Markės
1482 iš 1939
Porsche Cayenne (9PA) 2002 - 2010
Porsche Cayenne, (9PA) 2002 - 2010
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.59% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 2
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Porsche kokybė
  • V8 ir Turbo versijų galia
  • Galimybė važiuoti bekelėje su tinkamomis padangomis
TRŪKUMAI
  • Neįprastas ir nepatrauklus išorės stilius
  • Brangios eksploatacijos ir remonto išlaidos
  • Standi pakaba
Cayenne yra penkių vietų visureigis turintis galingą ir labai savitą įvaizdį. Šis automobilis buvio sukurtas tiek keliui, tiek bekelei – užtenka perjungti greičių dėžės jungiklį į „low-range“ režimą ir automobilis yra paruoštas bekelei. Porsche traukos sistema (PTM) kartu su stabilumo kontrolės sistema (PSM) leidžia automobiliui važiuoti net ir sunkiausiomis sąlygomis. Cayenne buvo sukritikuotas BBC laidos “Top Gear” vedėjų kaip gerai suprojektuotas, gebantis važiuoti bekele, tačiau nepaprastai bjaurus automobilis. Jis turi pirmajį Porsche V8 variklį nuo 928 modelio laikų. Visureigio rėmas ir durys yra pasiskolintos iš VW Touareg automobilio. Cayenne Turbo S versija turi 4.8 L dviejų turbinų V8 variklį, kuris išvysto 500 AG ir 700 Nm sukimo momentą. Rezultatas – iki 100 km/h didelis visureigis pagreitėja per 5.1 s, o maksimalus greitis 275 km/h. Cayenne pasižymi maksimaliu komfortu, išskirtine ergonomika ir dėmesiu detalėms.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis turi pirmajį Porsche V8 variklį nuo 928 modelio laikų.

Visureigio rėmas ir durys yra pasiskolintos iš VW Touareg automobilio.

Galingiausia Cayenne Turbo S versija turi 4.8 L dviejų turbinų V8 variklį, kuris išvysto 500 AG ir 700 Nm sukimo momentą. Rezultatas – iki 100 km/h didelis visureigis pagreitėja per 5.1 s, o maksimalus greitis 275 km/h.

Porsche Cayenne buvo naudojami „Transsyberia“ 6600 km ralyje per Sibirą:


Tokį Porsche vairavo futbolinininkas Cristiano Ronaldo.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
2017-08-10
Porsche Cayenne V6 3.2 L 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki isvaizda, nors automobilis ir senas, bet dar gerai atrodo. Didelis automobilis, daug vietos salone ir bagazineje. Patikimas 3.2L variklis. Geras pravazumas.
Dideles kuro sanaudos (jei vazinejant tik benzinu)
Turiu Porsche Cayenne V6 3.2 L jau treti metai. Tai yra puikus automobilis, niekada rimtai dar nepavedes, automobilis dalinasi platforma kartu su Audi Q7 ir VW Touareg. 3.2 variklis yra tas pats VW variklis tik Porsche siek tiek padidine jo galia. Variklis puikiai draugauja su dujomis, tad galima drasiai statyti duju iranga ir vazineti, taip pat pigiai kaip ir su 3 L dyzeliniu visureigiu. Tiesa galios siam visureigiui gal kiek ir truksta nes svoris beveik 2300 kg, o variklis isvysto tik 250 AG, bet nelakstant uztenka. Pravavazumas sio visureigio nera fantastiskas, bet tikrai be problemu iveikia nemazas kliutis ar kalvas. O jei dar komplektacija su pniaumo pakaba tai isvis pasaka- galima reguliuoti auksti, pritaikyti pagal poreikius- vaziuoti bekele ar asfaltu. Ziema su pravazumu taip pat problemu nepastebeta. Is esmes automobilis gan tvirtas, sportiskas, labai stabilus kelyje. Teko keleta menesiu vazineti su VW Touareg, tai galiu drasiai teigti kad valdymo savybes labai skiriasi, nors abu automobiliai turi daug panasumu. VW Touareg vairas labai lengvas, kaip "kose" o Porsche Cayenne zymiai kietesnis, jauti tiesiog per vaira kelia, automobilis "stovi" ant kelio kaip ibestas, kazkuo primena BMW X5 Per 3 eksploatacijos metus buvo keleta rimtesniu gedimu- automato begiai is 5 i 4 buvo pradeje smugiuoti, paaiskejo kad solenoidai buvo sugede (hidroblokas), pniaumo pakabos kompresorius buvo perdeges, del prasitrynusio vamzdelio. Valytuvu mechanizmas buvo uzpuves, teko keisti kitu. Keleta traukiu reikejo taip pat keisti. Buvo problemu su audio aparatura, bet lengvai issprestas klausimas. O siap tai daugiau nieko rimto ir neteko remontuoti, pagrinde tik tepalai ir filtrai. Detaliu kainos tikrai ne kosmines beveik viskas is pakabos detaliu ir variklio tinka VW ar Audi. Tad ir remontas, jei ne kebulo ar salono, tokiomis paciomis kainomis kaip VW ar Audi. Nera reikalo varyti i autorizuota Porsche salona tam kad remontuoti sia masina, as saviske remontavau pas VW ir Audi taisanscius meistrus, VW kompas puikiausiai prisijungia prie Porsche ir galima be problemu daryti diagnostika. Nuvertejimas gan mazas manau- per 3 metus - 1,5 tukst. eur. Tikrint pakaba, varikli, ziuret tik V6 varikli, nes jie maziausiai problematiski. Apie V8 4,5 L galit pasiskaityt forumuose :)
Pilnas atsiliepimas...
Sonic | 2007-07-14
Porsche Cayenne S
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus "parketinis" visureigis, kur kas patogesnis uz BMW X5 ir tikrai sportiskesnis , nei X5 4.4 V8. Bagazines duru sensorius kartais uzgrybauja. Max greitis ribojamas kompiuterio yra 255km/h (daugiau taip ir nepavyko pasiekti). Vaziuojant ir tokiu greiciu galima grozetis peizazu pro langa. 4.5 V8 Tepalus :))
Pilnas atsiliepimas...
 
Porsche modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Taycan
  Reprezentaciniai   PanameraPanamera
  Roadsteriai  BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai    MacanMacan
  Visureigiai   CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911911911911911
911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
 911 GT2 911 GT2 911 GT2 
 911 GT3911 GT3 911 GT3  911 GT3
  911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  911 GT3 RS
  GT klasės 928    
  Supercar   Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė   CaymanCaymanCayman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt