Markės
1612 iš 1626
Volvo V50 2004 - 2012
Volvo V50, 2004 - 2012
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 16
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 69% Ne 31%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Saugus ir komfortiškas
  • Patogios sėdynės
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Trūksta Premium automobilių įvaizdžio
Pristatytas 2004 metais naujas S40 (sedanas) ir V50 (universalas) gaminami ant naujos Volvo P1 platformos. Ši šasi taip pat naudoja bendrus mazgus su kitais automobiliais - Mazda3 ir Ford Focus. S40 buvo nominuotas 2005 metų Pasaulio Automobilio rinkimuose. S40/V50 naudojami linijiniai 5 cilindrų varikliai vystomi nuo Volvo 850 modelio. Galingiausias S40 turi T5 2.4 L 5 cilindrų skersai įmontuotą variklį su 220 AG (164 kW) galia, 320 Nm sukimo momentu ir visais varomaisiais ratais. Pirkėjams patinka kokybiškas interjeras, puiki surinkimo kokybė, komfortas, neblogas automobilio valdymas ir visa tai už palyginti nedidelę kainą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Volvo S40/V50 buvo nominuotas 2005 metų geriausio Pasaulio automobilio rinkimuose. Tais pačiais metais S40/V50 buvo išrinktas geriausiu metų kompaktišku sportišku automobiliu Kanadoje, bei geriausiu metų automobiliu Pietų Afrikos Respublikoje.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 16
2020-05-01
V50
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerudija
Dažnas ir brangus remontas
Servisų draugas Reguliariai išlenda gedimai. Čia netilptų viską išvardinti. Realiai remontai kas 2 t. KmGendanti elektroninį ką, pakaba. Silpna sankaba Mažiau problemų tik su varikliu. Remontas pastovus Jeigu turi daug pinigų ir mažai proto šitas automobilis tau.
Pilnas atsiliepimas...
2020-04-12
Volvo v50 1.6 80kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas lyginant su s60 v70 senesniu metu, gera elektronika ir klima,per 2 metus tik guolius priekyje keičiau. Važiuoklė patvari
Variklio skyriaus problemos. Sankaba silpna.
Sveiki. Šį automobilį eksplotuoju 2 metus. Pirkau už gerokai brangiau nei rinkos kaina, iš pažįstamo. Dėl tikros ridos ir parvežta dar su garantija pusei metu. Daug nesidomėjas apie modelį įsigijau. Tikrai nuvylė.. prasidėjo gedimai po pirmo mėnesio. Per 2 metus per 2000€ teko investuoti. Nuo generatoriaus remk to iki sankabos su smagračiu keitimo. Nesikuria, meta klaidas kurios blokuoja varikli. Visi die dpf kvailioja teko pjauti lauk vistiek kompas nesusitvarko. 1.6 ekonomiška tragedija. Dūsta iš vietos mechanas. Teko daryti chip tiuninga. Dabar 101 kw jausmas lyg kita mašina. Iškart gyvesnė. Mieste jau užtenka naglai visiems užkišti :) jei pirkti tai už pigiai ir tik 2l 100kw ne silpnesnį varianta. Komforto lygis iš 10-5. Vairavimas stabilus, žiema slysta be proto net su gerom padangom. Elektronika veikia be priekaištu. Geros lempos su lešiais. Įsidėjau led išvis pasaka.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-29
V50 2012m, 1.6 D2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai manevringas, kaip universalas; labai patogius sėdynės; pakankamai pigus remontas; mažos kuro sąnaudos.
Kietoka pakaba; brangios apdailos detalės;
Savo Volvo V50 pirkau pas latvius, rimtoje atstovybėje, 2015m. Rida buvo 187k (ir tikra). Tai, ko gero, vienas geriausių automobilių, kiek esu jų turėjęs. Daug kas "stuma" ant 1.6 D2 variklių, bet būtent gal man pasisekė (tfu tfu tfu), bet nebuvo absoliučiai jokių problemų. Tansmisija 6 bėgių, tai kažkaip net nėra problemų lenkiant kažką užmiestyje. Kuros sąnaudos priklauso nuo to, kaip yra spaudžiamas gazas. Mano modelis yra SUMMUM, t.y. pilna įmanoma komplektacija, tai nesiskundžiu ir interjero kokybe ir komfortu. Verta paminėti, kad būtent šio modelio sėdynės yra, ko gero, pačios patogiausios, kokiose teko sėdėti. Gale vietos mažoka, bet užtenka. Bagažinė talpi, o jei trūksta vietos - lengvai užsilenkia sėdynės, todėl festivaliuose (ar keliaujant), net nereikia palapinės, nes pilnu ūgiu galima išsitiesti ir miegoti salone (mano ūgis 185cm). Automobilis tikrai dirba kaip arklys, nes važiuoja kasdien. Nusipirkus automobilį iš karto sugedo salono pečiukas, kurio net šrote nerekomenduoja pirkti naudoto, todėl tai atsieis apie +-500€. Apdailos detalės taip pat gana brangios, kadangi teko numušti stirna, tai teko keisti lempą (~150€ kinietiška, ~200-250€ naudota originali), groteles (čia kainuos yra nuo 100€). Dabar Volvo yra prasukus 240k km, o per tą laiką pakaboje pakeičiau abi stabilizatoriaus traukes ir vieną salniką, ašies, einančios iš greičių dėžės. Nei DPF, nei EGR prie tokio kilometražo dar vis nekelia problemų, smagratis nebarška, tai aš laikau tai patikimo automobilio ženklu. Apie variklį girdėjau visokių blogiausių atsiliepimų, koks jis šūdinas, bet su šiuo D2 varikliuku turiu mažiau problemų, nei kiti su D5 (ypač žiemą), bet aš manau keičiant laiku tepalus ir pilant gerą kurą - tų problemų išvengiama. Siūlyčiau naudoti Sostenos arba Kietvaiškių Autocentrą kaip taškus, jei norite tikrinti Volvo automobilį, bet jei iš akies: tikrinkite ar "nebarška" smagratis ir jei įmanoma - atlikite purkštukų patikrą, nes jie nėra restauruojami, todėl gali brangiai kainuoti nauji.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-17
Pilnai pateisino lukescius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, pakankamai galingas, salyginai taupus, saugus, garso izoliacija
Nera puodeliu laikikliu bei rukantiems pelenines
Vairuoju automobili nepilnai metus Vilniuje. Maniskis 2006 11, pirkau su rida apie 194k km parvaryta is Italijos. Nors neesu linkes tiketi tokiais rodmenimis, bet automobilio salonas atrodo kaip naujas. Jokiu nutrinimu, svaru, tvarkinga, neissedeta. Nusipirkes keiciau priekinius diskus su kaladelemis, minimaliai teko pasiremontuoti vaziuokle, bet visumoje - smulkmenos. Variklis 2.0d 100kw, kurio pilnai uztenka tiek mieste, tiek uzmiestyje vaziuoti/lenkti komfortiskai. 6 begiu mechanine pavaru deze, garso izoliacija salone tikrai nebloga, galima be vejo svilpimo vaziuoti ramiai 130-140km/h. Traukos uztenka. Standartines garso aparaturos tikrai per akis uztenka, maloniai nustebino. Jei ieskoti minusu - nera puoduku laikikliu bei gal gale nera labai daug vietos, bet kadangi po 3 zmones gale nevezioju, dviese niekas nesiskunde :) Bagazines dydzio uztenka, teko nekarta pasikrauti kazka didesnio is senuku ar Ikejos. Bendrai uz siuos pinigus nelabai matau geru konkurentu. Kadangi skubiai reikejo automobilio, ji pirkau kaip laikina ir planavau keisti i naujesni po kokio pusmecio, bet taip isimylejau, jog artimiausiu metu neplanuoju pardavineti :) Nusipirkus investavau apie 250e sutvarkyti visoms smulkmenoms. Nuo to laiko neteko nieko tvarkyti, vaziuoja be problemu. Niekada nepavede, visada uzsiveda. Elektronikos gedimu nepasitaike. Vaziuokle nebarska. Klima, autopilotas veikia be priekaistu. Nuvertejimo didelio nepastebejau. Nera kazkokiu specialiu ligu, ziureti, kad nebutu prabegusi beproto daug, o daugiau vaziuoti ir dziaugtis :) Vengti 1.6 varikliu, jiems truksta traukos ir kelia daugiau problemu. O 100kw HDI patikrinti laiko jau, tiek trauka tiek kuro sanaudos nenuvils.
Pilnas atsiliepimas...
2019-09-08
V 50
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patogios sėdynės. Mažos kuro sanaudos. Geros kokybės salono apdaila. Lengvas vairas. Nėra korozijos.
Silpna pakaba. Labai problematiška elektronika. Labai maža prosvaisa.
Pravaziavau apie 70 tūkstančių.Variklis pakankamai geras, nors ir prancūzas. Keičiau tik viena purkštuka įdėjau, egr pertvara Sumažėjo kuro sąnaudos 2 litrais ir ženkliai pagerėjo trauka. Užmiestyje galios lenkiant pakankamai o mieste galėtų būti daugiau nes iki 50 greičio isibegejimas vidutinis dėl nemažos masės Su pakaba reikalų buvo kur kas daugiau. Pakeisti visi ratų guoliai, priekiniai du kartus.,taip pat atraminiai, amortizatoriai, traukutes granatos, spyruoklės ir kt. Su elektra taip pat buvo problemų. Du kartus tvar kytas centrinis Keičiau faru apiplovimo varikliuką stiklu valio varikliai periodiškai uzsidegantys ir uzgestantys chekai ir kt. Tai pirmas auto kuriam remontui remontui išlaidos didesnės nei kurui. Nuvertėjimas vidutinis. Remo Jei turi atliekamų pinigų remontams ir mėgsti patogias sėdynės nebloga audio tai gal būt.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-06
Volvo V50 2.0D 2007 (facelift)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, išvaizdus, puikiai tinka vairuoti mieste, kokybiška audio aparatūra, aukšta sedėsena
Kietoka važiuoklė, jaučiasi kelio nelygumai, pagal galią didokos kuro sąnaudos, nepatogus aukštam žmogui
Gražus automobilis, nors vietos salone nėra daug, tačiau tikrai pakanka gale, tik aukštesniam žmogui gali būti lubos per žemos (tiek gale, tiek priekyje), todėl vairuojant sunku stebėti aplinką, nors mano ūgiui (179 cm) problemų dėl to nekyla. Aukšta sėdėjimo padėtis, kokybiškas interjeras (oda ir minkštas plastikas). Kuro sąnaudos mieste 7 - 9l (priklauso nuo metų laiko, eismo sudėtingumo, vairavimo stiliaus), bendrai išeina apie 6,5 l. Geras pasukamumas, manevringas aikštelėse, lengva parkuoti. Trūkumai - kietoka važiuoklė, labai jaučiasi kelio nelygumai, 100kW pakanka tik normaliam vairavimui, sportininkams patarčiau ieškoti galingesnio variklio, kemšasi DPF (kolkas problemų dar neturėjau). Bendrai paėmus tai tikrai kokybiškas ir gana išbaigtas automobilis (lyginant su ankstesnių metų modeliu), labai kokybiška audio aparatūra, todėl papildomai į tai investuoti neverta. Bagažinė nėra labai didelė, tačiau sulanksčius galines sėdynes nesunkiai telpa dviratis, vidutinio dydžio šaldytuvas ir pan. Labai gera rinkos kaina už tokį automobilį lyginant konkurentus. Kolkas turiu tik 3 mėn, todėl negaliu plačiai komentuoti, keičiau tik savaime einamas dalis (filtrus, diržus), tepalo keitimas su filtru apie 65 EUR. Pigus draudimas. Patarčiau rinktis faceliftinį, labiau išdirbtą modelį, žinoma, pirkti tik geros būklės.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-25
volvo v50 2004m 2.0l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
smagios sedynes,gera garso aparatura.gera garso izolecija.geratrauka
priekinis statramstis gana storas uzdengia matomuma,bet saugumo atveju +.sedint gale suaugusiam mazoka vietos.
Turiu sita auto jau2.5 metu.tai galingas 2.0litru 100kw 136ag svediskas zveris.jei dar pacipavus ka as ir padares tai gaunasi laukinis svediskas zveris.manevringas tiek mieste tiek uzmiestyje.labai smagios sedynes.uzkurus auto ir uzdarius dureles reikia gerai ysiklausyti ar variklis dirba(labai gera garso izolecija).muzikos megejams tikrai nereikes papildomu investiciju(gera garso aparatura).ganetinai zemoka vaziuotant prie ezeru ar siaip pravazinetu neasfaltuotu keliuku siekia apacia.keistos pakaitinimo zvakes 60e cipavimas 50 e.buvo uzsikises ismetimo stambu daleliu filtras(vadinamas partikelis) teko pasalint ir isprogramuot 130e.teko keisti turbo 100e nes buvo sugedes turbinos vakuminis valdymo blokas 35e,ko pasekoje perpute turbina ir ji neatlaike sprogo per puse .turbo pakeitimas +100e.perkantiems pasiulyciau atlikti pilna diagnostika.kebulas nerudyja.
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-13
2008 V50 2.0D (100 kW) Momentum
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, gera garso aparatūra, manevringas, gera garso izoliacija, grazi isvaizda,
Mazai vietos kojoms gale. Priekinis rėmas sukant užstoja didžiają dalį matomo kelio- reikia pasilenkti.
Ieškojau šio automobilio dėl sekančių atsiliepimų: nedidelės kuro sąnaudos, gera garso izoliacija (buvo vienas pagrindinių kriterijų dėl tolimesnių kelionių), kruizo kontrolė. Patiko ir išvaizda. Norėjau įsigyti 2.4l, bet po pusės metų paieškos žūtbūt reikėjo naujo auto ir pasirinkau 2.0l prancūzišką variantą. Sėdynės patogios (nepavargsta nugara po ilgų kelionių), interjeras nebarška, gera garso aparatūra, erdvi bagažinė, manevringas. 100 kW užtektinai, lengvai lenkia užmiestyje. Žiemą taip pat nebuvo jokių problemų. Galbūt kiek žemoka važiuoklė, tačiau tvirta. Pirkau automobilį su 159000 rida. Parvarytas iš Austrijos. Mokėjau 4600 EUR 2016m. 08 mėn Visų pirmą apie išlindusias bėdas: turbinos restauravimas ( "prapūtė" orą, kuro sąnaudos mieste buvo 10l/100km). Išminamo guolio (nebejungė 1-mo ir atbulinio bėgių), o prie to paties ir sankabo keitimas. Sugedęs EGR (atjungėm). DPF filtras taip pat jau rodė pirmuosius užsikišimo ženklus , teko išinstaliuoti ir pašalinti. Visi minėti gedimai sutvarkyti kainavo apie 1200 EUR. Dabar kuro sąnaudos šiltuoju periodu apie 5l- užmiestyje ir 7l mieste. Nuvertėjimas: 2016 m, rugpjūtį, kai pirkau automobilį, kainos buvo nuo 4700 iki 5700 EUR (priklausomai nuo komplektacijos ir ridos), tai šiai dienai spręskite patys. Perkant Volvo (ar kito gamintojo) dyzelinį automobilį įvertinkite ar yra DPF filtras, kuriuo reikės vienaip ar kitaip pasirūpinti.
Pilnas atsiliepimas...
Aidas | 2017-01-26
Volvo V50 1.6 d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, kaip sportinis, gera gamykline aparatura garso...
Vietos viskam mazai, ir gale ir prieki, bardaciokas tai padek dieve, sedynes kietokos.
Manevringas, gale mazai vietos sedinciam... Mazas variklis bet su 81kilovatu... didele apkrova atitenka turbinai. Keiciau dvi turbinas per pirma menesi. Pasirodo variklis siplnas, o Kilovatu daug viskas atitenka turbinai... turbina taip greitai sukasi, kad nespeja tepimas suveik, ilgiau pavazevus 3000apsukom gali uzsilenkti turbina...pasirodo nuo per greito sukimosi issauseja trinties vieta, norint kad geriau teptu reikia didinti pacia skyle is kur ateina tepalas turbinai tepti, kadangi pats keiciau abu kartus, pamaciau kas kaip ir pasidomejau apie tai kaip reikiant, isemiau sieteli kuris filtruoja alyva, kad nestabdytu, galima dar didinti skyle pacia, nes ji susideda is dvieju mazu is kur ateina tepalas ir padaryti viena didele galinga-to pakaktu manau tikrai, nes norvegai taip daro (pasidomejau forumuose ju)... arba vazineti graziai, lenkti po viena masina, daryti pertraukele po uzkeltu apsuku ir t.t. :) detales fokuso... nera labai brangios.. turbina kaip visada kainuoja, tai labai nelakstykit. Turbina patikrinkit ar nekliba labai, jei kliba asele stiprei reiks keisti, gumas patikrinkit vaziukles, nes gali buti isplyse jei yra galimybe, pravaziukit ilgiau didesnep apsukom, jei prades dust vel gi turbina pareina ar parejo...
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2016-03-10
Daug smulkių problemų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, labai gražus.
Dalių nusidėvėjimas, naudojamos Ford dalys, peugeot variklis.
Gražus ir ekonomiškas automobilis, tačiau susidūriau su daug smulkių problemų. Pirkau prieš 5 mėnesius su 240tūkst. rida. Išsiaiškinau kad jame naudojamos tos pačios dalys kaip ir Ford automobiliuose. Pastebėjau kad cypia salono ventiliatorius, turbūt guolis subyrėjęs jau. Taip pat teko pakeisti traukes ir sailenblokus. Žiemą teko keisti akumuliatorių, pradėjo nebeužsidaryti vairuotojo durelės, net esant -1 laipsniu šalčio. Vieną dieną dingo trauka, įsijungė avarinis rėžimas, diagnostika parodė jog neveikia nė viena žvakė, užsikimšęs DPF suodžių filtras ir alkūninio veleno daviklio klaidą. Galbūt tik man nepasisekė, tačiau rekomenduočiau Volvo V70 arba S60/S80, kur naudojamos Volvo dalys o ne Ford... Kolkas jokių problemų, tačiau viename servise meistras pasakė jog šitie 1.6l peugeot varikliai kartais mirsta virš 200tukst. km Gana brangus išlaikymas, keičiau pagrindinį diržą, kaina 220eurų, kuro filtras 62eurai ir t.t. Geriau žiūrėti į Volvo V70, turėtų būti patikimesnis. Arba perkant gerai viską patikrinti, padaryti diagnostiką.
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Kompaktiniai   S40S40  
  V40V50V40
   C30  
  Vidutiniai   850S70S60S60S60
  V70V70 V60V60
  Dideli    S80S90
   V70  
    V90
  Reprezentaciniai   S80   
  Kupė   C70C70  
  Krosoveriai     XC40
  Dideli krosoveriai   XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai    XC60XC60
  Dideli visureigiai    XC90XC90
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt