Markės
671 iš 1918
Honda Civic, (FK/FN) 2005 - 2011
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.49% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 24
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus išorės dizainas
  • Fantastiškas vidaus dizainas
  • Sportiškos valdymo savybės
TRŪKUMAI
  • Prastas galinis matomumas
  • Kiek kietoka pakaba
  • Neitin erdvus ant galinių sėdynių
"Šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis"
Aštuntos kartos Honda Civic pristatytas 2005 metais turi visiškai naują futuristinį dizainą verta atskiro komentaro. Šis Civic gaminamas su 3 arba 5 durų hečbeko kėbulais išsiskiria vieno tūrio tačiau dinamišku dizainu, kuris puikiai suderina savyje agresyvumą ir vienatūrio praktiškumą. Priekyje puikuojasi vientisi per visą priekį išsijuosę žibintai, kurie užima radiatoriaus grotelių vietą. Galiniai žibintai taip pat panašūs puikiai derinasi su galiniu spoileriu. Trikampiai akcentai matomi išmetimo vamzdžiuose, priešrūkiniuose žibintuose, posūkių žibintuose, veidrodėliuose ir durų rankenėlėse. Beje 5 durų modelio galinių durelių rankenos paslėptos, kad sudarytų kupė automobilio iliuziją. Bendras įspūdis išties puikus. Automobilis patrauklus ne tik savo išore, bet ir erdviausiu savo klasėje salonu ir talpia erdve bagažui. Interjeras ne mažiau intriguojantis – priekinis dviejų pakopų skydelis su elektroniniu spidometru šviečia gražiomis melsvomis spalvomis ir yra pagamintas iš itin kokybiškų medžiagų, būdingų aukštesnės klasės automobiliams. Automobilis užvedamas mygtuko pagalba kaip ir Honda S2000. Mechaniškai šis Europinis Civic skiriasi nuo savo brolių JAV ir Japonijos rinkose. Naujas Civic naudoja paprastesnę pakabą – priekinę McPherson ir galinę su dujiniais amortizatoriais vietoje sportiškos dviejų skersinių svirčių pakabos naudotos anksčiau. Naujoji pakaba yra kompaktiškesnė, todėl ji užtikrina didelį bagažo skyrių – čia išties daug vietos ko nepasakytum pažvelgęs į automobilį iš lauko. Varikliai yra 1.4 litro i-DSI, 1.8 litro i-VTEC benzininiai ir 2.2 litro i-CTDi turbodyzelis. Buvo gaminama ir pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija su 201 AG (148 kW)/7800 rpm galia ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentu. Taigi, šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis. Minusas tik vienas - dėl mažiau sportiškos pakabos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija turi 201 AG (148 kW)/7800 rpm galią ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentą:



2007 metais automobilis tapo Airijos metų automobiliu.

Laida „Top Gear“ Type-R versiją išrinko geiausiu 2007 metų „karštu hečbeku“.

Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:



Automobilis plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:




Patalpino: Rolandas | 2023-11-28
Palikęs įspūdį auto. Civic 2009 m. 2.2 CDTI dyzelis.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Puikus dizainas, geras variklis, smagus vairuoti, talpus ir ergonomiškas
  • Dinamiškas
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Nebrangus nusipirkti
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas
  • Gražus dizainas
Labai kieta pakaba, sunku parduoti,
  • Nekomfortiškas
  • Prastas pravažumas
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Mano pirmas Japonas, prieš tai turėtos auto: Audi A4 (B5), Opel Astra (G), Vectra (C). Patiko gausi komplektacija ir gražus dizainas, kaip 2009 m. auto tikrai dar nėra morališkai pasenusi 2023 metais. Galingas variklis, palyginus tylus ir tikrai smagus ir smagiai valdosi. Auto puikiai pritaikytas važiuoti gerais keliais, kurių Lietuvoje nerasite. Autostradoje tikrai komfortiškai važiuojasi. Mieste kiekvieną duobę ir kiekvieną menkiausią nelygumą surenka ir jus tikrai tai pajausite, su laiku pripratau, tačiau persėdus į kitą auto iškart jaučiasi komforto šuolis. LABAI ŽEMAS tiek priekis, tiek galas. Prie bordiurų neprivažiuosi ir ratu neatsiremsi, tačiau tai kompensuoja automobilio ilgis, pvz jis yra trumpesnis už VW passat ant pusės metro! Priekis irgi visur braukosi, dugno apsaugas greitai visas pamečiau. Stebėtinai talpus auto, didelė bagažinė, galinės sėdynės nusilenkia iki lygaus pagrindo, kas tūri padvigubina. Taip pat sėdynės apatinė dalis pasikelia ir gali krovinius vežti salone, tokiu būdų parsivežiau dviratį nuėmęs jam tik priekinį rata! Taip pat su juo esame važiavę iki Kroatijos su mažu (2m.) vaiku ir jo vežimas taip pat tilpo + bagažas. Kuro sąnaudos kiek didokos, ypač mieste lyginant su prieš tai turėtais vokiškais automobiliais. Remontuoti tenka kaip ir visus automobilius, tikrai nėra taip, kad nieko keisti nereikės. Pakaba ganėtai gerai laiko, nėra ką tvarkyti, užtad ir komforto su ja 0. Didelis privalumas, kad variklį suka grandinė, kuriose nereikės keisti. Žiema puikiai užsiveda, jokių problemų. Kėbulas mane labiausiai nustebino. Nei vienos rūdelės (primenu, tai jau 14 metų automobilis!) lyginant su panašių metų VW grupės automobiliais tai yra nerealu, legendas apie rūdijančias Hondas ir Opelius palikite 90-ųjų laidos modeliams. Palyginimui VW passat 2015 m. yra jau su išlindusiomis rūdimis ant kapoto, sparnų ir arkų, bagažinė perdažyta. Taip pat automobilio labai gera kaina rinkoje lyginant su kitais rinkoje esančiais auto.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaip ir visų automobilių, nieko ypatingo. Kaip kiti rašo, kad pamiršite servisų kontaktus, tai taip tikrai nebus.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt