Markės
671 iš 1917
Honda Civic, (FK/FN) 2005 - 2011
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.49% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 24
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus išorės dizainas
  • Fantastiškas vidaus dizainas
  • Sportiškos valdymo savybės
TRŪKUMAI
  • Prastas galinis matomumas
  • Kiek kietoka pakaba
  • Neitin erdvus ant galinių sėdynių
"Šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis"
Aštuntos kartos Honda Civic pristatytas 2005 metais turi visiškai naują futuristinį dizainą verta atskiro komentaro. Šis Civic gaminamas su 3 arba 5 durų hečbeko kėbulais išsiskiria vieno tūrio tačiau dinamišku dizainu, kuris puikiai suderina savyje agresyvumą ir vienatūrio praktiškumą. Priekyje puikuojasi vientisi per visą priekį išsijuosę žibintai, kurie užima radiatoriaus grotelių vietą. Galiniai žibintai taip pat panašūs puikiai derinasi su galiniu spoileriu. Trikampiai akcentai matomi išmetimo vamzdžiuose, priešrūkiniuose žibintuose, posūkių žibintuose, veidrodėliuose ir durų rankenėlėse. Beje 5 durų modelio galinių durelių rankenos paslėptos, kad sudarytų kupė automobilio iliuziją. Bendras įspūdis išties puikus. Automobilis patrauklus ne tik savo išore, bet ir erdviausiu savo klasėje salonu ir talpia erdve bagažui. Interjeras ne mažiau intriguojantis – priekinis dviejų pakopų skydelis su elektroniniu spidometru šviečia gražiomis melsvomis spalvomis ir yra pagamintas iš itin kokybiškų medžiagų, būdingų aukštesnės klasės automobiliams. Automobilis užvedamas mygtuko pagalba kaip ir Honda S2000. Mechaniškai šis Europinis Civic skiriasi nuo savo brolių JAV ir Japonijos rinkose. Naujas Civic naudoja paprastesnę pakabą – priekinę McPherson ir galinę su dujiniais amortizatoriais vietoje sportiškos dviejų skersinių svirčių pakabos naudotos anksčiau. Naujoji pakaba yra kompaktiškesnė, todėl ji užtikrina didelį bagažo skyrių – čia išties daug vietos ko nepasakytum pažvelgęs į automobilį iš lauko. Varikliai yra 1.4 litro i-DSI, 1.8 litro i-VTEC benzininiai ir 2.2 litro i-CTDi turbodyzelis. Buvo gaminama ir pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija su 201 AG (148 kW)/7800 rpm galia ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentu. Taigi, šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis. Minusas tik vienas - dėl mažiau sportiškos pakabos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija turi 201 AG (148 kW)/7800 rpm galią ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentą:



2007 metais automobilis tapo Airijos metų automobiliu.

Laida „Top Gear“ Type-R versiją išrinko geiausiu 2007 metų „karštu hečbeku“.

Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:



Automobilis plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:




Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 24
Marius | 2016-09-08
Puikus manevringas automobilis, mažos kuro sąnaudos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gražus, patikimas, ekonomiškas, puiki trauka
kietokas
Puikus gražus automobilis, trauka gera, dalys nėra baisiai brangios. Patikimas. Vietos daugiau nei accorde ir viduje tikrai nėra ankšta, mano ūgis 190cm. Kietokas automobilis, tačiau puikus sukibimas su kelio danga. Galima greičiau ir stabiliau įvažiuoti į posūkius. Patarčiau rinktis su pilnesne komplektacija, nes tokie dalykai, kaip navigacija, autopilotas, šildomos sėdynės, ar panoraminis stogas tikrai padaro automobilį malonesniu vairuoti. Nors tai palyginus tik 103kW, tačiau automobilis lengvas ir galios tikrai pakankamai. Startuoja greičiau nei volvo su 149kW, ar audi su 3.0 varikliu. Tačiau variklis tuo pačiu metu ir labai ekonomiškas trasoje. Galiniai stabdžių diskai ir kaladėlės su pakeitimo darbais servise 90e. Kitų darbų kainos taip pat nėra brangios. Nustebino tik šarnyrų gumos, kurios brangios, tačiau ir nuvažiuoju su jomis žymiai daugiau nei su kitais automobiliais. Kai nusipirkau neveikė pečiukas ir kondicionierius. Susitvarkiau, nekainavo labai daug, tačiau patikrinkite, kad šildymas veiktų, nes kad prieiti prie pečiuko, tenka nuardyti visą panelę, nuimti vairą ir tt.
Pilnas atsiliepimas...
Honda | 2016-06-27
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, taupus, manevringas, puikiai atrodantis,
Kieta važiuoklė
Tikrai vertas demesio automobilis, prieš tai buvau prie BMW automobiliu, bet labai norėjau išsimeginti ši modelį, tad nusipirkau. Iškarto pastebėjau minusus, tai buvo labai kieta vaziuokle, pas mane R17 padangos, o jeigu didesnes uzsidesi, tai jokio komfornto nepajausi. O visa kita tiesiog stulbinančiai puikus automobilis, nuo dizaino iki surinkimo kokybes, tik vienas dar dalykas pasistebejo, kad porankis nusidevi greitai, bet apsiuti reiks ir viskas puikiai atrodys, su elektronika bedu neturejau. Tik zinau, kad ju beda yra Kondicionieriai ( Reles) Tad jeigu vasara pirksit, butinai pasitikrinkite, nes kainuoja taisimas. Originali Rele 30EUR is kokios autoaibes negautumėte. 2.2 103kw automobilis, vaziuoja tiesiog super, traukos puikiai uztenka, lyginant su 320D 110KW. Na cia jau teks pakrapstyti pinigine, viskas kainuoja tikrai dideles sumas: 1. Purkstukas 250-450EUR 2. Stabdziu kalades nuo 40-60EUR 3. Smagratis ir sankabos komplektas 800EUR( Su darbais ir t.t) 4. Turbinos restauracija 400EUR 5. Sarnyrai ir t.t. smulkmenos nuo 10-26Eur Is esmes kainos skaudziai atrodo, kaip tokios klases automobiliui, bet verta su taisai ir pamirsti. :) Tikrinkite Smagrati,kondicionieriaus magneta.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2016-04-12
Gera trauka ir ekonomija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, daug vietos, ekonomiškas, gera trauka
Kietoka pakaba, bet labai gerai stovi ant kelio (čia gali būti tiek pliusas tiek minusas).
Tikrai smagiai važiuoja ir greitai bėgėjasi. Vidaus plastmasės nelabai kokybiškos, kai kur traška. Na gal čia pas mane tik, reikės susitvarkyti. Detalių kainos nebrangios. Dyzelio mieste vasarą ~7 litrai, žiemą ~8. Užmiestyje man vidurkis gaunasi apie 6-6.5 litro. Tačiau mėgstu važiuoti agresyviau, kad neužrudytų turbina :) Ramiai važinėjant manau galima būtų numesti nuo visų sąnaudų -1 litrą. Gražus automobilis, gan daug vietos. Nors vizualiai atrodo mažesnis nei Accord, tačiau salone vietos daugiau. Taip pat ir bagažinėje. Sėdynės patogiai ir greit išsilanksto į lygią horizontalią poziciją, todėl važiuojant į gamtą galima neimti palapinės ir miegoti automobilyje žiūrint į žvaigždes pro panoraminį stogą. Visos problemos ką turėjau, einami darbai, kurie bet kuriai auto eksploatuojant reikalingi. Tačiau turėjau reikalų ir su elektronika. Kadangi jos daug, tai vis kokia smulkmena išlįsdavo. Tačiau pagaliau suradus gerus elektrikus, jie išsprendė visas bėdas. Patarimas - perkant patikrinkite ar šildo saloną. Mano automobilyje teko keisti pečiuką, kainavo su darbais keli šimtai eurų (nepamenu tiksliai kiek), nes, kad prie jo prieti reikia nuardyti visą priekinį panelį, vairą ir tt.. Trauka tikrai gera. Nors 103kW, tačiau traukia įspūdingai ir Volvo su 149kW, ar senesnius BMW su 3.0 varikliais tikrai aplenksit. Taip pat labai smagu, kai reikia lenkti užmiestyje. Tiek 5, tiek 6 pavaromis bėgėjasi greitai ir smagiai. Per metus laiko su varikliu bėdų nekilo. Detalių kainos nebrangios. Pakaba paprasta. Stabdžių diskų kainos nuo 10eur/vnt. Kaladėlių nuo 6eur/vnt. Keičiau pusašį, nes bildėjo. Pirkau naudotą, 150eur.
Pilnas atsiliepimas...
Kristupas | 2015-02-11
HONDA CIVIC 2.2 CTDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvaizda, patikimumas, variklis.
kieta pakaba, garso izoliacija.
Pirkau 2012 metų vasarą, rida 209 tūkst. km., spalva ruda. stiklinis stogas, 17 ratai, odinis salonas, ksenonai ir t.t. Šį modelį pasirinkau be abejo dėl išvaizdos, kuri vis dar neatsibodo. Per 2,5 metų pravažiavau 44 tūkst. km. Tvarkiau priekinę pakabą (amortizatoriai, vairo traukės, stabilizatoriaus antgaliai), pakeičiau priekinį stiklą (įdauža išlindo iš tos vietos, kur tvirtinamas pagrindinis valytuvas, spėju kad užšalęs vanduo nes į akmenį nepanašu), paskutiniu metu "gliučina" galinio rato ABS daviklis. Salonas irgi kosminis kaip ir išorė. Ergonomika visai patenkintas, tačiau plastmasės per šalčius pabarška. Sėdynių oda pakankamai tvirta, dėvisi lėtai, sėdynių šildymas žiemą labai praverčia. Užvedimas mygtuku aišku įdomus sprendimas, bet racionalumo tame trūksta, nes prieš spaudžiant mygtuką reikia įdėti į užvedimo spyną raktą ir jį pasukti. Pakaba kieta, dėl to nukenčia važiavimo komfortas, tačiau automobilio stabilumas puikus. Garso izoliacijos, ypač ratų arkose, trūksta, variklio skyriaus garso izoliacija gera. Vietos gale pakankamai daug, kaip ir bagažinėje. Galinės sėdynės išsilanksto lygiai su bagažinės dugnu, tad dviračius ir kitokį šlamštą vežiotis patogu. 103 KW. Diržo nėra, vietoj jo grandinė. Traukia įspūdingai tiek 5 tiek 6 bėgiais. Šiaip vienas geriausiu galios ir ekonomiškumo derinių savo klasėje. tepalai ELF 5W-30, keičiu kas 15 tūkst. km. priekiniai amortizatoriai 350 lt už vienetą, priekinis stiklas su lietaus davikliu ir su pakeitimu 520 lt, galima pirkti kinišką už 370 lt. stabdžių kaladėlės - galinės 80 lt, priekinės 120 lt. Nuvertėjimas per 2,5 metų 7 tūkst. litų. pirkti, nes kuo daugiau tokių automobilių gatvėse tuo gyvenimas gražesnis.
Pilnas atsiliepimas...
mmm | 2014-10-16
Honda civic Kosmunautas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas // Manevringas // Erdvus // Ekonomiskas..
Kainos nuvertejimas // Surinkimo kokybe // Rudys
Papasakosiu apie kosmunauta civica nes turejau juos du :) Drauge nusipirko is salono 2008 metais 1.8 VTEC 4 duru juoda su CVT deze (robotu) padarem iskarto antikorozini "Dinatrol" jau prejo daug metu su rudim problemu neturim vazinejame pagrinde Vilniuje po miesta i darba is darbo ir pns :) Taigi teko pavazineti paciam su juo patiko. Kas gali ten patikti? Ogi tai kad masina patogi, labai manevringa, vietos kaip kompaktineje klaseje tikrai daug, lankstosi galines sedynes kaip tik nori taip kad kazka pasikraut nebuvo problemu niekada o didziausias malonumas buvo tas kad neko remontuoti neteko :) aisku einamus dalykus filtrai kaladeles diskai o ir ju kainos juokingos :) kuro sanaudos kaip netikusio automato ir 1.8 benziniuko tikrai zavejo max 9 litrai vilniuje tikrai neblogai. Kas nepatiko tada galima klaust ? Nepatiko CVT deze tikra nesamone ant estakados rieda atgal, junge begius letai, nera P (parking) rezimo. Mechanine to pacio modelio iki 100km begejasi per 8,6s o sitas virs 10s apsurdas.. Nepatiko dar kad ji surinkineja kreivarankiai anglai prasta surinkimo kokybe kaip Hondai. Daug trapiu plasmasiuku,lakuotu pavirsiu ir pns greit viskas susibraizo praranda grozi ;/ Na bet spjoviau i tuos minusus ir is voketijos parsiveziau Honda civic Type-S 2 duru 2.2 cdti dyzelini kibiriuka. Kuom skiresi paprastas 4 duru nuo type-s ? Sakyciau jis kaip type-r tik dyzelinis :) turi visas apdailas isores, verstos odos salona su baltom siulem kietesne pakaba kuri padaro dar stabilesni nors lietuvos keliais pradeda erzinti tas dundejimas.. Dyzelio ekonomika tikrai zavejo trauke pakankamai smagiai po mieste iki 100km per 8.4s per du metus ka teko daryti: Nippon salone suodzio filtro regeneracija nes buvo uzsikises o daugiau neko xD Turi jis kokiu lygu? Turi ! Suluzo cd player lazeriukas - pastaciau Connects2 usb adapteri 200lt puikiausiai veikia grojo gera kokybe. Suluzo veidrodeliu pakelimo motoriukas,Nukrenta pastoviai amortizatoriu apsauginiai absorberiai, galinio lango blogas matomumas. Teko susidruti su 1.8 VTEC ir 2.2 CDTI abu varikliai patikimi.Suka pagrindine grandine todel nereikia keisti jokiu dirzeliu ir metyt tam pinigu.Aptarnavimas paprastesnis aisku pas benzina ir pigesnis.Tad jei vazinejat nedaugiau kaip 10tuks per metus siulyciau rinktis benzina. Eksplotaciniai kastai sakyciau juokingi nes pakaba ir varikliai labai patikimi.Kainos tikrai mazos o ir nekas ten saipsau neluzta.Susitvarkai ir pamirsti kad kazkas buvo ilgam:) Pacio automobilio kainos krenta nes lietuvoje Honda nevertinama ;/ O nupirkus geros komplektacijos padarius antikorozini dziaugsites ilgam geru daiktu kol atsibos :) Jei tektu vel pirkti toki auto pirkciau Sedana 1.8VTEC Mechanine deze jei yra lesu ant kuro imciau su 2.0 Type-r versija Atkreipti demesi svarbiausia i kebula ar nedauztas smarkiai ar nera rudziu ir aisku kaip visus automobilius tikrinti. Siulyciau autorizuotam servize kaip "Nippon" tikrai gerai tikrina !
Pilnas atsiliepimas...
Albinas | 2014-07-13
Teigiamas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, puikus dizainas, patikimas
Garso izoliacija galetų būti geresnė
Asmeniniai atsiliepimai: Labai erdvus. Ant galinių sėdynių laisvai jautiesi su 186 cm ūgiu. Puikus sėdynių išsivartymas leidžia sutalpinti pusę furgono. NEGENDA. Pirkau naują iš salono, nuvažiavau 220 000 km. ir neturiu jokių problemų. Labai efektyvūs stabdžiai. Veža tai, kad gali važiuoti ekonomiškai, bet reikalui esant gali išnaudoti ir visus 140 AJ. Kuo greičiau važiuoji, to labaiu limpa prie kelio Patikimas ir negendantis
Pilnas atsiliepimas...
Vaida | 2014-01-28
Puikaus dizaino, manevringas, stabilus, erdvus.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus dizainas, labai manevringas, kelyje stabilus, labai erdvus bei komfortiškas salonas, erdvi bagažinė, neįtikėtinas sprendimas - galinių sėdynių transformacija.
Prasta garso izoliacija, kieta pakaba, per daug jaučiasi kelio nelygumai, norėtusi galinio stiklo valytuvo.
Honda Civic 2006 m, varinklis 1,8 bendzinas, pirkau dėvėtą, važinėju 1,5 metų, kol kas dar nereikėjo autoserviso paslaugų, neseniai techninę apžiūrą praėjo be trūkumų. Pavyko nusipirkti tvarkingą automobilį, pirmo savininko pirktą iš Veho. Kadangi renkantis daug dėmesio skyriau automobilio dizainui, ne vien praktiškumui, tai esu juo labai patenkinta. Dėl trūkumų, kaip žemi bamperiai ar galinio lango spoileris, su jais reikia susitaikyti dar prieš perkant, vairuojant priprantama ir jokių problemų. Kol pavyko išsirinkti tinkamą, išbandžiau apie 10 dėvėtų Civic nuo 2006-2009 m. Lietuvoje praduodamų, atvarytų iš užsienio (dažniausiai sulipdytų po avarijų) techninė būklė buvo tikrai tragiška, net nebūnant specialiste, galima buvo jausti kokia "užmušta" yra važiuoklė ir kt. Perkant rinkausi pagal bendrą techninę būklę, jau nabe pagal variklį (bendzinas ar dyzelis). Automobilis mieste labai manevringas, ypač siauromis gatvelėmis ir parkuojantis, kelyje stabilus. Labai erdvus bei komfortiškas salonas, sėdėti patogu ne tik priekyje, bet ir gale. Pakankamai didedelė ir erdvi bagažinė, ko nepagalvotum iš išorės, neįtikėtinas sprendimas galinių sėdynių transformacija, vežant lagaminus ar kt., tai yra tiesiog tobula. Valytuvai neįprasti, tačiau uždėjus naujus, valo tikrai puikiai. Trūkumai: dėl kietos pakabos labai jaučiasi kiekviena duobelė, tai kartais buna tikrai ikyru; prasta garso izoliacija, kartais net norisi pasitikrinti ar nevažiuoji su pravertu langu :))); praverstų galinio lango valytuvas. Bendrai vertinant: esu juo patenkinta, vairuojant jaučiu malonumą, nenorėčiau keisti nei į kitą modelį nei į kitą markę. Svajoju apie naujasnį modelį, pradėtą gaminti nuo 2011 m. Iš aprašymo matyti, kad mano paminėti trūkumai jame jau išspręsti:) Dyzelinis variklis įsibėgėja smagiau, tačiau bendzininis 1,8 taip pat neblogas, bendzininis 1,4 pasirodė gan silpnokas, reikalaujantis kantrybės, nerekomenduočiau. Dar neteko susidurti. Perkant dėvėtą rekomenduočiau rinktis pirktą iš salono Lietuvoje arba iš žinomų įmonių, užsiimančių prekyba dėvėtais automobiliais. Beveik visi automobiliai, kuriuos teko žiūrėti parduodamus pagal skelbimus arba turguose, akivaizdžiai turėjo daug problemų, kurias pardavėjai labai stengėsi nuslėpti.
Pilnas atsiliepimas...
A-N | 2012-09-29
Honda Civic subtilybes!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, Erdvus, Daug vietos daiktam, Pakankamai Komfortiskas, Isvaizdi, Saugi(VSA funkcija), Galinga, nors ir esant mazam variklio turiui.
Sunki pakaba, kaikam gali trugdyti galinis spoileris ant lango, pakankamai trapi o jos trapumas taip pat nera pigus, todel reikalauja prieziuros.
Taigi turiu sia masina visai neseniai, taciau iskart nusipirkus pilnai isnagrinejau, apziurejau ir kebula ir po masina lindau, viskas atrodo kokybiskai sudeta, aisku atidarius kapota, matosi kad japonai megsta viska sumazint, kad viskas glausciau butu. Pas mane 1.4 variklis ir man patiko faktas kad nors ir nedidelis turis, bet tikrai galinga masinele su 63kW :) greitai isibegeja, pavaros metosi lengvai, elektronikos aisku kaip japone yra daug ir mechanikos myletojams tai gali maziau patikti, bet man tai patinka duoda naujiskumo ir tokios futuristines isvaizdos, graziausias dalykas man masinos viduje yra neoninis skydelis. Vienas is nuostabiausiu dalyku tai yra VSA funkcija, kuri prideda dideli sauguma masinai, ypac kai lietingom dienom vazineji siaurais serpantinais ir yra tikimybe avaringom situacijom. Benzinas kai pirkau ir visur skaiciau vidutiniskai ryja 5.5l/100km misriom salygom mieste 7l arba 6.6l /100km , na man uzmiesty tai ryja 5l/100km , o mieste pavazinejus pakilo vidutines sanaudos iki 6.6l/100km taciau tai buvo dar nepripratus prie masinos dabar mazdaug tarp 5.5 ir 6.0l/100km , man po masinos kuri ryjo 10-11l/100km tai yra palaima. Tiesa valytuvai man nepatiko, bet gal tiesiog juos pasikeisiu, nes valo prastokai, nors apziurejus jie visiskai nepazeisti, na aisku minusas dar vienas yra spoileris per kuri nesimato gerai galas, taciau nakti vaziuojant yra pliusas, nes ne taip i akis sviecia masinu zibintai kai priarteja. Vizualizacija, tai reikia tik fantazijos ir ja gali padaryti lyg ji butu is greiti ir isiute filmo, pvz: man yra ideja pasidaryti dvi ismetamojo vamzdzio imitacijas gale, suteiks geresni vaizda masinai. Na aisku taip pat galima pamineti ir tai ka visi mini tai Didziule bagazine, joje istikruju daug ka sudesi ir kaip tokioje mazyteje masineleje tai stebina. Taigi man sitas masiniukas tikrai paliko dideli ispudi, kaip draugai pramine Kosmosas tikrai nustebina ir jo isvaizda traukia beveik daugumos aki. Jei norite mazos, ekonomiskos, taciau tuo paciu ir erdvios bet isvaizdzios masinos ji tikrai jum patiks, taip pat atsizvelkit i variklio tipa, as paskaiciavau pravaziuojant i metus 15tukst. km. tarp 1.4 benzininio variklio ir 2.2 Dyzelinio, jums dyzelis iseis tik 500lt pigiau i metus. Tai nera tiek daug, todel reik atsimint, kad dyzeliai greit genda ir juos brangu taisyti, bei ziemos metu reik pasildyti masina pries vaziuojant, tai gerai pagalvokite ar geriau i metus 500lt nuostolio patirti ar geriau sutaupyt 500lt kuriuos veliau ir dar daugiau gali tekti atiduot i dyzelio taisymus.
Pilnas atsiliepimas...
Justas | 2012-09-28
Didžiausias galvos skausmas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
-nebent tai kad mažai valgo mieste.
-greitai išbarškantis salonas, dideli išorės garsai važiuojant, per kieta pakaba, byranti važiuokle ir nuolatinės bėdos su ja, automobilio priekis labai žemas todėl nesitikėkit statyti užvažiuojant ant bordiūrų, brangus aptarnavimas
Nusipirkau šį automobilį visiškai naują iš salono ir pirmus 5 tūkstančius kilometrų bėdų nebuvo. Tada pagal garantinį reikėjo keisti priekinių amortizatorių kažkokias gumas. Vėliau nenuvažiavus dvidešimt tūkstančių kilometrų po automobilio apžiūros rado rūdžių po durelėmis, kurias taip pat tvarkė pagal garantinį. NEpraėjus metams laiko važiuojant per kelio nelygumus pradėjo stipriai drebėt galinės sėdynes keldamos bildesius salone (garantinis man tai tvarkė kokius 10 kartų, bet dabar vėl barška). Taip pat ne kartą buvo keisti jeigu neklystu visi amortizatoriai, jūs sakysite kad važinėju blogais keliais, tačiau ne. Važiuoklė šio automobilio yra per kieta, jaučiasi kiekvienas kelio mikroskopinis įtrūkimas, žinoma tai lemia kad automobilis puikiai stovi ant kelio, tačiau jei važinėjate mieste po dvidešimties minučių atomobilyje jum neberūpės "stovėjimas" ant kelio o jum rupės skaudanti nugara ir įsitempimas laukiant dar vieno smūgio. Taip pat buvo pradėjęs rūdyti stogas. Važiuojant kelio triukšmas didelis. Su mašina važinėju jau truputėlį daugiau nei tris metus, o su ja turėjau problemų daugiau nei su 9 metų senumo honda crv kuri taip pat buvo pirkta nauja iš salono. 2.2 cdti dyzelinis variklis yra tikriausiai vienintė gera šio variklio dalis, nes kuro sąnaudos mieste apie 7l/100, trasoj jei greitis stabilus ~110km/h ~5.5, jeigu spausit daugiau arba pakrautas automobilis ~7l/100km. Traukos yra daug, todėl mieste kai reikia persirikiuoti staigiai labai patogu. Automobili pirkau iš salono, po garantinio laikotarpio man tas pats salonas siulė mažiau nei puse automobilio kainos lyginant su pirkimo suma. Tepalų keitimas, kaladėlių keitimas, jeigu visa tai darysite oficialiame honda autoservise yra brangus, ta prasme kainos tokios pačios kaip volkswagen autoservisuose aptarnaujant jų automobilius (turiu su kuo lyginti). Tikrai nesiūlau įsigyti šio automobilio, yra pilna puikių alternatyvų.
Pilnas atsiliepimas...
Julius | 2011-07-21
Mažas, tobulas ir ekonomiškas stebuklas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Japonas. Ekonomiškumas pirmoje vietoje, stabilus ant kelio, standi pakaba, elektroninis vairo stiprintuvas, atrodo nuostabiai, skaidrūs priekiniai žibintai, lengvas priėjimas prie variklio, didelė bagažinė, daug vietos, ir taip toliau...
Valytuvų valymas į šonus ir kiek pigokos plastamsės. Kitka nėra minusai (pvz standi pakaba, ar per spoileri nesimato, kas sėdi už vairo, kai važiuoja iš galo)
Tobulas automobilis. Nusipirkau šį automobilį vasaros vidury, važinėju jau lygiai mėnesį, ir jau pralekiau apie 3000km. Važiavau visur, ir mieste, ir užmiesty (70% mieste / 30% užmiesty), ir galiu pasakyti, kad tai yra mažas stebuklas, kurį tik galėjau nusirpikti. Visų pirma, kas labiausiai krenta į akis, yra išvaizda. Taip jis gražus, kai kam jis agresyvus, konservatyvių pažiūrų žmogui, jis net negražus. Man išvaizda labai graži, nors tai yra 2006metų modelis, jis atrodo kaip tik ką sukurtas, niekas nepatiki, kad jau 5metai šiam automobiliui. Pirkau dyzeliniu varikliu automobilį ir vien tik apie variklį galiu kalbėti labai daug. Kai rinkausi automobilio, kurio noriu, teko apie Civicą pasiskaityti labai daug. Gerai, o dabar apie japoną iš arčiau: variklis - nusotabus, nesveikai, tikrai nesveikai ekonomiškas. Aš esu 'pacanas' 22metų, ir vilniečiai lėtai nevažinėja, tačiau mano vairavimo stiliumi, šitas žvėris ryja 4,8L/100km mieste. Tai stebina. Užmiestyje kuro sanaudos krenta labai nežymiai, apie 4,5L/100km. Skirasi nedaug dėl to, kad yra kintamos geometrijos turbiną. Neapsigaukite, variklis yra ištiesų galingas: 2,2 litrų turintis 140 arklio galių (1,8L benzino variklis turi tiek pat arkliukų) ir net 340 sukimo momentą, tai yra vos ne trigubai daugiau, nei 1,8L benzininis civico variklis. Kaip jau supratote, jis yra labai dinamiškas, ir galvą laužia ties visais bėgiais (jų net šeši). Skaičiau, kad pačipavus toki agregatą, galima išgauti net 190AG su 440 sukimo momentų. Bet čia jau kita tema. Kita stiprioji CIVICo pusė yra bagažinė. Aš net negalvojau, kad tokiam nedideliam automobily, tokia didžiulė bagažinė, sedynės transformuojasi visaip, o 3ims žmonėms gale sedėti, vietos yra sočiai. O dabar norėčiau apžvelgti minusus. Visos mašinos jų turi. Japonai pataupė ant salono, o tai reiškia, kad garso izoliacija yra prasta (ant kiek prasta? Metus važinėjau su 2005 metų Toyota Corolla Verso, tai pas šitą automobilį garso izoliacija yra prastesnė, ypač ties 90km/h ir daugiau), vidui apdaila taip pat nėra kokybiška (velgi nepasigaukit, tai kompatinės klasės automobilis), apsitrynė bėgių galvutė, ir kiek plastmasės atrodo pigiai. Ir man, kaip mėgėjui kabinėtis prie smulkmenų, niekad nepatiko valytuvai, kurie valo į šonus. Čia būtent taip ir yra. Pakaba - komapktinės klasės automobilyje, ji nėra kieta, bet standi. Ant posukių automobilis labai gerai laikosi, ir labai gerai jauti kelią. Standartinė komplektacija eina su R17 ratlankiais ir 45mm padangų profiliu. Pas mane yra uždėtos R16 su 55mm. Visgi, norėčiau didesnių ratų, nes R16 šiektiek 'mažina' automobilį. Nors minkščiau važiuoti. Pats važiavimas automobiliu yra nuostabus. Ypač naktį. Skidelis apšviestas labai gražiai, neerzina, ir yra informatyvus. Borto kompiuteris turi kelias kalbas, ir nereik važiuot į servizą, kad pakiesti kalbą. Dėjausi parktroniką, nes per spoileri nekažkas matosi, ypač pakruojantis, bet galima visada priprasti. Ir dar, jei pirksit automobilį šitą, tai nekreipkit dėmesio į priekinių durelių rankeneles, jos girgžda :) Čia pavardinsiu visus variantus, ir gal padės jums apsispręsti, ko norite, bet lietuvos rinkoje, benziną dabar yra pirkti - nuodemė. Taigi skaičiukai, pirma variklis (tūris, ir pavadinimas), galia, sukimo momentas, kuro tipas, vidutinės sanaudos, max. greitis ir įsibegėjimas nuo 0 iki 100km/h: 1.4 i-DSI | 82HP | 120NM | Benzinas | 4,9L | 180kmh | 14.6s 1.4 iShift | 82HP | 120NM | Benzinas | 4,7L | 180kmh | 16.1s 1.8 VTec | 140HP | 173NM | Benzinas | 5,3L | 250kmh | 8.9s 1.8 iShift | 140HP | 173NM | Benzinas | 5,2L | 220kmh | 10.4s 2.2 iCTDI | 140HP | 340NM | Dyzelis | 4,6L | 220kmh | 8.6s 2.0 VTec | 201HP | 192NM | Benzinas | 7,6L | 250kmh | 6.6s TYPE-R Kaip matot, skaičiai ir mano patirtis pasako viską. Ekonomiškiausias yra dyzelinis variklis. Ir antras pagal dinamiškumą ir greitumą. :) Kolkas nusipirkau variklio alyvos, uz 160LT ir filtras 30L. Įsidėjau parktroniką, kuris kainavo 60LT, valytuvai ir pan smulkios išlaidos. Tikėkimės rimtesnių išlaidų iš japono nebus :) Komplektacijoje buvo originalus XENON žibintai, tai vietoj gabaritinių lempučių įsidėjau 25LED gabartinius diodus, atrodo gražiau, nes gabaritinės lemputės švietė geltona spalva, o xenonai - balta. Todėl buvo poreikis dėtis baltas gabaritines lemputes. Kad viskas derėtų :) Planuose ratlankiai su padangomis. Visų pirma: pažiūrėkit į vairo kolonelę, ar vairas nekliba. Visu antra: pažiūrėkit sankabą. Honda pripažino, kad buvo padarytas brokas, ir tas sankabas keitė. Požymiai: praslysta sankaba ties aukštais apsisukimais (6 begiu ypač!!!). Čia tik dyzelniams varikliams Visų trečia: nekreipkti demesio i girgždančias rankenėles priekines :) Visų ketvirta: pirkit su gera kompelktacija: xenon žibintai yra geris, taip pat ir priešrūkiniai žibintai! Visų penkta: naglaus važiavimo pasekmė: susidevejusios stabdžių kaladėlės ir stabdžių diskai. Nepigus malonumas, apie ~700LT Svarbus momentas: Standartinėj kompelktacijoj nebuvo atsarginio rato, buvo tik kompresoriukas ir sandarinimo pasta. Jei turit klausimų, rašykit: julencijus@gmail.com
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt