Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-09-25
Kodėl žmonės dievina ką tik pasirodžiusį „Suzuki Jimny“ ir kodėl jis yra labai laukiamas Islandijoje

Kodėl žmonės dievina ką tik pasirodžiusį „Suzuki Jimny“ ir kodėl jis yra labai laukiamas Islandijoje
Ką gautume sukryžminę „Mercedes Benz G-Class“ ir „Land Rover Defender“? Tikriausiai mažasis visureigis būtų panašus į naująjį „Suzuki Jimny“. Po 20 metų į poilsį išleista praeita „Jimny“ karta bus atsimenama geru žodžiu, o naujoji yra tiesiog pasmerkta sėkmei. Kodėl? Juk kelyje naujasis „Jimny“ yra nepatogus ir nestabilus, jame labai mažai vietos, jis lėtas, o saugumo bandymuose surinkto tik 3 žvaigždutes!

 
„Suzuki Jimny“ dizainas įkvėpimo sėmėsi iš senųjų markės modelių 
 
Pradėkime nuo to, kad 3 žvaigždutės šiemet yra 5 žvaigždutės prie kelerius metus. Jūsų 10-15 metų automobiliai šiandieniniuose testuose nesurinktų nei 2 žvaigždučių - su laiku standartai tiesiog auga griežtyn. „Jimny“ iš tiesų pasirodė ne taip jau blogai. Tiesiog naujieji testai reikalauja pažangiausių elektroninių saugumo sistemų, kurių „Jimny“ pasiūlyti negali. Tiesa, pats dizainas taip pat nėra optimalus, o ekspertai turėjo priekaištų ir sėdynėms . Bet galite visą tai nubraukti - tie, kurie pirks naująjį „Suzuki Jimny“ (o tokių rikiuosis tūkstančiai) žvaigždučių neskaičiuoja.
 
„Suzuki Jimny“ saugumo bandymas:
 
 
Nesvarbu ir tai, kad „Jimny“ yra labai mažas - jo ilgis siekia 3,645 metrus, įskaitant ant bagažinės durelių sumontuotą atsarginį ratą, o plotis - 1,645 metrus. Ant galinė sėdynės yra vietos vidutinio ūgio suaugusiems, bet bagažo tada geriau neturėti (bagažinės dydis - 85 litrai). „Suzuki Jimny“ yra tiesiog tragiškai nepraktiškas. Nepadeda ir tai, kad su skysčiais, guminiais batais ir keleiviais šis automobilis gali sverti ir 1,4 tonas, o turi tik 1,5 litrų variklį, išvystantį 75 kW.
 
Galiausiai, niekas nedžiugina ir automobilio viduje. Čia - mažai vietos, keleiviai turi trintis pečiais, o juodo plastiko jūra leidžia pažvelgti į pasaulį, kuriame uždraustas stilius. Žinoma, plastikai yra kieti ir pigūs, bet to ir reikėtų tikėtis. Ko tikėsis ne visi, tai „Suzuki Jimny“ vis dar nemėgsta važinėti asfaltu. Jo aerodinamika yra maždaug tokia, kaip sovietinio metalinio garažo, kuriam lėlti 100-130 km/h greičiu greitkeliais nereikia. „Jimny“ reikia, bet jo važiuoklės sistema tokia, kad net važiuojant tiesiai tokiu greičiu vairuotojas turi nemažai darbo. Situacija dar blogesnė, jei ima pūsti vėjas.
 
 
Gale sumontuota padanga primena senuosius visureigius 
 
Žodžiu, „Suzuki Jimny“ nėra tobulas. Nors ne, negalima taip sakyti, nes iš tikrųjų jis kai kuriems žmonėms toks ir yra - absoliučiai tobulas, be žvaigždučių ir sąlygų.
 
Reikalas tame, kad „Suzuki Jimny“ yra vienintelis savo paties klasės atstovas. Tai - tikrų tikriausias visureigis. Ir ne, ne toks visureigis kaip „Nissan Kicks“ ar „Peugeot 2008“ - šie automobiliai yra didesni ir praktiškesni, bet jie nenuvažiuotų ten, kur nuvažiuos „Jimny“. Šis mažylis turi kopėčių formos rėmą, ant kurio tvirtinamas kėbulas - tokia konstrukcija, kuri iš esmės yra būtina geriems bekelės automobiliams, yra tiesiog būtina.  „Suzuki Jimny“ prošvaista siekia net 21 cm, o atakos kampai - 37 laipsniai priekyje ir 49 gale.
 
„Suzuki Jimny“ taip pat turi keturių varomų ratų pavarą, palėtintas pavaras, specialų bekelės režimą. Jis taip pat lengvai pasiduos modifikacijoms ir, gamintojo teigimu, neprieštarautų sniego grandinėms ant ratų. Koks kitas automobilis gali tai pasiūlyti?
 
Neskubėkite kelti rankų - „Mercedes Benz G-Class“, „Land Rover Defender“ ir „Jeep Wrangler“. Pirmas prieinamas tik labai turtingiems žmonėms, antrasis nėra labai patikimas, o ateinantis naujas modelis neturės rėminės bazės, o trečiasis irgi yra gana brangus ir didelis. „Suzuki Jimny“ tikrai yra vienintelis  savo klasės atstovas, bet, reikia pripažinti, kad tai yra gana nišinis automobilis.
 
 
Interjeras - blankus kaip koks naujas televizijos realybės šou - be fantazijos ir stiliaus 
 
Jį pirks žvejai, medžiotojai, aktyvaus laisvalaikio mėgėjai, galbūt ir elektros tinklus prižiūrinčios įmonės ar ūkininkų vaikai. Taip pat žinoma, kad juos tikrai pirks islandai. Islandijoje visureigis yra beveik būtina neišvengiamybė ir praeitos kartos „Suzuki Jimny“ ten yra gana populiarūs. Ypač nuomos rinkoje - juk turistams didelių automobilių nereikia, o šis yra labai patikimas, lengvai susidoroja su įvairiomis sąlygomis ir kainuos visai nedaug. „Suzuki“ paskelbė, kad tikisi per metus vien Jungtinėje Karalystėje parduoti 1000-1300 automobilių, nes maždaug tokie buvo praeito modelio pardavimai. Islandai tik kreivai nusišypsojo - tikriausiai tiek mažųjų visureigių reikės ir jų 180 kartų mažesnei šaliai.
 
O kodėl jis aplenks savo pirmtaką? Labai paprasta - dėl to, kad bus šiek tiek patikimesnis, šiek tiek kokybiškesnis ir atrodo labai gerai. „Suzuki Jimny“ neapsimeta niekuo, kuo nėra. Jis turi juodo plastiko bamperius ir ratų arkų apdailas, dideles groteles ir apvalias lempas - tai linktelėjimas seniesiems „Suzuki“ visureigiams. Jo kapoto dizainas buvo kuriamas žvalgantis į „Land Rover“ modelius, o statūs šonai yra tarsi moderni pirmųjų visureigių stiliaus interpretacija. Į bagažo skyrių patenkama per dureles, o ne dangtį, ant jų pritvirtintas atsarginis ratas - išorėje, kaip ir priklauso tikriems visureigiams.
 
Toks tas „Suzuki Jimny“ - tobulas, bet tik tam tikram žmonių ratui. Pasmerktas sėkmei, bet kažin, ar gamyklose gyvens 20 metų kaip to paties vardo pirmtakas. Absoliuti „Suzuki“ pergalė, nepretenzingas, neapsimetėlis, rimtas širdimi ir mielas išvaizda.
Daugiau apie Suzuki Jimny, 2018 - dabar technologijos.lt
Susiję straipsniai
Absurdas: kodėl mažylis Suzuki Jimny bus priverstas palikti ES, o taršesnis Mercedes-Benz G pasiliks Absurdas: kodėl mažylis Suzuki Jimny bus priverstas palikti ES, o ta 
Kaip keturis varančius ratus turintys automobiliai tapo prieinami kiekvienam? Kaip keturis varančius ratus turintys automobiliai tapo prieinami ki 
Elektromobilis, kurio daugeliui net nereikės įkrauti - startuolis „Lightyear“ Elektromobilis, kurio daugeliui net nereikės įkrauti - startuolis „L 
„Tesla“ karaliaus neilgai - jau 2025 metais pasaulis turės naują didžiausią elektromobilių markę „Tesla“ karaliaus neilgai - jau 2025 metais pasaulis turės naują did 
Elonas Muskas: Kinijos automobilių gamintojai jau konkuruoja su Tesla PĮ srityje Elonas Muskas: Kinijos automobilių gamintojai jau konkuruoja su Tesl 
10 automobilių, kurių parduoti nevertėtų - ateityje jie brangs 10 automobilių, kurių parduoti nevertėtų - ateityje jie brangs 
Šis mažas visureigis yra juokingas, bet aplinkai draugiškas žaislas Šis mažas visureigis yra juokingas, bet aplinkai draugiškas žaislas 
Kodėl „Tesla“ niekada nenaudotų paketinių baterijų - cilindrinės yra tiesiog geresnės? Kodėl „Tesla“ niekada nenaudotų paketinių baterijų - cilindrinės yra 
Sugedo Tesla baterija, o garantija jau nebegalioja? Pasiruoškite patuštinti piniginę, nebent... Sugedo Tesla baterija, o garantija jau nebegalioja? Pasiruoškite pat 
Nauji įstatymai Anglijoje pakeis namų statybos taisykles - to reikėtų ir pas mus? Nauji įstatymai Anglijoje pakeis namų statybos taisykles - to reikėt 
Tamsioji kanapių legalizavimo pusė - daugėja mirtinų eismo įvykių Tamsioji kanapių legalizavimo pusė - daugėja mirtinų eismo įvykių 
„Volkswagen“ pristatė elektrinio mobilumo ateitį – daugeliui įperkamą koncepcinį „ID.LIFE“ „Volkswagen“ pristatė elektrinio mobilumo ateitį – daugeliui įperkam 
„Audi Grandsphere“: pirmąja klase ateities link „Audi Grandsphere“: pirmąja klase ateities link 
Elektromobilių ateitis nebus nuobodi - tik pažvelkite į šią naują „Cupra“ koncepciją! Elektromobilių ateitis nebus nuobodi - tik pažvelkite į šią naują „C 
Atidėta „Tesla Roadster“ gamyba, bet plane atsirado ir didelis „jeigu“ Atidėta „Tesla Roadster“ gamyba, bet plane atsirado ir didelis „jeig 
Land Rover pristatė įspūdingą „Defender V8 Bond Edition“ versiją įkvėptą kino filmo „Mirtis palauks Land Rover pristatė įspūdingą „Defender V8 Bond Edition“ versiją įkv 
Fantastiškas pasiekimas - Vokietijos mokslininkai sukūrė neįtikėtinai talpias ličio baterijas Fantastiškas pasiekimas - Vokietijos mokslininkai sukūrė neįtikėtina 
Garsus investuotojas įsitikinęs - „Cybertruck“ bus pirmoji Elono Musko katastrofa Garsus investuotojas įsitikinęs - „Cybertruck“ bus pirmoji Elono Mus 
„Tesla“ ruošiasi tapti technologijų bendrove? Ar toks žingsnis pradžiugintų akcininkus? „Tesla“ ruošiasi tapti technologijų bendrove? Ar toks žingsnis pradž 
100.000 dolerių už tai? „Youtube“ kanalo kūrėjas skundžiasi naujutėlaičio „Tesla Model S“ kokybe 100.000 dolerių už tai? „Youtube“ kanalo kūrėjas skundžiasi naujutėl 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt