Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Platus variklių ir apdailos lygių pasirinkimas
- Patogus interjeras, rafinuota elgsena kelyje
- Ekonomiškas ECOnetic modelis
TRŪKUMAI
- Maža erdvė ant galinių sėdynių
- Maža bagažinė palyginus su konkurentais
Šios kartos Focus naudoja Ford C1 platformą, kuria dalinasi su Volvo S40, V50, C70, Mazda3 ir Focus C-Max automobiliais. Naujas Focus yra daug didesnis negu jo pirmtakas - 25 mm didesnė bazė, 168 mm ilgesnis, 8 mm aukštesnis ir 138 mm platesnis. Todėl padidėjo interjero ir bagažo erdvės. Stilistiškai Mk 2 labai panašus į naują Mondeo ir Fiesta, nors ir liko tas pats atpažįstamas Focus. Interjeras ir prietaisų skydelis tęsia Mk 2 Ford Mondeo stilistiką ir dabar yra gerokai kokybiškesnis nei anksčiau. Automobilis turi dar geresnes valdymo savybes, važiavimo kokybę ir vertinamas kaip geriausios važiuoklės klasėje savininkas. Nors kritikai pripažįsta, kad 1 serijos BMW valdomas kiek geriau, o naujasis Volkswagen Golf važiuoja maloniau, tačiau Focus kogero siūlo geriausią kompromisą tarp šių ypatybių. Buvo ir kritikos dėl to, kad automobilis prarado senojo Focus dizaino aštrumą, o interjeras nors ir ženkliai patobulintas vis dar negali prilygti Mk 5 Volkswagen Golf modeliui. 2005 metais Ford pristatė karštą versiją Focus ST turinčią puikų T5 variklį paimtą iš Volvo S40/V50 T5 modelių, šis turbo 2.5 L 5 cilindrų variklis turi 225 AG ir nuostabų garsą!
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2005 metais Ford pristatė karštą versiją Focus ST turintį puikų T5 variklį paimtą iš Volvo S40/V50 T5 modelių, šis turbo 2.5 L 5 cilindrų variklis turi 225 AG ir nuostabų garsą!
Buvo gaminamas ir dar retesnė RS500 versija, kurios pagaminta tik 500 vienetų. Šis nepaprastas automobilis turi 2.5 litro turbo variklį su 350 AG (257 kW) galia, bei pagreičiu nuo 0-62 mph per 5.4 sekundės, o maksimalus greitis siekia net 266 km/h. Tai yra pats greičiausias iki tol pagamintas Focus modelis.
Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur 2006 ir 2007 metais laimėjo konstruktorių taurę.
Buvo gaminamas ir dar retesnė RS500 versija, kurios pagaminta tik 500 vienetų. Šis nepaprastas automobilis turi 2.5 litro turbo variklį su 350 AG (257 kW) galia, bei pagreičiu nuo 0-62 mph per 5.4 sekundės, o maksimalus greitis siekia net 266 km/h. Tai yra pats greičiausias iki tol pagamintas Focus modelis.
Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur 2006 ir 2007 metais laimėjo konstruktorių taurę.
Patalpino: Povilas | 2012-09-30 |
Ford Focus, 1,6 TDCi, 66 KW |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Nekaprizingas, kantrus arkliukas. Jei teisingai eksploatuoji:)
Smulkūs konstrukciniai defektai, šiek tiek rūdija.
|
Bendras automobilio aprašas |
Geras ir patikimas automobiliukas. Pirktas naujas 2008 m., šiuo metu "nubėgęs" jau 245000 km. Iki 240000 Lt keista tik vienas guolis ir EGR vožtuvas dar garantijos metu. Nėra labai lengvai eksploatuojama - veža krovinius po 50-70 kg ir pan. Daugiau jokių bėdų vertinant kad šis atstumas per 4,5 m. Šiuo metu jau pakeičiau stabdžių diskus, šarnyrą, vieną "silentbloką", atraminius amortizatorių guolius (buvo atsiradę traškesiai sukant vairą), intercooler'io vamzdį. Diržas keistas prie 160000 km. (tokia rekomendacija), tepalai - tik Valvoline (tokius beje ir Vista naudoja). Keičiama laiku - kas 20000 km. Iš variklio - nė dūmo, dirba tyliai, sklandžiai. Konstrukciniai trūkumai: 1. Galinio numerio apšvietimo "plafonai" - įtariu patenka kondesatas nuo galinio lango, nes pastoviai pilni vandens - iš išorės lyg ir gerai užsandarinta. Lemputės aprūdijusios. Kadangi teka srovė, įtariu todėl greitai supūna metaliniai kontaktai maitinantys ir laikantys lemputes. 2. Galinis buferis trina galinių sparnų kampus - nusitrina dažai ir gruntas. Iš karto pagauna rūdys. Pastebėjau šitą problemą ne vien tik ant savo mašinos. 3. Šiek tiek rūdija, matosi puslelės viršutinėje slenksčio ties vairuotojo durelėmis dalyje. Atsirado rūdelių ties priekine arka. 4. Sąlyginai greitai perkepa pagrindinės Osram H7 lempos. Kol pirkau iš vieno didelio PC laikydavo 4-6 mėn. Dabar perku iš serviso - laiko apie 1 metus. Privalumas - tas pačias lempas galiu pakeisti per 10-15 min, atsukęs tik 1 varžtą. 5. Kvailai padarytas atrakinamas kapoto užraktas. Iš vidaus atidaryti neįmanoma. 1 kartą ne į tą pusę pasukau raktą - išsinėrė kažkokios traukės. Po kapotu nebepatekau :( Vienas auksinių rankų žmogus sutvarkė tas traukes tik nuėmęs priekinio buferio apsaugą. Kitaip neprieisi. |
Variklis |
1,6 l TDCi 66 KW variklis, gaminamas Peugeot. Be priekaištų. Turbina veikia gerai, man galios pakanka (vairuojant tokį patį FF 1,6 l bet benziną - to nepasakyčiau) nors lenkiant naudojų 4 pavarą. Brangiai kainuoja kuro filtras (apie 160 Lt - gal yra ir pigiau, bet čia "brangiųjų" servisų kainos). Brangus, nes keičiasi su kažkokia schema ar valdymo bloku. Kas kažkiek laiko nuo vibracijos atsikrato ir skyla laikiklis laikantis intercooler'io vamzdį. Nežinau ar tikslus terminas - bet čia kiek servise aiškinausi šitų variklių liga. Dėl to gali sugesti turbina (nesu geras dyzelinių variklių specas, tikiu pažodžiui:). |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontuojant originaliuose servisuose nebus labai pigu. Dėl nuvertėjimo - sunku vertinti. Kol kas važinėju, dėl nuvertėjimo - nesidomėjau:) |
Patarimai perkančiajam |
Kažko ypatingo neišskirčiau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 71)
Ford Focus TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis