|
2017-12-15 |
2.0 dyzelis, 2007 metų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pastebėjimai aprašyme
Pastebėjimai aprašyme
|
Pirkau Lietuvoje nuvažiavusį 215 000 km. ir jau turiu 4 metus. Dabartinė rida 285 000 km.
Automobilis lūkesčius patenkino, tačiau tačiau tam reikėjo papildomų upgreidų.
Visų pirma variklis 103 kw tokios masės automobiliui gana bukas ir didelio malonumo vairuoti nebuvo, tad po poros mėnesių pasidariau čipavimą. Po čipavimo mašinos valdymas, trauka ženkliai pagerėjo, kuro sąnaudų pokyčio nepastebėjau.
Dėl kuro sąnaudų, tai mieste vasara 8-10 L, o žiemą 9 - 11 L. Užmestyje, vaziuojant iki 120 km/h. realu tilpti į 6 L, tačiau važiuojant greičiau, nei 120 km/h kuro sąnaudos stipriai išauga. Variklis mėgsta tepalą ir kas 2-3 tūkst. km. reikia dapilti 0,5 L., bet tai šiam varikliui normalu, apie tai rašo ir pats Mitsubishi mašinos manual'e.
Prieš perkant buvo abejonių dėl variklio purkštukų, ar nebus taip, kad jie defektuoti, nes naudojamas į VW Passat montuojamas 2.0 L 103 kw variklis, kuris buvo pagarsėjęs purkštukų problemomis. Kaip paaiškėjo, per 4 metus jokių problemų dėl to neturėjau ir kaip paaiškino Mitsubishi servisas, jie taip pat nėra gavę nusiskundimų dėl purkštukų defekto. Pasak Mitsubishi serviso, variklis VW Passat, bet elektronika Mitsubishi, kuri yra kur kas patikimesnė ir tikslesnė, todėl į Outlander montuoti VW Passat varikliai su puršktukų problemomis nesusidūrė.
Automobilis turi gan prastą garso izoliaciją. Todėl problemai spręsti izoliavausi visas dureles. Nuėmus durų plastmases paaiškėjo, kad tarp durų skardos ir durų plastmasės nėra visiškai jokios garsą izoliuojančios medžiagos. Dureles padengiau klijuojamu ir vibracijas sugeriančiu bitumu, o ant viršaus garsą izoliuojančia minkšta medžiaga. Po izoliacijos ypač pagerėjo iš kolonėlių sklindantis garsas ir net ir maksimaliai paleidus garsą niekas nebraška, garsas nelūžta, muzikos klausytis tapo malonu, ko nebuvo prieš izoliaciją, na o pats triukšmas salone sumažėjo nedaug. Variklis dirba gan garsiai, tad papildomai manau reikėtų izoliuoti tarpą tarp variklio ir kabinos, nes panašu, kad ši pertvara gamykliškai neturi jokios izoliacijos.
Vienas nemaloniausių dalykų, susijęs su šia mašina yra rūdys. Rūdija šis modelis ir gana stipriai, nors pats Mitsubishi teigia, kad garantija kėbului nuo prarūdijimo yra 12 metų, visgi, faktinė situacija rodo, kad nuo rūdžių kėbulas apsaugotas labai prastai. Jau po 7 metų mašina turėjo aiškiai pastebimas rūdis kapoto pradžioje, durelių moldingo tvirtinimo vietose, taip pat jų apačioje, bagažinės dangčio apačioje, tad kiekvienais metais tenka šalinti rūdis ir tas vietas uždažyti (šios problemos kurį laiką greičiausiai nebūtų, jei auto būtų parvežtas iš pietų šalių).
Taip pat mašina gan jautri šoniam vėjui. Važiuojant 90+km/h greičiu ir esant stipresniam šoniniam vėjui tas jaučiasi, vairą tenka suimti stipriau ir atsipalaiduoti negalima. Prie trūkumų taip pat priskirčiau gan žemą mašinos galą. Stumiant prie bortelio dažnu atveju reikia susimastyti, ar nebus kliudomas bamperis (priekis tos problemos neturi, nes jis pakankamai aukštas).
Pats automobilis pakankamai erdvus ir labai manevringas (reikia labai nedaug vietos apsisukimui), tiesa, kietokas. Kadangi auto buvo pirktas Lietuvoje, tai turėjau galimybę matyti gedimus nuo pat pradžių iki automobilį perėmiau pats. Jokių esminių gedimų iki dabartinės ridos automobilis neturėjo. Buvo atliekami einamieji važiuoklės remonto darbai, o pati važiuoklė gana patikima, originalios dalys laiko labai ilgai. Keičiant panašios kokybės detalėmis kainos į didesniąja pusę, bet kaip minėjau, kartą sutvarkius, galima ilgam pamiršti. Kiek netikėtas buvo turbinos šlangos gedimas, kuris susijęs su tuo, jog šlangą Mitsubišhi tvirtina 2 taškais, o ne 3, kaip passatas, to pasekoje prasideda turbinos praputimas, t.y., didinant apsukas mašina negreitėja, nes visas turbinos slėgis keliauja pro netinkamai užsifiksavusią šlangą. Naują šlangą Mitsubishi servisas pardavė už 150 EUR, kai iš esmės analogiška passato šlanga kainuoja 50 EUR. Na ir prieš turbinimą (rida tuomet apie 220 000) reikėjo sureguliuoti turbinos geometriją, atlikti valymą. Tas atsiėjo 300 EUR.
Ar pirkčiau antrą kartą tokį automobilį - taip, dėl patikimumo ir erdvės, ne dėl rūdijimo ir garso izoliacijos (kaip suprantu tuo klausimu Mitsubishi gėdos jausmas nekamuoja, nes metų metais gamina kiaurus ir necinkuotus automobilius. Prieš tai turėjau Carismą, kuri 8-9 metais rūdimis apsipylė baisiau, nei 15 metų opelis, (taip turėjau ir Astrą 15 metų senumo ir ji atrodė panašiai kaip 8-9 metų Carisma) ).
Kasko 10 metų "senukui" apie 250 Eur.
Tiek, tikiuosi aprašymas kažkam kažkiek padės apsisprendžiant dėl šio automobilio. Pastebėjimai aprašyme Žr. aprašymą. + vengiant rūdijimo problemos, pirkti pietuose eksploatuotą automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-05-10 |
Mitsubishi Outlander, 3.0 4wd 2012
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gerai suderinta automatinė dėžė, patvarus variklis, paprasta važiuoklė, nėra problemų su užvedimu giliausią žiemą
Interjero garso izoliacija
|
Turių šio Outlanderio facelift versiją (2010-2012) porą metų. Automobilis modelis skirtas USA rinkai su 3.0 benzininiu atmosferiniu varikliu, automatine pavarų dėže, sumontuota naujausia taškinė dujinė įranga.
Per du metus nuvažiuota 40 000KM (buvo pirktas su 30 000 KM rida), keistos tik stabdžių kaladėlės ir tepalai, jokių problemų neatsirado. Automobilis su dujų įranga labai ekonomiškas (kuro sanaudos kaip 1.9TDI, nors po kapotu pasislėpus 226 arklių kaimenė:)).
Verta pažymėti, kad tai septynvietis automobilis, kur reikalui sant išsiskleidžia papildomos 2 vietos bagažinėje ir pats didžiausias pliusas - nusilenkiantis bagažinės apatinis dangtis, kurį galimą naudoti sėdėjimui, patogiam pasikrovimui (tokį dar turi X5, XC90).
Iš didesnių automobilio privalumų galima paminėti gerai suderintą automatinę problemų nekeliančia greičių dėžę, pukiai veikiančią 4wd ratų sistemą, manevringumą. Variklis labai elastingas ir dinamiškas nuo mažų sukių dėl Mitsubishi naudojamos Mivec sistemos.
Beje facelift versija turi viena geriausių EVO dizainą, kurios Mitsubishi veliau atsisakė ir pasirinko nieko neįsimenantį, blankų išorės dizainą vėlesniuose modeliuose. Kaip jiems tai atsiliepė, galima pažiūrėti pardavimų statistikoje :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-02-16 |
Mitsubishi Outlander 2011m. 3L V6 2WD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigi eksploatacija, talpus, puikiai valdomas, geras matomumas,užtektinai galios turintis variklis, tiksliai dirbanti automatinė greičių dėžė.
Kietoka važiuoklė
|
Šį automobilį turiu jau du metus, per visą laiką t.y. ( 45000 km ) neteko turėti jokių gedimų, išskyrus pakeistas galinis amortizatorius, kurio naujo kaina su pakeitimu 40 eu. Šiuo metu rida 125000 km. Prieš ieškant šio modelio, daug domėjausi apie jų komplektuojamus variklius, taigi išsirinkau 3l V6, tai yra vienas patikimiausiu mitsubishio siūlomų variklių. Šie varikliai montuojami amerikos rinkai skirtiems automobiliams ir tikrai pasirinkimu neteko gailėtis. Nusipirkus auto teko įsidėti dujų įrangą, kuri puikiai dirba ir atsipirko greičiau nei per metus, nes automobilis labai ekonomiškas, dujų mieste suvartoja 12,4l, todėl važiuoju taip pat pigiai kaip su prieš tai turėtu vw pasatu 1,9D :), Galios automobiliui tikrai nėra per daug, silpnesnio variklio tikrai nesirinkčiau, smagiai važiuoja tiek kalnuose, tiek greitkeliuose. Automatinė dėžė dirba puikiai. Kadangi auto iš JAV, tai dažniausiai būna gana geros komplektacijos, nuo odinių salonų, xenon žibintų, geresnės garso aparatūros šildomų, automatinių sėdynių ir taip tt. Kaip jau rašiau, be amortizatoriaus, nieko daugiau neteko daryti, nors pasidomėjus dalių kainom, tikrai nieks nešokiravo, dalių tiek naujų, tiek naudotų tikrai netrūksta, čia tiems kas nusiteikę prieš auto iš JAV, važiuoklė gana paprasta. Pirkėjui siūlyčiau prieš perkant pasidomėt automobilio istorija, tai pavyks sužinojus automobilio kėbulo nr., tikrai nebijokite automobilio iš JAV, tačiau išsiaiškinkite ar automobilis neturėjęs didelių eismo įvykių, maniškiam buvo nestipriai pažeistos kairės pusės durys, todėl toks pažeidimas buvo lengvai pašalintas ir esminės žalos automobiliui nepadarė.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vytautas | 2013-03-17 |
Outlander, D, 1968 cm3, čipuotas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras matomumas, ekonomiškumas, gerai valdomas
Triukšmingas, jautrus vėjo gūsiams
|
Vairuoju Outlander'į daugiau nei mėnesį, nuvažiavau juo apie 6000 km. Mašina nenauja, pagaminta 2012 m. pabaigoje, buvo bėgusi 45 000 km. Važinėju ja mieste ir trasoje, daugiausia Lenkijoje. Mano nuomone, pliusai yra tokie: geras matomumas, manevringumas, ekonomiškumas (trasoje telpu į 7 l/100 km, nors greitis būna ir 160 km/h). Minusai: triukšmingas variklis, gana jautriai reaguoja į vėjo gūsius. Variklis dyzelinis, dokumentuose rašo, kad 103 kW, bet iš tiesų yra čipuotas, turi apie 128 kW (taip man sakė ;) Per tuos 6000 lyg ir niekas rimčiau nesugedo, tfu tfu tfu :) Kartais nesuveikia užrakto mygtukas, reikia išsitraukti iš kišenės pultelį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|