Markės
1401 iš 1911
Peugeot 607, 1999 - 2010
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 20
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
607 yra prestižinis Peugeot automobilis pakeitęs 605 modelį. Nors automobilis buvo gaminamas ant savo pirmtako važiuoklės, tačiau turi visiškai naują, elegantišką, dinamiškumą pabrėžiantį dizainą. Varikliai - 2.2 ir 3.0 benzininiai ir 2.2, 2.7 dyzeliniai. Automobilio įrangos lygmuo yra tikrai aukštas – visi modeliai turi oro kondicionierių, CD grotuvą, elektrinius langus, oro pagalves, ABS ir centrinį užraktą. Europoje 607 modelis dažnai naudojamas kaip taksi automobilis. Interjere gausu erdvės - automobilis suteikia vienodą komfortą tiek vairuotojui, tiek keleiviams nepriklausomai nuo kelionės pobūdžio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
4.0

Atsiliepimai įvertinti 149 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: DK | 2016-11-04
#PEUGEOT 607 2.2 HDI 2001m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kokybiškas surinkimas. Gera garso izoliacija. Malonuas vairavimas. Daug vietos. Gera važiuoklė. Patikimi dyzeliniai varikliai.
Elektronika.
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilis buvo nupirktas pavažinėjus su mažu CITROEN C2 ir užsinorėjus DIDELIO patogaus automobilio. Išbandytas buvo pas kolegas, bet Automatine pavarų dėže ir komplektacija su veliūrio salonu (ji skurdi), bet ir tai buvau tada sužavėtas. Taigi po tam tikrų paieškų, iš Panevėžio parvarytas, jau Lietuvoje registruotas, aš tapau antru savininku. Pilkos spalvos (PATOGIOS) su 5 pavarų mechanine dėže (nesirinkčiau daugiau niekados jokiam automobiliui, mano asmeninė nuomonė). Komplektacija buvo maksimali(netgi retesnė, CARBON apdaila), apart be automatinės pavarų dėžės. Parkeliavęs automobilis buvo iš ITALIJOS, tad gal to pasekoje ir kilo vėliau tam tikrų bėdų, nežinau, bet gal ir sutapimas. Apie jas vėliau. Jis jau tada buvo 11 metų, bet mane jo kokybė nustebino. RIDA tikėkit norit arba ne 210000 km TIKRA. Italijoje eksplotavo DIEDUKAS, Lietuvoje "ramus" sendaikčių pardavėjas. Eksplotavau jį vienerius metus. Pradedant išorę, kad kokybiški automobilio dažai, gera garso izoliacija(net LABAI), vidaus detalės kokybiškos. Medžiagos ne pigaus plastiko/minkštos ir malonios liesti. Niekas nebarškėjo ir netarškėjo. Oda buvo išlaikyta ir kokybiška, net po tiek metų. Dvigubi langai, gera garso JBL aparatūra. Važiuoklė jo paprasta, tačiau labai maloniai sudėta ir patogi. Neskaitau jo limuzinu, bet važiavimas jautėsi tikrai aukštesnės klasės automobiliu(tai nėra dėl to, kad perėjau iš C2, tuo metu visi draugai aplink važinėjo 7 BMW ir kitokiais "STEBUKLAIS". Tai jis tikrai kokybiškas automobilis su maloniais visokiais priedais. Vietos užtektinai, viskam, keleiviams, daiktams ir pnš.
Variklis
2.2 HDI 100KW(ar pnš). 5 pav. mechaninė dėžė (jos darbas sklandus, tačiau ji nemaloni, kietoki bėgiai ir grubi perjungimo rankena). Silpnas variklis tokiam automobiliui, tonažas didelis, o jėgos jam reikia, nesakau, kad neužteko, bet visada norėjos galingesnės. Sanaudos man mieste būdavo apie 10l, užmiestyje 110km/h 6l, taigi vidutinės 8l. Patogu, kai bakas 80l. Ir manau tokios klasės automobiliui, tai normalus skaičius, tačiau, bet ne mechaninė dėžė (pasikartoju). Neturėjau apskritai jokių problemų su varikliu/turbina/purkštukais. Viena bėda su EGR, bet susitvarkius tai, viskas išsisprendė. Tai dažnas reikalas dyzeliniams varikliams su didesne rida. Nors jos tebuvo 210000 tūkst. kilometrų.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksplotavimas dveji metai. Tik nupirkus pakeičiau stabilizatorius/vair.traukės antgalius ir viskas, toliau per metus nyč nieko. (toliau nežinau kaip). Su varikliu, pakeisti tepalai, filtrai ir generatoriaus diržas (nepasitikėjau, nes mano akimis buvo varganokas), pagridinis diržas buvo keistas prieš tai. Po kokių 5 mėn. atsitiko bėda su alk.veleno škyvu, atgyveno savo ir pipiec. Na bet nebrangus jo remontas buvo 400lt su viskuo, tad nemanau, kad čia bėda (apart to, kad tai nutiko visai netikėtai). Toliau kažkaip išlindo bėda su granata, apsipylė ji man ir viskas, prakiurio guma. Taigi kadangi ji viena nesikeičia, o su alkūne, ieškoti teko (2 sav.), naujos nebuvo tuo metu, tai per visus šrotus pravažiavus viename radau už juokinga 70lt kaina, pakeitimas 30lt tada buvo ir viskas. Toliau važiavo sėkmingai. Tada atėjus prastesniam orui (žiemai) prasidėjo marazmas lengvas su elektronika. Parėjo automat. šviesų aukš. reguliavimo dačikai, gerai, kad šrotuose yra jų, kaina 50lt buvo. Pasikeičiau pats ir vėl viskas gerai. (Galėjau ir nekeisti, pakelti rankiniu būdu, bet jeigu yra toks dalykas, jis turi veikti) Pašalus problema atsitiko su ESP kompu, tiesiog nebeveikė ESP. Visus daviklius galimus pakeičiau, kreipiausi pas tinkamus žmones, kalibravom ir pnš, bet tai ji veikdavo, tai ne. MISTIKA. (kainavo ne daug viskas 200lt MAX) bet, šis dalykas erzino. Taigi poto pradėjo man užšalinėti durys prie -20 ir daugiau. Ne pačios durys tikslinant, bet durų spynelės VIDUJE, ten, kur neina prieiti, kol nepašildydavai mašinos (tai trukdavo gana ilgai, didelis automobilis, šalta žiema, dyzelis, jos neužsidarydavo, arba NEATSIDARYDAVO (Tragedija buvo mano žmonai). Galop pasijunkdavau feną ir pašildydavau, tada VISKAS tvarkoje.... Tai vat, tokios buvo mano eksplotacijos bėdos, tačiau visame kame, man tas automobilis PATIKO.
Patarimai perkančiajam
Esminis dalykas, kad būtų nemuštas. Arba muštas, bet bent jau į galą. Daug gali kilti elektronikos bėdų, joje apstu šiame automobilyje. Nežinau kaip įtaka šiltesnių kraštų, bet mano akimis, mano automobiliui tai įtakos turėjo, nors tikrai Lietuvoje jis nerūdyjo, bet elektronikai drėgmė, šaltis davė savo. Naujesniuose nuo 08m. jau mažiau bėdų. Nesirinkčiau su 2.7HDI, galingas, bet prastos kokybės variklis su dideliais tada eksplotacijos kaštais ir nelaimingomis pav. dėžėmis, nors po 09m. jos buvo jau patobulintos. Viskas esmė jo yra priežiūroje, važiavimo atveju, jis yra mano akimis už tokia galimai pigią kainą, tikrai aukso viduriukas ir nebrangiais eksplotacijos kaštais, nebent nervų kainuoti gali, jeigu kils bėdų. Susirasti kaip visada el.meistrą, išmanantį tik PEUGEOT/CITROEN ir paklausyti patarimų. Rinktis atsargiai ir kruopščiai, skirti laiko ir truputi pinigų patikroms. O visa kita, sekmės reikalas. Sekmės!
Įvertink šį atsiliepimą (viso 22)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt