Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
911 GT2. 911 Turbo modelis nuo pat gamybos pradžios 1974 metais buvo savotiška riba, tarpinė grandis tarp tiesiog sportinio automobilio ir superautomobilio. Virš šeštosios kartos 911 Turbo versijos galinės ašies inžinieriai sumontavo įprasto tūrio 3,8 litro variklį su dviem turbokompresoriais, generuojantį 513 AG galią (20 AG daugiau nei ankstesnės versijos motoras) ir 750 Nm sukimo momentą. Automobilis yra nepaprastai greitas, tačiau jei kas nori dar didesnės dinamikos ir išskirtinumo, gali įsigyti 911 Turbo S versiją – ši turi 40 AG daugiau galios, 20 colių skersmens ratlankius, keramikinius stabdžių diskus ir aktyvią pakabą. Šis automobilis yra neįtikėtinai greitas - su tokiu agregatu šis Porsche iki 100 km/h įsibėgėja per 3,1 sekundės (praktikoje buvo pasiekti mažesni nei 3 sekundžių rezultatai!) bei pasiekia maksimalų 319 km/h greitį. Ši galia yra valdoma per automatinę PDK transmisiją su dvigubos sankabos sistema. Tai šioks toks nusivylimas tikriems vairavimo entuziastams, nes kaip ir GT3 modeliai, Turbo neturės mechaninių transmisijų. Galiniai automobilio ratai dabar atliks ne tik jėgos perdavimo funkciją, tačiau bus ir vairuojami t.y. vairuotojas valdys ne tik priekinių ratų pasukimo kampą, tačiau keliais laipsniais įtakos ir galinių ratų pasisukimą. Toks yra šis neeilinis 911 modelis. Akivaizdu, kad gatvėse jūs neturėsite galimybės išnaudoti viso šio automobilio potencialo, todėl teks pagalvoti apie Nurburgringą.
Porsche 911 Turbo yra pats galingiausias 911 serijos Porsche bent jau kol nepasirodė naujasis SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
Porsche modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Dideli | Taycan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Panamera | Panamera | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Boxster | Boxster | Boxster | Boxster | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Macan | Macan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Cayenne | Cayenne | Cayenne | |||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 911 | 911 | 911 | 911 | 911 | |||||||||||||||||||||||||||
911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | |||||||||||||||||||||||||||
911 GT2 | 911 GT2 | 911 GT2 | ||||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | |||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | |||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | 928 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | Carrera GT | 918 Spyder | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | Cayman | Cayman | Cayman | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Porsche 911 Turbo TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis