Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-05-28
„Tesla“ nori į „Model 3“ elektromobilius dėti kitokias baterijas – yra pliusų, bet ir minusų


 
„Tesla“ pateikė Kinijos vyriausybei prašymą leisti pardavinėti naujos versijos „Model 3“ elektromobilius su pigesnėmis ličio geležies fosfato (LFP) baterijomis. Akivaizdu, jog tai atpigintų elektromobilius, bet šios baterijos turi ir minusų.
 
Iki šiol „Tesla“ ir taip susilaukė daug dėmesio, kadangi savo elektromobiliams naudoja ne pramonėje plačiai paplitusias NCM, bet NCA tipo baterijas.
 
Tiesa, NCA baterijos turi savų privalumų prieš NCM ir pagrindiniai jų yra aukštas energijos tankis bei ilgesnis tarnavimo laikas.
 
Pasak Electrek, viešumoje buvo pasirodę pranešimų, kad „Tesla“ Kinijoje esančioje „Gigafactory“ gamykloje ketina elektromobilius gaminti su NCM baterijomis.
 
Čia verta pažymėti ir tą faktą, kad Kinijoje pagaminti elektromobiliai yra pirmieji, kurie nėra aprūpinti ilgamečio partnerio, „Panasonic“, baterijomis.
 
„Tesla“ sudarė sutartį su „LG Chem“ bei „CATL“ kompanijomis, kurios ir tiekia Kinijoje gaminamiems elektromobiliams reikalingas baterijas.
 
Ir kiek anksčiau šiais metais buvo skelbiama, kad „Tesla“ gali Kinijoje gaminamiems elektromobiliams pradėti naudoti „CATL“ gaminamas ličio geležies fosfato (LFP) baterijas. Jos Kinijoje yra labai populiarios ir dedamos į daugelį elektrinių transporto priemonių.
 
Dabar pasirodė informacija, kad „Tesla“ būtent to ir siekia. Ji oficialiai Kinijos valdžiai pateikė prašymą leisti pardavinėti „Model 3“ elektromobilius su LFP baterijomis.
 
O koks čia skirtumas? Kokie LFP baterijų pliusai ir minusai?
 
Remiantis pateiktu „Tesla“ prašymu, LFP baterijomis aprūpintų elektromobilių specifikacijos nesikeičia.
 
Vienas iš LFP baterijų pranašumų yra tas, kad joms nereikia kobalto. To paties reto, brangaus ir prieštaringai vertinamo mineralo.
 
„Tesla“ jau ir anksčiau kalbėjo apie laipsnišką kobalto atsisakymą naudojamose baterijose ir kompanija daro realius žingsnius. Štai ir jos plačiai elektromobiliuose naudojamoms NCA tipo baterijoms reikia kur kas mažiau kobalto, nei plačiai pramonėje paplitusioms NCM baterijoms.
 
Visgi, LFP turi ir akivaizdų trūkumą – mažesnį energijos tankį. Tačiau „CATL“ tvirtina, kad sugebėjo pagerinti LFP baterijų energijos tankio rodiklius ir baterijų ilgaamžiškumą.
 
Taip pat yra manoma, kad LFP baterijos yra saugesnės, nei kitos. Jos ne taip greitai užsidega, kaip kai kurios kitos ličio jonų pagrindo baterijos. Tad šiuo klausimu elektromobiliai tampa dar saugesni.
 
Daugiau apie šį automobilį:
Tesla Model 3, 2018 - dabar
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Automobilių ekspertas perspėja „Tesla“ - elektromobilis už 25 tūksta  
Elonas Muskas atskleidė - „Tesla“ gamins tikrą „Volkswagen ID 3“ kon  
„Tesla“ reikėtų sunerimti? Europoje tikras elektromobilių bumas, o „  
Šiuo metu Tesla nėra automobilių gamintojas, o tik kultas?  
Nesustabdė net koronavirusas – „Tesla“ tai buvo geriausia metų pradž  
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip   
Išardė „Tesla Model 3“ ir liko sužavėti: „Jie Toyota ir Volkswagen y  
Tesla 4-o ketvirčio rezultatai sudrebino rinką – kompanijos akcijų k  
Tesla spaudžia iš paskutiniųjų: kai kur parduoti visi elektromobilia  
Europa pamišo dėl „Tesla Model 3“ ir jei Elonas įgyvendins pažadą –   
„Iš jo išspaudžiau viską kas tik įmanoma“: Tesla Model 3 savininko a  
Ar rekordinis pasiekimas sustabdys augančius nuostolius? Tokių gerų   
Nepasipriešino nei „Volkswagen“, nei „Ford“ – „Tesla“ Nyderlanduose   
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi  
Tesla greitai turės elektromobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos 64  
Musko pažadas dėl „Model 3“ kainos tampa realybe  
„Tesla Model 3“ siūlomas su aerodinamiškais ratų gaubtais - kodėl ji  
Su kokiais defektais pas pirkėjus atkeliauja „Tesla Model 3“? Vienas  
Dar tik pirmas šaltukas, o jau prasidėjo – „Tesla Model 3“ savininka  
Kada „Model 3“ kainuos pažadėtus 35000 JAV dolerių? Naujausias E.Mus  
„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“  
Visos problemos išspręstos, o automobilių paklausa - tiesiog žvėrišk  
Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis d  
Volstryto ekspertai išardė „Tesla Model 3“ - elektromobilis nustebin  
„Model 3“ atkeliauja tiesiai iš gamyklos ir kartais jį pristato Musk  
Keistenybės už Tesla Model 3 gamybos linijų - E.Muskas nurodė nutrau  
Vokiečių inžinieriai išardė „Tesla Model 3“ - jų tyrimas parodė, kad  
Elonas Muskas ir vėl miega „Tesla“ gamykloje - ar šios problemos kad  
„Model 3“ kokybės ir saugumo problemos: Muskas rizikuoja, bet neturi  
Kuo iš esmės skiriasi „Model S“ ir „Model 3“? Vienas netikėtas skirt  
Elektromobilių lenktynės įrodė, kad elektra varomos mašinos – prakti  
Iš „Tesla Model 3“ laukiama dramatiškų pokyčių ir tai bloga naujiena  
Įperkamas „Tesla Model 3“ jau važinėja gatvėmis ir atrodo tikrai nep  
Tesla Motors įkaitino ličio rinką  
„Tesla“ pateikė daugiau užuominų apie „Model 3“  
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 4000 skelbimų, virš 6900 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt