Markės
1454 iš 1940
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Štai naujasis Porsche 911 – kaip visada toks pats, kaip visada nuostabus. Nieko stebėtino, kad iš išorės automobilis nedaug pasikeitė. Po eksperimentų su 996 serijos Porsche 911, gamintojas daugiau neišradinėja dviračio ir laikosi tradicinių 911 dizaino elementų. Automobilio linijos yra tiesiog idealiai subalansuotos plius keletas naujų dizaino detalių tokių kaip išlendančios automobilio rankenėlės ir ištęsti galiniai žibintai suteikia dar daugiau glotnumo, vientisumo ir taip puikioms 911 formoms. Gal tik stačiakampės oro paėmimo angos kiek iškrenta iš konteksto, kita vertus jos suteikia bent šiokios tokios įvairovės. Ženklesni pasikeitimai laukia kabinoje. Kurdami priekinę panelę dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš aštuntojo dešimtmečio Porsche 911 modelių. Tai liudija iš dviejų horizontalių sekcijų sudaryta priekinė panelė, kurioje puikiai įkomponuotas didelis 10,9 colio skersmens ekranas. Aplink centrinį tachometrą iš šonų sumontuoti du elektroniniai skydeliai, atvaizduojantys pagrindinę vairuotojui aktualią informaciją. Bendrai automobilio interjeras atrodo gerokai modernesnis nei pirmtako, kuris neatitiko šiuolaikinių dizaino ir ergonomikos tendencijų. Visos automobilio kėbulo dalys, išskyrus priekinę bei galinę sekcijas, yra pagamintos iš aliuminio. Galingesniuose “911 Carrera S” bei “911 Carrera 4S” modeliuose montuojamas šešių cilindrų opozicinis variklis su turbokompresoriais, kurių galia 22 kW (30 AG) didesnė nei ankstesniame modelyje ir dabar siekia 331 kW (450 AG). Galiniais ratais varomas kupė modelis 100 km/val pasiekia per 3,7 sek., o visais keturiais varomas 4S – per 3,6 sek. Variklio našumas buvo padidintas patobulinus degalų įpurškimo ir oro aušinimo procesus bei pakeitus turbokompresorių montavimo vietas. Galią į ratus perduoda naujai sukurta automatinė aštuonių laipsnių dviejų sankabų arba mechaninė septynių pavarų transmisija. Ne paslaptis, kad Porsche 911 turintis sunkią galinę dalį nėra lengvai valdomas ypač esant šlapiam orui. Kad išspręsti šią probemą Porsche standartinėje įrangoje siūlo važiavimui šlapia danga skirtą „Wet“ režimą. Automobilio elektronika aptinka drėgną kelio dangą ir įspėja vairuotoją, kuris po to gali nustatyti automobilio parametrus, padėsiančius automobilį valdyti saugiau.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Targa versija:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
Rytis | 2023-05-10
Savaitgalio automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, valdymas, išvaizda, pakaba, pavarų dėžė
Tik gerų kelių automobilis, degalų sąnaudos, priežiūros išlaidos, triukšmo izoliacija, komfortas, multimedija, salono talpa, kaina, bagažinės dydis
Daug važinėjau įvairiais automobiliais, bet atsiliepimus rašau nedažnai. Tik tiems, kurie mano nuomone nusipelno dėmesio. Važinėjau kabrioletais Mercedes SLK, BMW 420, Audi A3 su kietais ir minkštais stogais. Iš esmės tai savaitgalio automobiliai, nors tinkami ir kasdieniam vairavimui. Porsche 911 Carrera 4s – šis kasdieniniu negali būti. Iš esmės tai paprasta versija, ne tokia laukinė kaip turbo versija ir tikrai ne tokia specifinė kaip GT versijos. Visgi ir Carrera nėra tinkamas kasdieniam važinėjimui. Tai mano asmeninė nuomonė. Manau žmones, kuriems tiks toks automobilis galima suskirstyti į tris kategorijas. Pirmi nusiperka ir išsikalinėja, antri tie, kurie svajojo apie šį automobilį. Šie greičiausiai pasistatys savo 911 į garažą ir pravažiuos 10 kartų per metus. Ir trečia kategorija kurie tiesiog išsinomuoja tokį automobilį. Automobilis nepigus, servisas nepigus, užšaldai krūvą pinigų ir t.t. Ištiesų išsinomuoti būtų geriausia :) Dabar apie patį automobilį. 2019 metų, nuvažiavau kiek mažiau nei 90 tūkst. ir automobilis toli gražu nebe naujas. Viduje viskas barška. Savininkų teigimu iki 30 tūkst. mašina atrodo tikrai kokybiškai, tada pradeda lysti trūkumai. Mano atveju jų tiek daug, kad lengviau įvardyti tas salono dalis, kurios nebarška. Multimedija baisi, galinio vaizdo kamera 90-ųjų kokybės. Interjero medžiagos lyg ir normalios, bet eksploatacijos neatlaiko ir jau atrodo gana prastai. Kitų gamintojų (pavyzdžiui BMW) įranga tikrai geresnė. Pavyzdžiui BMW M5 turi daug geresnį įrangos pasirinkimų spektrą, o ir jo dinamika ne prastesnė nei įprasto 911. Galinių sėdynių praktiškai nėra. Net vaiką ten pasodinti bus problematiška. Blogame kelyje dideliu greičiu automobilį mėto į šonus. Tiesą sakant, tai automobilis tik geriems keliams. Esu sportiško sudėjimo, bet sėdynės vistiek vargina, ir jose ilgai būti nesinori. Dabar apie privalumus. Stabdžiai man labai patiko. Žinoma automobilis sveria 1,5 tonos, ne kaip koks krosoveris sveriantis 2,2 tonos. Posūkius laiko kietai. Ypatingas jausmas, kai esi įpratęs vairuoti įprastą automobilį, o tada įvažiuoji į posūkį per greitai ir supranti, kad neišnaudoji nei pusės automobilio potencialo. Pavarų dėžės veikimas kur kas sklandesnis nei pavyzdžiui, Audi RS5. Ne tokia trūkčiojanti. Tarp įprastų ir sportinių režimų jaučiasi dideli skirtumai. Automobilis ryškios spalvos, taigi iškart patraukia praeivių akį, o kiti eismo dalyviai ir tai mato. Automobilis gali greitai įsibėgėti ar stabdyti. Nors dinamika jaučiama, bet nėra ypatingai gera. Tas pats RS5 važiuoja vos lėčiau, nors dėl grubaus pavarų dėžės veikimo atrodo, kad greičiau. Čia pagreitis yra nuosaikesnis. Vairo mechanizmas – 10 balų. Viskas labai aišku ir aštru. Pakaba nėra itin kieta kaip RS5 atveju. Įprastu režimu, net važiuojant blogu keliu pakaba gana pakenčiama. Matomumas geras, bet galėtų būti geresnis. Daugeliui tai svajonių automobilis, tačiau prieš pirkdami būtinai išsinuomokite jį dienai ar dviem. Greičiausiai padarysite išvadą, kad jums jo tikrai nereikia.
Pilnas atsiliepimas...
 
Porsche modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Taycan
  Reprezentaciniai   PanameraPanamera
  Roadsteriai  BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai    MacanMacan
  Visureigiai   CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911911911911911
911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
 911 GT2 911 GT2 911 GT2 
 911 GT3911 GT3 911 GT3  911 GT3
  911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  911 GT3 RS
  GT klasės 928    
  Supercar   Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė   CaymanCaymanCayman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt