Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-02-20
Išardė „Tesla Model 3“ ir liko sužavėti: „Jie Toyota ir Volkswagen yra aplenkę 6 metais į priekį“


 
Po to, kai inžinerijos tyrimų firma „Munro & Associates“ išardė „Model 3“, pamatytą elektromobilio elektroniką pavadino „šedevru“. Net ir Vokietijos inžinieriai negailėjo pagyrų „Tesla“, o dabar ir Japonijos inžinieriai tvirtina esantys sužavėti tokiu dideliu progresu.
 
„Nikkei Business Publications“, Japonijos žiniasklaidos atstovas, išardė „Model 3“ elektromobilį ir drauge su inžinieriais liko labai nustebinti tuo, ką pamatė:
 
„Mus labiausiai nustebino Tesla integruotas centrinis valdymo blokas arba „pilnai savarankiško vairavimo kompiuteris“, dar žinomas, kaip „Hardware 3“.
 
Šis mažas technikos gabalėlis yra didžiausias Tesla kompanijos ginklas klestinčioje elektromobilių rinkoje.“
 
Šiame „Model 3“ elektromobilio ardyme ir analizavime taip pat dalyvavo ir Japonijos automobilių inžinieriai ir teigiama, kad „vienas iš stambiųjų Japonijos automobilių kompanijų inžinierių, apžiūrėjusių Model 3 kompiuterį, pareiškė: „Mes to negalime padaryti“.“
 
„Pilnai savarankiško vairavimo kompiuteris“, apie kurį kalbama „Nikkei Business Publications“, rinkoje pasirodė 2019 m. balandžio mėn. Šis „kompiuteris“ suteikia automobiliams autopiloto bei kitas pažangias funkcijas.
 
„Tesla“, pristatydama šį „kompiuterį“, teigė, kad „vertinant objektyviai, tai yra geriausia mikroschema pasaulyje“.
 
Kompanija tvirtina, kad šis „kompiuteris“ gali atlikti 144 trilijonus operacijų per sekundę, apdoroti 2 300 kadrų per sekundę ir visam šiam procesui sunaudoti mažai energijos.
 
O kaip gi atrodo tas „Tesla kompiuteris“?
 
„Nikkei Business Publications“ paviešino štai tokią nuotrauką ir tvirtina, kad konkurentai nieko panašaus neturės dar iki pat 2025-ųjų:

 
„Tokio tipo elektronikos platforma, kurios pagrindas yra galingas kompiuteris, yra esminis raktas, skirtas apdoroti didelius duomenų srautus protinguose, autonomiškuose automobiliuose. Pramonės atstovai mano, kad tokia technologija įsitvirtins ne anksčiau kaip apie 2025 m.“
 
Tikriausiai daugelis galvojate, kad jei kitos automobilių kompanijos investuotų į tokių pažangių sistemų kūrimą, tai irgi galėtų pasiekti ne ką mažiau puikių rezultatų. Visgi, „Nikkei Business Publications“ nemano, kad taip nutiks ir pateikia gana keistą priežastį:
 
„Kokia tikroji priežastis, kodėl kitos kompanijos taip nedaro? Inžinierius tvirtina, kad kiti automobilių gamintojai nerimauja, kad tokie kompiuteriai, kaip Tesla kompanijos, per dešimtmečius puoselėtą visą dalių tiekimo grandinę iškart išves iš rikiuotės. Tokios Tesla sistemos drastiškai sumažins automobilių elektroninių valdymo blokų skaičių. Tiekėjams, kurie priklauso nuo šių komponentų, ir jų darbuotojams tai yra gyvybės ir mirties klausimas.“
 
Pripažinkime, keistokas požiūris. Iš esmės teigiama, kad kiti automobilių gamintojai „jaučia pareigą ir toliau naudoti sudėtingas, kelių dešimčių elektroninių valdymo blokų sistemas“, kai tuo tarpu „Tesla“ renkasi pažangesnį ir į elektronikos progresą nukreiptą kelią.
Daugiau apie šį automobilį:
Tesla Model 3, 2018 - dabar
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Tesla 4-o ketvirčio rezultatai sudrebino rinką – kompanijos akcijų k  
Tesla spaudžia iš paskutiniųjų: kai kur parduoti visi elektromobilia  
Europa pamišo dėl „Tesla Model 3“ ir jei Elonas įgyvendins pažadą –   
„Iš jo išspaudžiau viską kas tik įmanoma“: Tesla Model 3 savininko a  
Ar rekordinis pasiekimas sustabdys augančius nuostolius? Tokių gerų   
Nepasipriešino nei „Volkswagen“, nei „Ford“ – „Tesla“ Nyderlanduose   
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi  
Tesla greitai turės elektromobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos 64  
„Panasonic“ jau dabar mato, kad „Tesla Model Y“ gamyba sukels rimtų   
Musko pažadas dėl „Model 3“ kainos tampa realybe  
„Tesla Model 3“ siūlomas su aerodinamiškais ratų gaubtais - kodėl ji  
Su kokiais defektais pas pirkėjus atkeliauja „Tesla Model 3“? Vienas  
Dar tik pirmas šaltukas, o jau prasidėjo – „Tesla Model 3“ savininka  
Kada „Model 3“ kainuos pažadėtus 35000 JAV dolerių? Naujausias E.Mus  
„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“  
Visos problemos išspręstos, o automobilių paklausa - tiesiog žvėrišk  
Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis d  
Volstryto ekspertai išardė „Tesla Model 3“ - elektromobilis nustebin  
„Model 3“ atkeliauja tiesiai iš gamyklos ir kartais jį pristato Musk  
Keistenybės už Tesla Model 3 gamybos linijų - E.Muskas nurodė nutrau  
Vokiečių inžinieriai išardė „Tesla Model 3“ - jų tyrimas parodė, kad  
Elonas Muskas ir vėl miega „Tesla“ gamykloje - ar šios problemos kad  
„Model 3“ kokybės ir saugumo problemos: Muskas rizikuoja, bet neturi  
Kuo iš esmės skiriasi „Model S“ ir „Model 3“? Vienas netikėtas skirt  
Elonas Muskas: „Ačiū, kad sustabdėte mane nuo buvimo kvailiu“  
Elektromobilių lenktynės įrodė, kad elektra varomos mašinos – prakti  
Iš „Tesla Model 3“ laukiama dramatiškų pokyčių ir tai bloga naujiena  
Įperkamas „Tesla Model 3“ jau važinėja gatvėmis ir atrodo tikrai nep  
Tesla Motors įkaitino ličio rinką  
„Tesla“ pateikė daugiau užuominų apie „Model 3“  
VIDEO
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt