2019-02-23 |
Gražuolis liūtukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras kėbulo antikorozinis padengimas, etaloninė važiuoklė
Didelės kuro sąnaudos, opi elektronika
|
Tai krentantis į akis elegantiškas miesto automobilis. Tikrai mielas važiuoti, turi puikią subalansuotą pakabą. Vietos salone pakanka, nors išorėje atrodo mažas. Medžiagų kokybė gera. Prietaisų skydelis atrodo puikiai. Vairo kolonėlė elektrinė- komfortiška.
Gal kiek nuvilia salono izoliacija, bet tikrai nenusileidžis konkurentams japonams. Elastingas benzininis variklis, kurio nepavadinsi ekonomišku, nors ir turimas 16 vožtuvų 70kW galios, trauka vangi, nuolat reik mintį dugną. Elektros sistemos indikacijos, kurios nebūtinai kažką reiškia, verčia arba su tuo susitaikyti ir nekreipti dėmesio, arba vykti aiškintis į servisą. Antru atveju dažniausiai būna pasiūloma tiesiog ištrinti esamas klaidas..
Varikliui reik pilti tik pilnai sintetinę alyva, stebėti jos lygį . Važiuoklė tikrai neproblemiška, pakankamai tvirta. Kėbulas prancūziškai-kokybiškai išpildytas: tvirtas, be jokių korozijos užuomazgų. Jokių padidintų išlaidų neturėjau: keičiau uždegimo žvakės, termostatą, diržą, filtrus, tepalus. Pasijungti PC ir pastebėti klaidų istorija, atkreipti dėmesį į ridą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-08-04 |
Geras, grazus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis, patogios sedynes, grazi isvaizda, gera kaina, kuro sanaudos
Kebulo dazu kokybe
|
Turiu automobili kelis menesius, per ta laika pravaziavau apie 10 000km, pries tai turejau 206 (0 problemu). Patogus, nors tik 90Ag, bet 130 automagistraleje jauciasi patogiai ir saugiai. Vaziuojant 90 kuro ryja apie 3.8-4.0 L, vaziuojant 130 apie 5.5, kas skaitau yra labai normalu. Uz tokia kaina, gauni daug vertes. Pirkt jeigu patinka ir nekreipt demesio i kvailu zmoniu stereotipus, kad peugeot nepatikima marke, nes viska genda ir t.t. Nusipirkes keiciau granatas ir variklio pagalve, granatos kainavo 54 Eur abi ir variklio pagalve 8 eur. Pigus remontas, jei priziuri automobili ir nesistengi jo sugadint su savo taupumu. Pirk iki 150 000 km, paziurek, kad nebutu apsitepalaves, nes turbut reikes restauruot arba pirkt nauja turbina, nors ir ne taip brangu. (150 Eur).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-05-22 |
1.4 dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomija.dizainas.patikimumas
elektronika(kurios masinoje yra daug)
|
masina 2007 metu. Smagus automobiliukas tiek ilgoms kelionems, tiek mieste. Labai ekonomiskas.
Salono kokybe gera niekas nebarska, vaziuoja svelniai maloniai. Kainos ir kokybes santykis puikus ir dizainas traukiantis aki nuostabus.
masina pravaziavus jau 200xxxxxx km. Jokiu rimtu gedimu nebuvo tik paprasti aptarnavimo darbai. tepalai filtriukai stabdziu kaladeles ir dirzeliai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Inga | 2016-02-11 |
Peugeot 207, 1,6, 88kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Eksterjeras bei interjeras, manevringumas, kuro sanaudos
Garso izoliacija, kieta pakaba
|
Pirkome šį automobilį prieš 6mėn. Automobilis eksploatuojamas daugiausiai mieste, savaitgaliais važinėjama tolimesniais atstumais. Jokių techninių problemų su automobiliu nėra, keitėme žvakes prieš žiemą. Taip pat kaip priklauso keičiami tepalai ir visa kitą, kas priklauso ir visiems kitiems automobiliams.
Kaip moteriai, šis automobilis yra labai gražus, bet manau, kad jis vertingas ne tik dėl išorinio grožio.
Tai nėra aukštos klasės automobilis, tad nemanau, kad reikia tikėtis aukščiausios kokybės medžiagų salone ar įspūdingos garso izoliacijos ar limuzino klasės komforto, tačiau savo darbą ši mašina atlieka puikiai.
Didžiausias pliusas - kuro sanaudos. Užsipili pilną baką ir užmiršti, tačiau galios lenkiant ar reikalui esant atliekant staigius manevrus, užtenka sočiai. Mašina puikiai manevruoja, nors pakaba šiek tiek kietoka.
Bagažinė, kaip tokiam, iš pirmo žvilgsnio atrodytų, mažam automobiliui yra labai erdvi, sėdynės patogios, tačiau jeigu planuojate važinėti keturiese ant galinių sėdynių sėdintys keleiviai nebus labai patenkinti.
Automobilis labai elegantiškas, važiuoti su juo smagu, o dar smagiau parkuotis, šis mažylis visur atranda sau vietą, o galinio matymo veidrodėliai puikiai atlieka savo darbą ir nelieka bejonių, kad kažko nematai.
Rekomenduočiau kiekvienai moteriai (tačiau puikiai tinka ir vyrams) kaip puikų miesto atomobilį, o savaitgaliais ir puikų palydovą prie ežero.
Svarbiausią mašiną prižiūrėti ir ji tarnaus kaip priklauso.
manau, kad šis automobilis puikiai atitinka kainos ir kokybės santykį. Su varikliu problemų neturėjome, galima tik pasidžiaugti, kad ir prie -25, užsikūrė iš pirmo karto be jokių problemų. Kol mašina šalta, variklis dirba kitaip, tačiau sušilęs, dirba kaip po senovei. Dėl šių dalykų atlikus diagnostiką jokių problemų nerasta, gavome atsakymą, kad tai normalus variklio darbas jam esant šaltam.
Lenkimo manevrus daryti galima be jokios baimės, kad automobiliui neužteks jėgų, o ir prie šviesoforo netenka gėdingai lėtai pajudėti iš vietos.
Kiek teko susidurti su automobilio remontu, išleista minimali suma, o ir nepastebėjome, kad šio modelio detalės kainuotų brangiau už kitų modelių.
Kiti eksploatacijos kaštai (neįtraukiant nenumatytų gedimų) yra minimalūs, stabdžių kaladėles reikia keisti visiems, kaip ir tepalus, o jų kaina niekuo nesiskiria nuo kitų automobilių modelių. Degalų kaštai, kaip jau ne kartą minėjau - tikrai minimalūs. Atkreipkite dėmesį į buvusį vairuotoją, jeigu buvęs savininkas automobiliu rūpinosi - gausite puikų rezultatą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Julius | 2015-07-04 |
Geras pasirikimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, pigus remontas, manevringas ir patikimas
Garso izoliacija, garso aparatūra
|
Automobilis tikrai retas mūsų gatvėse, nes yra reto prancūzam būdingo stiliaus. Vidus labai erdvus, nors iš išorės to nepasakysi, Vidaus apdailos tikrai vidutinės kokybės, tad galėtų būti ir geresnės. Kartais jaučiamas būdingas tokios klasės automobiliams apdailų tarškesys, bet tai tiesiogiai susiją ir su Lietuvos kelių būkle. Sėdynės labai patogios, tad kelionė ilgesniais atstumais taip pat nenuvargins. Tačiau yra keletas niuancų, kurie tikrai gali pradėti erzinti, tai garso sistema, nes automobiliui pravažiavus daugiau nei 150 tūkst. atsirado tarškesys kolonėlėse
Vienas iš privalumų patikimumas, mūsų atveju automobilis atlaikė ne vieną ilgą kelionę net ir kalnais, tad galiu drąsiai teigti, jog jis yra patikimas.
Didžiausią įspūdį paliko kuro sanaudos, kurios užmiestyje yra apie 3.5 l/100km.
Rekomenduočiau prieš perkant pasidaryti diagnostiką, nes automobilio tarnavimas tiesiogiai susijąs su jo būkle, tad nepykit tie, kurie galvoja , jog prancūziškos mašinos niekam tikusios, tiesiog reikia nusipirkti nenudrožtą. O šiais laikais steoriotipus, kuria kaimiečiai, kurie niekados neturėjo prancūziškos mašinos. Tad nesivadovaukite VBS- Viena Bobutė Pasakė.
Variklis nors ir 1.6 hdi su 66kw, bet galios tikrai užtenka ir be vargo aplenksite kitą mašiną. Nors golf IV fainai ir supyks, bet šio automobilio variklis tikrai pranoksta VW 1.9TDI.
Reziume varikliui trūksta judrumo žemuose sūkiuose, nes turbina veikia nuo 2.2 tūkst., bet pripratus tai teiks didelį malonumą.
Kaip žinome prancūziški varikliai yra tikrai pakantūs, tad dėl didelių gedimų vargintis nereiktų. Ši skiltis yra pati įdomiausia, tad trumpai išvardinisu kas, per 5 metus eksplotavimo buvo padaryta.
Keistas pavarų dėžės troselis- kaina su viskuo iki 100€ (Vairavo mašina moteris, be stažo )
Keistas variklio diržas (privaloma kas 100 tūkst.) 110€
Keista (privaloma tvarka po 130tūkst.) priekinė važiuoklė: Amortizatoriai, šarnyrai guoliai, traukės, stabdžių kaladėles įskaitant ir galines ir t.t. 300€
Reziume per 5 metus išleista apie 500 € nuvažiuota nuo 55 Tūkst. iki 155Tūkst. Jeigu palyginsim ir kuro sanaudas su kitom mašinom, kurios vidutiniškai ima apie 5.5 l/100km , tai tie gedimai jum nieko nekainuoja.
Nuvertėjimas vidutinis per 5 metus 2 tūkst. €
DIAGNOSTIKA
Pilnas atsiliepimas...
|
|
paugeot 207 | 2009-10-02 |
Is pirmo zvilgsnio simpatiskas automobilis kol labiau neisiziuri
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gan patrauklus dizainas. Jei nekreipsi demesio i detales, tai ir interjeras patiks. Gana erdvus. Gana tylus salonas.
Ne itin ekonomiskas variklis, pavaru perjungimas netikslus. Automobilis linkes tureti smulkiu gedimu ir barskesiu. Kai kurios detales interjere saukia kokios jos pigios. Sedynems truksta soninio palaikymo, galios mazai (kiek zinau benzininiai motorai irgi
|
Na Peugeot automobiliai tulam lietuviui jau gerai pazistami. Tai patrauklus variantas, kadangi automobiliai kainuoja vidutiniskus pinigus, o ir naujuju Peugeot dizainas tapo patrauklus. Ne isimtis ir mazasis 207 modelis, kuris pakeite be galo populiaru 206. Dizainas tapo agresyvesnis, israiskingesnis - automobilis "gavo" charakteringa nosi ir liuto nasrus priekyje. Skonio reikalas, taciau automobiliui charakterio netruksta. Viduje atsisedus krenta i akis gana idomios formos prietaisu skydelis - jo forma paprasta, taciau originali. Taciau atidziau isiziurejus man pradeda kai kas nepatikti - skydelio plastikas tokios klases automobiliui visai neblogas, taciau grubus prietaisu rodmenys patalpinti i tokias sidabrines barankas, kurios atrodo labai pigiai (tokie patys nekokybiskai atrodantys apvadai aplink oro padavimo angas). Pigiai atrodo ir centrineje konsoleje esantys mygtukai, bei visa duru panele. Apskritai susidaro ispudis, kad demesys atkreiptas bendrai detaliu formai, taciau per mazai demesio detalems. Taciau prietaisai labai lengvai skaitomi - patiks moterims ir pagyvenusiems. Jei vairas ne odinis - tai irgi pajusite nemalonu plastika. Sedynes be galo minsktos, o sonines atramas galima praktiskai ssuvynioti kaip parolono gabala :) Tai vadinamas minkstas prancuzisku masinu interjeras. Vietos automobilyje adekvaciai, bagazine taip pat normali. Vaziuojant automobilis turi siokiu tokiu barskesiu - tokia beveik naujam automobiliui tai ne pliusas. Siaip automobilis vaziuoja gana tyliai ir minkstai - aptiks komforto megejams. Automobilio gabaritus sunku nuspeti - nes stiklas tesiasi toli, o kapotas labai nuozulnus. 1.6 HDI varikliukas turi 110 AG. Jegos uztenka, taciau jos is dyzelinio motoro noretusi daugiau. Bent jau sukimo momento. Vidutinis ekonomiskumas nera kazkuom stebuklingas - 7.5 l/100km arba net dar daugiau. Smulkus gedimai, nors elektronika negedo. Nepatiks tikslumu megejams
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tadas | 2009-09-13 |
Peugeot 207 RC 175
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Subalansuota važiuoklė, didžiausias sukimo momentas pabunda žemose apsukose, stilingas, geros charakteristikos
Nė toks sportiškas kokio galima tikėtis, nerimas dėl elektronikos,jog gali sugesti.
|
Automobilį pirkau naudotą ir ne Lietuvoje,nes įtakojo dvi priežastys. Nerasi tinkamai sukomplektuoto,o antra velnias žino kaip jis buvo eksplotuojamas. Pirkau automobilį Vokietijoje. 207 pagamintas 2008 ir kai įsigijau buvo nubėgęs apie 11 tūkst. km. Patiko,jog palyginus su 206, 207 viduje nesijaučia toks archajiškas. Salone malonus liesti plastikas, surinkimo kokybė taip pat negaliu skūstis. Truputį erzina elektrinis vairo stiprintuvas,bet palaipsniui prie jo pradedu įprasti. Kas liečia įranga automobiliuke yra beveik viskas ką galima išsirinkti iš papildomos įrangos sąrašo. Nėra tik stoglangio, laisvų rankų įrangos ir dar poros priedų. Turbūt geriausia automobilio dalis ir yra variklis,nes visgi kurtas kartu su BMW tai turėtų nekelti didelių bėdų,o ir sukimo momentas yra gan didelis ir junčiamas jau nuo mažų apsukų.
Nors variklis ir turi 175 arklius kažkaip didelėmis sąnaudomis nepasižymi. Vilniuje per kamsčius vidutiniškai suvalgo 8-9l/100km, užmiestyje laikant 130-140 ~ 6-7 litrus/100km. Atvirai pasakius dabar automobilis nuriedėjęs ~26 tūkst.km ir iki šiol ( tfu tfu tfu) nieko nereikėjo keisti ir nekilo jokių problemų. Tik oficialių atstovų "žibintas" kaikurie meistrai kvaili kokių reta. Nes bando nupaišyti automobilio ligas iš oro. Jeigu norit galingo hečbeko ir nenorit nieko iš uber vokiečių ar japonų. Patarčiau išbandyti šį RC arba šiek tiek "hardcore" Clio Sport.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|