Markės
509 iš 1623
Ford Mondeo 2007 - 2014
Ford Mondeo, 2007 - 2014
528Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.58% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 28
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 93% Ne 7%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Greitai nuvertėja
"Mondeo yra didelis žingsnis į priekį – jis ne tik atrodo labai solidžiai, bet ir turi stebėtinai kokybiškas interjero medžiagas"
Ketvirtos kartos Mondeo gaminamas ant EUCD platformos sukurtos kartu su Volvo. Šią platformą jau naudoja didesni MPV Galaxy, S-MAX ir greičiausiai naudos keletas Volvo modelių. Automobilis naudoja Ford propaguojamą “Kinetinį” stiliaus dizainą, kurį pradėjo naujieji Galaxy, S-Max ir C-Max ir adaptavo beveik visi kiti Ford modeliai. Mondeo komplektuojamas su daugybe įvairių variklių. Puikus dyzelinis 2.2 L TDCi common-rail variklis su 175 AG (129 kW) galia ir įsibėgėjimu iki 100 km/h per 8.4 s. Galingiausias variantas turės Volvo 5 cilindrų 2.5 L turbo variklį su 220 AG (162 kW) naudojamą Ford Focus ST variante. Naujasis Mondeo jau spėjo nusifilmuoti filme „Casino Royale“ apie agentą James Bond. Ford kompanijos automobiliai jau kurį laiką dalyvauja agento 007 filmuose, čia jau spėjome pamatyti - Aston Martin, Jaguar ir Ford Thunderbird automobilius. Mondeo yra didelis žingsnis į priekį – jis ne tik atrodo labai solidžiai, bet ir turi stebėtinai kokybiškas interjero medžiagas, todėl visur jaučiama Ford nebūdinga prabanga. Priekinio skydelio stilius yra panašus į vienatūrių – Galaxy ir S-MAX. Technologiniu požiūriu tai yra kol kas pats pažangiausias Ford automobilis. Ne veltui jis susilaukė pripažinimo laidoje „Top Gear“, kur buvo pripažintas vienu iš dviejų 2007 metų automobiliu kartu su Subaru Legacy Outback.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos Mondeo filmavosi „Casino Royale“ filme apie agentą James Bond. Ford kompanijos automobiliai jau kurį laiką dalyvauja agento 007 filmuose, čia jau spėjome pamatyti - Aston Martin, Jaguar ir Ford Thunderbird automobilius.

Galingiausias variantas turėjo Volvo 5 cilindrų 2.5 L turbo variklį su 220 AG (162 kW) naudojamą Ford Focus ST variante.

Automobilis pelnė tokius apdovanojimus:
  • Laidoje „Top Gear“, kur buvo pripažintas vienu iš dviejų 2007 metų automobiliu kartu su Subaru Legacy Outback.
  • Metų automobilis – žurnalas „Auto Express“.
  • Geriausias vidutinės klasės automobilis – žurnalai „Drive Car of The Year“, „Drive Car of The Year:“
  • Metų Airijos automobilis.
  • Geriausias šeimos automobilis ir universalas – žurnalas „What Car?“.
  • Vienas iš 2008 metų Top 10 automobilių – žurnalai „Motor Trend“, „Car and Driver“.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 28
2020-05-07
2,0 103kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vien tik pliusai
Rudija, silpna garso izolecija, sankaba mehankej, sunkiau jauciasi gabaritai, jei dyzelis tai tik 2,0 arba 2,2 o nuo 1.6 ir 1,8 bekt. Pasitaiko ekrane klaidu kurias reik nuresetint ir pranyksta.
Sveiki. KEBULAS. Linkes rudyti. Skardos plonos. Garso izoliacija prastoka. Butina antikorozija. VAZIUOKLE. Nieko pasakyti negaliu nes per 1metus nieko netvarkiau. Kiek girdejes tai vaziuokle tvirta. Silpnos vietos ratu guoliai ir sankabos. VARIKLIS. Tai yra pezo variklis 2.0 103kw. Variklis geras, bedu nekelia. Pasitaiko smulkiu defektu bet siaip is dalies nieko blogo. Atkreipkit demesi kartais siurblys skleidzia keistus garsus bet tai normalu. Trauka gera, tepalu rijimu nepasizymi. Tepalu keitimas gaunasi pilnas apie 120e. Trukumai. Kaip ir visu dyzeliu siurblys ir purkstukai. Man pasiseke su siuo varikliu tad kazko negaliu pasakyti. Gerai kad comorail ipurskimas. Pliusas kad trukus pagr dirzu nelanksto voztuvu !. DEZE. Pas mane automatas. Dirba svelniai. Kartais pasitaiko truktelejimu bet juk nenauja deze. Sako reik keist tepalus kas 60stuku. As nekeiciau nes cia dar senos kartos deze kurioms nereik keist tepalu. Faceliftam jau stovi powershift dezes kurioms butina keist tepalus norint neremontuot dezes. Dezes silpnu vietu nezinau. Siaip auto minkstas, smagus. Galios uztenka. Vaziuokle minksta. Vairuojant priekio sunkiai jaust. Gala irgi. Reikt atstumo jutikliu nes be ju sunkoka jausti tiek prieki tiek gala. Priekis zemas reik saugotis borteliu ar siaip kokiu iskilimu nes lengva uzkabinti prieki. Vairuotojo pozicija patogi, vairuoti malonu. Nera nereikalingu knopkiu. Viskas aiskiai suprantama. Automatas puikiai suderintas su varikliu. Perjungia graziai be truksejimu. Aisku retkarciais pasitaiko. Jei norite kad masina raut is vietos nespauskite dugno nes tuomet ji pagalvos pora sekun opo to raus. Jei reik kad iskart raut spauskit mazdaug apie puse gazo tada geriau rauna. Man nepatinka jo magas orginalas. Jis kada nori issijungia ir uzgesinant varikli reik ranka isjunkt arba paciam ijunkt. Kartais pameta valandas bet ir pats kartais susiranda valandas. Toks nervuojantis dalykas. Siaip siulyciau su automatu nes su mehanine silpna vieta sankaba kuri kainuoja su darbu apie 1000e. Ps sorotine deze be darbo iki 300e. Keitimas manau pigiau automato. Ir dezes automato geros. Pliusas kad stovi filtrai tai negali dumyti. Kartais pasimato baltu dumu neissigaskite tai reiskia kad ikaista dpf ir savaime prasivalo. Nebijokite tai naturalu. Beja dyzelis nemegsta trumpu atstumu. Nepamirskite pro reta ant gazo pavaziuoti su pakeltom apsuku kad prasivalytu. Beja bekite nuo 1,6 ir 1,8 dyzeliu nes jie problemitiskiausi. Stovi dirzas plius grandine tepale. Reik keist abu. O benzininiai varikliai galingi tai neekonomiski.
Pilnas atsiliepimas...
2019-12-27
Mondeo 2ltr. 107kw ,bendzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus,stabilus,tylus salone,daug vietos tiek priekyja tiek gale
Mano modelyja yra liukas,atidarius bagažinę (chadžbekas) dalis vandens po lietaus pakliūva į saloną
Auto važinėju trys metai,kai pirkau,keičiau priekinius stabdžių diskus,kaladėles,tepalus,atramines įvores,o po metų galinių suportų kreipiančiasias. Ir viskas. Gal nedaug važiuoju,bet per metus 15000 susidaro. Dujų nedėjau,nes šie fordo varikliai jų "nemyli". Daug nesiplėsiu,bet būtent apie šiuos variklius esu lb. daug skaitęs ir jiem geriausias kuras bendzinas. Kaip jau rašiau,automobilis turi liuką ir man jis didelis minusas. Kam jis reikalingas,kai yra pilna klimato kontrolė? ..Nebent ne Lietuvoj. Dar man nepatinka tas mago kodas. Jaigu jo nėra (kažkas rašė,kad būna daiktadėžėj,arba po pelenine,ant mago šono),tai jį sužinot (ford vistoj) 28€ kainavo. Visa kita,vien pliusai. Tai pirmas automobilis,kur man patinka priekis ir galas. Salone vietos į valias,priekį ir gale atstumo davikliai,užlenkiami veidrodėliai,pilna klimato kontrolė,šildomas priekinis stiklas. Pašalo,dvi minutės,mostelėjai valytuvais ir važiuoji. Patogu. Variklis grandininis,liuks. Jai reikia vežti stambiagabaritį daiktą,be problemų. Net durys su visa stakta tilpo per plotį (1m).
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-08
nustebino
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
is esmes viskas dziugina
kolkas tokiu neradau
kebulas-skonio reikalas.man patinka.jei yra stoglangis ir salone kaupiasi vanduo,pirmoj eilej tikrinkit stoglangio drenazu pralaiduma;)nepatogu keist pr.zibintu lemputes-reik isimt zibinta.duris uzdarant jausmas lyg ne masina,o skarbonke kokia,bet garso izoliacija gera:}grybautojams,zuvautojams uzklius zemokas priekis. salonas:super.ner ka lygint su vw/audi.vietos per akis,medziagos geros kokybes,sedynes patogios,viskas grazu,jauku,patogu.ner prie ko prikibt.salono filtras po gazo pedalu:) variklis.konkreciai 103 kw 2.0l prancuziskas dyzelis.mieste 7.5 litro salerkos.traukos ir astrumo maziau nei VAG,bet pakanka.kolkas problem nekelia.perkant zinojau apie pdf ir egr problemas,bet cia bet kurio dyzelio su tokia rida problema,todel prie trukumu nepriskiriu.keiciant kuro filtra,kuris stove masinos gale,pasidomet keitimo gudrybemis,nes po to sunku uzvest del oro patekimo I sitema. vaziuokle.super.nei per kieta,nei per minksta.priskirciau prie stipresniu.silpnesni uzpakaliniai isilginiu svirciu sailenblokai,kurie brangokoki.tikrinkit pusasiu bukle,pas mane nusibaige abu prie 200000 ridos stabdziai:geri.brangoki pr.st diskai. elektronika:jokiu priekaistu.viskas veikia nepriekaistingai. nepatogus priejimas prie pakaitinimo zvakiu.toliau viskas priklauso nuo saltkalvio ziniu,ranku tiesumo/kreivumo ir irankiu turejimo.:)kai kurios detales pasirode brangokos.turint omeny,kad musu tauta VAG gerbejai,nuvertejimas turbut vidutinis.man noretusi is variklio daugiau astrumo,bet yra 2.2 dyzeliukai,kurie turetu but eiklesni.ir aisku visada galima pacipuot jei yra noro;) atkreipt demesi i pusasiu bukle ir uzpakalines isilginiu svirciu ivores.o toliau tikrint viska kaip ir visiems
Pilnas atsiliepimas...
2019-08-05
Ar tau tinka šis automobilis?
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paskaityk aprašymą, labai stengiausi parašyti aiškiai
Paskaityk aprašymą, labai stengiausi parašyti aiškiai
Ar tau tinka šis automobilis? Taip, jeigu tau svarbu: Komfortas ilgose kelionėse - tylus, sunkiasvoris, stabilus greitkelyje, turintis daug sūkimo momento (torque), automobilis; Išvaizda - ne dažnas universalas atrodo iš ties gerai, skandinaviško autodizaino poskonis; Salono surinkimo kokybė - visi mygtukai ir plastmasės būtų vertinamos deutschland/10; Erdvus salonas - kad galėtum alūkėmis mosikuot vairuodamas(-a); Talpi bagažinė - kad galėtum pasitiesęs čiužinį išsitiesti ir miegoti, nors ir būtum 2 metrų ūgio; Garso aparatūra - low base and high quality. Fordas neprašovė su stock Sony sistema; Ergonomiškumas - patogios sedynės, lengvai pasiekiami mygtukai, daug daiktadėžių/daiktaviečių, gale sedėti malonu; Kaina - 9 metų senumo puikiai prižiūrėtas automobilis už 3-4 tūkst. eurų; Ne, jeigu tau svarbu: Manevringumas - it's a Big Ol' 'Murican Truck YeeHawww; Parkavimasis - it's a Big Ol' 'Murican Truck su kinietiškais parking sensoriais. YeeHawww; Ekonomiškumas - it's a Big Ol' 'Murican Truck, mano rekordas buvo 6.9 l/100km važiuojant 90km/h (labai stengiaus taupyt kurą), o greitkelyje važiuojant 130 km/h - 7.8 l/100km ir ne mažiau. Mieste 8.1 l/100km. YeeHawww; Retas remontas - Kadangi važiuoklė labai minkšta, ji yra labai sudėtinga. Nesu matęs mašinos kuri iš priekinių guolių spaustų sūrį taip, kaip Mondė. Ai bėje salenblokai yra Fordui yra brangūs. yehaw. Variklio patikimumas - Peugeot. Daugiau nieko nereikia ir sakyti. Pirkau tą žinodamas, taigi kai turbina po 4 mėnesių pradėjo šūdą vietoj oro malti - nenustebau. Maniau, kad stereotipai apie Peugeot yra 20 metų senumo... Nope, šudas buvo šudas 2010-aisiais tėra. Nuvertėjimas - per penkis mėnesius kaip turiu šį Fordą, jis nuvertėjo maždaug 700 eurų... PER PENKIS MĖNESIUS, COME ON.... Gal vėliau nuvertėjimas suletės. Greitis - logiškai mąstant 103 kw ant 1650 kg yra visai nedaug, bet man sočiai užteko ir apsilenkt fūras ir į traukinių stotį nuvežt draugą per 5 minutes iš namų, kitame mieste. Rašau prie "Ne" sekcijos dėl to, kad jeigu esi automobilių entuziastas - nu Mondeo laimės nesuteiks. Point A to Point C with comfort, and Point B is not a car meet, it's a porn magazine shop... Brangu, dažnai ir neverta. Apsimoka tik tada, kai TAU automobilio privalumų vertė persveria išlaidų vertę. Bet neišsigask, tai ne piče na kapote. Jeigu neesi prieš tai girdėjęs Peugeot 2.0 TDCi, tai neišsigask - keistas stabilus klaksėjimas yra kažkoks tai ten siurblys, o ne problema. Man mechanikas paaiškino, jau pamiršau ką ten sakė - šiandien taip ar taip galvoju kad problema yra visas pats variklis.
Pilnas atsiliepimas...
2019-06-24
Mondeo 2.0 103 kw automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazi, didele, daug vietos, mazos kuro sanaudos, pigi pagal metus, atrodo prabangiai
Nesijaucia gabaritai, zema, nevertinami fordai
Masinos isvaizda grazi tiek vidum, tiek isore. Didele ir nejauciu gabaritu. Ant kelio stabili. Trauka nesveika. Vaziuoja stabiliai. Gedimu nepasitaike. Antra kart pirkciau dar naujesne. Daug pribumbasu. Zema labai. Gera garso izolecija. Pries perkant daryt diagnostika su specialia ford programa nes kitos programos nieko nemato. Partronikai jei veikia geras daiktas labai padeda. Reikia saugoti prieki nes lengva uzkabyt o dar lengviau nulupt buferi
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-26
Ford Mondeo 2010 m 2,3 benzinas, automatas sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus valdymas, gera dinamika, gražiai atrodo
nėra garso izoliacijos virš galinių arkų
Ford, ypač Mondeo, yra gana populiarus automobilis. Tačiau atsiliepimų apie jį, ypač tokį kaip mano modelį su 2,3 ​​litro varikliu radau gana nedaug. Noriu pakeisti šią situaciją. Todėl, be bereikalingų lyrinių nukrypimų, papasakosiu apie įspūdžius vairuojant šį automobilį. Sąnaudos. Pasirodė šiek tiek didesnės nei įsivaizdavau. Miesto rėžimu, vidutiniškai 13 l / 100 km. Kalbant apie trasą, tai yra gana individualus rodiklis, kuris priklauso nuo vidutinio greičio, lenkimų skaičiaus kelio apkrautumo ir tt.. tai apytiksliai, svyruoja nuo 7 iki 10 l. / 100 km. 80 litrų talpos kuro bakas turi neabejotinų privalumų, kurie puikiai pasireiškia važiuojant ilgus atstumus. Puikus salonas. Be girgždesių ir viskas atrodo labai gražiai, minkšta ir atitinka verslo klasę. Geras matomumas, nepaisant automobilio dydžio. Patogi sėdynė su didele šonine atrama ir daugybe reguliavimo funkcijų, įskaitant juosmens atlošo reguliavimą. Standartinė garso sistema skamba sodriai ir aiškiai. Bet štai ir pirmasis trūkumas, susijęs su garso izoliacija. Iš galo girdėti visa puokštė įvairių garsų sklindančių iš po ratų. Taip yra dėl prastos arkų garso izoliacijos. Papildomai uždėjus garso izoliacijos, kažkiek triukšmas sumažėja. Visa kita garso izoliacija kaip ir normali, bent jau nėra ko skųstis. Ergonomika yra tikrai vykusi. Puikiai įsimenantis valdymo skydelio mygtukų išdėstymas. Lengva navigacija per pagrindines mašinos funkcijas ir parinktis. Reguliavimas ant vairo, Bluetooth, patogus porankis. Vairuotojui viskas labai patogu. Kėbulas. Vienas pirmųjų įspūdžių apie automobilį yra atidarius ir uždarius dureles. Čia viskas padaryta gerai. Nesijaučia, kad gamintojas sutaupė metalo. Durys yra sunkios ir masyvios. Puikiai jaučiasi saugumas, gal vien dėl kokybiško metalo mažiau girdėti triukšmo salone. Išvaizda Vis dar šiuolaikiška, griežtai be jokių nereikalingų detalių . Dizainas yra labai harmoningas. Valdymas. Vairas nėra minkštas kaip vata, bet atvirkščiai yra gana kietas, aštrus ir informatyvus. Pakaba yra vidutiniškai minkšta, bet gerai surinkta ir sureguliuota. Dėl šios priežasties automobilis yra nuspėjamas ir lengvai valdoma posūkiuose. Išskirtinai stabilus ant trasos. Norint padaryti, kad automobilis slystų, reikia labai gerai pasistengti. Stabilumo sistemos tiesiog neleidžia slysti. Stabdžiai yra maloniai nustebinantys - labai veiksmingi ir tuo pačiu metu gana švelnūs. Dinamika Kaip tokios masės ir su tokiu varikliu įsibėgėjimo charakteristikos yra vienos geriausių. Su šiuo automobiliu aplenkti kitą nereikia įdėti daug pastangų ar suabejoti, manevruoti taip pat labai patogu. Su dviejų litrų varikliu arba 1,6, važiuos irgi, bet ne taip patikimai, kaip su šiuo varikliu. Aptarnavimas. Techninio aptarnavimo išlaidos yra pakankamai adekvačios. Techninio aptarnavimo intervalas kas 15 000 km. manau yra pakankamas, tačiau jei norite dažniau keisti tepalus ir filtrus, tai nieko blogo. Atsarginių detalių rasti ir nusipirkti tikrai nėra problema. Apibendrinimas. Automobilis yra puikiai surinktas. Visos jo savybės yra tikrai geros. Vairuoti labai malonu ir patogu
Pilnas atsiliepimas...
2019-02-21
1.8L 92kw Titanium 2010m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, gražus, dinamiškas, gera garso sistema, sildomos sedynes, SILDOMAS PRIEKINIS STIKLAS ir dauk kitų pliusų.
didelių minusų nepastebėjau
Pravaževiau 30k, be jokių problemų. Detalių kaina tikrai prieinama, nesudėtingas remontas. Kolkas nieko, tik filtrai tepalai
Pilnas atsiliepimas...
2019-02-21
Patogus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, stilingas, patvarus
nepastebejau
Patogus ilgose kelionės, talpus, į bagažinę sudedame du vežimėlius vienas iš jų dvivietis. Tai pat ganėtinai puikiai telpa 3 auto kedutės gale Tik eksplotaciniai darbai
Pilnas atsiliepimas...
2019-02-21
Geras auto :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, minkstas, kokybiskas salonas, gera audio
Sunku užkurti pakeitus kuro filtra, bet tam isvengti istaciau prie variklio pompyte su galiniu vostuvu užpumpavimui
Geras automobilis, be einamujų remonto darbu tvarkiau tik starteri per 3 metus :) Patogus, minkstas, gera audio aparatura, manevringas ;) Geras automobilis, be einamujų remonto darbu tvarkiau tik starteri per 3 metus Apžiūrėti dėl rudžiu :)
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-15
Ford Mondeo 2007 m,103kw dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vienas didelis pliusas
Nera
Važineju metus,pravaziuota 18000 km.Pirktas parveztas is Italijos su 240000 rida.Puikus automobilis visom prasmem,per metus laiko visiskai nieko netaisiau.Niekas niekur nebarška,nebilda.Trauka tikrai gera,komfortas puikus.Patiko start/stop sistema,dabar keista butu uzvesti automobili rakteliu.Komplektacijoje didele multimedija su lieciamu ekranu,su navigacijos ir klimato kontroles valdymu.Tiesa Lietuvos zemelapiu butent siai navigacijai rasti be šansu,tai kam tai aktualu is karto perspeju.Šiaip nors automobikis 2007 metu,jame praktiškai visi šiuolaikinio automobilio privalumai.Kol kas tai pirmas automobilis,kuriam per metus tik pakeiciau tepalus ir pyliau kura.
Pilnas atsiliepimas...
 
123

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka  
  Maži   FiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai   FocusFocusFocusFocus
   FusionFusion  
  Vidutiniai   MondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli   Scorpio    
   Taurus 
  Kupė  ProbeProbeCougar   
  MustangMustangMustang
  Puma   
  Kabrioletai    Thunderbird   
   Street Ka   
  Mini krosoveriai     EcoSport
    Puma
  Krosoveriai    Edge Edge
   KugaKugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex  
  Visureigiai    ExplorerExplorer
  Dideli visureigiai   Excursion   
   ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX  
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy  
  Windstar   
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt