Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8495)

Daugiau apie automobilį Volkswagen Touareg
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Žydrūnas | 2024-05-08
Touareg su 2.0 L varikliu, 249 AG ir 4WD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, išvaizda, saugumas ir galimybė važiuoti kaip normaliu visureigiu. Dinamika, pavarų dėžė, multimedija, gera pakaba, komfortas, didžiulė bagažinė
Kuro sąnaudos nemažos, techninės priežiūros išlaidos irgi, plastamsių girgždėjimas šen bei ten. Didelė nusipirkimo kaina kaip VW automobiliui, bet ji verta to ką gausi
2 metus vairuodamas šią mašiną buvau patekęs į tokius purvynus į kokius nelenda Land Cruiseriai, Prado ar Discoveriai. Ir tiesą sakant niekada neprireikė tempimo šniūro – išvažiavo be kitų pagalbos pats. Lb geras pravažumas. Visi kas matė tuos smagumus buvo šokiruoti, kad Touareg toks rimtas purvynuose. Kalbant apie interjerą, yra nedidelių trūkumų – tos vietos kur ale pagamintos iš medžio prie šalto oro šiek tiek girgžda, bet tokie girgždėjimai taip tikriausiai pasitaiko visiems net ir naujiems automobiliams. Įjungi muziką ir nemalonumai dingsta :) beje garso kokybė leidžia mėgautis muzika visai kitame lygyje nei esate įpratę. Nemažas automobilis labai gerai laiko kelio ir stabdo, o automatinio stabdymo sistema gelbėjo daugybę kartų - važiuoji spūstyje, žiūri į telefoną ir staiga stabdo :) Jei ne ši sistema kogero jau būtų tekę remontuoti priekį. Viskas puiku, apskritai geras automobilis, rekomenduoju visiems.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota C-HR
2016 - 2023
Vidutinis automobilio įvertinimas
Justina | 2024-05-07
tas pats 2019-02-05 atsiliepimo tęsinys :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vis dar gražus ir gerai valdomas
labai išbrangęs pagal tokį automobilį
Pirmą atsiliepimą rašiau prieš 5 metus kai auto buvo 3 mėn. Vis dar draugauju su juo . O Situacija tokia: Technikines praeina be problemų. Po 3 metų pirma ir dar po 2 , antra . Yra atšaukiamųjų sąraše dėl aukšto slėgio siurblio tai jį keis nemokamai. Jei atšaukimas yra reiškia yra gedimų. Maniškį jau tikrino sakė geras bet dėl šventos ramybės pakeičiam. Neseniai staiga nustojo šaldyt kondicionierius tai viliuosi, kad bus tik freono pritrūkę. Nei iš šio nei iš to pradėjo įsijunginėt sėdynių davikliai lyg būtų keleiviai be diržo. Gal pagalvių problema, o gal diržų. Ieškosim kame reikalas . Pravažiavau per 5 metus 78 tūkst. Technikinėje jau sakė netrukus pasikeist stabdžių diskus tam kartui dar praėjo. Visa kita šiai dienai yra puiku. Tiesa ir iš pradžių rašiau, kad salonas pigus tai jis aišku jau apsitrynė. Naują gamyklinį akumuliatorių keičiau greit po 3 metų Tiesiog mašina "numirė" staiga ir nei iš vietos. Turėkit omeny , kad jokių požymių prieš išsikrovimą nėra . Staiga nesikuria ir tiek. Plastikas salone apsibraižė labai jautrus ar rankinė ar pirkinių maišelis lengvai palieka žymę. Vairas jau pilkas sėdynės tekstilinės tai keleivių nieko , o vairuotojo matosi nusitrynusi sėdimoji kaip užpakalio štampas :)))). Juokauju, kad pagal tai matysis kas vairavo automobilį kai sugalvosiu jį pakeist:))) Bagažinė didesnė negu hibrido . Hibridas turi gale traukos akumuliatorių tai vietos lieka ten mažiau. Palyginau su pažystamų hibridu tai maniškė ir aukščiau nuo žemės galinė dalis. Priekis tas pats reikia arti bordiūrų nevažiuot. Bagažinės visai užtenka ir daiktams ir lagaminams. Barškėjimo nėra jokio važiuoja tyliai kaip ir nauja. Ekranas ant priekinės panelės per aukštai, bet akių lygyje patogu. Tiesa papiktnaudžiauju su SPORT rėžimu tai super tada malonu važiuot . Skirtumas didelis. Trauka padidėja kokius tris kartus. Nežinau kaip būna su automatine dėže, nes mano mechaninė . Tiesa jau nuo naujos atšokusi stogo apdaila ir toyota salone man jos nesutvarkė sakė nieko čia tokio jei nekrenta visai o tik truputį atšokusi. Nu kol kas daugiau nei buvo neatšoko kas nežino nepastebi. Naujai mašinai girgždėjo priekinės keleivio durys dabar nebegirgžda :))). Kaina jos naujos per 5 metus pakilo 10 000. Kai pirkau prasidėjo nuo 19 000 , o dabar jau virš 30 tūkst. Dugnas padengtas papildomai nuo rūdžių tai nei ratų arkose nei ant dugno nieko blogo nesimato. Nežinau kaip pas tuos kurie nepadengia. Nei blogai nei gerai sakyčiau. Ar pirkčiau kitą tokį pat sekantį ? Nežinau jei tokia pat kokybė. Tikėjausi bus geresnė. Nežinau ar per 5 metus pakilusi naujo kaina reiškia auto nuvertėjimą ? Gal nelabai. Remonto neturėjome tik planinius aptarnavimus tai brangu nėra. Brangiau sumoki meistrams už darbą. Tirsim kas yra kondicionieriui ir davikliams diržų . Tikiuosi nieko rimto. Aprašyme palikau kokia situacija po 5 metų ir su tokia rida . Pirkti ar ne reikia apsispręst pačiam . Kiek žinau kiti turi variklio ar greičių dėžės didelių problemų su daug aukštesnės klasės naujais automobiliais ir su kelių tūkst. rida tai šita manau labai gera. Jei už auto sumokėjus apie 100 000 pinigų reikia po 2 tūkst, km. remonto, tai ši Toyota superinė :))) Ar parduočiau ją savo draugui ar artimajam ir nebijočiau po to sutikt ? Taip be jokios baimės . Tai gera mašina
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Hilux
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Hilux | 2024-05-06
Geras darbinis arkliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, degalų sąnaudos geros, gebėjimas važiuoti kaip pačiu geriausiu visureigiu esminis privalumas
Priežiūros kaina didoka, garso izoliacija ir komfortas prastoki
Patikimas automobilis, puikiai susidoroja su savo užduotimis. Laiku atliekant techninę priežiūrą automobilis puikiai laiko, negenda šiaip iš niekur nieko. Garso izoliacija silpna, bet yra kokia yra. Nereikėtų tikėtis fantastiškos dinamikos iš Toyota dyzelinio variklio, bet darbui jos daugiau nei pakanka. Už tai labai geros degalų sąnaudos, ekonomiškas pikapas. Žinoma šiandieninėmis sąlygomis net ir Toyota aptarnavimas tampa brangus malonumas, ypač kalbant apie originalias atsargines dalis. Tačiau yra vertų dėmesio originalių dalių pakaitalų, kurie yra ne prastesni už originalias, o kai kuriais atžvilgiais net geresni ir žinoma už geresnę kainą. Komfortas irgi so so, minkštu automobilio nepavadinsi, bet vėlgi automobilis skirtas darbui, ne malonumui.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A6
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Audi savininkas | 2024-05-04
Audi A6 50TDI 2019m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, dinamiskas, ekonomiskas, gera garso izoliacija, komfortiskas, gerai valdomas
Lagina greiciu deze, prasta salono surinkimo kokybe
Sveiki, pirkau naudota su 80k km rida su dar galiojancia gamykline garantija is atstovybes pries metus laiko. Komplektacija beveik pilna. VARIKLIS vaziuojant ant zemu apsuku girdisi dyzelio klaksejimas, testavau Q8, ten situacija daug geresnene, bet jau lengvai paspaudus klaksejimas isnyksta ir pasigirsta malonus V6 garsas. Dinamika su 210kW ir 620 sukimo momentu nebloga, paspaudzia i sedyne, oficialiai 5.5 sec iki 100. Alyva gamintojas rekomenduoja keisti kas 30k km, as keiciu kas 10k km, nes automobili planuoju pasilikti ilgam. Atstovybeje variklio alyvos ir filtro keitimas apie 200eur. Kuro sanaudos Vilniaus mieste 8-12 litru priklausomai nuo kamsciu ir vairavimo stiliaus, autostradoje EKO rezimu apie 6 litrai ant 140km/h. GREICIU DEZE 45TDI ir 50TDI ejo su tiptronic 8 begiu (ZF 8HP), kitur s tronic, jei neklystu nuo 2021m pradejo i 45TDI deti s tronic. Tipronic ant comfort rezimo lagina 2 sekundes, ant dymamic siektiek geriau. Testavau 45TFSI su s tronic, ten situacija su lagu daug geresne. Laga galima sumazinti pasibaigus garantiniam, po greiciu dezes programavimo ne pas dileri, kaina su stage1 apie 400eur. Alyva tiptronic AUDI rekomenduoja nekeisti, bet greiciu dezes gamintojas ZF rekomenduoja visai kitaip. KOMFORTAS vaziuokle pas mane su adaptyviais amortizatoriais su 20" vasarinais ir 19" zieminiais ratlankiais. Tarp comfort ir dynamic rezimo akivaizdus skirtumas. Ant comfort rezimo apibudinciau standziai minksta su mazais pasvyravimais i sonus, ant dynamic rezimo palieka kieta ir standi. Vaziuokle ant comfort net su 20" ratlankiais vaziuoja gan komfortiskai, su 17" ar 18" ratais yra gerokai minkstesne, bet vaizdas stipriai nukencia. Testavau ir orine vaziuokle, bet su adaptiviais amortizatoriais ant comfort rezimo man pasirode siek tiek minkstesne ir tylesne vaziuojant per nelygumus uz orine vaziuokle, o ant dynamic rezimo standesne ir kietesne. Su standartine ar s line neteko isbandyti. Lyginant su G30 su 20" ratlankiais, BMW lygiu keliu plaukia labiau, bet Audi C8 per nelygumus, ypac astrius kaip suliniai pravaziuoja minskciau. Quattro ziema laibai gerai, i kitus variklius ejo ultra quattro. Garso izoliacija gera, pas mane su dvigubais stiklais, teko isbandyti be dvigubu, tai skirtumas akivaizdus. Sedynes komfort patogios, vidutinio minkstumo, lyginant su G30 komfort sedynemis, tai BMW minkstesnes. Sedynes vesina ir sildo greit ir daro tai gerai. Teko isbandyti standartines ir sportines sedynes, tai rinkciausi tik komfort. Salono medziagos kokybiskos, tikras medis, bet yra ir kieto plastiko, bet surinkimo kokybe prasta, traska plastikas visur aplink, ziema labiau, vasara maziau, pilni forumai apie tai, atstovybeje atsake negarantinis tvarkymas, daug skirtingu medziagu ir pas naujas A6 traska taip pat. Problema isprendziau sudejus minskta sluoksni isardzius uz pinigus ne pas dileri. Salonas su medzio apdaila atrodo gerokai graziau man, nei su aliuminio, bet cia skonio reikalas. Muzika groja gerai, net ir bazine. Daznai reik valyti pirsto antspaudus nuo ekranu. Distronikas puikus pagalbininkas ir veikia gerai. Juostu palaikimas kartais pagrybauja. Bagazines liftas kartais nereguoja i kojos mostus. Beraktis atrakinimas kartais grybauja, net ir po softo atnaujinimo. Matrix lempos ispudingos. Valdymas astrus ir tikslus. Vairas lengvas, noretusi sunkesnio, ant sport rezimo minimaliai pasunkeja. Visi saugos ir pagalbiniai asistentai veikia gerai, negaleciau be ju dabar gyventi. Jei komplektacijoje daug pagalbininku, tada reiks daznai keisti langu plovimo skysti ziema, nes juos taip apiplauna valant langus, 5 litru uztenka 1-2 savaitem. Lyginant su Audi C7, tai isedus i Audi C8 toks jausmas kad persedai i A8 o ne A6. PATIKIMUMAS visi tvarkymai buvo garantiniai iki 100k km ridos, prie -10C neatsirakino kai kurios durys, pakeite troselius problema dingo, variklis leido alyva, pakeite tarpine taip kainuotu apie 600eur pas dileri, sukant vaira metalinis garsas, pakeite keleta vaziuokles daliu ir vairo kolonele samata 3.5k eur, problema dingo, nustojo veikti distronikas, reikejo sensoriu kalibravimo, pas dileri lyg 150eur kainuotu. 3.0 varikliui benzininiui ir dyzeliniui 48 V starteriui-generatoriui suteikta garantija iki 7 metu, be ridos apribojimo, dazna problema, pilni forumai, sugedus patartina nebevaziuoti. Automobiliu apzvalgininkai ir mechanikai sneka kad situ 3.0 TDI grandines laiko apie 300k km laiku keiciant alyva, varikliai patikimi ir del prikimstu ekologiniu sistemu vaziuos ilgai, bet ju daug ir jos jau genda jau nuo 150k km. todel patartina pirkti su mazesne rida arba benzina.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Kia Ceed
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Danas | 2024-05-02
Stilingas korėjietis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, degalų sąnaudos ir nedidelės priežiūros išlaidos
Dinamika prasta, nėra 4WD, kaiura garso izoliacija
Vienas iš nedaugelio universalų, tinkantis tiek jaunajai kartai, tiek šeimos žmonėms – automobilis atrodo nepaprastai gerai ir kartu yra praktiškas. Automobilio privalumai: praktiškumas ir dydis, gera išvaizda. Šio universalo kaina dabartinėje rinkoje yra mažesnė nei konkurentų – tai dar vienas privalumas. Minusai: stipriai girgždantis bagažinės dangtis, trūksta pagreičio dinamikos, mažas degalų bakas ypač nepatogu ilgose kelionėse. Norėtųsi didesnio variklių pasirinkimo ir liūdna, kad šis modelis vis dar neturi visų varančiųjų ratų. Apskritai, jei ieškote patogaus universalo, tai tikrai neblogas variantas, vertas pinigų.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A5
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Dichkis | 2024-04-30
Prabangus Audi kabrioletas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas ir dinamika puikūs, patikimumas panašu nenuvils, surinkimo kokybė aukščiausios klasės, pavarų dėžė veikia gerai, bagažinė ne tokia maža kaip atrodo
Komfortas ne pats geriausias, kaip ir garso izoliacija
Fantastiškas automobilis vasariškiems pasivažinėjimams, važiuoja puikiai, valdomas kaip žaisliukas. Vairavimo malonumo suteikia daugiau nei bet kuris kitas Audi modelis ir ne tik Audi. Nors esu atsidavęs bavarų kompanijos gerbėjas, tačiau Audi tapo mano vasarišku automobiliu ir panašu jis puikiai tam tinka. Nors sako, kad Audi A5 nėra tinkamas kasdieniame gyvenime ir buvo sukurtas savanaudiškiems vairuotojams, bet sakyčiau tai netiesa. Automobilis nėra pernelyg mažas ar netalpus, bet kartu ir kompaktiškas, beje puikiai tinkamas ir mieste. Aišku jei turite du vaikus, tai A5 negali būti jūsų vienintelis automobilis. Bet tai savaime suprantama. Variklis dyzelinis 2.0 L gana paprastas, nieko ypatingo. Vidutinės kuro sąnaudos su visais smagesniais dešinio pedalo paspaudimais - 6l. Man atrodo tai daugiau nei puiku. Ilgose kelionėse neįsivaizduoju ar automobilis geras, tačiau šią vasarą garantuotai prasivažiuosiu iki jūros, pažiūrėsime kaip važiuojasi nukeltu stogu greikelyje. Žodžiu automobilis vasarai, miestui ir smagiam vairavimui. Jei galite sau leisti A5 kaip antrą automobilį, imkite jį nenusivilsit.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dodge Durango
2010 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Auris | 2024-04-28
Ubagu dzipas ????
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug vietos
Pigus salonas
Nusipirkau 2019m Citadele komplektacijos is USA. Buvo dauzta i gala. Pirkau del isvaizdos, kuri man patiko. Bet kai pradejau eksplotuoti - tai supranti kodel si auto kainuoja kaip puse X5 ar Q7. Surinkimas labai vidutiniskas. Tokio pacio lygio kaip Higlander. Barska viskas kas imanoma. Prietaisu skydelis ir multimedija senovine. Jauciasi, kad auto pradeta gaminti 2010m. Nors pas mane 2019m, bet viskas sukurta 2010m Realiai kibiras visiskas. Pats tas i kaima bulviu vesti, nes vietos bent jau daug ???? Gedimu nepasitaike, nes pranegusi tik 43k km. Turiu sia auto 3men (is kuriu menesi jau autopliuse kabo zemiau savikainos, nes niekas nenori pirkti sitos nesamones) Pries pirkdami pasivazinekite, paziurekite ar jus tenkins toks zemas komforto lygis. Kuro sanaudos normalios, tik kad traukos nelabai..
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2024-04-27
Stilingas, patogus, patikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinau
Išvardinau
Reikėjo automobilio kiekvienai dienai + ilgoms kelionėms. Ieškojau tik Mercedes ir norėjau kažko įdomesnio nei E klasė. Manau CLS yra būtent toks automobilis – išskirtinis ir patogus, ir talpus. Jokių problemų tiek mieste, tiek užmiestyje. Pneumatinė pakaba pakelia automobilį per 4 cm jei reikia, todėl galite saugiai važiuoti keliu su provėžomis užmiestyje, kaime, sode. Visų ratų pavara žiemą yra absoliučiai nepakeičiamas dalykas, dabar neįsivaizduoju gyvenimo be to. Automobilis atrodo labai stilingai, kaskart priparkavus norisi apsisukti užmesti akį į puikias CLS linijas, ypač vakare. Išvaizda tikrai išsiskiria gatvėje tarp beveidžių E klasės mercedes ir penktos klasės BMW. Nors mašina didelė, bet už vairo jokio “sunkumo” ar didelės masės nejaučiate. Dažnai tenka per dieną prasukti po 200 km įvairiais keliais, galiu pasakyti kad visai nejaučiu nuovargio už vairo. Kaip tai pavyksta Mersedese man iki šiol neaišku. Automobilis turi daug įvairių elektroninių asistentų. Iki šiol niekada nemaniau, kad jų tikrai reikia, bet per šiuos su metus būtent šie pagalbininkai mane išgelbėjo nuo avarijos, bent vieną kartą tai tikrai. Degalų sąnaudos juokingos, pilu pilną baką du kartus per mėnesį. Komfortas aukštumoje - kad ir kuo važiuočiau sėdęs į savo mersedesą supranti kaip stipriai ši kompanija lenkia kitus gamintojus. Patikimumas atrodo irgi geras, automobilis niekada nepavedė nors pravažiuoju daug. Apskritai labai geras jausmas, kai žinai kad be klausimų nuvažiuosi ten kur reikia. Dabar minusiukai. Garso izoliacija neitin gera, tačiau berėmiai langai visada labiau praleidžia triukšmą nei standartiniai. Bagažinės anga labai siaura didesnių krovinių pakrovimui, nors pati bagažinė didžiulė + galinės sėdynės susilanksto. Variklio dinamika - nuo 130 km/h lenkti gali tik jei labai pasitiki situacija. Aišku kaip dyzeliniui varikliui būtų galima nesunkiai pakoreguoti programą, bet nenoriu lysti ten kur nereikia. Yra kaip yra. Pakaba – nors ir pneumatinė, bet sportiškos natūros. Važiuojant per duobes gana aiškiai girdi permušimus, bet geru keliu veikia puikiai - atrodo kad plauki asfalto paviršiumi.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Yaris
2005 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
Valentinas | 2024-04-25
Toyota yra toyota
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerealiai patikimas
Greit rudyja
Pirkau naudotą su 100k rida prieš 2+ metų. Pravažiavau 50k, keičiau, tik traukes ir VISKAS! Žinoma, nesitikėkit garso izoliacijos, traukos, išvaizda gal nebus neįspūdinga, bet automobilis nerealiai patikimas, po vokiško automobilio tikras atokvepis piniginėi! Didelis minusas automobilio skardos, jos greit rudyja, turint dar nesurudyjusį, reikėtų pasidaryti anti korozinį.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Citroen C3 Aircross
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Jeronimas | 2024-04-23
Nustebinti galintis mažiukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus mieste, gera trauka.
Prastas matomumas, silpna važiuoklė.
Teko galimybė pavairuoti kelias dienas. Įsėdus nustebino keistas interjeras, gal todėl, kad pirmas prancūziškas automobilis, kuriuo važinėjau. Sėdėsena keista, priekis labai toli, galas labai arti. Nepatogi sėdėsena, po 50 km pavargsta nugara. Keistas porankis. Realiai vairuotojo porankis per arti prie vairuotojo ir tinka tik keleiviui. Nepatogus radijo, klimos ir t. t. valdymas liečiamu ekranu. Nepatogios daiktadėžės. Labai stori priekiniai statramsčiai, kas daro vairavimą nesaugiu. Pusės kelio nesimato. Pėsčiojo prie perėjos gali nematyti per statramstį. Nustebino, kad visai nesijaučia greitis, gali varyti 140 ir atrodo kad varai 80. Kaip 1,2 varikliui žvėriška trauka, aišku prie 5-6 t. apsukų. Manau variklio resursas turėtų būti nedidelis. Smagus užmiesčio ir šiaip, geruose keliuose. Duobėtuose keliuose labai prastai dirba mažiukai ratukai ir maža važiuoklės eiga. Manau auto puikis trintis po miestą, galima minti ir autostradomis. Netinka prastam keliui. Neteko remontuoti:) Miestui taip, prastiems keliams - ne.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Forester
2002 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
Elvinas | 2024-04-22
Forester sg5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras valdymas, puiki dinamika, labai geras pravažumas
Degalų sąnaudos
Mano patirtis ir prisiminimai su šiuo Forester pasiliko tik teigiami. Prisimenu kaip labai patikimą ir ištikimą darbinį automobilį, aišku yra tam tikrų aspektų tokių kaip garso izoliacija ar problemos su 4 pavarų automatinėmis pavarų dėžėmis, taip pat reikalas su kuro sąnaudomis mieste, kurios siekia nuo 10 iki 16 litrų. Bet automobilis vis tiek yra geresnis palyginus tarkim su tuo metu populiaria antros kartos Impreza ir žinoma jame yra daug daugiau vietos bagažinėje ir salone, nepaisant to kad ratų bazė pas abu automobilius yra ta pati. Vienas iš minusų yra tai, kad pakaba palyginti su konkurentais yra kiek kietoka, tačiau aš į tai nekreipiau dėmesio. Vairavimo ir dinamikos galimybės, bei emocijos kurias suteikdavo automobilis man buvo svarbiau. Priklausomai nuo konfigūracijos, visi gali rasti jiems įdomų šios ar naujesnės kartos Forester variantą, nes rinkoje yra daug versijų, modifikuotų, pakeistų variantų. Galima rasti pritaikytą rimtai bekelei, stance stiliaus, su pakelta galia iki 250+ arklio galių ar tiesiog paprastą šeimos automobilį su dujų įranga. Man automobilis buvo patrauklus dėl puikaus visų savybių balanso – puikus visureigis tiek užmiestyje, tiek mieste, tiek išvažiavus į pieva ar brendant per upelį ką yra tekę daryti ne vieną kartą.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan X-Trail
2013 - 2021
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vitalijus | 2024-04-20
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, degalų sąnaudos, komfortas, gera japoniška surinkimo kokybė
Kaina
Iš pradžių atrodė, kad jis didelis ir bus sunku manevruoti mieste. Bet pasirodė, kad taip nėra – gabaritai nėra tokie ir dideli arba aš labai greitai prisitaikau prie jų. Plius 360 kamera žinoma yra puikus dalykas, man labai patogus pagalbininkas. Apskritai mašina patiko, važiuodamas nepavargsti, sėdynės labai patogios. Važinėju ne tiek ir daug, pasaugau, beje jei galiu pilu 98 benziną, saugau kiek galiu nes pirkau sau su viltimi vaziuoti ilgai. Dabar turiu jau 3 metus, nuvažiavau 65000 km, kol kas nei vieno gedimo, net stabdžių diskai nepakeisti. Stabdžių kaladėlės pakeičiau tik vieną kartą. Automobilis labai stabilus, net ant labai slidaus kelio, galima jam leisti šiek tiek slysti – automobilis praktiškai visada susitvarkys pats. Salonas puikus. Jei turi du vaikus, tai norėsi, kad atstumas tarp galinės sėdynės ir priekinės sėdynės būtų kiek įmanoma didesnis - šiame Nissane taip ir yra. Šia prasme X-Trail yras puikus, net palyginti su Outlander, RAV, Tiguan – esu išmatavęs su rulete. Bagažinė irgi didelė, neveltui šis automobilis JAV parduodamas ir kaip septynvietis. Kuro suvartojimas miesto cikle niekada neviršijo 10 litrų. Dinamika kaip 2 litrų varikliui yra gera, jei reikia nuo šviesoforo gali nesunkiai atplėšti nuo kitų. Prieš tai važinėjau su Renault Capture, tai šio dinamika lyginant su X-trail buvo nepalyginamai prastesnė ir tuo pačiu kuro sąnaudos buvo vos 1 litru geresnės.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Mustang
2014 - 2023
Vidutinis automobilio įvertinimas
Robertas | 2024-04-18
Žvėris
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankqmai nemazai pliusu, kad ji turet
Visi ziuri, esi demesio centre
Pirktas lengvai dauztas, keiciau kapota, televizoriu pr bamperi abu radiatorius, ausinimo radiatoriu, vien del to, kad virsutine ausele buvo nuluzus. Tai 3,7 mechanika, kiek spaudi tiek ir skrieji. Ismetimas gamyklinis, bet ausiai maloniai skamba.
Pilnas atsiliepimas...
Gitana | 2024-04-17
Rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, variklio dinamika, valdymas, patikimumas atrodo gerai, išvaizda ir interjero dizainas mano nuomone puikūs ir aišku degalų sąnaudos. Interjero erdvumas, apskritai matmenys idealūs, multimedija gera.
Ne žiemos automobilis
Šiame automobilyje, mano nuomone, viskas gerai - matmenys (trumpiausias iš BMW sedanų), surinkimo kokybė ir medžiagos, elektronika ir sąnaudos. Iš tikrųjų šimtui km išeina apie 7,8 litro, ir tai yra Vilniaus kamščiuose. Jei perjungiate režimą į ekonomišką, dinamika krenta juntamai, kuro sąnaudos kažkiek pagerėja, na šis režimas tam ir skirtas. Klimato kontrolė veikia patikimai net per vasaros karščius, salonas atšąla per penkias dešimt minučių, net jei automobilis visą dieną stovėjo saulėje. Vienintelis neigiamas aspektas yra ne itin geras valdymas slidžiame kelyje, ypač ant puraus sniego. Reikia būti gerokai atsargesnei. Šiaip automobilio nenaudoju labai dažnai, bet kiekvieną kartą važiuodama juo mėgaujuosi šimtu proc.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Octavia
2012 - 2020
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vycka | 2024-04-16
škoda oktavia 2019 universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pliusai
iš minusų
Dsg viskas ok, šiaip beveik viskas gerai. "Beveik" vien dėl žiauriai silpnos garso izoliacijos. Kaip išsireiškė vienas meistriukas servise skarbonkė. Vien dėl to lenda dvi mintys arba parduoti arba įdėti garso izoliacija kuri kainuoja 1500€.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW X4
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
KB | 2024-04-15
X4 klasės BMW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Priežiūros išlaidos geros, išvaizda fantastiška, vidaus erdvumas geras, dinamika, valdymas, saugumas, komfortas – puikus, patrauklus interjero dizainas
Garso izoliacija tik normali
Tiesiog puikus automobilis, taip pat puiki alternatyva tiems kas mėgsta X6 modelį, bet nenori mokėti 40 proc. daugiau už 15 procentų daugiau prabangos. Viduje automobilis netikėtai erdvus, ypač kalbant apie plotį, geros apdailos medžiagos, puikiai skaitomas prietaisų skydelis ir LCD ekranas. Labai patogios sėdynės ir apskritai sėdėjimo pozicija yra puiki – nepavargsite net ilgoje kelionėje. Pakabos sklandumas puikus, taip pat puikus valdymas, bet kokiu važiavimo režimu automobilis nepriekaištingai paklusnus. Vienodai geras užmiestyje ir mieste. Variklis – kitas privalumas, dinamika įkvepianti. Vienodai gerai įsibėgėja ir iš vietos, ir nuo 120 iki 180 km/h. Perjungus į sportinį režimą automobilis tampa mažu sportininku – juntamai geresnis pagreitis, aštresnės reakcijos į vairą ir standesnė pakaba. Automobilis tikrai suteiks malonumą ir mėgstantiems nuosaikų važiavimą, ir trokštantiems greičio.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Verso
2009 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Lauris | 2024-04-13
2014 1.6 d4d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Toyota
N47 bmw variklis
2014 metų,pirkta su maždaug 106 tūkst. rida,per keturis metus prisukta iki 220tūkst.,kas iš toyotos pusės,tai viskas super-paboj nekeista išvis nieko(kaladėlės nesiskaito????) O vat 1.6 bmw širdis turėjo grandinės keitimą ir dar keletą smulkių kaprizų,bet vis dar dirba puikiai.Tikrai džiugina puiki kombinacija 1.6 dyzeliukas+6 pavarų greičių dėžė,labai ekonomiška kelionėse. Kėbulas su rūdimis nedraugauja.Kartą į metus profilaktiškai supurškiu egr’o valiklio per oro filtrą ir supilu brangesnį kuro sustemos ir dpf filtro valiklį,tai kol kas visi purkštukai,kuro siurblys,egr,dpf veikia puikiai. Papildomos dvi atlenkiamos sėdynės tinka tik mažiems vaikučiams…,bet vat pagrindinė keleivių trivietė sėdynė,tai tikras džiaugsmas.Kiekviena sėdynė slankioja į priekį ir atgal,taipogi sėdynių atlošai(nugarėlės)taip pat atsilošia,ko pasekoje keleiviams atsiranda tiek vietos,kaip prabangiam limuzine
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Kia Ceed
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Arvydas | 2024-04-12
Kia Ceed SW JD 1.4 crdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus išlaikymas, nedidelės kuro sąnaudos
Prasta garso izoliacija
Pirkau naują 2015m. Per 8 metus pravažiavau 145000km turėjau tik vieną rimtesnę problemą tai keitė greičių dėžės 3 bėgio sinchronizatorius, nes sunkiai jungėsi trečias bėgis. Nieko nekainavo nes garantija. Kiek supratau tai ši problema dažnai pasitaiko. Per visą šį laiką pagal garantiją dar buvo keistos pakaitinimo žvakės, kelios važiuoklės dalys. Prasta garso izoliacija. Didelis priekinis stiklas tai tikrai labai geras matomumas, bet man labai nepatinka valytuvų darbas. Kuro sąnaudos labai neblogos. Mieste normaliai važinėjant iki 5.5-6 litrai ant trasos 4,5-5 litrai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi Q7
2006 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
Giedrius | 2024-04-10
Automobilis ok
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, nesenstanti išvaizda, valdymas, gebėjimas įveikti nemažas duobes
Degalų sąnaudos didelės
Automobilį turiu penkerius metus, rida dabar virš 200K. Atrodo puikus, modernus automobilis, geras variklio patikimumas. Per visą eksploatacijos laikotarpį didelių gedimų nebuvo. Automobilio valdymas yra aukšto lygio, džipas jaučiasi užtikrintai tiek kelyje, tiek bekelėje. Pneumatinė pakaba veikia puikiai, eksploatacijos nusiskundimų dėl jos neturiu. Detalių analogų yra gana daug, galima rasti už prieinamą kainą. Trūkumai – nemažas tepalo suvartojias. Kaip benzininiam varikliui tai nemažai - 2000 km reikia kažkur 700g alyvos. Ir tai yra normalu šiam varikliui.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Tesla Model X
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Šilas | 2024-04-10
Super ekonomiškas sprendimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, komfortas, elektros sąnaudos, saugumas, bagažinės dydis geras, puiki infosistema, aptarnavimo kaina, dinamika, valdymas, garso izoliacija, novatoriškas interjero dizainas, salono erdvė, išvaizda puiki
Tolimos kelionės ne stiprioji automobilio pusė
1000 ir 1 pliusas, Muskui pagarba. Per tokį trumpą laiką sukurti tokį technologiškai tobulą automobilį yra nepaprastas reikalas, Tesla ypač toli aplenkė savo konkurentus baterijomis ir elektros varikliais. Važinėdamas šiuo elektromobiliu pamiršau apie išlaidas apskritai. Važiuoja dinamiškiau nei konkurentai, elektros sanaudos geresnės ir valdomas geriau. Plius automobilis mano manymu yra labai gražus, vaikams jis nepaprastai patinka :) Žiemą šildyti nereikia, stabdžių regeneracija veikia puikiai – jų nenaudojų kokia 90 % atvejų. Patys stabdžiai efektyvūs, veikia puikiai, neveltui yra pagaminti Brembo kompanijos. Varikliui nereikia keisti alyvos ar prižiūrėti kitų erzinančių dalykų. Žodžiu, ateitis atėjo. Automobilis turi tik vieną minusą – jis nelabai tinka ilgoms kelionėms.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt