Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-05-13
Beprecedentis pasiūlymas: pirmasis Lexus elektromobilis turės 10 metų arba 1 mln. km garantija


 
Pirmasis prabangus elektromobilis „Lexus UX 300e“ jau pradedamas pardavinėti Kinijoje, o vėliau atkeliaus ir į Europą. Gamintojas yra toks užtikrintas savo elektromobiliu ir jo baterijomis, jog garantuoja pirkėjams 10 metų arba 1 mln. km. garantiją. Bet ar tikrai gamintojas pasirinko geriausią baterijų aušinimo būdą? Juk daugelis diegia visai kitą sprendimą.
 
Pristatydamas elektrinį krosoverį „Lexus UX 300e“, gamintojas tvirtina, jog baterijų aušinimas oru yra geriau nei skysčiu. „Lexus“ tiki, kad tokia sistema turi daugiau privalumų.
 
„Lexus kompanija UX 300e automobiliui sukūrė oru aušinamų baterijų sistemą, kuri yra saugesnė ir lengvesnė nei skysčiu aušinamos sistemos.
 
Baterijų sistemoje cirkuliuojantis vėsus oras užtikrina tinkamą baterijų temperatūrą net ir esant dideliems energijos poreikiams bei pakartotiniams greitiesiems baterijų įkrovimams.“

 
„Lexus UX 300e“
©Gamintojo nuotr.

Nepaisant įrodymų, kad skysčiu aušinamos baterijos geriau išlaiko savo energijos pajėgumus, ir „Nissan“ yra pasirinkusi oro aušinimo sistemą.
 
Visgi, „Nissan“ naudoja pasyvią sistemą, tuo tarpu „Lexus“ aušinimo sistema yra aktyvaus tipo. Tikėtina, kad dėl to baterijų sistema bus aušinama efektyviau ir galės atlaikyti didesnes apkrovas.

 
„Lexus UX 300e“
©Gamintojo nuotr.

„Nissan“ praėjusiais metais tvirtino, kad „Leaf“ elektromobilių baterijos, kurios ir yra aušinamos oru, galės darbuotis net 22 metus.
 
Tokias išvadas kompanija padarė remdamasi Europoje parduotų „Leaf“ elektromobilių duomenimis. Pastarųjų kompanija nuo 2011 metų Europoje pardavė 400 000.
 
Visgi, 2019 metais „Geotab“ atliktas tyrimas, į kurį buvo įtrauktos skirtingų elektromobilių baterijų sistemos, atskleidė, kad skysčiu aušinamos baterijos savo pajėgumus išlaiko ilgiau.
 
Pavyzdžiui, 2015-ųjų metų „Leaf“ elektromobilio baterijų degradacijos lygis kasmet siekė po 4,2 proc., tuo tarpu tų pačių metų „Tesla Model S“, kurių baterijos aušinamos skysčiu, apie 2,3 proc.
 
„Geotab“ įrankį galite rasti čia ir patys palyginti skirtingų elektromobilių baterijų degradavimo laipsnį metų bėgyje.
 
Ką dar siūlo „Lexus UX 300e“ ir kiek jis kainuos?
 
Žinoma, 54,3 kWh baterijų sistemą turinčio „Lexus UX 300e“ garantija skamba įspūdingai: 1 mln. km arba 10 metų. Visgi, čia verta pažymėti, kad ji galios tuo atveju, jei baterijų talpa nukris žemiau 70 proc.
 
Visam automobiliui bus taikoma 3 metų, o važiuoklės sistemai 5 metų arba 100 000 km garantijos.
 
„Nissan Leaf“ taip pat siūlo šaunią garantiją baterijų sistemai: 100 000 mylių (161 tūkst. km) arba 96 mėn. Galioja tuo atveju jei baterijų talpa nukrenta žemiau 66 proc. Akivaizdu, jog „Lexus“ pasiūlymas yra kur kas rimtesnis.

 
Gamintojas tvirtina, kad „Lexus UX 300e“ vienu įkrovimu nuvažiuos 400 km. Čia remiantis senesniuoju ir Kinijoje vis dar populiariu NEDC ciklo vertinimu.
 
Europoje jau naudojamas WLTP ciklas, tad ir realus nuvažiuojamas „Lexus UX 300e“ atstumas bus mažesnis ir realiau, kad matysime apie 350 km. Kompanija teigia, kad tikrai bus virš 300 km.
 
Bet kuriuo atveju – rezultatas gana geras. Plius, „Lexus UX 300e“ palaikys 6,6 kW AC ir greitąjį 50 kW DC baterijų įkrovimą.
 
„Lexus UX 300e“ turės 150 kW elektros variklį, bus varomas priekiniais ratais, maksimalus greitis sieks 160 km/h, o nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės per 7,5 sek.
 
Kinijoje „Lexus UX 300e“ krosoveris parduodamas už 54 000 JAV dolerių (apie 49 tūkst. eurų). Planuojama, kad elektrinis krosoveris į Europą atkeliaus dar šiais metais ir jo kaina prasidės nuo 45 000 dolerių (41 tūkst. eurų), o į Japoniją nukeliaus 2021-aisiais.
 
O ką jūs manote apie tokį „Lexus“ pasirinkimą ir kaip bendrai vertinate „Lexus UX 300e“ elektrinį krosoverį?
 
Štai dar kelios „Lexus UX 300e“ nuotraukos ir vaizdo įrašas (kalba olandiškai):

Daugiau apie šį automobilį:
Lexus UX, 2018 - dabar
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus“: štai ką sukūrė prestižinė auto  
Elonas Muskas atskleidė, kaip buvo kuriamas „Cybertruck“ - taip nei   
Kaip „Koenigsegg“ gali žadėti, kad daugiau nei 1700 arklio galių tur  
Elonas Muskas pažadėjo: „Tesla“ technologijos – visiems. Tokio spren  
„VW“ atksleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromob  
Neįtikėtinas „Terafactory“ statybų greitis ir JAV prezidento D. Trum  
„Audi“ vadovas atskleidė, kiek progreso metų skiria „Audi“ ir „Tesla  
„Tesla“ duoda „Rivian“ į teismą - dėl ko pykstasi garsiausi elektrom  
BMW pristatė savo pirmąjį elektrinį visureigį: štai kaip atrodo „iX3  
„Mums tai – auksinis momentas“: Prancūzijoje ir Vokietijoje elektrom  
„Tesla“ reikėtų sunerimti? Europoje tikras elektromobilių bumas, o „  
Slaptas Tesla „Palladium“ projektas – kardinaliai atnaujinti „Model   
Elonas Muskas atskleidė, kam siekdama augimo „Tesla“ teiks didžiausi  
Prestižiniame „Red Dot“ dizaino konkurse - dvi „Honda e“ pergalės  
Šis automobilis turi mechaninę transmisiją, bet nėra jokio sankabos   
„Nissan“ pakeitė logotipą - ar jums jis atrodo gražesnis nei senasis  
„Toyota“ pristato naują prekės ženklo dizainą   
„Chevrolet Corvette“ turi pavojingą problemą - važiuojantis automobi  
„Renault Spider“ – 25 metai  
VW koncernas pildo elektromobilių kolekciją: Seat pristatė stulbinan  
VIDEO
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt