Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-07-30
„Volkswagen“: „Mes elektromobilius gaminsime milijonams, o ne skirtus milijonieriams“

„Volkswagen“: „Mes elektromobilius gaminsime milijonams, o ne skirtus milijonieriams“
„Volkswagen“ dabartinę Cvikau gamyklą transformuoja iš pagrindų. Iš 100 proc. gaminančią įprastais degalais varomus automobilius, gamykla gamins vien elektromobilius. Ji ruošiame šiais metais prasidėsiančiai „ID.3“ elektromobilių gamybai ir „VW“ skelbia, kad per metus sugebės šioje gamykloje pagaminti 330 000 elektromobilių.
 
Per pastaruosius keletą metų mes vis girdėjo apie „VW“ įvairius planus elektromobilių sektoriuje, tačiau vis pasigesdavome rimtesnių veiksmų. Panašu, jog tai keičiasi.
 
„VW“ tampa pirmuoju senosios kartos automobilių gamintoju, kuris savo įprastų automobilių gamyklą transformuoja į elektromobilius gaminančią gamyklą.
 
Šiuo metu Cvikau gamykloje gaminamos kelios „VW Golf“ versijos bei „Bentley Bentayga“ ir „Lamborghini Urus“ automobilių kėbulai.
 
Per metus gamykloje pagaminama 250 000 automobilių ir dirba 8000 darbuotojų. Dabar Cvikau gamykla pasikeis. „VW“ išplatino pranešimą spaudai apie šios gamyklos pokyčius:
 
„Volkswagen siekia sukurti patrauklų ir prieinamą elektromobilį kiekvienam. Elektromobilį milijonams, o ne [skirtą] milijonieriams. Norėdami tą padaryti, šiuo metu transformuojame Cvikau gamyklą į didžiausią, efektyviausią ir ekologiškiausią [elektromobilių] gamyklą Europoje.“ 
 
Cvikau bus pirmoji „VW“ elektromobilių gamykla. Kompanija taip pat paskelbė apie dar dvi transformuojamas gamyklas, įskaitant vieną jų JAV.
 
„VW“ kiek anksčiau skelbė, kad jų tikslas yra iki 2020-ųjų pasiekti 100 000 elektromobilių per metus gamybos apimtis. Dabar skelbiama, kad „ID.3“ gamyba prasidės šių metų pabaigoje ir 2021-aisiais gamybos apimtys pasieks 330 000 elektromobilių per metus:
 
„2019-ųjų pabaigoje pilnai elektriniai ID. modeliai jau riedės nuo Cvikau gamyklos linijų ir pradėsime su ID.3. Paskutiniame gamyklos transformacijos etape, nuo 2021-ųjų ir toliau, per metus pagaminsime 330 000 elektromobilių.
 
Gamyklos darbuotojai gamins šešis skirtingus modelius su šiais prekių ženklais: Volkswagen, Audi ir Seat. Volkswagen Group į Cvikau gamyklą iš viso investuoja 1,2 mldr. eurų.“


„Volkswagen“ E-mobilumo valdybos narys Thomas‘as Ulbricha‘s sėdi kompanijos sukurtoje MEB platformoje 
©„Volkswagen“
 

„Volkswagen“ Cvikau gamykloje diegia robotus ir į šią gamyklą jau investavo 1,2 mlrd. eurų 
©„Volkswagen“

„VW“ teigia, kad didelė dalis gamyklos jau yra pritaikyta gaminti elektromobiliams ir jie gamybos linijomis pradės riedėti rugpjūčio mėn:
 
„[Cvikau gamyklos] transformacija pradėta 2018-ųjų vasarą ir viskas prasidėjo nuo gamybos linijų modernizavimo. Po [suplanuoto] vasaros įrenginių išjungimo, pirmoji iš dviejų surinkimo linijų, skirtų ID. automobiliams, startuos rugpjūčio mėn.“
 
Antroji gamybos linija bus pilnai parengta darbui iki šių metų pabaigos. Be elektromobilių gamybos, „VW“ taip pat siekia, kad šių automobilių gamyba atitiktų „nulinės CO2 emisijos planą“. Vokietijos automobilių gamintojas siekia, kad modernizuota gamykla būtų „neutrali CO2“.
 
Tikrai norisi sušukti: „Na pagaliau“. Ilgai reikėjo laukti, bet pagaliau sulaukėme rimtų „VW“ veiksmų. 330 000 elektromobilių per metus ir tik vienoje gamykloje - labai geri skaičiai. O kai „VW“ baigs transformuoti kitas savo gamyklas ir prasidės elektromobilių gamyba Kinijoje statomoje elektromobilių gamykloje, šie skaičiai gali šoktelėti dramatiškai.
 
Daugiau apie Volkswagen ID.3, 2019 - dabar technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
Volkswagen ID.3 1ST VS Nissan Leaf E+ Volkswagen ID.3 1ST VS Nissan Leaf E+ 
„Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai sužeidė garsų automobilių žurnalistą „Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai suže 
Spalį Lietuvoje parduota triskart daugiau naujų elektromobilių Spalį Lietuvoje parduota triskart daugiau naujų elektromobilių 
Baltijos šalis pasiekė pirmieji „Volkswagen ID.3“ Baltijos šalis pasiekė pirmieji „Volkswagen ID.3“ 
„VW“ atksleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromobilius – rezultatai nustebins „VW“ atksleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromob 
„Volkswagen ID.3 1st „Volkswagen ID.3 1st" Lietuvą pasieks rugsėjį: savininkams – 1600 eu 
„Volkswagen“ ruošiasi nustebinti – šį elektromobiliuką galės įsigyti visi „Volkswagen“ ruošiasi nustebinti – šį elektromobiliuką galės įsigyti 
Aptiko slaptą aikštelę su tūkstančiais „VW ID.3“ elektromobilių – ir tokių vietų gali būti ne viena Aptiko slaptą aikštelę su tūkstančiais „VW ID.3“ elektromobilių – ir 
Kalbos, jog elektromobiliai yra brangūs, netenka prasmės - ID.3 bus pigesni už įprastus automobilius Kalbos, jog elektromobiliai yra brangūs, netenka prasmės - ID.3 bus  
„VW“ vadovas apie koronaviruso poveikį automobilių pramonei ir griežtesnius taršos standartus „VW“ vadovas apie koronaviruso poveikį automobilių pramonei ir griež 
 „Volkswagen“ vadovas: „vis dar galime su Tesla žengti koja kojon ir tam tikru metu juos aplenkti“ „Volkswagen“ vadovas: „vis dar galime su Tesla žengti koja kojon ir 
Milijonai Volkswagen elektromobilių 2 metais anksčiau nei planuota –„2020-ieji bus kertiniai metai Milijonai Volkswagen elektromobilių 2 metais anksčiau nei planuota – 
„Volkswagen“ apsisprendė – amerikiečiai negaus „ID.3“ elektromobilių „Volkswagen“ apsisprendė – amerikiečiai negaus „ID.3“ elektromobilių 
 Išgirskite - „Volkswagen“ atskleidė, kokį garsą skleis ID.3 Išgirskite - „Volkswagen“ atskleidė, kokį garsą skleis ID.3 
Istorinė diena: „Volkswagen“ pradėjo serijinę elektromobilio ID.3 gamybą Istorinė diena: „Volkswagen“ pradėjo serijinę elektromobilio ID.3 ga 
„Volkswagen“ pradeda naują erą su pasauline ID.3 premjera „Volkswagen“ pradeda naują erą su pasauline ID.3 premjera 
Prasideda kritinis laikas elektromobilių erai: kodėl dabartiniai sprendimai gali nulemti ateitį Prasideda kritinis laikas elektromobilių erai: kodėl dabartiniai spr 
Vokiečiai įsitikinę: „Volkswagen ID.3“ sukels tokį pat perversmą, kaip „Golf“ ir „Beetle“ Vokiečiai įsitikinę: „Volkswagen ID.3“ sukels tokį pat perversmą, ka 
Visas „Volkswagen“ elektromobilio „ID.3“  rezervacijas lietuviai iššlavė per kelias valandas Visas „Volkswagen“ elektromobilio „ID.3“ rezervacijas lietuviai išš 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt