Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai

Smulkiau Hyundai i40
2009 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-02
Rizikingas pirkinys
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdve
kieta , kietos sedynes, nenuspejamai islendantis gamyklinis brokas, kurio yra nemazai
Kai is gamyklos su brokuotais varikliais isriedejo ,nieko gero nelauk. Jeigu ne tai butu gana nebloga masina ir ne daugiau. gerai priziuretas masiniukas problemu nesukelia daug. Problema tame ,kad detaliu sunku rasti nes ju labai mazai arba nera. 2011-2014 nepirkti
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A3
2003 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-01
Audi a3 2006
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas greitas stabilus
Labai kietas ir gale vietos mažai
Sveiki rašau apie savo mašina, kuria pirkau žmonai????mašina tikrai savo dydžiu ir sportiškumu merginai yra super,bet del važiavimo yra labai kieta ir kuro sanaudos gan nemažos apie 8 l 100 km.Kaip tokio dydžio mašinai mano nuomone yra dideles. Bet pliusai tokie.per 3 metus keičiau tepalus ir kaladeles na ir žinoma padangas.pamirsau pamineti kad pas mane 2.0l ir vieno velenėlio.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Mitsubishi Outlander
2007 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-01
Mitsubishi Outlander 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, gero surinkimo, retai gendantis, komfortiškas
trūksta 7 pavaros)
Mitsubishi Outlander 2007m. Remontas - nėra brangus.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda Accord
1998 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-01
Accord 1.8i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, VTEC, gera bazinė komplektacija.
Rūdys, "pensininko" automobilio išvaizda tiek viduj, tiek išorėje.
Turiu šį automobilį jau du metus. Pirkau parvarytą iš Vokietijos už 800eur. Perkant buvo du minusai: 1. Nebuvo stabdžių - stabdžių šlangelių tarpinės buvo surūdijusios ir nebelaikė skysčio. 2. Variklio tepalo lygio matuoklė, iš vis nerodė tepalo - visas buvo "suvalgytas". Stabdžius susitvarkiau, einant pirmą tech. apžiūrą dar prisikabino prie dūmingumo - buvo kiauras išmetimo bakelis. Jį pakeitus, technikinė praėjo, tad praktiškai be trūkumų. Mašinos kaina, po visų paruošimų eksplotacijai Lietuvoje, "atsistojo" 1200eur. Netikrinau ar automobilio rida yra tikra, bet perkant buvo 230k km, dabar 241k km. Per ši laiką į automobilį buvo investuota apie 600eur. Buvo tvarkytas starteris už 100eur, nes prie žemesnės, nei -10 laipsnių temperatūros nesikurdavo. Keisti galiniai stabdžių diskai su kaladėlėmis - 50eur. Tvarkyti borto kompiuterio laidai, nes nei iš šio, nei iš to, užgesdavo bevažiuojant. Keistas lembda zondas - 40eur. Važiuoklėje dar buvo keista stabilizatoriaus traukė - 50eur. Ir prieš pora mėnesių buvo į važiuoklę investuoti 300eur - keisti šarnyrai, priekiniai stabdžių diskai su kaladėlėmis, generatoriaus dirželis. Taip pat, dar buvo nupirkti lieti ratlankiai už 50eur :) . Vienintelis didelis minusas, kuris dar išliko, tai rūdys. Jos vis plečiasi ir tai darosi pagrindine bėda, kurią sunku išnaikint. Ir dar pavalgo tepalą. Bet apibendrinant, gana geras ir patikimas automobilis už žemą kainą su gera bazine komplektaciją - maniškiame yra cruise control, cd chageris, BOSE aparatūra, klima, visi el. langai. Svarbiausia atkreipt dėmesį į rūdis.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Land Rover Freelander
2006 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-01
Land Rover Freelander 2014 d 2,2 mecahnine
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai stovi ant kelio, galingas variklis, patogu salonas
Bloga gamyklinė garso izoliacija
Prieš mėnesį mano gyvenime atsirado LR Freelander II SD4 HSE. Nuo pirmos minutės, kai pamačiau, mane sužavėjo kreminis salonas ir raudonas kėbulas. Sklandus važiavimas, tylumas salone ir traktoriška dyzelio galia. Bet dabar, kai praėjo mėnuo, baigėsi euforija, po persėdimo iš kitos klasės automobilio, galiu ramiai pateikti vertinimą. 1. Garso izoliacija nekokia. Triukšmas yra toks pat, kaip ir SGV, tik variklis nėra taip girdimas. Kai lyja lietus, automobilyje užgula ausis. Visą laiką automobilyje, visur, girdisi girgždėjimas. Išardžius duris, radau vos 20 cm X 20 cm ir 2 mm storio garso izoliacijos gabaliuką!!! ... Todėl išklijavau visą mašiną nauja garso izoliacija (4 stogo ir durų sluoksniai, 6-8 sluoksniai arkos). 2. Minkšta patogi pakaba, bet turi ir minusą – posūkyje jaučiasi barškėjimas, važiuojant dideliu greičiu. Bet LR išsuka posūkius gana tiksliai ir be jokių slydimų. Jei visiškai staigiai suki, ABS viską pataiso, nesukeldamas diskomforto. Per gulinčius policininkus nėra malonu važiuoti, jaučiasi pakabos stiprus barškėjimas, todėl reikia stipriai sulėtinti. Su SGV, pravažiuodavau juos lengvai 60-80 km/h be jokio diskomforto, šioje mašinoje toks greitis - netinkamas. Pirmąsias dvi savaites vairas atrodė labai įtemptas. Dabar jau pripratau ir nepastebiu. 3. Variklis (190 AG ir turbina) iš pradžių pribloškia jo galia, bet po kurio laiko išryškėja trūkumai. Iš vietos yra bukas (sporto režimu, daugiau ar mažiau normalus) taip pat bukas, lenkiant 140 km/h. greičiu net ir sporto režimu. Visur rašo, kad ši problema yra pataisoma šiek tiek patobulinus kažką. 4. Kuro sąnaudos: miesto rėžimu - 10-11 l., trasoje - 9 l., kai vidutinis greitis 140 km/h ir 7,2, kai vidutinis greitis 100 km/h. Mano nuomone, tai yra šiek tiek per daug dyzeliniams varikliams, bet vėl rašo visur, kad čipas žymiai sumažina sąnaudas. 5. Buvo galimybė išbandyti off-road‘o savybes. Automobilis maloniai nustebino. Po 13 valandų lietaus, važiavau 7 km laukais. Gruntas buvo molis, gilios duobės, 1 staigus nusileidimas ir vienas pakilimas. Padangos - Toyo UT klasė. Nenaudojau jokios pagalbos pakilimo ir nusileidimo metu, važiavau įprastu rėžimu. Visur, kur važiavau, pravažiavo ir net nebandė klimpti. Taip pat tapo aišku, kodėl vairas turi laisvumo. Bekelėje jo taip nelupa iš rankų, kaip, kad SGV, todėl labai patogu važiuoti ir atleidžiu LR už šį mažą minusą. 6. Aukščiausio lygio ergonomika. Viskas yra intuityvu. Įlipimas patogus. Sėdynės patogios, greičiausiai gamintojas sutelkė visą dėmesį į nuodemingus amerikiečių ir britų kunigus. Bet labai trūksta sėdynėse ventiliacijos, po valandos važiavimo karštyje, marškinėliai ir džinsai prilimpa prie kūno, kas, švelniai tariant, nėra labai malonu. Gale sėdėti patogu ir malonu, bet, mano nuomone, nepakanka vietos kojoms, nes, kaip supratau, gale sumažino vietos bagažinės sąskaita. Kita vertus, keleiviai dar nesiskundė dėl vietos trūkumo.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Kia Ceed
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-08-01
Kia Ceed 2015m 1,6 automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, techninės priežiūros išlaidos, valdymas, dinamika, salono erdvumas, bagažinė
Garso izoliacija, pravažumas, Multimedia
2015 m. Mašina, hečbekas, 1 savininkas, rida 36 000 km, komplektacija Comfort (1,6 mechaninė pavarų dėžė), žiemos paketas (šildomas vairas, sėdynės, galiniai ir šoniniai veidrodėliai) + įprastas kodicionierius. Prieš tai turėjau Ford Focus 2 sedaną, 2006 m., 1,6 automatinė pavarų dėžė. Kodėl Sid? Tai paprasta: norėjau gauti naujausią, patikimą ir patogų automobilį (taip, kad mieste ir greitkelyje važiuotų su pasitikėjimu ir komfortu), kad neviršintų mano turimo biudžeto, su mažu kilometražu ir vienu savininku, kas, žinoma man ir pavyko. Automobilis su automatine pavarų dėže, nors norėjau, kad automobilis būtų su mechanine pavarų dėže ir kad būtų bent jau šiek tiek dinamiškas. Automobilį lyginsiu labiau su Focus, kurį turėjau anksčiau. Po Focuso jaučiasi, kad Sidas elgiasi labiau subalnacuotai, pakaba yra minkštesnė, jei lyginti šias dvi mašinas ir bandyti suvesti analogiją, tada Sido pakabos darbas labiau primena teniso kamuoliuką, o Focus pakaba yra, kaip senas beoris krepšinio kamuolys, kuris jau prarado savo pradinį elastingumą. Tuo pačiu metu, kai Focus pravažiuodavo daug kur be problemų, Sid nusileidžia dėl savo minkštos ir žemos pakabos, lyginant su fokuso pakaba. Važinėjant per duobes Sido važiuoklė greitai subyra. Su Sid važiuojant nelygiais keliais ar per duobes reikia labiau saugotis, kad kas neatsitiktų. Variklis laiko puikiai, bent jau mechaninė dalis, nekyla jokių problemų dėl lenkimo, net gi su įjungtu kondicionieriumi, o dėžė ir sankaba veikia tiksliai ir švelniai. Salonas atrodo erdvus, visose duryse yra patogios nišos, į kurias telpa 1,5 litro vandens butelis, ir vis dar lieka vietos kitiems mažiems daiktams, bagažinė hečbeke, patogiau pakrauti į aukštį, taip pat ištraukti ir sudėti daiktus patogiau nei sedane, hečbeke be didesnių sunkumų sukišu 4 žieminius ratus 16 colių ir nereikia sulankstyti galinių sėdynių. Iš minusų, bent jau aš pastebėjau, yra garso izoliacija, ypač triukšmas nuo ratų arkų, o kelias labiau jaučiasi Focus‘e. Laimei, viskas išsprendžiama priklijuojant papildomą garso izoliaciją. Taip pat, iš minusų, norėčiau atkreipti dėmesį į bazinę garso sistemą, iš esmės tai groja neblogai, bet vis tiek reikia pakeisti. Apskritai tai yra puiki ir patikima mašina, kuri kasdien užsives iš pusės pasukimo ir nesukels jokių problemų kasdieniame naudojime. Svarbiausia yra prižiūrėti ir naudoti aukštos kokybės atsargines dalis. Aš rekomenduoju pirkti, tikrai!
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 1 klasė
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-30
Kibiras triperinis stuburui i triusikus pasipilt
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
As neizvelgiu,o nesuprantantiems ir nezinantiems kas tai is tikro do triperis,belieka tik isvaizda ir valdymas ant lygaus,lygaus asfalto
Kietas kaip taburete gale sedintiems,varikliai kosmaras,traukos-ekonomijos nulis,medziagu kokybe kaip Bmw apgailétina,lb.lb.rimti elektronikos gedimai.Ziema gali greit patapt zmogzudys....ir siaip ziemomis tai budavo vargo vakariene su siuo sportbaciu.
Rasysiu tik tiesa,kad ir kokia skaudi geidziantiems sio triperio ji bebutu.. Pirktas jis visiskai naujas is BMW salono 2007..116 i...isvaizda moteri mat pakeréjo. Pravaziavo apie 40 000,tarpine po galva parejo.Sutvarke garantinis.Ziema prie -23 esam jau nebeuzkure del elektronikos durniavimo.Nutempus garazan ir atsilus pavyko vel uzvest.Vaziuojant ziema kitoms masinoms normaliu greiciu,su siuo kibiru yra didele rizika nusivartyt nuo kelio,kadangi masina trumpute o galas ganetinai lengvas ir lyg paciuza slidinejantis i sonus.Tad gaza mégstanciai paspaust kvailai mamytei su vaiku tai butu garantuotos laidotuves!!! Be to ziema su savim visur reikia veziotis smelio ar pelenu pasibarstymui,nes tas kibiras, kur tik besustosi i ikalne,nebeisvaziuosi(uzsiknisi beprasinet kad vyrai pastumtu).. Karta nusédo akumas,tai kol iseme sena ir idejo nauja,pyzdu "pabego" raktelis nuo imobilaizerio.BMW Krasta Auto 250€ is kart per 10min uzsidirbo. Priekinej paneléj mygtukai per 6 metus nusilupo plastmase.Gale pasisodine pagyvenusius artimuosius ir kulturingai vezdami tiek per gulincius mentus,tiek ir per nelygu asfalta, tai vos jiem galvu nesudauzem ir stuburu nepapylem i triusikus.Kietas kaip plaktukas,bet "asilu-marozu" kalba tariant:kelia laiko gerai !!! Tikriausiai paklausit:o kaip variklis? Atsakysiu-nuo tokio gaidzio per sviesmecius laikykites.Prie mazdaug 86 000 abu vanosai nusprogo.Buvo rimtu islaidu.O svarbiausia tas motoras nieko netraukia,bukas,nori gazo,bet ryja vidurki tiek kiek mano CORVETTE C6 6.2 V8 (430 a.g) ramiai vaziuojant 9 l/100!!!!!! (ok mano moteriskaite tilpdavo i 8l.) As Niekaip.. Na ir kuo met tam prakeiktajam gaidziui sukako 96 000km originaliu km.perejo jis i avarini rezima..Atlikus diagnostika mus istiko PYZDIETS !!!!!! bagazinej jo stovi visi valdymo kompai ir kokie 2 ar 3 mire..KRASTA Auto tuo metu pateike pasiulyma padet uz bemaz 3500€ +galinio reduktoriaus salnikai leido tepala +keist visas zvakes ...zodziu lb.lb.tiesiog be galo dziaugiamés ir buvom laimingi surade piniguota asila godziai vairuojanti dar didesni ir prabangesni süda is BMW serijos ir sutikusi nupirkti sita,mano moteriskes zodziais tariant-didziausia visu laiku kada nors tureta sudo gabala :))
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Avensis
2003 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-28
2007m, 1.8, 95 kw benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, didele bagazine, nedideles kuro sanaudosdos
Per silpnas variklis, problemos su kondicionieriumi
Vazineju 1.5 metu, per ta laika nuvaziuota 60 tukstanciu. Duju nera. Gyvenu Vokietijoje, todel reikejo auto, kuris kuo maziau gestu, nes cia remontas beprotiskai brangus bet kokio automobilio. Automobilis didelio vairavimo dziaugsmo neteikia, tiesiog skirtas uztikrintai nusigauti nuo A iki B. Kuro sanaudos apie 7-8l (vaziuoju puse mieste, puse autobahne, aisku ir dazniausiai greiciu didesniu nei 140). Salono izoliacija puse velnio, ilgose kelionese irgi visai patogus. Didziausias minusas-per silpnas variklis. Truputi traukti pradeda gal nuo 5 tukst apsuku. Ir tai tik truputi. Jei reikia staigiai aplenkti kazka-labai sunku. Tik tiek, kad tepalo neryja, kaip buvo modelio gamybos pradzioje. Per laika, per kuri vazineju, daugiausiai problemu kele kondicionierius-jau nupirktas su kiauru, reikejo keisti kondicionieriaus ausintuva, virinti vamzdelius, tuomet sugedo kompresorius-o dabar ir vel kiauras. Bet cia jau nuo senumo, turbut vel kazkur kiaura. 2 kartus keisti stabdziu diskai, nes pradedant vaziuoti ir su naujais, siek tiek pavazinejus, vel pradeda vibruoti. Taip pat keista variklio grandine, kelis kartus kaladeles(keiciant diskus), vienas rato guolis. Siaip kazkokiu rimtu gedimu nebuvo. Is esmes patikimas automobilis, bet daugiau tikrai nebepirkciau. Automobilis turi teikti ir kazkiek malonumo juo vaziuojant.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A4
2004 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-27
Audi A4 quattro 3l 171 kw 2006 m S-line
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai traukiantis ir smagus auto. Malonumas važiuoti. Jokių problwmų trasoje ar lenkime. Puikiai traukia, žiemą slysti sunku, į apledijusį kalną įtrauksite nejusdami. Kokybiškas vidus. Išvaizdus.
Sportiniame variante kietokfa važiuoklė, kas logiška. Brangus tvarkymas. Sudėtingas priejimas tvarkant. Dažni elektronikos gedimai.
Puikus, itin kokybiškas tiek vidus tiek išorė. 3 l 171 kw v6 variklis labai gerai traukia ir vaziuoti smagu. Lenkime, trasoje... pavažiavus sunku persėst prie kito auto. Tačiau svarbu auto prižiūrėti, laiku spręsti problemas, bet tas tinka visiems. Tvarkymas reikalauja išlaidų, būdingi elektronikos gedimai. Siūlyčiau iš karto pakeisti grandines, įtempėjus. Trūkus, reikia keist visą variklį, puse auto vertės. Šiap brangus tvarkymas, sunkus priėjimas, perkant verčiau neinvestuoti visų lėšų, reikės tvarkymui ????. Pakankamai ekonomiškas vertinant, kad variklis 3l 171 kw. Kuro sanaudos vidutiniskai 10l. Vis dėl to auto galimybės atperka jo trūkumus. Svarbu prižiūrėti auto ir neabejoju jog puikiai tarnaus.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Mazda 6
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-27
2018 metų Mazda6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, valdymas, priežiūros išlaidos, išvaizda, pakaba, komfortas, interjero dizainas, surinkimo kokybė, erdvus salonas
Garso izoliacija, kaina, multimedija, kuro sąnaudos, saugumas
Norėjau nusipirkti verslo klasės sedaną (prieš tai turėjau busą), su visais privalumais ir nedideliu biudžetu. Iš tikrųjų išvardinsiu visus pliusus ir minusus, ir papasakosiu kas ir kodėl. Nieko neslėpsiu. Taip pat rinkausi ir tarp korėjiečių. Optima ir Sonata. Vokiečiai ir Camry jau buvo virš biudžeto. Naudotų nežiūrėjau, tik naujas. Taigi. Dinamiškumas tikrai nudžiugino. 150 arklių, palyginti su korėjiečiais, yra kur kas geriau. Valdymas taip pat viršūnėje. Techninis aptarnavimas yra nebrangus. Dizainas, čia net nėra ką kalbėti. Ir viduje, ir išorėje, viskas tikrai gražu ir gerai, dar kad ir juoda spalva visur. Automobilis iš kart buvo su 19 colių ratlankiais, tamsi spalva, žemo profilio guma, tamsūs ir tonuoti stiklai yra super, LED šviesos prideda elegantiškumo. Net tie patys 19 - iniai volai su žieminėmis padangomis pridėjo prabangos, kas gali būti geriau? Draugai visi tvirtino vienu balsu, kad su 19 - inais ratais kratys ir bus kieta mašina. Ankščiu važinėju su 16-iniais ratais, labai kratė, net dantys barškėjo, bet su 19-iniais nustebau, minkšta, visus nelygumus sugeria ir nieko nesijaučia. Bet smūgiai, net ir maži, stipriai persiduoda. Pagavus didesnę duobę, gali kilti problemų. Susirinkime nerandu kažkokių trukumų. Mašina tikrai didelė. Todėl yra daug erdvės (gerai, tai verslo klasė), bet aukščio... hm.... 177 cm., manau, kad riba, su kepure jau ir lubas lieti. Visi aukštesni galva trins lubas arba teks nuleisti sėdynę žemiau.Greičių dėžė dirba sklandžiai. Aš specialiai ieškojau variklio be turbinos ir su automatine greičių dėže, klasika. Viskas kaip norėjau. Aš turėjau galimybę važiuoti per kaimo duobes, pravažiavau ir dugnu nieko nekabinau. Na ir 3 „lavonams“ tinkanti bagažinė man atrodo didelė. Galo nepasiekiu. Tai kaip tik man. Būtų geriau, jei pati bagažinė atsidarytų su stiklu, bet atsidaro tik pati bagažinė. Iš minusų. Žieminės padangos yra triukšmingos, girdimos salone. Gali būti geresnė vidaus triukšmo izoliacija. Kaina yra tikrai nepagrįsta. Ta pati Mazda, turinti daugiau privalumų ir geresnės komplektacijos, JAV, yra pigesnė. Nesuprantu, kodėl mano variantas nėra pigesnis? 2018 m. Automobilyje nėra Car Play! Mazda, ką jūs sau galvojate? Žinoma, išleido atnaujinimą, bet pardavėjai paprašė, kad už tai sumokėčiau. Manau, kad visi naujesni automobiliai jau turi baziniame variante. Laukiu nemokamo atnaujinimo. Kuro sąnaudos yra dokumentuose sumažintos. Nėra stebuklų iš tikrųjų. Mieste automobilis valgo 9-10 litrų. Labai švelniu režimu. Nežinau dėl kokios priežasties jie pridėjo funkciją i-stop, turbūt ji ir taupo kurą. Akivaizdu, kad inžinieriai buvo apsirūkę. Geriau būtų išmetę šią nesąmonę, kuri nuolat stabdo variklį ir įdėję ką nors naudingiau. Geriau jau galėjo baziniame variante pridėti pagalvę keliams. Tačiau visos sistemos, pvz., antiblokavimas, antipraslydimas, traukos kontrolė ir atstumo kontrolė yra.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Suzuki Baleno
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-26
Suzuki Baleno 2016 m., benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, erdvė viduje, aukštesnė sėdėsena, malonus vairavimas, lengvas parkavimasis, labai ekonomiškas.
Pigokas plastikas interjere, silpnoka garso izoliacija.
Pirktas Belgijoje iš dilerio, su 18 000 km. rida, be defektų, kvepiantis gamykla ir su garantija. Kol kas Lietuvoje jų nėra (nes neužsako), bet Europoje jau daugėja. Modelio gamyba atnaujinta po buvusios 10 metų pertraukos. Variklis 1,2 l., 66 kw. Automobilis lengvas, nesiekia 4 m. ilgio, bet viduje labai erdvus, matomumas geras į visas puses, puikus valdymas, patogios sėdynės, lengvas įsėdimas net aukštesniam žmogui. Šiaip daug kuom primena labiau žinomą Toyota Auris. Variklis labai tylus, greitai įšyla, mechaninė 5 pavarų greičių dėžė, su labai plačiu 5 pavaros greičio diapazonu (nuo 60- 190 km/h). Stebina įtin mažos kuro sąnaudos (mieste apie 5.3- 5.6 l/100 km, užmiestyje nuo 3.6 l/100 km, priklausomai nuo greičio). Šiais laikais labai aktuali CO2 emisija, kuri yra tik 98 g/km! Šviesos LED, xenon. Kol kas pravažiuota 3000 km, jokių gedimų, jokių problemų.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 3 klasė
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-25
BMW 320CI kupė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, malonus vairuoti, nesentstantis dizainas, patvarus varikliai
Kuro sanaudos, remonto kaina,
Eksploatavau metus laiko bmw e46 320ci 2000m gamybos kupė. Modelis tikrai pavykes. Automobilis traukia akį net po daugelio metų, atrodo sportiškai taip pat elgias ir kelyje. Auto tikrai patikimas, jei laiku atliekami pagrindiniai aptarnavimai (tepalai, skysciai, susidėvincios dalys) auto tikrai patikimas ir laikys. 2.2l 125kw variklis gyvas, kaip tokiam auto mieste ir uzmiesti uztenka, lakūnam rekomenduoju imt 3l. Sanaudos mieste apie 12-15l duju ir 11-14 benzo. Papuole variantas su m3 vaziuokle tai ant kelio stovejo labai stabiliai. Daznos problemos su kardanais. Svarbu rast neužvaikyta ir džiaugtis pirkiniu.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo S90 V90
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-24
VOLVO V90 Tobulas šeimyninis universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Viskas
Pirktas naujas, D4 kolkas nematau
Šį auto gavau bandomajam važiavimui, visai dienai, galejau važiuoti kur širdis geidžia, iki kito ryto 10valandos, bet po trijų valandų grįžau į VOLVO centrą, ir pasirašėme pirkimo pardavimo sutartį. ĮSIMYLĖJAU šita automobilį, Po dviejų dienų važiavau pasiimti, nes buvo pakeitimų šiokių tokių, tokie kaip lankai stogo bagažiniai, kitokie ratai, valdymo ekrano kalbos keitimas.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Passat
2014 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-22
Tinkamas ilgoms distancijoms, talpus ir ekonomiškas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybiškai surinktas, talpus, ekonomiškas
Važiuoklės kietumas, atsiranda rūdys
2016.12 VW Passat Higline 2.0 TDI 110 KW, DSG. Su automobiliu pravažiuota 120 000 km, daugiausiai magistralėmis. Per tą laika atlikti tik planiniai aptrnavimai kas 30 000 km., jokių gedimų nepastebėta. Automobilis gan komfortiškas magistralėje, bet nelygiuose miesto keliuose tikrai kietokas, sunkiai sugeria didesnes duobes. Tikrai labai svarstytinas variantas turėti aktyvią važiuoklę (DCC). Važinėjant ilgesniais atstumais puikiai savo darbą atlieka front asist (ACC), sakyčiau privaloma funkcija. Sėdynės gan patogios, vietos gale suaugusiems daugiau nei gana, sedano bagažinė viena iš erdvesnių, lenkianti kai kuriuos universalus. Trūkumai, tai važiuoklė blogesniais keliais, taip pat automatinės dėžės lėtumas perjungiant iš D į R ir atvirkščiai ir pastebėtos pirmos RŪDYS ant galinio dangčio (iš vidinės pusės) Bendrai automobilis ekonomiškas, patikimas ir siūlantis vieną geriausių kainos/kokybės santykių. Tiems kam nereikia ženkliuko teikiamo prestižo, puikus variantas.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Renault Modus
2004 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-18
1.2 55kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Maza, manevringa, mazos kuro sanaudos
Silpna elektrpnika, sunkus priejimas remontuot, negraus vidaus interjeras
Masina maza, manevringa. Traukos beveik nulis. Kuro sanaudos iki 7l mieste. Sedeti patogu lyg kokiam dzipe sedi. Vaziuoti malonu, komfortiska. Man asmeniskai vidaus dizainas negrazus. Silpna elektronika. Po 4 metu ekplotavimo patikimo dabar prasidejo bedos. Pirma vairo kolonke, paskui lianda zondas. Kaip uzsidege cekas taip neuzgesta. Rodo tai ta tai ta keist. Atsibodo. Iki tol buvo patikima. Remontas sunkus, viskas uzdenkta plasmasem. Kainos didokos.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 3 klasė
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-18
BMW E46 330D 150KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Monevringa, valdosi labai graziai ir maloniai, dinamiska, grazus dizainas
Kebulas silpnas, daug njuansu turi, tad labai sunku rast su tvarkingu kebulu + dar paskui priziuret ji.
E46 ne taip ilgai turiu, bet zinau daug apie BMW, nes turejau e39 ir e60. Varykliai panasus, bet skiriasi kiti momentai. Seip labai patikimas automobilis, jeigu gerai priziuretas. Bet aisku gera varianta rasti bus labai sunku. Rekomenduoju pirkt tik 3 litru varykli, tik tada yra tolkas nuo jos, nes masina nekomfortiska,o labiau su sport charakteriu. Pries perkant automobili, reikia butinai suzinoti apie njuansus, ligas, ir pasalinti juos,kad nebutu problemu. Visu pirma reikia patikrint, ar pasalintos sklendes kolike, jeigu ne, tai nuo vibraciju gali ikristi i celindra ir bus kaput. Rekomenduoju nusipirkti is sroto su zagluskem. Kainuoja 30 eur, bet tai yra geriau, negu keist visa varykli. Antras njuansas - tai kebulas. Ziurim kad nebutu supuvus, bet svarbiausiai tai, kad galine balke butu tvarkoi, ir priekije stakanai nesueti i vidu, tai butinai ziurim.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Jeep Grand Cherokee
2004 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-17
Buves savininkas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazi, gresminga isvaizda...
Labai daug... t
Zodziu labai neissiplesiu, bet teko garbe “patureti” si auto 4 metelius.. Automobilis 2006 m. 3.0 Crd ( dyzelis ). Ant spidometro parodymai buvo apie 200 tuks km... Bet turiu itarima kad atsuktas kaip ir visi 99 proc parduodamu LT. Zodziu pirma ziema praejo pakankamai sklandziai... uzsivesdavau prie bet kokio minuso... o nuo kitos ziemos prasidejo siurprizai. Pasakysiu tiesiai sviesiai, i automobili “sukisau” tukstancius, detales.... zvakes pakaitinimo, purkstukai... viskas buvo pakeista taip kad JIS VEIKTU TOBULAI... Deja... kartais TIEISIOG sukdavo ir prie minus -15 jau nebeuzsivesdavo... Toliau atejo pavasaris ir vasara... Bevaziuojant lygiame kelyje tiesiog automobilis sustoja ir rodo pavaru dezes klaida... remontas 500... bet taip ir nesupratau kas nutiko ir del ko... Toliau TURBINA.... vel remontas... Toliau variklio gedimas... pakabos silpnumas... nezinau kas ten sake kad tai yra patvarus dzipas su MERCEDES varikliu, tam zmogui galiu pasakyti, gal pries kokius 30 metu jie ir buvo geri varikliai bet tik ne dabar... Pabaigai, automobili tikrai mylejau, priziurejau ir po PELKYNUS nesitrankiau ( nezinau kas is jo isvis liktu tada :) ) Bet tiesiai sviesiai nei sis, nei gink dieve pats naujausiais dzipas ( kurio reklama kad Jeepas yra tik vienas ) manes daugiau nesuzaves. O jeigu norite sau galvos skausmo ir islaidu sis auto kaip tik jums. Apibendrinant, jei auto pravaziavus virs 200 tuks, o tik tokie beje ir parduodami, pasiruoskite investuoti ir i varikli, pavaru deze, turbina ir t.t. Sekmes!
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Seat Ibiza
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-16
Seat Ibiza ST 2011 1.6 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, talpi bagažinė, praktiškas, gana kokybiškas, dinamiškas kelyje
gale sėdinčių kojoms vietos yra vidutiniškai
Automobilis praktiškas kasdieniniame naudojime: aukštas ir logiškai pagamintas daugeliu atvejų. Mieste nėra vargo su dydžiu ir parkavimu. Universalas turi talpią bagažinę ir puikiai tenkina nedidelės šeimos poreikius, nors ir vietos gale sėdintiems yra vidutiniškai. Ekonomija mieste ir užmiestyje yra labai gera, EURO 5 standarto 66kw dyzelinis variklis puikiai tinka šiam automobiliui, autostradoje automobiliui nesunku pasiekti didelį greitį ir jo laikytis. Nusipirkus nepareikalavo papildomų išlaidų, todėl vertinu kaip patikimą automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Vectra
1995 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-16
Vectra 1.8 2000m facelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi, Kokybės ir kainos santykis, pigios dalys, patvarumas, ekonomija, išvaizda, konstrukcinis paprastumas, vietos viduje užtenka net 2 metrų krepšininkui
Rūdys, komfortas,
Automobilis iš esmės geras. Nebrangus, dalys pigios. Remontams - paprasta kaip kapeika. Žinoma ne lux'o klasės mašina. Iš jos nesulauksi idealaus komforto ir panašiai, bet patvarumas begalinis. Nuvažiavau per metus laiko 30 000 km ir servizo nemačiau nuo to laiko kai technikinę pravariau prieš metus. Žinoma buvo smulkios eksplotacinės išlaidos, pavyzdžiui kaip: stabdžiai, amortizatorių gumos, duslintuvas, padangos. Bet per viską per tuos metus tikriausiai nei 300€ nekainavo. Patarmai: 1.8 variklis turi savų ydų. Viena iš jų, sklendėje kur maišo benziną su oru, mėgsta prinešti purvo. Tada jaučiasi kad mašina kartais prarandą galią arba šiaip toks neramus variklio darbas. Prieš perkant tokią mašiną, gerai patikrinti amortizatorius. Dažnai būna jog gumos išeina. Remontas nebrangus, bet geriau pažiūrėti. Labai mėgsta rūdyti, net viduryje bliekos, atsiranda rūdelių. Bet jeigu dugnas nėra papuvęs, tai drąsiai pirkti galima Perkant dalis internete, labai atsargiai žiūrėkite į modelio metus. Facelift'as skiriasi žymiai nuo pirmtako. Net duslintuvas kitokios formos. Lempos priekinės irgi. Todėl reikėtų labai peržiūrėti kai užsisakot kažką, ir kad būtent facelift'ui tiktų. Kiek žinau facelift'us opelis vectrai pradėjo gaminti kažkur 2000 taisiais arba '99 metų pabaigoje
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda CR-V
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-07-14
honda. crv 2018
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
interjeras, vairavimo komfortas, dydis
kai kurios interjero derales galetu but kokybiskesnes, bet bendras vaizdas labai geras
talpus, patogus, puikiai vaziuojantis automobilis, gerokai aujstrsnes kokybes nei mano bandyti toyota rav 2019, hyundai tucson, kia sportage
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...325