2022-04-06 |
Būtų geras pikapas jeigu nerūdytų rėmas.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
.
Didelis minusas yra jos kaina, nes kainuoja vos ne dvigubai brangiau už Pathfinderį, kuris yra ta pati mašina, tik su kėbulu. Aišku lyginant su kitais pikapais Navara yra viena pigiausių.
|
Turėjau šią mašiną neilgai, apie pusmetį ir pravažiavau tik kelis tūkst. km, tai atsiliepimas nebus pilnavertis, bet gal visgi kažkam naudingas. Pirkau jį kaip visureigį bekelei ir kaip darbinį arklį didesniem daiktam vežiot. Deja netiko nei vienam nei kitam. Bekelėje kai kur važiuoja neblogai, nes yra lengvas, bet kai kur užstringa tik dėl savo gabaritų - ilgas galinis sparnas ir žemas farkopas. Negaliu palyginti su kitais pikapais, bet palyginsiu su turimu Pajero Sport - jo geometrinis pravažumas yra geresnis. Ieškojau specialiai su galinio tilto blokiruote (salone yra mygtukas), tačiau realiomis sąlygomis iš tos blokiruotės jokios naudos, nes ji įsijungia tik kartu su palėtintoju (4L). Reiškia važiuojant mišku prieš kiekvieną įtartiną vietą reikia sustoti, įsijungti palėtintoją, blokiruotę, pervažiavus kliūtį vėl sustoti, išjungti palėtintoją, blokiruotę ir tik tada gali važiuoti toliau. Užstrigus purve be blokiruotės ir ją įjungus ji jau kažin ar padės. Tikrai nepatogu, nesuprantu kodėl negalima buvo padaryti, kad blokiruotė jungtųsi ant 4H režimo, juk su 4L nevažinėsi pastoviai. Priekinis bamperis irgi neskirtas bekelei, užkabinus kelias nedideles provėžas skilo bamperis ir dužo priešrūkinis. Palyginus Pajero Sport bamperis atlaiko žymiai didesnes kliūtis. Į standartinę Navarą telpa palyginus nedideli ~32" ratai. 33" jau pradeda kabinti. Didesniems ratams jau reiktų važiuoklės ir body lifto.
Gatvėje, trasoje važiavimas Navara labai primena mikroautobusą - neblogai stovi kelyje ir eina į posūkius, trasoje nebijo greičių, lengvai važiuoja 140km/h (palyginus naujesnis Isuzu D-MAX jau prie 120 visas ūžia). 140kW traukia smagiai, gali aplenkti ne vieną lengvąją.
Salonas iš pigių plastikų, kurie barška ir lengvai lūžta. Double cab gan daug erdvės gale, galinės sėdynės pasikelia į viršų ir galima įdėti krovinį.
Turėjau facelift, tai jau buvo nebloga komplektacija kaip darbinei mašinai - šildomos sėdynės, dviejų zonų klima, bluetooth, kruizas.
Krovinių skyrius nėra ypatingai didelis. Minusas, kad neatsidaro galinis stiklas, tai ilgesnius daiktus buvo žymiai patogiau vežti su uždaru visureigiu nei su Navara. Naujas variklio grandinės komplektas ~300€, pakeitimas 100-200€.
Iki 2010m. 126-128kW purkštukai remontuojami, todėl jų pilna dėvėtų nebrangiai. Nuo 2010m. 140kW purkštukai neremontuojami, dėvėtų deficitas, nauji po ~280€/vnt.
Važiuoklė paprasta, panaši kaip mikroautobusų, gale lingės. Važiuoklės detalės brangokos lyginant su lengvosiom auto, bet ne kosmosas.
Didžiausias minusas yra rėmas, net palyginus nelabai senų metų jau būna kiaurai perpuvę.
Nuvertėjimą sunku komentuot, kadangi rinkoje jų nedaug, kainos tai mažėja tai didėja, pvz, dabar prasidėjus karui visas išpirko ir išsiuntė į frontą. Pirmiausia žiūrėti į rėmą - nepriklausomai nuo metų dauguma jų supuvę. Jeigu rėmas tvirtas, tik rudas - tai nėra minusas. Jeigu rėmas padengtas antikorozija, tai galėjo būti virintas ar špakliuotas, prieš pardavimą niekas antikorozijos nedaro.
Nesitikėti pedantiškos būklės, nekreipti dėmesio į kėbulo defektus, tai ne lengvasis auto ir niekas jų nenaudoja važiavimui savaitgaliais iki bažnyčios nei čia nei užsienyje.
Nesitikėti bekelės monstro, norint važiuoti į bekelę reikės nemažai iškelti.
Techninę būklę tikrinti specialistų pagalba.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-07-13 |
Galinis tiltas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Neblogas automobilis
Turi broka
|
2005 -2007 metu navaroms nezmoniskai puna galiniai tiltai, virs ratu, arciau priekio. Bukit atidus. Angluose juos supirkineja Nissanas ir utilizuoja del sio broko. Keliant su sakiniu keltuvus, galas tiesiog nulinksta.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Kęstas | 2011-11-01 |
Nissan Navara 2011, 2.5 tdi, 190 ag
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, galia, ekonomija ir pravažumo savybės.
Kol kas jų beveik nėra. Gal kiek pigokos interjero plasmasės ( kita vertus - tai darbinė mašina)
|
Iš pirmo bendro įspūdžio - tai kelio milžinas. Mašinos ilgis daugiau nei 5,2 m. Mašina masyvi, tačiau gražiai atrodo, sudaro rimto pikapo įspūdį, jei tik nėra uždėta būdos ant galo ( atrodo tada kaip autobusas=D). Tai mašina subalansuota ūkininkams, tačiau galima važinėti ir mieste. Salone vietos tikrai pakankamai 4 - 5 žmonėm, panelėje rodmenys išdėstyti logiškai, po ranka. Daug naudingų dėtuvių, įskaitant milžinišką porankį. Yra kondicinierius, gamyklinė audio aparatūra, pilnas elektros paketas ( langai, šildomi veidrodėliai bei sėdynės, borto kompiuteris) Kas kiek erzina, tai labai jautri posūkio svirtelė. Pati mašina važiuoja gana kietokai, tačiau jos pakaba ir prošvaisa yra visiškai pritaikyta bekelei, o ir vairas tam pačiam mieste ,,sukinėjasi'' pakankamai gerai ( parkavimuisi patarčiau dėti galinius ir priekinius parktronikus). Navara rieda tikrai smagiai, sudaro milžiniškos galios įspūdį, kurį patvirtina tai, jog iki 100 km. ji begėjas per 10,5 .sek. ( mašina sveria truputį virš 2 t., spręskit patys). Patinka 4*4 ratų sistemos valdymas. Kol kas garantiniam tik keisti tepalai ir filtrai, mašina rieda dar tik apie metus. Kas kiek nustebino - tai per pora mėnesių perdegančios galinių žibintų lemputės, bei milžiniškas langų skysčio sunaudojimas ( 5 ltr per porą savaičių, čia todėl kad priekyje yra neekonomiški žibintų apiplovimo įtaisai=D). 2,5 tdi, 190 ag. Vidutinės sąnaudos mišriu režimu apie 8,8 - 9 ltr ( tiek rodo kompas). Variklis traukia tikrai smagiai, galios jam netrūksta. Autostradoj spaudžiant apie 140 km., prie maždaug 3000 aps. jama apie 10 ltr, tai sakyčiau yra super ekonomiškas. Kol kas jokių remontų varikliui nedaryta ir dar artimiausiu metu nebus daroma, nes mašina eksplotuojama tvarkingai. Patiko mašinoj mechaninė pavarų dežė, šešios pavaros, kurios jungiamos labai tiksliai, bei praverčia važinėjant didesniais greičiais ( mažiau apsukų = mažiau kuro) Kaip ir naujai mašinai brangus kasko ir privalomasis draudimai, tepalų ir filtrų kainos taip pat yra japoniškai brangios. Manau, kad variklio remonto ( tfu tfu) atveju taip pat tektų pakloti nemažą sumelę. Apie važiuoklės dalių kainas daugiau sužinosiu, kai jos ims byrėti=D Kol kas tas tai visiškai nauja mašina.
Pasiūlymas ( jei tik leidžia pajamos) pirkti tik naują. Nepirkit iš Kauno Nissan atstovų, girdėjau ten yra daug bėdų su garantiniu aptarnavimu, pridaro jie ten nesamonių ir su naujų Navarų komplektacijom ( surinkimas). Pirkti, jeigu pirkti, geriausiai Vilniui - kur kas geresnis klientų aptarnavimas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|