Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-06-06
Vokiečių inžinieriai išardė „Tesla Model 3“ - jų tyrimas parodė, kad kažkas ne taip

Vokiečių inžinieriai išardė „Tesla Model 3“ - jų tyrimas parodė, kad kažkas ne taip
Automobilių gamintojai turi nuolat stebėti rinką. Konkurencija yra didelė, tyrimams skiriamos didžiulės pajėgos. Galbūt vieni gamintojai pastebi ką nors, ko nemato kiti? O gal pasitelkiamos marketingo gudrybės, kurios kelia pavojų kitų markių reputacijai ar strategijai? O gal naudojamos technologijos, apie kurias kiti nepagalvojo? Būtent dėl to vokiečių inžinierių komanda visiškai išardė net keturis „Tesla Model 3“ automobilius, bet klausimų tik padaugėjo.
 
Būtų puiki naujiena, jei paskelbtume, kad „Tesla Model 3“ naudoja kokias nors ateivių technologijas, kurios vokiečių inžinieriams apskritai nėra pažįstamos, o gal dar ir paneigia Žemėje galiojančius dėsnius. Tačiau nieko panašaus - „Tesla Model 3“ yra gana paprastas automobilis. Išskirtinumą jam suteikia programinė įranga ir „Tesla“ galimybės ją atnaujinti bet kuriuo metu. Tačiau dabar inžinieriai tenorėjo pažiūrėti į techninę automobilio pusę ir vis tiek buvo nustebinti.
 
Baterijos ir kaina

Pavyzdžiui, ne paslaptis, kad „Tesla“ baterijos naudoja „Panasonic“ technologiją. Pastaroji kompanija jau labai seniai garsėja savo baterijomis (jei turite AA baterijas naudojantį foto aparatą, žinote apie ką kalbame), tačiau elektromobilių pasaulyje ir iššūkiai kiti. Pavyzdžiui, kobalto kainos kreivė šovė per visų įmanomų grafikų viršutines ribas, todėl „Panasonic“ teko sumažinti šio metalo kiekį „Tesla“ baterijose nuo 8 iki 2,8 %. Baterijų talpa nuo to, panašu, nenukentėjo, o kainą pavyko sumažinti gana ženkliai.
 
„Tesla Model 3“ buvo laikomas kompanijos raktu į finansinę sėkmę, tačiau tik jei „Tesla“ sugebės šių automobilių pagaminti daug ir greitai. Tačiau vokiečių inžinierių tyrimas visas lygtis supaprastino - „Model 3“ gamintojui kainuoja apie 28 tūkstančius dolerių. Tiksliau, 18 tūkstančių už medžiagas, likę 10 tūkstančių - už darbą. Tai - gana didelė kaina šios klasės automobiliui, bet visai nedaug elektromobiliui.
 
„Tesla Model 3“ kainos salonuose prasidės nuo 35 tūkstančių dolerių, todėl pelnas atrodo visai patraukliai, ypač jei pavyks pasiekti išsvajotus 10 tūkstančių automobilių per savaitę. Tiesa, ekspertai mano, kad tokio pelno nebus gana.
 
„Tesla“ turi daugiau planų investicijoms nei pinigų?

Rinkoje jau seniai įsitvirtinusiems gigantams toks pelnas būtų saldus kąsnelis, tačiau „Tesla“ dar turi plėsti gamyklą ir atstovybių tinklą. Didelių investicijų reikalauja ir naujų modelių kūrimas bei vystymas. Erikas Gordonas, Mičigano Universiteto profesorius, teigia, kad kompanija liks pelninga, tačiau po to pridėjo - „jei jie automobilius pardavinės už mažiau nei 50 tūkstančių dolerių, nemanau, kad tai bus geras verslas“. Tačiau pinigų investicijoms į gamybą ir modelių gamos keitimą negalima bandyti prasimanyti tiesiog pakėlus populiariausio savo modelio kainą, todėl tikriausiai bus liekama prie nedidelio pelningumo.
 
Nesupraskite klaidingai - kol kas „Tesla“ pinigų tikrai nepritrūks. Tačiau ekonomikos variklis yra lūkesčiai - „Tesla“ akcijų svyravimai po bet kokių analizių ir Elono Musko pareiškimų būna labai ženklūs. „Tesla“ turi ir kitų projektų - baterijų sistemos taip pat yra pelningas verslas. Tačiau grįžtame prie „Tesla Model 3“ gamybos.
 
Eilės prie „Tesla“ atstovybių pranašavo didžiulę sėkmę ir didžiulį iššūkį. Muskas džiaugėsi, kad „Tesla“ gamykloje buvo sukurta įspūdinga konvejerių sistema, tačiau po to viską teko pašalinti - sistema buvo kupina tiek klaidų, kad automatinė gamyba buvo lėtesnė nei rankinis surinkimas. Tada „Tesla“ įsigijo vokiečių automatizacijos kompaniją „Grohmann“, kad viską sudėliotų į vietas. Nereikėtų sakyti, kad tai buvo visiškas fiasko, nes automobiliai iš gamyklos tikrai rieda. Bet pats Muskas pripažino, kad automatizacijos siekis buvo klaida.
 
Automatizacija - didelė klaida?

Daugelis didžiųjų vokiečių ir japonų gamintojų paskutinėse surinkimo stadijose naudojasi patyrusia darbininkų jėga. Jie kai kuriuos darbus atlieka greičiau ir pigiau nei tai padarytų robotai - kiek laiko mokysite robotą surasti ir prisukti varžtus vienoje panelėje? O visame salone? Dabar vokiečių inžinieriai išardę „Model 3“ papildomai kraipo galvomis - perteklinė automatizacija kenkia surinkimo kokybei.
 
Tačiau „Model 3“ gamyba jau įsibėgėjo, o „Tesla“ išmoko pamokas - jei esi rinkos naujokas, nemanyk, kad rinkos senbuviai yra kvailiai bijantys robotų paskutinėse surinkimų linijų stotelėse. Pats Muskas pavadino vokiečių darbą „geriausia iki šiol atlikta „Model 3“ analize“, o gamintojai Europoje pasinaudos viešai neskelbiamomis automobilio konstrukcijos paslaptimis.
Daugiau apie šį automobilį:
Tesla Model 3, 2018 - dabar
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Ateityje tokių vaizdų bus daugiau - moteris bandė pagauti savarankiškai važiuojantį TeslaAteityje tokių vaizdų bus daugiau - moteris bandė pagauti savarankiš 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai gerosTesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Tesla Model 3“ trenkėsi į medį ir degančiomis baterijomis pavaišino namų langus„Tesla Model 3“ trenkėsi į medį ir degančiomis baterijomis pavaišino 
Atskleidė, kaip būsimi „Model 3“ elektromobiliai sugeba nuvažiuoti toliau, nei daugelis tikėjosiAtskleidė, kaip būsimi „Model 3“ elektromobiliai sugeba nuvažiuoti t 
Automobilių ekspertas perspėja „Tesla“ - elektromobilis už 25 tūkstančius dolerių yra prasta mintisAutomobilių ekspertas perspėja „Tesla“ - elektromobilis už 25 tūksta 
Elonas Muskas atskleidė - „Tesla“ gamins tikrą „Volkswagen ID 3“ konkurentąElonas Muskas atskleidė - „Tesla“ gamins tikrą „Volkswagen ID 3“ kon 
„Tesla“ reikėtų sunerimti? Europoje tikras elektromobilių bumas, o „Tesla“ pardavimai ženkliai krito„Tesla“ reikėtų sunerimti? Europoje tikras elektromobilių bumas, o „ 
Šiuo metu Tesla nėra automobilių gamintojas, o tik kultas?Šiuo metu Tesla nėra automobilių gamintojas, o tik kultas? 
„Tesla“ nori į „Model 3“ elektromobilius dėti kitokias baterijas – yra pliusų, bet ir minusų„Tesla“ nori į „Model 3“ elektromobilius dėti kitokias baterijas – y 
Nesustabdė net koronavirusas – „Tesla“ tai buvo geriausia metų pradžia kokią tik yra turėjusiNesustabdė net koronavirusas – „Tesla“ tai buvo geriausia metų pradž 
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip tai veikia„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip  
Išardė „Tesla Model 3“ ir liko sužavėti: „Jie Toyota ir Volkswagen yra aplenkę 6 metais į priekį“Išardė „Tesla Model 3“ ir liko sužavėti: „Jie Toyota ir Volkswagen y 
Tesla 4-o ketvirčio rezultatai sudrebino rinką – kompanijos akcijų kaina pasiekė neregėtas aukštumasTesla 4-o ketvirčio rezultatai sudrebino rinką – kompanijos akcijų k 
Tesla spaudžia iš paskutiniųjų: kai kur parduoti visi elektromobiliai, ketvirtis nusimato rekordinisTesla spaudžia iš paskutiniųjų: kai kur parduoti visi elektromobilia 
Europa pamišo dėl „Tesla Model 3“ ir jei Elonas įgyvendins pažadą – metai bus tiesiog įspūdingiEuropa pamišo dėl „Tesla Model 3“ ir jei Elonas įgyvendins pažadą –  
„Iš jo išspaudžiau viską kas tik įmanoma“: Tesla Model 3 savininko atsiliepimai nuvažiavus 160000 km„Iš jo išspaudžiau viską kas tik įmanoma“: Tesla Model 3 savininko a 
Ar rekordinis pasiekimas sustabdys augančius nuostolius? Tokių gerų rezultatų dar nėra buvęAr rekordinis pasiekimas sustabdys augančius nuostolius? Tokių gerų  
Nepasipriešino nei „Volkswagen“, nei „Ford“ – „Tesla“ Nyderlanduose nušlavė visus konkurentusNepasipriešino nei „Volkswagen“, nei „Ford“ – „Tesla“ Nyderlanduose  
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami sutvarkyti Model 3 automobilius„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami 
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto finansų analitikai„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi 
Tesla greitai turės elektromobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos 645 km., bet jums to nereikėsTesla greitai turės elektromobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos 64 
Musko pažadas dėl „Model 3“ kainos tampa realybeMusko pažadas dėl „Model 3“ kainos tampa realybe 
„Tesla Model 3“ siūlomas su aerodinamiškais ratų gaubtais - kodėl jie vis dar nenaudojami kitur?„Tesla Model 3“ siūlomas su aerodinamiškais ratų gaubtais - kodėl ji 
Su kokiais defektais pas pirkėjus atkeliauja „Tesla Model 3“? Vienas vaizdo įrašas šokiruojaSu kokiais defektais pas pirkėjus atkeliauja „Tesla Model 3“? Vienas 
Dar tik pirmas šaltukas, o jau prasidėjo – „Tesla Model 3“ savininkai sako turintys rimtų problemųDar tik pirmas šaltukas, o jau prasidėjo – „Tesla Model 3“ savininka 
Kada „Model 3“ kainuos pažadėtus 35000 JAV dolerių? Naujausias E.Musko pareiškimas apie situacijąKada „Model 3“ kainuos pažadėtus 35000 JAV dolerių? Naujausias E.Mus 
„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“ 
Visos problemos išspręstos, o automobilių paklausa - tiesiog žvėriška?Visos problemos išspręstos, o automobilių paklausa - tiesiog žvėrišk 
 Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis duoda į kaulus BMW M3 Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis d 
Volstryto ekspertai išardė „Tesla Model 3“ - elektromobilis nustebino ir teigiamai, ir neigiamaiVolstryto ekspertai išardė „Tesla Model 3“ - elektromobilis nustebin 
„Model 3“ atkeliauja tiesiai iš gamyklos ir kartais jį pristato Muskas: gudrybė, kurios svarbiausias„Model 3“ atkeliauja tiesiai iš gamyklos ir kartais jį pristato Musk 
Keistenybės už Tesla Model 3 gamybos linijų - E.Muskas nurodė nutraukti svarbius stabdžių bandymusKeistenybės už Tesla Model 3 gamybos linijų - E.Muskas nurodė nutrau 
Elonas Muskas ir vėl miega „Tesla“ gamykloje - ar šios problemos kada nors baigsis?Elonas Muskas ir vėl miega „Tesla“ gamykloje - ar šios problemos kad 
„Model 3“ kokybės ir saugumo problemos: Muskas rizikuoja, bet neturi kitos galimybės?„Model 3“ kokybės ir saugumo problemos: Muskas rizikuoja, bet neturi 
Kuo iš esmės skiriasi „Model S“ ir „Model 3“? Vienas netikėtas skirtumas labai erzina „Tesla“ pirkėjKuo iš esmės skiriasi „Model S“ ir „Model 3“? Vienas netikėtas skirt 
Elektromobilių lenktynės įrodė, kad elektra varomos mašinos – praktiškosElektromobilių lenktynės įrodė, kad elektra varomos mašinos – prakti 
Iš „Tesla Model 3“ laukiama dramatiškų pokyčių ir tai bloga naujiena visiems kitiems automobilių gamIš „Tesla Model 3“ laukiama dramatiškų pokyčių ir tai bloga naujiena 
Įperkamas „Tesla Model 3“ jau važinėja gatvėmis ir atrodo tikrai neprastaiĮperkamas „Tesla Model 3“ jau važinėja gatvėmis ir atrodo tikrai nep 
Tesla Motors įkaitino ličio rinkąTesla Motors įkaitino ličio rinką 
„Tesla“ pateikė daugiau užuominų apie „Model 3“„Tesla“ pateikė daugiau užuominų apie „Model 3“ 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt