Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-06-22
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus“: štai ką sukūrė prestižinė automobilių kompanija

Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus“: štai ką sukūrė prestižinė automobilių kompanija
 
Po penkiolikos metų elektrifikavimo ir pagamintų 1.7 milijono elektrinių-hibridinių automobilių, kitais metais Lietuvą pasieks pirmasis vien elektra varomas „Lexus“ modelis. Pasižymintis išskirtiniu pirmtako UX dizainu ir funkcionalumu, UX 300e modelis taip pat turės naujai išvystytą ličio-jonitinį akumuliatorių, kuriam garantuojamas 1 mln. kilometrų pajėgumas, oro aušinimo sistemą bei itin kompaktišką, naują pavarų sistemą.
 
Visiškai nauja UX 300e modelio BEV transmisijos sistema turi didelės galios (150 kV arba 204 DIN hp) elektrinį variklį/generatorių, varantį priekinius ratus. Dėl to automobilis pasižymi natūralia, bet staigia akseleravimo savybe, kuria užtikrinamas 160 km/val. greitis, o nuo 0 iki 100km/val. greitis pasiekiamas per 7.5 sekundes. 
 
„Pirmasis vien elektra varomas „Lexus“ automobilis ypatingai pranašus tuo, kad jo gamintojas yra vienas iš lyderių akumuliatorių valdymo, galios reguliavimo bei elektrinio variklio srityse. Pasitelkus unikalią „Lexus“ patirtį, įgytą nuo 2005m. surinkus 1 .7 milijono elektrifikuotų hibridinių automobilių, naujasis UX 300e modelis atspindės šio prekinio ženklo kokybę ir patikimumą“, sako „Lexus Baltic“ vadovas Raigo Kaseord.
   
Glaudžiai bendradarbiaudama su „Lexus“ ekspertais – profesionaliais „Takumi“ meistrais, UX 300e inžinierių komanda išvystė naujų technologijų, sukurtų būtent elektrinėms mašinoms, spektrą.
 
 
©Gamintojo nuotr.
Naujai išvystytas ličio-jonitinis akumuliatorius

UX 300e yra varomas naujo, padidintos galios 54.3 kilovatvalandžių akumuliatoriaus, kuris pasiekia 400 km ribą NEDC cikle, atitinkančią 300 kilometrų tikslinį intervalą WLTP cikle. Įmontuotas po salono grindimis ir užpakaline sėdyne tam, kad užtikrintų žemą gravitacinį centrą, iš 288 elementų sudarytas ličio-jonitinis akumuliatoriaus paketas prisideda prie erdvumo ir praktiškumo, kurio tikimasi iš miestui pritaikyto automobilio. 
 
Tam, kad parodytų savo pasitikėjimą vien elektra varomų automobilių technologija, „Lexus“ siūlo dešimties metų (arba iki 1 000 000 km) pratęstą priežiūrą visiems funkciniams BEV (akumuliatorinės elektrinės transporto priemonės) defektams ir pajėgumo sumažėjimui žemiau 70 proc., jeigu reguliarūs techniniai patikrinimai, numatomi automobilio priežiūros programoje, yra atliekami per „Lexus“ tinklą. 
 
Akumuliatoriaus elementų oro aušinimo sistema

Naujajam modeliui „Lexus“ taip pat išvystė akumuliatoriaus elementų oro aušinimo sistemą, kuri yra saugesnė ir lengvesnė nei vandens aušinimo sistemos. Kai atvėsęs oras cirkuliuoja akumuliatoriaus paketo viduje, stabilus jo pajėgumas gali būti pasiekiamas net važiuojant labai greitai, o taip pat trumpų, pakartotinų įkrovimų metu. Dirbdama su salono oro kondicionieriumi, sistema pagerina automobilio veikimą, akumuliatoriaus naudojimo trukmę ir įkrovos veiksmingumą.
 
Patikimumas taip pat buvo labai svarbus, tobulinant akumuliatoriaus kaitinimo sistemą. Kaitinimo elementai, esantys po kiekvienu akumuliatoriaus moduliu, sumažina šalto oro poveikį vairavimo intervalui ir užtikrina pilną automobilio pajėgumą nuo pat starto.
 
Tiksliai sukonstruota elektrinių automobilių pavarų sistema
Itin kompaktiška naujoji pavarų sistema su trijų velenų išsidėstymu ir pavarų redukcijos mechanizmu, leidžiančiu išvystyti aukštą variklio greitį, užtikrina lygių neturintį transmisijos veikimą ir žemą triukšmingumo lygį.
 
Nors BEV akumuliatoriai jau ir taip yra tylūs, UX 300e modelis garantuoja papildomą izoliavimą ir prislopina išorinį triukšmą, pavyzdžiui, vėjo ar akmenėlių, kurį kitomis sąlygomis būtų lengva pastebėti. „Lexus“ dėmesys garso valdymui leidžia vairuotojui mėgautis patogia ramybe salone.
 
Tam, kad užtikrintų pirmojo vien elektra varomo automobilio pasaulinės klasės kokybę, būdingą kiekvienai „Lexus“ mašinai, gamintojas UX 300e modelį surinkinėja apdovanojimus pelniusioje Japonijos „Kyushu“ gamykloje, iš kurios išrieda ir elektrifikuoti hibridiniai „Lexus“ modeliai. Automobilių gamybą prižiūri garsieji „Takumi“ meistrai – amatininkai. Šis titulas yra suteikiamas tam tikros srities ekspertams, kurie savo darbui yra paaukoję mažiausiai 60 000 valandų mokymosi ir praktikos arba 8 valandas per dieną, 250 dienas per metus ir 30 metų. 

Daugiau apie Lexus UX, 2018 - dabar
Susiję straipsniai
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą  
Devyni įdomūs faktai apie pirmąjį „Lexus“ elektromobilį „UX 300e“ Devyni įdomūs faktai apie pirmąjį „Lexus“ elektromobilį „UX 300e“ 
Beprecedentis pasiūlymas: pirmasis Lexus elektromobilis turės 10 metų arba 1 mln. km garantija Beprecedentis pasiūlymas: pirmasis Lexus elektromobilis turės 10 met 
Škotų kompanija sugalvojo, kaip elektromobilius galės įkrauti tie, kurie neturi garažo Škotų kompanija sugalvojo, kaip elektromobilius galės įkrauti tie, k 
Vasariškos kelionės su elektromobiliu: karštis nebaisus nei keleiviams, nei akumuliatoriui Vasariškos kelionės su elektromobiliu: karštis nebaisus nei keleivia 
Paskelbta naujo elektrosedano Xpeng kaina pirkėjus privers šypsotis Paskelbta naujo elektrosedano Xpeng kaina pirkėjus privers šypsotis 
„Bosch“ sukūrė naują bepakopę transmisiją, bet kam ji elektromobiliams? „Bosch“ sukūrė naują bepakopę transmisiją, bet kam ji elektromobilia 
Elektromobiliai – netolima kiekvieno kasdienybė: kuo jie pranašesni? Elektromobiliai – netolima kiekvieno kasdienybė: kuo jie pranašesni? 
Pigiausias „Tesla“ elektromobilis bus - Elonas jau nurodė tokį pagaminti Pigiausias „Tesla“ elektromobilis bus - Elonas jau nurodė tokį pagam 
„Plaid+“ versijos neliko, „Plaid+“ versijos neliko, "Tesla" stipriai padidino „Model S Plaid“  
„Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su viena sąlyga „Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su  
Penki elektromobilių pranašumai prieš įprastus automobilius Penki elektromobilių pranašumai prieš įprastus automobilius 
Vertikaliai montuojamos baterijos sumažintų elektromobilių kainą ir net 30 % pagerintų nuvažiuojamą Vertikaliai montuojamos baterijos sumažintų elektromobilių kainą ir  
Ši dviejų laipsnių transmisija turėtų pagerinti elektromobilių įveikiamą atstumą ir akceleraciją Ši dviejų laipsnių transmisija turėtų pagerinti elektromobilių įveik 
Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveikia Model S važiuodamas 120 km/h Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveiki 
Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali nuvažiuoti tempdamas 1360 kg Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali 
Tesla skaudžiai baudžiama Norvegijoje - gamintojas savininkams turės sumokėti po 13.000 eur Tesla skaudžiai baudžiama Norvegijoje - gamintojas savininkams turės 
„Volkswagen“ vadovas atskleidė, ar kompanija eis baterijų, ar vandenilio keliu „Volkswagen“ vadovas atskleidė, ar kompanija eis baterijų, ar vanden 
„Tesla Cybertruck“ pirkėjai gavo juos džiuginančią žinutę - aiškėja, kada pikapas išriedės į gatves „Tesla Cybertruck“ pirkėjai gavo juos džiuginančią žinutę - aiškėja, 
Po pergalės UFC narve kovotojas kreipėsi į Eloną Muską: „Kur mano Tesla?!“ Po pergalės UFC narve kovotojas kreipėsi į Eloną Muską: „Kur mano Te 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt