2022-12-08 |
2,5T 220hp
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika
Užmiestyje turėtų ryti 6 litrus.... bet 11 gaunasi
|
Dinamiškas. Gera trauka. Išlaikymas brangokas, nes volvo agregatai. Šią modifikaciją rekomenduoju. Turiu jau 4 metus. Su dujomis 60 l baku nuvažiuoju 440-480 km.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-10-04 |
Mondeo 2010, 2.0TDCI, 103kw, Universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Už mondeo kainą nerasit nieko geriau rinkoje. Čia faktas.
Pagrindinis minusas yra silpnoka elektronika, instaliacinių laidų kokybė. Daugiau minusų nėra.
|
Puikus automobilis beveik visiems gyvenimo atvejams. Labai daug vietos salone, bagažinė milžiniška, maloniausia važiuoti autostradoje - labai stabilus, bet mieste taip pat manevringas dėl puikiai sureguliuotos važiuoklės. DIdžiausia bėda yra kondicionieriaus siurblys ir elektronika (įvairūs skydelio nesklandumai, parktronikai, multimedija). Labai daug vienodų detalių su Volvo.
Rinkitės 103kw, 2.0 tdci variklį (Peugeot variklis) ir bėdų neturėsit.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Gabrielius | 2022-10-01 |
Vienas geriausių sedanų gamintų iki 2014
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugumas, dinamika, valdymas, priežiūros kaina, išvaizda, triukšmo izoliacija, komfortas, pavarų dėžė, kaina
Pravažumas, multimedija, bagažinė
|
Su malonumu važinėju jau devynerius metus, dabar Forduko rida jau 270 tūkstančių kilometrų. Geras variklis su dideliu sukimo momentu jei tai dyzelinis variantas arba atmosferinis 2.3 variklis. Puikus stabilumas važiuojant dideliu greičiu. Patogus, ypač jei salonas su alcantara. Kruizo kontrolė, daugiafunkcis vairas. Atsarginių dalių visada galima įsigyti internetinėse parduotuvėse. Yra ir trūkumų: siaura bagažinės anga, purvasaugių vietose nuskilę dažai, silpna pakaba, susirinkimo kokybė nėra pati geriausia, silpna vairo kolonėlė.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-08-01 |
For mondeo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras automobilis
.
|
Geras didelis automobilis labai talpi bagazine,minkstas vaziuoti.Nebrangus remontas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-11-21 |
mondeo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pliusiukai
mnusiukai
|
bendrai butu normalus auto.,mano 1.8 tdci mechanke.,pirkau is prancuzu gryzusia.,jokiu rudziu nei dugne nei isoreje nepastebeta,tylus motoras plius patiko kuro suvartojimas..,tiesa dar klausiau meistru kurie motoriukai geresni tie 2.0 ar sitie,tai labiau gyre 1.8 tipo mate ir po 700000 prabegusiu ir dar krutanciu,tik minejo kura bile koki nepilti,tai vis nestej uzpilu...,ir vaziuoju kolkas jau ziuriu tuoj busiu 75000 pramynes jokiu bedu dar neislindo.,aisku nusispjaunu...o prie minusu tai ratai mazokai pasisuka,galetu buti aukstesne tai tiek ziniu. ziureti ne tik isore.,tikrintis rida.,nes musu aferistai 9-nioms is10-atsuka rida ir dar tikina su visokiais popiergaliais,kad originali rida.,niekados gyvenime netiketi perekupais.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-10-26 |
Geras automobilis patikimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigu nusipirkti
Brangus išlaikymas
|
Geras automobilis patikimas nuvažiavau 80tukst kilometrų ir tik einamieji darbai pas mane dyzelinas dėl bendzino nežinau. Dyzelį rekomenduoju
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-05-07 |
2,0 103kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vien tik pliusai
Rudija, silpna garso izolecija, sankaba mehankej, sunkiau jauciasi gabaritai, jei dyzelis tai tik 2,0 arba 2,2 o nuo 1.6 ir 1,8 bekt. Pasitaiko ekrane klaidu kurias reik nuresetint ir pranyksta.
|
Sveiki. KEBULAS. Linkes rudyti. Skardos plonos. Garso izoliacija prastoka. Butina antikorozija. VAZIUOKLE. Nieko pasakyti negaliu nes per 1metus nieko netvarkiau. Kiek girdejes tai vaziuokle tvirta. Silpnos vietos ratu guoliai ir sankabos. VARIKLIS. Tai yra pezo variklis 2.0 103kw. Variklis geras, bedu nekelia. Pasitaiko smulkiu defektu bet siaip is dalies nieko blogo. Atkreipkit demesi kartais siurblys skleidzia keistus garsus bet tai normalu. Trauka gera, tepalu rijimu nepasizymi. Tepalu keitimas gaunasi pilnas apie 120e. Trukumai. Kaip ir visu dyzeliu siurblys ir purkstukai. Man pasiseke su siuo varikliu tad kazko negaliu pasakyti. Gerai kad comorail ipurskimas. Pliusas kad trukus pagr dirzu nelanksto voztuvu !. DEZE. Pas mane automatas. Dirba svelniai. Kartais pasitaiko truktelejimu bet juk nenauja deze. Sako reik keist tepalus kas 60stuku. As nekeiciau nes cia dar senos kartos deze kurioms nereik keist tepalu. Faceliftam jau stovi powershift dezes kurioms butina keist tepalus norint neremontuot dezes. Dezes silpnu vietu nezinau.
Siaip auto minkstas, smagus. Galios uztenka. Vaziuokle minksta. Vairuojant priekio sunkiai jaust. Gala irgi. Reikt atstumo jutikliu nes be ju sunkoka jausti tiek prieki tiek gala. Priekis zemas reik saugotis borteliu ar siaip kokiu iskilimu nes lengva uzkabinti prieki. Vairuotojo pozicija patogi, vairuoti malonu. Nera nereikalingu knopkiu. Viskas aiskiai suprantama. Automatas puikiai suderintas su varikliu. Perjungia graziai be truksejimu. Aisku retkarciais pasitaiko. Jei norite kad masina raut is vietos nespauskite dugno nes tuomet ji pagalvos pora sekun opo to raus. Jei reik kad iskart raut spauskit mazdaug apie puse gazo tada geriau rauna.
Man nepatinka jo magas orginalas. Jis kada nori issijungia ir uzgesinant varikli reik ranka isjunkt arba paciam ijunkt. Kartais pameta valandas bet ir pats kartais susiranda valandas. Toks nervuojantis dalykas.
Siaip siulyciau su automatu nes su mehanine silpna vieta sankaba kuri kainuoja su darbu apie 1000e. Ps sorotine deze be darbo iki 300e. Keitimas manau pigiau automato. Ir dezes automato geros. Pliusas kad stovi filtrai tai negali dumyti. Kartais pasimato baltu dumu neissigaskite tai reiskia kad ikaista dpf ir savaime prasivalo. Nebijokite tai naturalu. Beja dyzelis nemegsta trumpu atstumu. Nepamirskite pro reta ant gazo pavaziuoti su pakeltom apsuku kad prasivalytu. Beja bekite nuo 1,6 ir 1,8 dyzeliu nes jie problemitiskiausi. Stovi dirzas plius grandine tepale. Reik keist abu. O benzininiai varikliai galingi tai neekonomiski.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-12-27 |
Mondeo 2ltr. 107kw ,bendzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpus,stabilus,tylus salone,daug vietos tiek priekyja tiek gale
Mano modelyja yra liukas,atidarius bagažinę (chadžbekas) dalis vandens po lietaus pakliūva į saloną
|
Auto važinėju trys metai,kai pirkau,keičiau priekinius stabdžių diskus,kaladėles,tepalus,atramines įvores,o po metų galinių suportų kreipiančiasias. Ir viskas. Gal nedaug važiuoju,bet per metus 15000 susidaro. Dujų nedėjau,nes šie fordo varikliai jų "nemyli". Daug nesiplėsiu,bet būtent apie šiuos variklius esu lb. daug skaitęs ir jiem geriausias kuras bendzinas. Kaip jau rašiau,automobilis turi liuką ir man jis didelis minusas. Kam jis reikalingas,kai yra pilna klimato kontrolė? ..Nebent ne Lietuvoj. Dar man nepatinka tas mago kodas. Jaigu jo nėra (kažkas rašė,kad būna daiktadėžėj,arba po pelenine,ant mago šono),tai jį sužinot (ford vistoj) 28€ kainavo.
Visa kita,vien pliusai. Tai pirmas automobilis,kur man patinka priekis ir galas. Salone vietos į valias,priekį ir gale atstumo davikliai,užlenkiami veidrodėliai,pilna klimato kontrolė,šildomas priekinis stiklas. Pašalo,dvi minutės,mostelėjai valytuvais ir važiuoji. Patogu. Variklis grandininis,liuks. Jai reikia vežti stambiagabaritį daiktą,be problemų. Net durys su visa stakta tilpo per plotį (1m).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-11-08 |
nustebino
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
is esmes viskas dziugina
kolkas tokiu neradau
|
kebulas-skonio reikalas.man patinka.jei yra stoglangis ir salone kaupiasi vanduo,pirmoj eilej tikrinkit stoglangio drenazu pralaiduma;)nepatogu keist pr.zibintu lemputes-reik isimt zibinta.duris uzdarant jausmas lyg ne masina,o skarbonke kokia,bet garso izoliacija gera:}grybautojams,zuvautojams uzklius zemokas priekis.
salonas:super.ner ka lygint su vw/audi.vietos per akis,medziagos geros kokybes,sedynes patogios,viskas grazu,jauku,patogu.ner prie ko prikibt.salono filtras po gazo pedalu:)
variklis.konkreciai 103 kw 2.0l prancuziskas dyzelis.mieste 7.5 litro salerkos.traukos ir astrumo maziau nei VAG,bet pakanka.kolkas problem nekelia.perkant zinojau apie pdf ir egr problemas,bet cia bet kurio dyzelio su tokia rida problema,todel prie trukumu nepriskiriu.keiciant kuro filtra,kuris stove masinos gale,pasidomet keitimo gudrybemis,nes po to sunku uzvest del oro patekimo I sitema.
vaziuokle.super.nei per kieta,nei per minksta.priskirciau prie stipresniu.silpnesni uzpakaliniai isilginiu svirciu sailenblokai,kurie brangokoki.tikrinkit pusasiu bukle,pas mane nusibaige abu prie 200000 ridos
stabdziai:geri.brangoki pr.st diskai.
elektronika:jokiu priekaistu.viskas veikia nepriekaistingai. nepatogus priejimas prie pakaitinimo zvakiu.toliau viskas priklauso nuo saltkalvio ziniu,ranku tiesumo/kreivumo ir irankiu turejimo.:)kai kurios detales pasirode brangokos.turint omeny,kad musu tauta VAG gerbejai,nuvertejimas turbut vidutinis.man noretusi is variklio daugiau astrumo,bet yra 2.2 dyzeliukai,kurie turetu but eiklesni.ir aisku visada galima pacipuot jei yra noro;) atkreipt demesi i pusasiu bukle ir uzpakalines isilginiu svirciu ivores.o toliau tikrint viska kaip ir visiems
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-08-05 |
Ar tau tinka šis automobilis?
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Paskaityk aprašymą, labai stengiausi parašyti aiškiai
Paskaityk aprašymą, labai stengiausi parašyti aiškiai
|
Ar tau tinka šis automobilis?
Taip, jeigu tau svarbu:
Komfortas ilgose kelionėse - tylus, sunkiasvoris, stabilus greitkelyje, turintis daug sūkimo momento (torque), automobilis;
Išvaizda - ne dažnas universalas atrodo iš ties gerai, skandinaviško autodizaino poskonis;
Salono surinkimo kokybė - visi mygtukai ir plastmasės būtų vertinamos deutschland/10;
Erdvus salonas - kad galėtum alūkėmis mosikuot vairuodamas(-a);
Talpi bagažinė - kad galėtum pasitiesęs čiužinį išsitiesti ir miegoti, nors ir būtum 2 metrų ūgio;
Garso aparatūra - low base and high quality. Fordas neprašovė su stock Sony sistema;
Ergonomiškumas - patogios sedynės, lengvai pasiekiami mygtukai, daug daiktadėžių/daiktaviečių, gale sedėti malonu;
Kaina - 9 metų senumo puikiai prižiūrėtas automobilis už 3-4 tūkst. eurų;
Ne, jeigu tau svarbu:
Manevringumas - it's a Big Ol' 'Murican Truck YeeHawww;
Parkavimasis - it's a Big Ol' 'Murican Truck su kinietiškais parking sensoriais. YeeHawww;
Ekonomiškumas - it's a Big Ol' 'Murican Truck, mano rekordas buvo 6.9 l/100km važiuojant 90km/h (labai stengiaus taupyt kurą), o greitkelyje važiuojant 130 km/h - 7.8 l/100km ir ne mažiau. Mieste 8.1 l/100km. YeeHawww;
Retas remontas - Kadangi važiuoklė labai minkšta, ji yra labai sudėtinga. Nesu matęs mašinos kuri iš priekinių guolių spaustų sūrį taip, kaip Mondė. Ai bėje salenblokai yra Fordui yra brangūs. yehaw.
Variklio patikimumas - Peugeot. Daugiau nieko nereikia ir sakyti. Pirkau tą žinodamas, taigi kai turbina po 4 mėnesių pradėjo šūdą vietoj oro malti - nenustebau. Maniau, kad stereotipai apie Peugeot yra 20 metų senumo... Nope, šudas buvo šudas 2010-aisiais tėra.
Nuvertėjimas - per penkis mėnesius kaip turiu šį Fordą, jis nuvertėjo maždaug 700 eurų... PER PENKIS MĖNESIUS, COME ON.... Gal vėliau nuvertėjimas suletės.
Greitis - logiškai mąstant 103 kw ant 1650 kg yra visai nedaug, bet man sočiai užteko ir apsilenkt fūras ir į traukinių stotį nuvežt draugą per 5 minutes iš namų, kitame mieste. Rašau prie "Ne" sekcijos dėl to, kad jeigu esi automobilių entuziastas - nu Mondeo laimės nesuteiks. Point A to Point C with comfort, and Point B is not a car meet, it's a porn magazine shop... Brangu, dažnai ir neverta.
Apsimoka tik tada, kai TAU automobilio privalumų vertė persveria išlaidų vertę.
Bet neišsigask, tai ne piče na kapote. Jeigu neesi prieš tai girdėjęs Peugeot 2.0 TDCi, tai neišsigask - keistas stabilus klaksėjimas yra kažkoks tai ten siurblys, o ne problema. Man mechanikas paaiškino, jau pamiršau ką ten sakė - šiandien taip ar taip galvoju kad problema yra visas pats variklis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1234 |