Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai

Smulkiau Toyota Avensis
2003 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-22
Avensis 2.0 D-4D 85kw 2005m. universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patikimas, nerūdija, praktiškas, gerai laiko kainą
Trūksta manevringumo, ratai gana mažai išsisuka
Avensis universalą 2005 metų 2.0 D-4D 85kw dyzelį vairuoju jau pusę metų (17000km). Kolkas su jokiomis problemomis nesusidūriau, neskaitant diržų, filtrų keitimų ar kiauro kondicionieriaus, jokių rimtesnių problemų nenutiko. Variklis labai ekonomiškas jei su juo elgiesi ramiai, lengvai pasiekiamos gamintojo deklaruojamos sanaudos ar net mažesnės. Pats gal 10 kartų matavau nuo pilno bako iki pat kakliuko vėl užpilant pilną, tai užmiestyje 5 litrų laisvai pakanka, jei dar lengvai miesto, plius keli šimtai gramų dar. Bet jei mėgstate važiuoti smagiai, nesunkiai ir 10 litrų galima padaryti, tikrai gana stipriai skiriasi sanaudos nuo važiavimo stiliaus šiam auto. Vilniuje vien tik apie 7 litrai, bet čia taip pat ramesniu vairavimo stiliumi. Jei kam reikia ekonomiško bet talpaus automobilio labai galiu rekomenduoti būtent tokį variantą. Salonas pagamintas iš kokybiškų medžiagų, ypač jei lyginsime su naujesniu 3 kartos Avensis tai šiame senajame žymiai kokybiškesnės medžiagos salone pnaudotos važiuoja taip pat komfortiškiau už naujesnį Avensį. Pakaba neužmušama, pačiam gal dar ne tokia rida kad kažką labai galėčiau įvertinti, bet kiek teko domėtis, būtent pakabą giria žmonės kas ilgai eksplotuoja. Iš minusų sakyčiau gal tik vienas būtų, automobilis labai nemanevringas, ratai išsisuka mažai lyginat su konkurentais, sunku važiuoti siaurose senamiesčio gatvelėse ar po aikšteles, į posūkius taip pat nelabai nori važiuoti staigiau. Paprastai sakant automobilis tiems, kam nereikia pastoviai po kiemus sukinėtis ar palakstymam, tikrai netam. Kėbulas labai kokybiškas, nerūdija, jei matote rūdis ant šio Avensio greičiausiai dalyvavo didesniame įvykyje ir buvo prastai suremontuotas, jei viskas gerai, rūdžių neturi būti. Gerai išlaiko kainą, jei neužleisit, o prižiūrėsit po kokių metų galit tikėtis atgauti tą ką sumokėjote. Didelė rekomendacija nuo manęs.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda CR-V
2002 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-22
Honda CRV 2006 2.2 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, pravažus, pakankamai gera apsauga nuo rūdžiū, geras variklis.
Prastoka garso izoliacija, sėdynės nepatogios, kietoka, neskirta ilgoms kelionėms.
Turiu pusmetį. Pašina gera, patikima. Rūdžių nėra. Jaučuasi auto toks tvirtumas, salono medžiagos tvirtos bet pats salonas toks senoviškenis. Šiaip iš minusų tai silpnoka garso izoliacija, auto kietoka, sėdynės tokios nelabai patogios, kaip ant taburetės sėdi (odinės sėdynės) - vienu žodžiu auto ilgoms kelionėms nelabai pritaikyta komforto atžvilgiu. Nelabai daugiau ka galiu pasakyti - auto beveik viesiem gyvenimo atvejams, tinka ir miestui, ir užmiesčiui, išskyrus ilgoms kelionėms nelabai nes pavargsite su ja. Variklis puikus, tai yra trauka labai gera, galia paskirstyta tolygiai ir traukia nuo žemų iki aukštesnių apsukų, tokio kaip turbo lago nesijaučia. Per tą pusmetį pagrindinė investicija buvo variklio grandinės keitimas ir oro reguliavimo sklende šrotinę pasikeičiau, generatoriu remontas, stabdžių sistemą šiek tiek ir kt. smulkmenos.. Daugiau kaip ir viskas ok. Kuro šiaip apie 7-8 vidurkis. Žiūrėti kaip ir visas auto. Jei mėgėjas toliau pakeliauti - ne ta auto, komforto mažoka.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Honda CR-V
2002 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-22
Mitas, kad tai tobulas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai talpus ir ekonomiškas. Sorry daugiau pliusų nerandu
Skarbonkė, jokios garso izoliacijos, pūna kaip velnias, brangus remontas, firminės ligos, kurių neina atsikratyti, kad ir ką darytum
Sveiki, pamėginsiu pasidalinti patirtimi apie šį, neva, tobulą automibilį. Tikrai turiu teisę ir patirties tai daryti. Man 42. Per savo gyvenimą turėjau daug mašinų savų ir keleta metų užsiėmiau pardavimu iš USA. Buvo ir Audi, Bmw ir liaudies automobilių, Lexusų ir visokio kitokio velnio. Tai štai kartą draugas, servizo savininkas, išreklamavo honda cr-v. Neva tai tobulas ir negendantis automobilis. Susigundžiau, nusipirkau. Kadangi panešiotų nebūna sveikų, pirkau su neva turbinos defektu. Turbina radau greitai, atsiėjo 60 rublių (kas pamenat prisiminkit ir palyginkit bolševikų rublius ir eurus, ypač 10, trūksta tik lenino snukio). Tai va, pakeitėm turbiną, tepalus ir viską ką reik, galvoju tuoj važiuosiu ir užsilenkė motoras. Šiaip to ir reikėjo tikėtis, nes prancūzų varliaėdžiai mašinų eksploatuoti tikrai nemoka. Radau motorą už 350 rublių iš Civiko (N22A2). Pakeitėm ir patenkintas išlėkiau registruoti, prieš tai paskraidžiau vietine gatvike, kad sudegtų tepalai duslerkėj, finale pasivijo policija ir puolė gesinti, gerai, kad spėjau surėkti, jog nedegu, paaiškinau situaciją. Taigi tech apžiūrą praėjau iš kart, registracija ir aišku laistyti. Po savaitės išlėkėm su šeima ir draugais į Kroatiją. Geriau bičiau nevažiavęs, garso izoliacijos - nulis. Po 300 km atrodė, kad parą jau už vairo, mago nesigirdi, kad ir kiek garsintum, nuovargis važiuoti su šita mašina milžiniškas, jei esi ūkininkas ir reik po vietą,tada prašom. Tikrai mašina patikima, kol...nepradeda lįsti jos bėdos. Suvažinėjom be nuostolių. O pirma bėda buvo Egr, kurių yra du. Austrijoj kažkuris užklynijo ir paspaudus gazą šikna pajuoduodavo, paskui, gal atsistatė ir buvo gerai, bet tik tarpais. Net ir pakeitus abu, ši bėda niekur nedingo. Prakiuro oro padavimo šlanga, su visom nuolaidom 120 rublių, susiklijavau pats. Po to pradėjo lenktis purkštukai, vienas po kito, gerai, kad nebrangūs, po 45-50 rublių. Nuolat dingstantis aušinimo skystis, pradžioje per varžtą nuleidimo, po ti jau per radiatorių. I įdomiausiai, kad pas šitą mašiną temperatūrą lygu rodo, bet ji butaforinė, nes realaus daviklio tai nėra ir tik nepasižiūrėk ar yra skysčio, gali ieškotis variklio, taip ir nutiko draugui su nauja cr-v. Toliau nuolat plyštančios priekinės sėdynės (pas mane oda buvo), persiuvau abi, nelaiko įvorės, keisti kas metus. O šlykčiausiai, kad juoda šikna niekur nedingo, kad ir kiek buvo remontuojama. Tai štai išvada, mitas, kad jos negenda. Gal jei prižiūrėtą paimti, bet anksčiau ar vėliau pradės byrėti, o tada piniginėj reik turėtį finigų, nes remontas jolki palki koks nepigus. Apie tolimas keliones pamirškit, nes kaip minėjau, garso izoliacijos tel tiesiog nėra ir nereik rašyti, kad ji prasta. JOS TEN NĖRA JOKIOS. Na nebent jus mazochistas ar kurčnebilys. Pardaviau. Beje parduoti irgi nėra lengva, nebent kainą perekupinę pasiulysit. Nusipirkau mersedesą, E, 320 165 kw, dyzeliuką, universalą. Tai štai, įdomus reikalas, su mersu važiuoji ir kaifuoji, išlipti nesinori. Klausit kodėl lyginu du skirtingus dalykus? Kaip pirytą su pimpalu? Kaip ir funkcijas tas pačias gali atlikti,bet pajlauskit antrų pusių su kuo maloniau...tai va, su honda kankiniesi, o su šita mėgaujiesi. O dabar įdomiausias dalykas, detalių kainos mersui su V6 net pigesnės nei hondai. Pradedant filtrais (aišku jei firminiai mann ar knecht) ir baigiant šlangom. Naują interkūlinę šlangą mersui gavau už 44 rublius. Mitas, jog tai tobulas auto.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo S80
2006 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-21
Patikimumas ir konfortas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas patikimumas ir gausi komplektacija
Ant akumuliatoriaus viena maciau
Važiuoja jau trečius metus, pirkau su 270k rida, dabar 320k. Ir tikrai nesigailiu. Keičiasi tik einamus dalykus, diržai, tepala, kaladėlės, diskai. Žodžiu geras komfortiškas automobilis tiems kas nenori dažnai lankytis servizuose. Variklis 2.4 eiklus ir gan ekonomiškas apie 8l vidurkis, bet gan triuksmingas. Automatas galėtų būti ir greitesnis.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Citroen Berlingo
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-20
2019 Berlingo 1,6 dyzelis BlueHDi 75
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras pravažumas, aukštas, erdvus, ekonomiškas, daug el. pagalbininkų
Plačios priekinės arkos (atsiranda aklosios zonos), nesilaiko priekinių durų atmušėjų priklijuotos guminės detalės
Automobilį pirkau naują iš salono 2019 kovo gale, per tris mėn. esu pravažiavęs jau 7500 km. Šio automobilio įsigijimą nulėmė tai, kad gyvenu užmiestyje ir tenka važinėti žvyrkeliu, žiemą kelias ne visada nuvalytas, rudenį ir pavasarį purvas ir duobės. Ieškojau auto su aukšta pakaba, kad būtų ekonomiškas ir talpus. Nustebino tai, kad automobilis labai erdvus ir aukštas, gana minkšta pakaba - nieko panašaus į "kabluką". Mano keturių asmenų šeimynai vietos tiek priekyje, tiek gale per akis. Kelionėse iki 1000 km tikrai nejutome diskomforto. Kadangi aš ir ūgio ir svorio ne menkas vyrukas už vairo jaučiuosi labai patogiai. Vairuotojo aplinka labai ergonomiška - valdymo rankenėlių ir svirčių išdėstymas paprastas ir aiškus. Mano modelis yra 55 kW 75 arklių, 5 pavarų mechaninė dėžė. Kas liečia galią, tai lenkiant reikia gerai pagalvoti, nes sportinio šuolio su mano turimo variklio galia neatliksi. O šiaip didmiesčiuose važinėjantiems siūlyčiau automatą nes mano modelio pavaros iš esmės galėtų būti ilgesnės. Kas liečia manevravimą, vairas labai lengvas ir apsisukimo radiusas gana mažas, tad manevruoti prigrūstose aikštelės ir apsisukinėti visiškai nesudėtinga. Plius vairuotojo pozicija yra gana aukštai ir matomumas geras išskyrus vieną minusą - plačios priekinės arkos, dėl jų atsiranda aklosios zonos, tad prieš sukant reikia gerai apsižiūrėti. Garso izoliacija vidutinė, kaip ir salono plastmasės. Talpus ir transformuojamas salonas, bet lygaus grindinio sulanksčius sėdynes nėra. Patogus įlipimas-išlipimas. Ankštose aikštelėse slankiojančios galinės durys labai patogu, be to vaikai durimis nebeturi galimybės trankyti šalia stovinčių automobilių. Automobilis pakankamai ekonomiškas.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Peugeot 301
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-19
Gal su 1.6 ir nieko
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus,komfortiskas
Variklis silpnas
Važinėjausi Turkijoje nuomotu auto.Šiaip su juo viskas gerai,pakaba komfortiškai,viduje viskas patogų,bagažinė didelė.Bet 1.2 motoras,pasirodo dar ir 3 cilindrų.Lygiame kelyje dar važiuoja,bet kalnuose kartais net į antra pavara reikia jungti.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Fiat Croma
2005 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-18
fiat croma 2008
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gana grazi geras variklis
barskanti lustancios plasmases
masina gal ir nieko jai nebutu byrantis ligu maisas tris metus turejau nieko gero negaliu pasakyti jai nusiziurejote sita varijanta siulau dar karta pagalvoti. isskytus varikli daugiau nieko gero nera. ka be ardytum viskas luzta plasmase jau toke prasta kad baisu. ne visas detales randi savartynuose naujos detales kebulo nera pigios . geresnis varijantas manau vectra butu.
Pilnas atsiliepimas...
2019-06-18
MB E200 w211
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, isvaizda, ekonomija
Brangokas islaikymas
Pirkau prie pusmeti E200 w211 (90kw). Apie si varianta pries tai negalvojau ir net neziurejau. Kadangi pasitaike uz priimtina kaina ir labai gerai islaikytas, tad paklausiau patarimo, susigundziau ir nusipirkau. :) jau po savaites iskrete man poksta... Pries pat Kucias nusprogo generatorius. Po to termostatas. Ziemai pasibaigus pavasary viska valant ir siurbiant pastebejau, kad bagazineje renkasi vanduo. Pasirodo cia ju liga. Per galinius zibintus ir stop zibinta leido vendeni. Remontas nesudetingas - issiimi, sutepi hermetiku ir vel sudedi. Po to suluzo vairuotojo duru spyna. Normaliai neuzsirakindavo. Teko ardyt ir remontuot. Labai nelaukiu SBC bloko gedimo (virsyto stabdziu paspaudimo skaiciaus) jei pasiseks viska kompensuos Silber auto, bet tai priklauso nuo klaidos kodo. Jei ne, teks vel papurtyt pinigine. Kainos tikrai daug aukatesnes. Lyginant su pries tai buvusia Opel Zafira - tai detaliu kainos lygiai dvigubai brangesnes. Nu juk cia MERSAS :) uz komforta reikia moket... Dar keiciau sarnyrus. Siaip ar taip tai pakolkas mano geriausias turetas auto ir nei kiek nesigailiu kas jis puosia mano kiema. :) paperkantis komfortu, isvaizda ir ekonomiskumu. Vidurkis kuro sanaudu su 2.1 (90kw) varikliu mechanu - 6 ltr vasara 7 ziema. Beveik kaip su Golfu :D Galios siek tiek truksta kai kuriose situacijose, bet su siuo auto norisi maloniai vaziuot ir nedraskyt. Vaistai - cipavimas. :)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Astra
2004 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-17
Slamstas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nera
Nepatikimas
Prastesnio automobilio neteko tureti, Astra 1,7 D tiesiog byra gabalais.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Opel Zafira
2005 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-17
Nerekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukšta komfortiška sėdėsena, pakankamai nedidelės kuro sąnaudos, geras valdomumas
Atsilupantys dažai, keisti atsirandantys gedimai.
Auto 2007m. Rida šiuo metu 265000 km. Vairuoti šį auto tikrai smagu: aukšta patogi sedėsena, gera garso izoliacija, didelė ir talpi bagažinė. Varikliui 1,9 CDTI 74kW priekaištų kažkokių taip pat neturiu. Nusipirkęs iškart užsikėliau kilovatus. Ant stendo šiuo metu rodo 92kW, todėl galios tikrai pakanka (turint omenyje jog tai vienatūris). Tačiau visą kitą tai bėdų kratinys. Prieš pusę metų teko keisti greičių dėžę (laimei dėjau naudotą), akseleratoriaus problema (kažkas su elektronika), atsilupinėjantys dažai nuo kėbulo, aušinimo/kondicionierių radiatorių bėdos ir t.t. Per pusę metų jau virš 1500 Eur suinvestavau į remontus, turint omenyje, kad auto vertė rinkoj max 2300 Eur. Patarimas perkančiajam - vengti šio auto, na nebent auto remonto kaštus padengtų darbdavys. Detalių kainos labai nesikandžioja, tačiau gedimų nuolatinis skaičius ilgainiui pradeda erzinti. Pagirtinai kantri važiuoklė. Pirkti ridą - ne metus
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Skoda Yeti
2009 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-15
Pati geriausia masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazos kuro sanaudos, labai minkstas, puikus matomumas, patikimas, tyliai vaziuoja net bekele
Ties bamperiu atsilupinejantys dazai, keistai veikiantis kondicionierius
Planavau pirkti visureigi, ekonomines klases. Pradzioje Yeti atstume savo isvaizda, betvkasi isedau ir pavaziavau, supratau, kad tai pranoksta mano lukescius kaip pirmo visureigio. Nepaisant dydzio-labai manevringas, judrus, lengvai valdomas auto. Nesuprantu tu, kurie raso, kad kieta pakaba???? Pabandykit pavairuoti Opel Mokka ar Nissan Qashkai... Labai geras matomumas, patogios sildomos sedynes, jautrus pedalai, bekeles sistema, tylus varikio veikimas, beveik jokios vibracijos ir pasalinio garso viduje. Ir kas svarbiausia-labai mazai nereikalingu mygtuku, rankeneliu ir kitokiu nesamoniu trukdanzciu vairuoti,. Jauti kad isedai i masina o ne i erdvelaivi. Siulau imti tik 4x4 varianta, kuris tikrai neisduos esant bekelei....patikimas kaip roitveileris.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Audi A4
1995 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-15
A4 b5 avant 1.8 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Garso izoliacija, bose audio aparatūra, kebulas atsparus rudim
Variklio problemos, turbinos problemos, kuro sanaudos, daugiasvirte pakaba
Nusipirkau sita masina sau kaip pirmaja (to daryti tikrai nerekomenduociau su 1.8 turbo kaip pirma masina) ir realiai nieko nezinodamas pats prisidariau sau bedos. Pradziai sitie varikliai yra labai reiklus pradedant brangiais tepalais kuriuos kai kurie rekomenduoja keist kas 5000km nes kitaip visa variklio galva prisipildys "Sludge" ir galesit keist galva ir baigiant labai daznom turbinos problemom kuro sanaudos irgi nelepina - Vilniuj be 12l net neprades vaziuot o davus per tapke gali pamatyt iki 16l/100km tai jei esi studentas rinkis 1.9tdi. Jei vistiek atrodo jog cia bus viskas labai pigu vaziuojam toliau :) pakaba? Daugiasvirte aliumine. Ties cia galim ir baigt o jei rimtai tai kas men gali ruostis vis koki sarnyra keist nes eina jie kaip jauni nebent viska keisi ant karto tai bus kokie 500€ su darbu o cia vos ne 50% masinos vertes. Zodziu automobilis begalo reiklus ir nesijaucia jog gauni kazka atgal mainais.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Mazda 323
1998 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-15
Mazda 323 2l dyzelis 74kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nelabai yra
Rudys, rudys, rudys
Japonas ir dyzelis nelabai eina koja kojon masina visiska skarbonke garso izoliacijos nulis atrodo jog sedi variklio skyriuje vaziuojant virs 70 jau susisneket sunku plius sitos mazdoj rudyja akyse kuro sanaudos irgi kaip is 74kw kosmines apie 9l Vilniuj. Galbut del to nes opelio variklis. Mano nuomone tikrai nevykes modelis.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Mazda 6
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-14
Naudota mazda 6 nuo 2014m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Draudimas pigus, kaina nedidelė, išvaizda puiki, daug privalumu. Durys galinės plačiai atsidaro.
Šildomo vairo nėra, jau bent pas mane,
Turiu nesenai Mazda 6 modeli su 2,2 skyactiv technologija, bei 129 kw, universalas ir automatas. Automobilis pirktas iš mazdos atstovų, bei jau po garantinio, nes rida 100 000 km. Prieštai automobilis naudotas Vokietijoje. Jeigu viskas teisinga tai aš esu antras savininkas ir ištikro autobobilio būklė beveik kaip nauja, niekas nenutrinta salonas odinis baltas, visi privalumai, tik trūksta šildomo vairo ir šildomo priekinio stiklo, daugiau kaip ir visko pakanka :) Na kaip čia parašyta kad kuro sanaudos tik 6 ltr, tai prieš perkant labai buvau apsidžiaugęs. Bet pavažinėjus supratau kad kuro sanaudos 8 ltr. ir niekaip neįmanoma išgauti tu 6 ltr :) Variklis labai puikus, bėgiai žinoma ne formulė, bet yra ant vairo perjungėjai pavarų ir jeigu reikia greitai perjunkti bėgi tai pakankamai greitai tai ir padaroma. (automatinė greičių dėžė) Labai nemalonu tik kėbulas ir garso izoliacija. Bet kiek teko važinėti su apynaujais auto tokios klasės beveik visų panaši garso izoliacija. Tai kažkaip ir nesiskundžiu, tenka garsiau muzikos klausyti... Gedimų kolkas neturiu, bet dar anksti kažka pasakoti apie jos. Reikia bent 50k tūkst. km nuvažiuoti. Tada galima bus papildyti daugiau apie tai. Kaip ir bet kokį auto perkant naudota tikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Suzuki Grand Vitara
2005 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-13
Patikimas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas automobilis, geras visureigis
barška, sėdynės nepatogios, didelės kuro sąnaudos, variklis silpnokai traukia
Pirkau naują -2008 metais, benzinas, 2,0. Tai ypač patikimas ir geras visureigis, pabrėžiu - tai tikras, "sąžiningas" visureigis. Per 11 metų eksploatacijos pravažiuota 160000 km, buvo pakeista: priekinio tilto reduktoriaus riebokšlis, riebokšlis tarp greičių dėžės ir razdatkės, generatoriaus dirželio įtempimo ritinėlis, dirželis. 2019 metais galinės svirties šarnyro remontas (50€). Viskas. (eksploatacinių medžiagų neskaičiuoju). Taip, jis turi trūkumų: barška, sėdynės nepatogios, didelės kuro sąnaudos, variklis silpnokai traukia - bet jis ir yra skirtas ne greitkeliams ir net ne miestui, o bekelei. Bekelėje silpną variklį kompensuoja palėtintojas, įsijungus eina kaip tankas. Jei auto buvo prižiūrimas, ilgai dar tarnaus.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo C30
2006 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-12
Volvo c30
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, stilingas, ekonomiškas, patikimas, kokybiškas
Kol kas nepastebėjau
Turiu 2010 m. volvo c30 ir ką galiu pasakyti, tiesiog nuostabus automobilis. Kaip toks mažiukas jis tikrai nustebino savo komfortu bei puikiu "stovėjimu" ant kelio. Važiuojant trasoj 140 km/h tikrai nesijaučia, jog važiuoju su dviduriu mažučiu automobiliuku. Dyzelinis 1,6 variklis aišku garsesnis už benzininį, tačiau galiu pasakyti, kad tikrai neerzina, nes garso izoliacija yra tikrai puiki. Kuro sąnaudos mažos, 100 km sunaudoju 4,8 l dyzelio. Važinėju tiek mieste tiek užmiestyje. Vietos mažai jeigu ketinate jį pirkti šeimai :) jeigu važinėjate vienas, vietos tikrai užteks. Automobilio dizainas tikrai išskirtinis. Tai toli gražu ne tautovežis. Manau čia volvo tikrai nustebino. Patarimas vienas, neieškokit pigiausio rinkoj, nes jis tikrai nebus patikimas.
Pilnas atsiliepimas...
2019-06-12
E270 CDI (W211) 2004 130kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas
neradau dar
Automobilį turiu metus ir jau pravažiavau 30 500 km (80% užmiestis ir 20% miestas). Automobilis su automatine greičių dėže. Likau sužavėtas neapsakomu komfortu, ilguose kelionėse tikrai smagu važiuoju. Galios pilnai užtenka automobiliui. Salono kokybė superinė. Pasiteisines pirkinys Einamieji remontai ir per tą laiką tik stabdžių kaladėles pasikeičiau Pirkti nesurudijusį.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Skoda Superb
2001 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-12
2005 superb
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug vietos gale sedintiems
Duru spineles genda,bent pas mane.
1.9 96 kv automatas 2005 metu. Pirkti su neatsuktais kilometrais ir viskas bus ok. Pas mane 387 tukstanciai parvarytas is danijos.Deze ok motoras ok. Pravaziavau 40.000. Vaziuklej keiciau granata,sarnyra,ir galinius mortizatoriu atraminius.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota C-HR
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-12
toyota C-HR, 2019m. hubridas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringumas,kuro ekonomiškumas,garso izoliacija
Maža bagažinė,nėra atsarginio rato mūsų rinkos kompektacijom
Automobilis pirktas sia vasara,bet jau paliko daug gerų įspūdžių.Visų pirma kuro sąnaudos mišriu važiavimu tik 4,2 ltr 100 km,žinoma ramaus vairavimo atveju.Bėgėjas pakankamai gerai kaip su tokios kubatūros varikliu ir automobilio svoriu.Kaip daugelis testuotoju sako gale vietos nėra,labai klysta.Aisku jei esi iš tos kategorijos vairuotojų kurie vos ne gulom sėdi iki galo sėdynes atsiraukę.Vietos daugiau nei panašaus segmento opel moka x.Langai gale sonuose maži,bet patikėkit matos kuo puikiausiai ir nėra taip tamsu kaip kad kas minėjo, pas mane dar ir užtamsinti.Minusas kad galinis langas siauras,matomumą apriboja,bet statant atbuliniu tam kamera yra,tad jokio diskonforto.Dar vienas pastebėtas minusas atsidaranti daiktadėžė keleivio pusėj remias į kojas,tad turi atsitraukt atgal sėdynę jei nori komfortiškai ką išimti ar įdėti.O svarbiausia kad nėra perdaug įvairių valdymo mygtukų,kuo mažiau jų tuo geriau.Neužmirškit tai ne premium klasės parketinukas,tad nėra ir galingų variklių bei superinės prabangos salone.Bet savo klasėj pagal kainą vienas geriausių,o kadangi konkurentai neturi hibridų,jam tik pliusas Kol kas dar neprisireikė
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo XC60
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-06-11
2010 metų XC60 D5 151kW AWD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki šeimos mašina atliekanti visas krosoverio funkcijas, gražus švediškas dizainas, patogi, ergonomiška, D5 super variklis
Brangiai genda AWD sistema, problemos su vairo stiprintuvu, didelis apsisukimo spindulys, kieta važiuoklė, nepatogus porankis
Geras šeimos automobilis bet ne stebuklas. Kaina už tai ką gauni yra per didelė, nors alternatyvūs krosoveriai X3, Q5 dar brangesni, CR-V panaši kaina. XC60 puikiai tinka šeimai - talpi bagažinė, didelis pravažumas pvz., kol kas įveikė visus duobėtus keliukus ir kalniukus ir vasarą ir žiemą važiuojant paiškylauti kokiam gamtos užkampyje ar važiuojant į kaimą, bet XC60 ne bekėlės monstras. Prošvaisa tikrai gera, niekur nekliūna. Universali mašina. Teko vežti ir šeimą su draugais po gamtą ir skalbimo mašiną ir savaitgalio dideliems apsipirkimams tinka. Patogi, praktiška. Pagal ilgį ne tokia ir ilga, bet parkuotis mieste yra truputi sunkoka, kažkiek primena net miniveno parkavimą. Didelis apsisukimo spindulys. Jei sunkiai sekasi orientuotis per šoninius veidrodėlius būtinai pirkite su galine kamera, nes blogas matomumas gale. Į kitas vietas matomumas geras. Mašina yra plati todėl mieste į siaurus tarpus neįlysit - daužysit duris, o miške pabrauko per šonus šakos. Salonas erdvus ir ergonomiškas, viskas gerai ir praktiškai padaryta, patogios sėdinės, vairuot patogu. Gale vietos nėra tiek daug kiek limuzino klasėj (čia ir nėra tokia), bet suaugę gan normaliai telpa. Bagažinėje vietos irgi nėra sutaupyta kaip kituose ale džipuose. Aukštos priekynės sėdinės todėl gale sėdintys ne viską mato į priekį, teks žiūrėti į šonus. Solidus ir santūrus švediškas dizainas. Viduje labai graži, išbaigta mašina. Jauki. Galit mėgti, galit ne. Čia švedas, ne vokietis, jokių ginčų dėl to. Dešinėj vairuotojo pusėj porankio aukštis per žemas, nes neatitinka dūrelių rankų atramos aukščio, todėl sunku suprasti kur patogiai laikyti dešinę ranką. Matyt padarė, kad vairuotum dviem rankom... Visa kita patogu. Pakaba per kieta, važiavimas nors kiek nelygiu keliu nėra toks ir komfortiškas žinant kiek kainuoja mašina. Žodžiu - neplaukia. Kita vertus, mašina labai stabiliai stovi ant kelio, ima posūkius, gerai manevruoja. Pakaba nelūžta, bet dalys turi savo resursą kaip ir visų mašinų. Kolkas 130 000 ir niekas nekeista. Volvo geri kėbulai, švedai pasidarė mašinas sau ir gerai apsaugojo nuo rudžių. Taip pat mašina žiemą labai šilta ir jauki. Mūsų rinkai jau būna gamyklinė webasto, šildomos priekinės ir galinės sėdinės. Žiemą kaip dyzelis net be webasto pakankamai greit sušyla, atitirpsta veidrodėliai ir per keletą minučių jau malonu važiuot. Gerai izoliuota nuo išorės. Gera garso izoliacija. Užtenka tyliai pasileisti muziką ir viduje pasidaro labai jauku kaip namie. Nepajauti, o greitis jau 140 km/h... Niekas nedreba ir nebarška. Noris važiuot ir važiuot... D5 variklis labai geras, geras resursas, puiki trauka ir dinamika, tačiau ne toks ir ekonomiškas. Iki 170 km/h eina be didesnio vargo. Realios sanaudos Vilniaus mieste 11-12 l, užmiestyje 7-8 l. Labai malonus variklio garsas ir važiavimas - kaskart teikia džiaugsmą, noris važiuot ir važiuot. Jaučiasi salone maža variklio vibracija kai stovi vietoje. Ramiai važiuojant kaip dyzelis pakankamai tylus, o paspaudus iki dugno labai malonus garsas. Ne trataliukas. Kuro bakas truputi daugiau nei 70 l - užtenka. Per mėnesį pilu 2 kartus. Variklį reikia saugoti nuo perkaitimo, taip pat ir pavarų dėžę. Todėl būtina prižiūrėti aušinimo sistemą. Pilti tik kokybišką kurą ir laiku mašinoje viską aptarnauti ir variklis, kuro sistema ilgai neturės problemų. Pilu ką rekomenduoja gamintojas Castrol 0W30 A5/B5 ir nesuku sau galvos. Netaupykit ant medžiagų ir kam tie eksperimentai... Dėžė Aisin TF-80SC gal ir gera, bet šiai mašinai per silpna. Mašinos svoris beveik 2000 kg. Dyzelinis variklis duoda 420 NM sukimo momentą, o dėžė paskaičiuota išlaikyti 440 NM. Saugokit dėžę iš anksto, per daug draginti nereikia, ypač kol nepasiekta darbinė temperatūra, keiskit tepalą (filtras jai nesikeičia) - tada važiuosit ilgai. Dėžė ne sportiška, truputi flegmatiška, bet maloniam komfortiškam važiavimui pats tas. Draginimo bijo ir AWD sistema. Neklausykit oficialių servisų - būtina keisti dėžės tepalą kas 40-60 tūkst. km. Pirmos kartos dėžėje (iki 2011) pilamas JWS 3309 standartas, antros kartos dėžėje (nuo 2011) pilamas JWS 3324/AW-1 standartas. Skirtingų tepalų nemaišyti, sekite tepalo standartą pagal mašinos instrukciją! Haldex tepalą irgi būtina keisti, tik 4 kartos ir 5 kartos Haldex'ai skiriasi savo aptarnavimo niuansais. Haldex tepalas tik originalas. Probleminės vietos: tikėtina, kad iki 200 000 km išlėks vairo stiprintuvo siurblys. Sugedo ant 124 000 km. AWD sistemos remontui (reduktorius, kampinė pavara, haldex) iš anksto pasidėkit 1000 eurų į banką ir laukit kada - Volvo AWD yra silpna vieta ir būna jau iki 200 000 km. Jei nereikia AWD ir nepirkite. Jau ant 124 000 km reikia brangaus reduktoriaus remonto. Iš kitų gedimų kolkas buvo tik DPF temperatūros daviklio keitimas nes dėl DPF temperatūros daviklio klaidos dinginėjo trauka. Nebrangus. XC60 Vilniuje daugumoj vairuoja moteriškės. Todėl įmanoma rasti su mažesnėm ridom ir švelniau važinėtą. Norėjau pirkti XC70 bet pirkau XC60 dėl mažos ridos, nors tų pačių metų XC70 truputį pigesnė. Dabar pirkčiau XC70 (ta pati Volvo P3 platforma ir tie patys gedimai) ir kainos skirtumą sudėčiau į remontą. Dar pasvarstyčiau apie Subaru Outback ar Honda CR-V nors apie jų savas problemas nežinau... Visos mašinos dabar su niuansais. Netikėkit mitais apie brangias Volvo mašinų dalis. Galite pasižiūrėti Autodoc kainas tokių gamintojų kaip Bosch, ATE, Mann, Mahle, FAG, Sachs - ne brangiau už pvz., BMW. Originalios Volvo dalys brangios, bet ne visose mašinos vietose yra prasmė mokėti už originalą, kurį gamina tie patys minėti gamintojai. Dėkit gerų firmų dalis ir džiaukitės nes ilgai patikimai važinėsit po 100 000 - 200 000 tūkst. eina. Padangos - viena padanga 100 eurų plius visureigių ratų keitimas brangesnis nei lengvųjų. Tai ar reikia į darbą mieste važinėti visureigio su AWD? Ar pirkčiau vėl? Pirkčiau XC70 nes truputi pigesnė. O šiaip mašina tikrai patenkintas, o žmona ypač patenkinta. Ir kitos žmonos pavydi... Visgi labiausiai parduodamas Volvo modelis - ne veltui. Tik su savo brangiom AWD ir vairo stiprintuvo problemom... O kas dabar be problemų? Bandžiau Toyota RAV4, Nissan Qashqai tai jos važiavimu, salonu neprilygsta XC60. CR-V salono dizainas irgi prastesnis. Nuvertėja apie 1000 eurų per metus. Tikrinti automato būklę visais važiavimo rėžimais - šaltos, šiltos, akseleruojant, riedant, prie visų apsukų. Taip pat tikrinti visas AWD sistemos dalis. Kaip juda iš vietos pirmyn ir atgal. Man buvo brangi problema, kuri jautėsi tik prie 2500-3000 rpm... Žiūrėti ar neteka vairo kolonėlė ir kaip vairas sukinėjasi ant šalto ir šilto, pažiūrėti autostradoj, aikštelėje. Jungti kompą ir tikrinti tikrą ridą. Keisti visus tepalus, o ne tik variklio tepalą. Pagalvoti ar tikrai reikia savo poreikiams džipo ir AWD nes gerokai brangiau nei sedanas.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...325