Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patikimas
- Praktiškas
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Pigios medžiagos interjere
- Neišsiskiriantis dizainas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Automobilis liko atpažįstamu CR-V, tačiau lyginant su neseniai pasirodžiusiais išskirtiniais ir jaudinančio dizaino Kia Sportage, Ford Kuga ir Range Rover Evoque, CR-V atrodo blankiai"
Honda kompanija buvo viena iš pionierių kuriant kompaktiškus visureigius nuo pat 1995 metų. Šios kartos CR-V atrodo kiek žaismingiau – priekis įgavo aštresnių linijų, o gale į akis krenta aštri šoninių langų linija, bei įdomūs 3D galiniai žibintai. Automobilis liko atpažįstamu CR-V, tačiau lyginant su neseniai pasirodžiusiais išskirtiniais ir jaudinančio dizaino Kia Sportage, Ford Kuga ir Range Rover Evoque, CR-V atrodo blankiai ir kiek nuviliančiai. Kogero kompanijos vadovai laikosi taktikos: „kol pardavimai sekasi gerai, nėra reikalo kažką keisti iš esmės“. Viduje automobilio prietaisų skydelio dizainas yra tipiško Honda stiliaus – su akcentu į centrinę konsolę kur yra LCD ekranas, bei aukštai įtaisyta pavarų perjungimo svirtis. Interjeras netgi tapo erdvesnis bei gerokai tylesnis nei pirmtako. Vairas tapo itin „lengvas“ kas palengvina manevravimą prie nedidelių greičių, tačiau suteikia per mažai informacijos važiuojant įprastais greičiais. Automobilis yra komplektuojamas su 2.4 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu su 180 AG galia ir 240 Nm sukimo momentu, taip pat mažesniu 2.0 litro benzininiu varikliu, tačiau didžiausio dėmesio susilaukė dyzeliniai 1.6 ir 2.2 litrų varikliai. Taigi naujasis automobilis yra žingsnis į priekį, tik ar nebus šis žingsnis per mažas?
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-10-27 |
Honda C-RV 2013 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
erdvus salonas, dinamika, kuro sąnaudos, gera pakaba, graži apdaila
akloji zona prie kairiojo statramščio, silpnos šviesos
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Siūlau jūsų dėmesiui trumpą apžvalgą apie Honda, kuri su manimi jau nuo 2013 m. Šios istorijos tikslas - padėti apsispręsti tiems, kurie dabar beviltiškai bando išsirinkti automobilį iš dešimčių variantų. Iš karto pasakysiu, kad aš saviškės Hondos neparduodu ir tikslas visai ne tas. Bandomojo važiavimo metu iš karto supratau, kad automobilis važiuoja būtent taip, kaip man reikia ir patinka, kad pakaba tokio kietumo kokio reikia, kad automobilis gerai važiuotų, o ne per duobes kratytų, taip kad širdis kulnuose atsirastų. Iš pradžių ieškojau automobilio ilgoms kelionėms po Europą, kiek įmanoma su didesniu pravažumu ir patogaus parketinio visureigio. Dabar, praėjus daugiau nei penkeriems metams, galiu pasakyti, kad automobilis visiškai pateisino mano lūkesčius. Aš keliavau po visą Europą - nuo Estijos iki Italijos, nuo Lietuvos iki Bulgarijos ir tt...Ne kartą nakvojau mašinoje, keletą kartų važiavau per seklų šlapią molį..Išgyventa daug. Automobilis yra erdvus - be to, kad aš daug keliauju, aš dar turiu, namą, sodybą su vasarnamiu ir šiaip visokių buitinių reikalų. Taigi, bagažinėje lengvai telpa du po150 litrų vandens bakai, arba, pavyzdžiui, aštuoni šveleriai 2,5 metro ilgio, remiasi į priekinę panelę, bet vis tiek telpa. Viskas ko reikia, bet kokiam gyvenimo atvejui, yra automobilyje ir nesijaučiu sėdėdamas viduje,kad būčiau apkrautas: tai labai geras šiuolaikinis automobilis. Galinio vaizdo kamera puikiai rodo vaizdą ekrane, sėdėti viduje yra labai patogu, centrinis porankis yra reguliuojamas, sėdynės minkštos, aptrauktos veliūru, lengvai ir patogiai reguliuojamos. Durelių kišenės smulkiems daiktams yra tokio pločio, kad telpa plastmasinis vien litro talpos butelis. Garso izoliacija - labai gera, LED'ai žibintuose, manau, kad tai labai naudinga dalykėlis, o ir atrodo kietai. Salonas labai patogiai transformuojasi - patrauki rankenėlę ir atlošas pats nusileidžia, nereikia įdėti jokių didesnių pastangų. Automobilyje galiu miegoti išsitiesęs visu ūgiu, šiek tiek įstrižai, tačiau vis tiek išsitiesęs. Standartiškai sumontuota gera garso aparatūra - ilgose kelionėje pradedi vertinti tokius dalykus. Yra AUX įėjimas, galima palesti muziką iš bet kurios laikmenos. Jis puikiai skaito lietuvių abėcėlę, puikiai orientuojasi kataloguose. Minusai su kuriais susidūriau visos eksploatacijos metu. Nepatogiai išdėliotos durelių rankenos, dėl to, norint, atidaryti dureles, tenka nepatogiai sulenkti riešus. Neaiškus automatinio apšvietimo algoritmas. Aš bandžiau išsiaiškinti kaip naudotis, bet nepavyko, spjoviau į tai ir dabar važinėju senamadiškai. Lietaus metu šalia kairiojo statramsčio susiformuoja didelė akloji zona - valytuvas nepasiekia. Trasoje tai nėra taip pastebima, nes vandenį nupučia vėjas, bet mieste tai yra minusas. Priekiniai žibintai silpnoki. Jei trumpos šviesos dar pusėtinos, tai tolimos šviesos - tikra nelaimė. Galinių sėdynių atlošas nesireguliuoja. Man, kaip vairuotojui, tai nesvarbu, bet keleiviai skundžiasi. Miegoti - tik vertikaliai. Dabar privalumai. Sąnaudos. Vidutinės 9,5 litro 100 km. rezultatas pravažiavus 9500 km. Geras matomumas. Puikus stabdžiai. Valdymas, šiek tiek sumokas, bet į posūkius važiuoja gerai. Klimato kontrolė yra puiki - nustatau "auto" ir viskas, jokių problemų, jokio prakaitavimo, visiems patogu. Automatinė pavarų dėžė labai žiauriai gera. Absoliučiai nėra nusiskundimų. Bendrai Absoliučiai tai, ko man reikia. Dėl šviesų išsisprendžiau problemą, pakeičiau lemputes. Dabar važinėti - vienas malonumas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 31)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda CR-V TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis