavo. Bagažinė nepaisant savo mažumo gana talpi. gana kokybiška salono apdaila, ypač sėdynių apmušalai. Tiesa truptį barškutis tas automobilis, bet važiuojant mieste nelbai tai trukdė. kėbulas visiškai nerūdijo, o mašinos remontuoti neprireikė nė karto, taigi mitas, kad coltai negenda - įrodytas. na vasarą vidutiniškai apie 7 tačiau žiemą - būdavo ir 16.problema, kad labai daug surija kol užšyla variklis, o jei nedideliais atstumais važinėji tai ir gaunasi kosmosas, taigi žiemą buvo tiesiog prabanga. Bet privalumas, kad varikliai jų tikrai neužmušami. jei žiemą tiek nevalgytų tai būtų idialus miesto automobilis. Kaina jų jau tokia, kad nelabai kur ir kris. remontui išlaidų jokių. tik 1.6 variklis, nes kuro sąnaudos tos pačios, o traukia daug geriau. be to ieškotis dujų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Gintaras | 2011-08-21 |
Mitsubishi Colt 1.3 (55kw) 1998m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
labai patikimas,ekonomiskas,mazas ir siaip linksmas miesto automobiliukas
Mazai vietos gale ir bagazineje,didokas apsisukimo spindulys,daugiau nieko.
|
Na,bendrai paemus masina tikrai verta demesio,ji maza,todel isiparkuoti labai lengva ir paprasta,interjeras irgi nieko neissiskiriantis,i akis daug niekas nekrenta,viskas paprasta ir lengva tuom naudotis,is minusu gal tik butu tai,kad mazokai vietos bagazineje,ypac gale sedintiems zmonems,didokas apsisukimo spindulys,nors masina gan maza... Kebului nera polinkio i rudis kaip kokiam opeliui ar golfui,jau cinkuoti nuo 96m... Varikliu esu patenkintas labiausiai,pas manes 1.3 55kw (75AG) motoriukas,bet patikekite mieste to tikrai uztenka,pries tai turejau kregzde 1.6 motoru,tai atvirai sakant esu labiau patenkintas koltu 1.3 trauka zymiai geresne nors pavaros trumpesnes,kuro sanaudos mieste 6l,uzmiesti 5l,tad tikrai ekonomiskas auto.Per pora metu pakeiciau tik tepalus ir stabdziu kaladeles. Metams einant viskas verteja,vieni daugiau kiti maziau,siam automiliui prieziuros kaip ir nereikia,jis visai patikimas,tik pilk benzina ir tepalus,per tuos pora metu NIEKO nekeiciau,tik kaladeles,todel apie daliu kainas nk negaliu pasakyti,nes neteko dar kisti.Nisan,Honda,Toyota,Mitsubishi,tai Japonu pasidiziavimai,jie uzsitarnavo gera varda kokybes ir patikimumo atzvilgiu... Pries pirkdamas apsiziurek kebula,ar nebuvo dauztas,jai matysi rudis gali buti,kad toje vietoje buvo ilenkta,dauzta ar siaip kas pazeista,nes i rudis jie nelinke,pirk automobili,nes tai ekonomiskas,mazas ir gan smagus masiniukas...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rokas | 2011-03-06 |
mitsubishi colt
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mazas,greitas,patikimas,jautrus stabdziai
prasta garso izoliacija,didelis apsisukimo spindulys
|
naudoju neilgai,bet kolkas labai patenkintas.salono kokybe kaip ir visu tokios klases japonisku automobiliu.garso izoliaciaja prasta,girdisi smelio atsimusimas vaziuojant purvina kelio danga.Is esmes esu labai patenkintas 1.6 motoro su 66kw man vazinejantis mieste pilnai pakanka,o ir trasoje galios netruksta.Kuro sanaudos trasoje nespaudziant nesiekia 6ltr,o mieste vazinejant per salcius ir trumpais atstumais nevirsija 9-10ltr(vasara bus tikrai maziau).variklis greitai isyla,dirba tyliai. Detaliu kainos tikrai labai geros. atkreipti demesi i kebulo stovi
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |