Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-01-30
„Volkswagen“ vadovas: „vis dar galime su Tesla žengti koja kojon ir tam tikru metu juos aplenkti“

 „Volkswagen“ vadovas: „vis dar galime su Tesla žengti koja kojon ir tam tikru metu juos aplenkti“
 
„Volkswagen Group“ generalinis direktorius Herbertas Diessas „siunčia žinutę Elonui Muskui: mes atkeliaujame Teslos“, skelbiama naujausiame Automotive News straipsnyje.
 
Teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad šiuos Herberto Diesso žodžius reikėtų suprasti kiek kitame kontekste.
 
„VW“ vadovas visai neseniai pareiškė bijantis, jog kompanijos neištiktų „Nokia“ likimas, tad, kad dar labiau pagreitintų elektromobilių ir savavaldžių automobilių programas, „VW“ sumažins vandenilio kuro elementams skirtus finansinius išteklius.
 
Diessas tąkart teigė, kad vandenilio kuro elementai dar bent dešimtmetį nebus tokie konkurencingi, kaip grynai elektra (baterijomis) varomi varikliai.
 
Dabar „VW“ vadovas dar kartą pabrėžė kompanijos rimtą požiūrį į elektra varomų transporto priemonių sektorių ir tikisi, kad pavyks pavyti „Tesla“ bei su šia kompanija konkuruoti dar ne vienerius metus.
 
Akivaizdu, jog „VW“ turi išteklių ir galimybių pavyti „Tesla“ ir ateityje galbūt netgi ją aplenkti. Kai kurie mano, kad tai tėra laiko klausimas, tuo tarpu kiti „VW“ kompanijai negaili kritikos, kad ji taip ilgai lūkuriavo, kol „Tesla“ augino savo klientų ratą bei plėtė elektromobilių verslą.
 
Praėjusią savaitę Davose, Šveicarijoje, vykusiame Pasaulio ekonomikos forume Herbertas Diessas kalbėjosi su „Bloomberg TV“ ir kalbėdamas apie elektromobilių sektorių teigė, kad „tai yra atviros varžybos. Mes esame nusiteikę gana optimistiškai, kad vis dar galime su Tesla žengti koja kojon ir tikriausiai tam tikru metu [juos] aplenkti.“
 
Smagu matyti Herberto optimizmą. Ir visgi. Jis iš esmės sako, kad „VW“ neatsilieka nuo „Tesla“ ir gali su ja lenktyniauti jau dabar, o tai girdėti yra šiek tiek keista. Juk „VW“ dar net nepasiekė tokio lygio, kokiame yra „Tesla“ kompanija: nei kalbant apie elektromobilių pasiūlą, nei elektromobilių pardavimų skaičius.
 
Sakydamas, kad ateityje „VW“ gali aplenkti „Tesla“ kompaniją, Herberto Diesso teiginys skamba realistiškiau. Taip gali nutikti.
 
Pastarosiomis savaitėmis suaktyvėjusios Herberto Diesso kalbos apie elektromobilių sektorių ir kaip „VW“ įgyvendins ambicingus tikslus gali būti susijusios ir su tuo, kad Vokietijoje prasidėjo „Tesla Gigafactory 4“ gamyklos statybos bei tuo faktu, kad „Tesla“ tik ką aplenkė „Volkswagen“ ir tapo antra vertingiausia automobilių kompanija pasaulyje.
 
„VW“ vadovas siekia parodyti, kad neketina nusileisti ir reikia pripažinti, kad kompanija šioje srityje daro daugybę svarbių žingsnių: pertvarko senąsias gamyklas, pradeda gaminti elektromobilius, kuria naujus modelius ir t.t.
 
Svarbu atkreipti dėmesį ir į tai, kad Elonas su Herbertu visada buvo nusiteikę vienas kito atžvilgiu draugiškai bei pagarbiai. „VW“ vadovas gerbia Eloną ir supranta, kad tai „Tesla“ paruošė dirvą elektromobilių atėjimui.
 
Herbertas taip pat pažymi, kad nors „Tesla“ ir yra maža kompanija, atsižvelgiant į bendras automobilių gamybos apimtis, ji yra rimtas konkurentas.
 
Elonas visai neseniai pažymėjo, kad Herbertas Diessas yra tas senųjų automobilių kompanijų vadovas, kuris labiausiai koncentruojasi į elektra varomas transporto priemones. Ir Herberto žodžiai bei veiksmai tą tik įrodo.
 
Herbertas Diessas interviu užbaigė tokiais žodžiais:
 
„2020-ieji metai automobilių pramonei bus labai sudėtingi. Tačiau mes darome teisingus žingsnius, kad išliktume konkurencingi.“
 
Ir tų žingsnių šiais metais iš „VW“ kompanijos nusimato labai daug. Jau rašėme apie tai, kad šiais metais „Volkswagen Group“ planuoja pristatyti net 8 elektrines ir hibridines transporto priemones, tarp kurių bus ir tokie prekės ženklai, kaip „Audi“, „Seat“ bei „Škoda“.
 
Didelės viltys yra siejamos su „ID.3“ elektromobiliais, kurie jau yra gaminami Cvikau gamykloje. Planuojama per metus tokių automobilių pagaminti apie 330 000 vienetų.
 
Bazinė „ID.3“ versija kainuos mažiau nei 30 000 eurų ir, atsižvelgiant į modelio komplektaciją, vienu įkrovimu galės nuvažiuoti nuo 330 iki 550 km.
 
„ID.3“ elektromobiliai pirkėjus pasieks 2020-ųjų vasarą. Kompanija siekia turėti pakankamą kiekį pagamintų elektromobilių ir tik tada pradėti jais prekiauti.
Daugiau apie Volkswagen ID.3, 2019 - dabar technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
Volkswagen ID.3 1ST VS Nissan Leaf E+ Volkswagen ID.3 1ST VS Nissan Leaf E+ 
„Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai sužeidė garsų automobilių žurnalistą „Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai suže 
Spalį Lietuvoje parduota triskart daugiau naujų elektromobilių Spalį Lietuvoje parduota triskart daugiau naujų elektromobilių 
Baltijos šalis pasiekė pirmieji „Volkswagen ID.3“ Baltijos šalis pasiekė pirmieji „Volkswagen ID.3“ 
„VW“ atksleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromobilius – rezultatai nustebins „VW“ atksleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromob 
„Volkswagen ID.3 1st „Volkswagen ID.3 1st" Lietuvą pasieks rugsėjį: savininkams – 1600 eu 
„Volkswagen“ ruošiasi nustebinti – šį elektromobiliuką galės įsigyti visi „Volkswagen“ ruošiasi nustebinti – šį elektromobiliuką galės įsigyti 
Aptiko slaptą aikštelę su tūkstančiais „VW ID.3“ elektromobilių – ir tokių vietų gali būti ne viena Aptiko slaptą aikštelę su tūkstančiais „VW ID.3“ elektromobilių – ir 
Kalbos, jog elektromobiliai yra brangūs, netenka prasmės - ID.3 bus pigesni už įprastus automobilius Kalbos, jog elektromobiliai yra brangūs, netenka prasmės - ID.3 bus  
„VW“ vadovas apie koronaviruso poveikį automobilių pramonei ir griežtesnius taršos standartus „VW“ vadovas apie koronaviruso poveikį automobilių pramonei ir griež 
Milijonai Volkswagen elektromobilių 2 metais anksčiau nei planuota –„2020-ieji bus kertiniai metai Milijonai Volkswagen elektromobilių 2 metais anksčiau nei planuota – 
„Volkswagen“ apsisprendė – amerikiečiai negaus „ID.3“ elektromobilių „Volkswagen“ apsisprendė – amerikiečiai negaus „ID.3“ elektromobilių 
 Išgirskite - „Volkswagen“ atskleidė, kokį garsą skleis ID.3 Išgirskite - „Volkswagen“ atskleidė, kokį garsą skleis ID.3 
Istorinė diena: „Volkswagen“ pradėjo serijinę elektromobilio ID.3 gamybą Istorinė diena: „Volkswagen“ pradėjo serijinę elektromobilio ID.3 ga 
„Volkswagen“ pradeda naują erą su pasauline ID.3 premjera „Volkswagen“ pradeda naują erą su pasauline ID.3 premjera 
Prasideda kritinis laikas elektromobilių erai: kodėl dabartiniai sprendimai gali nulemti ateitį Prasideda kritinis laikas elektromobilių erai: kodėl dabartiniai spr 
Vokiečiai įsitikinę: „Volkswagen ID.3“ sukels tokį pat perversmą, kaip „Golf“ ir „Beetle“ Vokiečiai įsitikinę: „Volkswagen ID.3“ sukels tokį pat perversmą, ka 
„Volkswagen“: „Mes elektromobilius gaminsime milijonams, o ne skirtus milijonieriams“ „Volkswagen“: „Mes elektromobilius gaminsime milijonams, o ne skirtu 
Visas „Volkswagen“ elektromobilio „ID.3“  rezervacijas lietuviai iššlavė per kelias valandas Visas „Volkswagen“ elektromobilio „ID.3“ rezervacijas lietuviai išš 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt