Markės
1446 iš 1529
Volkswagen Amarok 2009 - dabar
Volkswagen Amarok, 2009 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 1
23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Volkswagen Amarok yra pirmasis kompanijos pikapas, kuris neabejotinai seka sėkmingojo VW Touareg pėdomis. Pavadinimas "Amarok" kildinamas iš Inuitų tautos gyvenančios Arkties regione kalbos, kas reiškia "vilkas", taip pat šis žodis reiškia "mėgstantis akmenis" pietų Amerikoje gyvenančios Romance tautos kalba. Su šiuo modeliu Volkswagen įžengia į vidutinio dydžio pikapų segmentą, kurį kasmet papildo 2 milijonai naujų automobilių visame pasaulyje. Visureigiui parūpintas paskutiniais metais Volkswagen propaguojamas dizainas - griežtos horizontalios linijos, perteikiančios paviršių žaismą, priekiniai žibintai apjungti su charakteringomis grotelėmis, gerai suderintos proporcijos. Pikapo krovinių skyrius siūlo vieną didžiausių krovinių plotą savo klasėje. Kroviniai patalpinami vos 525 milimetrų aukštyje, o krovinių plotas sudaro 2,52 kvadratinius metrus. Amarok yra gaminamas su paprasta ir dviguba keleivių kabina ir trimis pavarų tipais, kiekviena pritaikyta specifinei rinkai: nuolatinė visų ratų pavara, išjungiama visų ratų ir galinių ratų. Nuolatinė visų ratų pavaros versija turi Torsen diferencialą, kuris skirsto jėgą santykiu 40:60 priekinei ir galinei ašims ir tuo pat metu užtikrina puikią automobilio dinamiką bei gerą sukibimą su keliu. Pasirenkamas galinis blokuojantysis diferencialas yra galimas visiems pavaros tipams. Variklių diapazonas susideda iš dviejų patikimų, ekonomiškų ir ekologiškų 2.0 litro turbodyzelinių variklių. Vienas 163 AG (120 kW) 2.0 TDI variklis su „common rail” įpurškimu turi dviejų lygių bi-turbo įpūtimą, generuojantį 400 niutonmetrų sukimo momentą prie itin žemų apsukų - 1500 aps./min. Kitas keturių cilindrų TDI su 122 AG (90 kW) galia su turbokompresoriumi pasiekia maksimalų 340 niutonmetrų sukimo momentą nuo 2000 aps./min. Abu varikliai suderinti su 6 laipsnių mechanine transmisija ir pasižymi ypatingai žemomis degalų sąnaudomis, pvz. 4x4 versija su 122 AG TDI naudoja tik 7,6 litro 100 kilometrų, o CO2 emisija yra tik 199 g/km. Volkswagen Amarok pagrindiniai konkurentai yra Toyota Hilux, Nissan Navara ir Mitsubishi Triton automobiliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Amarok yra pirmasis Volkswagen kompanijos pikapas.

Pavadinimas "Amarok" kildinamas iš Inuitų tautos gyvenančios Arkties regione kalbos, kas reiškia "vilkas", taip pat šis žodis reiškia "mėgstantis akmenis" pietų Amerikoje gyvenančios Romance tautos kalba.

Volkswagen Amarok buvo pagrindinis techninio palaikymo visureigis 2010 Dakaro ralyje Argentinoje kur dalyvavo net 45 Amarok automobiliai.

Volkswagen Amarok buvo reklamuojamas grupės Scorpions įkūrėjo ir gitaristo Rudolf Schenker, kuris taip pat vairavo vieną iš Amarok 2010 Dakaro ralyje.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2019-05-17
VW Amarok 2.0 D 4WD 2014
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažumas, prošvaista, talpumas, stabilumas dideliu greičiu
Ąžuolo apdaila, mažoka papildomų funkcijų, bagažinė visada yra lauke (už papildomus pinigus galima nusipirkti dangtį).
Žmonėms patinka automobiliai - pikapai ne todėl, kad jie yra dideli ir pretenzingi, bet todėl, kad jie dažniausiai yra pagaminti paprastai ir kokybiškai. Tokiems automobiliams reklama nereikalinga, taip pat kaip ir techniniai "navarotai", bei įvairios marketingo gudrybės. Automobilis yra pagamintas tikrų bekelės mėgėjų, tinkamas bet kokiai bekelei. Lietuvoje pikapus retai kada naudoja pagal paskirtį. Savaitgalį man pasisekė - patyriau visus privalumus ir beveik neradau trūkumų su Volkswagen Amarok. Dabar papasakosiu iš ko visą tai padaryta. Norint gauti gerą automobilį, reikia paimti masyvų rėmą su tiltais ir spyruoklėmis, uždėti ant jo gražų kėbulą, uždėti sėdynes ir vairą, įdėti dviejų litrų turbo dyzelinį variklį po gaubtu ir aprūpinti jį visaverte keturių ratų pavara, su geromis blokiruotėmis. Volkswagen Group tai pavyko! Klasikinis Volkswagen visureigio dizainas sukuria verslininką iš šio žiauraus ir griežto sunkvežimio. Apskritai šis automobilis yra pozicionuojamas kaip komercinis. Su juo galima vežti iki tonos krovinių. Jis tinka tiek privatiems asmenims, verslininkams, tiek įprastam judėjimui mieste! Penkių vietų salonas apgalvotas iki pačių smulkiausių detalių: galinę sėdynių eilę galima sulankstyti, kur galima krauti didelius krovinius. „Volkswagen“ inžinieriai nusprendė šiek tiek apriboti šio automobilio galią. Po gaubtu jis turi 2 litrų turbininį variklį, turintį 138 arklio galias ir puikų 420 Nm sukimo momentą, kartu su 8 pavarų DSG greičių dėže, išspaudžia maksimumą. Ant kelio, puikiai įsibėgėja, labai dinamiškai persirikiuoja ir laikosi ant kelio gerai. Galinės dalies nenešioja į šonus, kaip, kad kitus. Galiu tvirtai sakyti, kad inžinieriai sugebėjo sukurti puikų sunkvežimį ant rėmo, su nuostabiu stabilumu. Kaip jie tai padarė, aš neįsivaizduoju! Be to, kad miesto sąlygomis jis yra puikus, nusprendžiau patikrinti ir bekelės sąlygomis. Atvirai kalbant, aš nesitikėjau tokių rezultatų. Ant gilaus ir minkšto smėlio užlipo į kalną ir nusileido be priekaištų. Dėl aukštos prošvaistos Amarok gali įveikti iki 500 mm aukščio provėžas, be to, jis nesunkiai įveikia 100% (45 °) nuolydį, su vienos tonos kroviniu. Apie apdailos medžiagas ir interjerą - viskas atrodo labai asketiškai. Durų vidinės kišenės yra apsiūti pamušalu, o ąžuolo plastikas, kuris atrodo prabangiai, puikiai dera į bendrą automobilio dizainą. Kas mane nustebino dar daugiau, tai buvo trys 12 voltų lizdai. Ypač patogu navigacijai arba vaizdo registratoriui. Visa kita įprastas Volkswagen stilius - patogu, harmoninga ir prabangu! Yra trys komplektacijos Amarok - Base, Highline ir Trendline. Pirmasis neturi specialios papildomos įrangos (rankiniai langai ir tt). „Highline“ versijoje siūlomi elektropaketai, oro kondicionieriai, rūko žibintai ir garso sistema, taip pat chromuoti veidrodžiai, dažytos ratų arkos ir lengvo lydinio ratlankiai. Papildomai įsigytas - lankas, laipteliai, plastikiniai dangteliai ir daug daugiau. Šis automobilis tinka visiems - jis yra universalus. Taip pat galima parsivežti briedį iš medžioklės, medines paletes iš parduotuvės ar fortepijoną į sodą. Kartu su savo charakteristikomis darbininko - pikapo jis vis dar turi švelnią ir malonią išvaizdą. Kiekvienas gali pasirinkti ką darys su juo!
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta 
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC 
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Mini krosoveriai     T-Cross
  Krosoveriai     T-Roc
  Dideli krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai