Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patikimas
- Praktiškas
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Pigios medžiagos interjere
- Neišsiskiriantis dizainas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Automobilis liko atpažįstamu CR-V, tačiau lyginant su neseniai pasirodžiusiais išskirtiniais ir jaudinančio dizaino Kia Sportage, Ford Kuga ir Range Rover Evoque, CR-V atrodo blankiai"
Honda kompanija buvo viena iš pionierių kuriant kompaktiškus visureigius nuo pat 1995 metų. Šios kartos CR-V atrodo kiek žaismingiau – priekis įgavo aštresnių linijų, o gale į akis krenta aštri šoninių langų linija, bei įdomūs 3D galiniai žibintai. Automobilis liko atpažįstamu CR-V, tačiau lyginant su neseniai pasirodžiusiais išskirtiniais ir jaudinančio dizaino Kia Sportage, Ford Kuga ir Range Rover Evoque, CR-V atrodo blankiai ir kiek nuviliančiai. Kogero kompanijos vadovai laikosi taktikos: „kol pardavimai sekasi gerai, nėra reikalo kažką keisti iš esmės“. Viduje automobilio prietaisų skydelio dizainas yra tipiško Honda stiliaus – su akcentu į centrinę konsolę kur yra LCD ekranas, bei aukštai įtaisyta pavarų perjungimo svirtis. Interjeras netgi tapo erdvesnis bei gerokai tylesnis nei pirmtako. Vairas tapo itin „lengvas“ kas palengvina manevravimą prie nedidelių greičių, tačiau suteikia per mažai informacijos važiuojant įprastais greičiais. Automobilis yra komplektuojamas su 2.4 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu su 180 AG galia ir 240 Nm sukimo momentu, taip pat mažesniu 2.0 litro benzininiu varikliu, tačiau didžiausio dėmesio susilaukė dyzeliniai 1.6 ir 2.2 litrų varikliai. Taigi naujasis automobilis yra žingsnis į priekį, tik ar nebus šis žingsnis per mažas?
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2022-03-13 |
Honda crv 2013 m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Surašyti apžvalgoje
Surašyti apžvalgoje
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Ši Honda crv jau ne pirma kuria važinėju, šį modelį turiu pusmetį tad šiek tiek pastebėjimų galiu parašyti ir palyginti su kitomis turėtomis crv. Mano crv su 2.2 dyzeliuku, 110kw, automatinė pavarų dėžė. Pats automobilis tikrai erdvus, vietos pakankamai daug ir priekyje ir gale, bagažinė taip pat didelė. Erdvės pojūtis yra, pakankamai vietos ir virš galvos nors ir yra panoraminis stogas. Salono kokybė geresnė už buvusį crv 2010 m., panelės dalis minkšta, bet tik dalis.. durų vadinamos abloškės irgi turi paminkštinimo tad čia viskas ok. Patiko paminkštinimai ir kelieniams atremti, čia išskirtinis pliusas crv. Pats išdėstymas mygtukų aiškus, patogus. Trūkumai kurie nuvilia: lėtoka multimedija, labai nervina tai kad kaskart užvedus variklį reikia palaukti kelias sekundes kol parodžius visas saugumo instrukcijas galėtai paspausti ekrane OK tuomet automatiškai pesijungia navigacijos žemėlapį tad vėl turi spausti mygtuką kad galėtai matyti mediją, pvz radiją. Žonoma, ji groja, viskas veikia iš karto bet tas spaudinėjimas pastoviai užknisa juodai... kam to reikia? Čia jau gamintojai tikri idiotai! Taip pat nors tai šeimos parketinukas bet pasidėti daigtams nėra kur... pvz piniginei, telefonui. Prie rankinio stabdžio yra puodeliams dėtuvė bet maža ir nepatogi, lieka po porankiu bet irgi ne kas nes telefoną, piniginę norisi turėti po ranka. Čia minusas irgi didelis. Pats skydelis gražus, pritamsinimo naktį galimybės geros, taip pat ir multimedijai. Skydelis informatyvus bet man trūksta funkcijos kad greitį rodytų skaitmeniniais skaičiais kaip kituose auto. Sėdynės patogios, daug reguliavimų, šildomos, įšyla gana greitai, yra dvi padėtys. Labai patinka veliūro salonas, šiltas,mielas nesulyginsi su oda kurios niekada nevertinau. Nežinau kodėl bet oro srautas yra labai silpnas kaip pučia į saloną nors filtrą pakeičiau, kažkas ne taip ten. Visa kita erektronika patinka, el. bagažinė, automatinės ilgosios šviesos, posūkio apšvietimas sukant, beraktė sistema ir t.t. tikrai labai faina, veikia puikiai. Panoraminis stogas nors ir yra bet naudoju jį labai retai, žiemą jaučiasi šaltis nuo stogo, saulėtą dieną vėl gi nesmagu dėl spiginimo tad realiai tai nėra joks privalumas. Bagažinė erdvi, didesnė už buvusio crv, faina kad sėdynės susilanksto automatiškai patraukus rankenėlę iš bagažinės. Variklis 2.2 110kw, šiek tiek pačipavau, dabar smagiau važiuoja nors nėra labai guvus. Dėžė 5 pavarų automatinė hidrostatas, sena gera, patikima bet morališkai senstelėjus. Bėgius mėto gražiai bet žinoma juntamai, nors jie ilgoki ir apsukos tikrai nėra aukštos bet norisi 6 begio. Kas dėl kuro sąnaudų REALIAI- žiemą daugiausia mieste važinėjant 10-11 už miesto, geru keliu pasileidus rodo ir 6,5 l.100 km. Vasarą miesto režimu sąnaudos mažesnės~9. Na dar iš minusų tai prošvaisa- ji mažesnė už buvusio CRV tad dugnas arčiau žemės o tai jaučiasi nuvažiavus nuo kelio. Ypač tai kad didelė dalis dugno apdėta plastmase. Priekinio bamperio apačia-ta lūpa taip pat dažniau kenčia tik tiek kad ji nedažyta tad nesimato. Garso izoliacija geresnė už senesnį modelį ir jau galima sakyti jog ji jau yra nors toli nėra ideali.. Ant kelio stovi gerai, važiuoklė kažkaip kitokia nei buvusio crv kuri labai perduodavo smūgius į kėbulą. Ši per gulinčius kalnelius važiuoja geriau bet dėl R18 ratų pati pakaba kietesnė ir man tai nepatinka. Senesnis crv buvo su R17 gal dėl to taip yra. Šiaip kietumą laikyčiau didžiausiu šio auto minusu. Bendrai automobilis tikrai patikimas, erdvus, malonus vairuoti, nepavargstu ir tolimesnėse kelionėse ir tai didelis pliusas nes su kiek suv korėjiečių važinėjau taip patogios padėties sėdėjimui ir neradau, kaskart vis norėjosi reguliuoti. Ar siūlyčiau šį auto? Tikrai taip, tiek senesnį modelį tiek šį. Žinoma kaina nėra jų maža, sunku rasti padorų, bet ir po kelių metų hondą crv parduosi be problemų ir be didelio nuvertėjimo. Žinant kur eina vis naujesni modeliai šis dar yra tos geros patikimos konstrukcijos. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda CR-V TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis