Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-05-25
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą

Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą
Šią savaitę pirmasis visiškai elektrinis „Lexus“ modelis „UX 3¬¬00e“ atvyks į Lietuvą. Puikios jo valdymo savybės paliks įspūdį kiekvienam kartu su tyla interjere ir kruopščiai nudailintomis detalėmis. Elektromobilį, kuris kurtas remiantis ilgalaike elektrinių pavarų kūrimo patirtimi, išbandyti bus galima kitą savaitę.
„UX300e“ yra naujausias 2019 metais „Lexus“ pristatytos kompaktiškųjų krosoverių šeimos narys. Per beveik dvejus metus „UX“ labai greitai tapo Europoje perkamiausiu „Lexus“ modeliu (iš viso parduota daugiau nei 30 tūkst.). Tai lėmė rekordinę „Lexus“ 4,3 proc. segmento rinkos dalį.
 
Kurdami naująjį „UX 300e“ kompanijos inžinieriai išsaugojo išskirtinį modelio dizainą ir naudingąsias miesto visureigio savybes, kartu sutelkė dėmesį į baterijų energija varomo elektromobilio privalumus.
 
„Kuriant „UX 300e“ sėkmingai pasitelkta 15 metų skaičiuojanti „Lexus“ elektrifikacijos lyderystė. Šiuo metu visame pasaulyje važinėja per 1,8 mln . elektrifikuotų hibridinių „Lexus“ automobilių, iš kurių 450 tūkst. rieda Europos keliais. Tokia inžinerijos patirtis buvo efektyviai išnaudota elektrinės pavaros sudedamosioms dalims ir baterijoms kurti, sklandžiai gamybai užtikrinti. 
 
„UX 300e“ modelis buvo kuriamas ypač kantriai, nes ir mažiausia detalė turi atitikti aukštus kokybės lūkesčius, žmonių keliamus šiam prekės ženklui“, – komentavo „Lexus Baltic“ vadovas Raigo Kaseorgas.
 
Tyliai ir efektyviai
 
Naujos Lietuvoje debiutuojančio „UX 300e“ elektrinio variklio išvystoma 150 kW / 204 AG galia perduodama į priekinius ratus. Tai suteikia automobilio vairuotojui natūralių, tačiau žvalių pagreitėjimo pojūčių: nuo 0 iki 100 km/val. galima įsibėgėti per 7,5 sekundės, o maksimalus krosoverio greitis siekia 160 km/val.  

 
Variklio, srovės keitiklio, 54,3 kWh talpos akumuliatoriaus ir kitų pavaros įrenginių efektyvumas didintas iki maksimumo. Taigi užtikrinta naši „UX 300e“ sistema ir iki 300 km viena įkrova nuvažiuojamas atstumas.
 
Nors apskritai elektromobiliai yra tylūs, „UX 300e“ kūrėjai pasirūpino dar geresne specifinio išorės triukšmo (pavyzdžiui, vėjo švilpesio ar smulkių akmenukų barškėjimo į kėbulą) izoliacija, kuri dar labiau išryškėja nutilus variklio gausmui bei transmisijos ūžesiui. 
 
Inžinieriai taip pat sutelkė dėmesį į važiavimo garsus – aktyvioji garso valdymo (ASC) sistema adekvačiai perduoda natūralius aplinkos garsus, kad vairuotojas geriau suprastų, kokiomis sąlygomis važiuoja.
  
Valdymo funkcijos telefone
 
Kaip ir kiti šios šeimos modeliai, „UX 300e“ sukurtas pritaikius naująją „Lexus“ GA-C (angl. Global Architecture-Compact) platformą. Dėl lengvos, tačiau itin tvirtos konstrukcijos, žemo elektromobilio svorio centro ir rafinuotų pakabos nustatymų daugiau tikslaus vairavimo, valdymo galimybių ir važiavimo komforto.

 
Į „UX 300e“ taip pat įdiegtos naujausios jungiamumo technologijos. Susieję elektromobilį su savo išmaniuoju telefonu ir naudodami „Lexus Link“ programėlę, vairuotojai gali bet kada nuotoliniu būdu patikrinti akumuliatoriaus įkrovą ir nuvažiuojamą atstumą. 
 
Kasdienių kelionių detalėms dėliotis taip pat galima pasitelkti įkrovimo valdymo funkcijas, pavyzdžiui, vairuotojo įspėjimą, kai elektromobilis bus iki galo įkrautas, arba įkrovimo planavimo įrankį, leidžiantį nustatyti krovos ciklus, tinkamiausias sąlygas: prieš išvyką, kai pigesnė elektra ar tiesiog naktį.
 
Programėlė taip pat leidžia nuotoliniu būdu valdyti automobilio klimato sistemą.
 
Kiekvienam modeliui suteikiama dešimties metų garantija baterijai bei nemokami techniniai aptarnavimai 5 metų arba 100 000 km laikotarpiui. 
Daugiau apie Lexus UX, 2018 - dabar
Susiję straipsniai
Devyni įdomūs faktai apie pirmąjį „Lexus“ elektromobilį „UX 300e“ Devyni įdomūs faktai apie pirmąjį „Lexus“ elektromobilį „UX 300e“ 
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus“: štai ką sukūrė prestižinė automobilių kompanija Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus“: štai ką sukūrė prestižinė auto 
Beprecedentis pasiūlymas: pirmasis Lexus elektromobilis turės 10 metų arba 1 mln. km garantija Beprecedentis pasiūlymas: pirmasis Lexus elektromobilis turės 10 met 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Kiek per metus susitraukia elektromobilio galimybės? Kiek per metus susitraukia elektromobilio galimybės? 
„Tesla“ ruošiasi užversti Europą elektromobiliais? Paskelbė apie stulbinančias gamybos galimybes „Tesla“ ruošiasi užversti Europą elektromobiliais? Paskelbė apie stu 
Ilgai laukti nereikėjo - Norvegija ketina apmokestinti brangius elektromobilius Ilgai laukti nereikėjo - Norvegija ketina apmokestinti brangius elek 
„Audi“ vadovas atskleidė, kada elektromobiliai uždirbs tiek pat, kiek burzgiantys modeliai „Audi“ vadovas atskleidė, kada elektromobiliai uždirbs tiek pat, kie 
100 km bus galima nuvažiuoti vos po 3 minučių įkrovimo? 100 km bus galima nuvažiuoti vos po 3 minučių įkrovimo? 
Kodėl elektrinių „Porsche Cayman“ ir „Boxster“ baterijos bus automobilio viduryje, o ne po grindimis Kodėl elektrinių „Porsche Cayman“ ir „Boxster“ baterijos bus automob 
Paskutinis benzinu varomas automobilis Norvegijoje bus parduotas 2022 metų balandį Paskutinis benzinu varomas automobilis Norvegijoje bus parduotas 202 
Pristatė elektromobilį „Aura“ - sportinio automobilio siluetas slepia netikėtus tikslus Pristatė elektromobilį „Aura“ - sportinio automobilio siluetas slepi 
Anglies pėdsako mažinimas įgavo pagreitį: netrukus išriedės elektriniai „Nikola“ sunkvežimiai Anglies pėdsako mažinimas įgavo pagreitį: netrukus išriedės elektrin 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
„Porsche“ pristato daugiau nei 1000 AG turintį elektromobilį: trasoje prilygsta 911 GT3 CUP „Porsche“ pristato daugiau nei 1000 AG turintį elektromobilį: trasoj 
Elonas Muskas pyksta - nauja elektromobilių pirkėjų skatinimo tvarka jam nepatinka Elonas Muskas pyksta - nauja elektromobilių pirkėjų skatinimo tvarka 
Nuvažiuojamas atstumas - elektrinių sunkvežimių problema? Šis nuvažiavo daugiau nei 1000 kilometrų! Nuvažiuojamas atstumas - elektrinių sunkvežimių problema? Šis nuvaži 
SEB banko tyrimas: kokius elektromobilius jau gali įpirkti Lietuvos gyventojai? SEB banko tyrimas: kokius elektromobilius jau gali įpirkti Lietuvos  
Elektromobiliai bijo vandens? Nė velnio! Pažiūrėkite į šį „Rivian R1T“ Elektromobiliai bijo vandens? Nė velnio! Pažiūrėkite į šį „Rivian R1 
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt