Markės
1040 iš 1918
Mazda 6, (GG1) 2002 - 2008
530Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 30
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mazda6 ne šiaip pakeitė 626 modelį, jis pasiūlė tai ko atsisakyti buvo tiesiog neįmanoma – dinamiškas, puikaus dizaino, galingas, gerai valdomas automobilis ir už nedidelę kainą. Viską susumavus jis buvo geresnis už daugelį savo konkurentų. Automobilis buvo gaminamas su ketverių durų sedano, penkerių durų hečbeko ir penkerių durų universalo kėbulais. Varikliai varijuoja nuo 1.8 L, 2.0 L, 2.3 L iki 3.0 L Duratec 30 V6, greičių dėžės - penkių greičių mechaninė arba keturių greičių automatinė pavarų dėžė. Buvo gaminama ir puiki Mazda6 MPS versija su 2.3 L 260 AG (191 kW) galia. Šis 2.3 L DISI turbo variklis varo visus keturis ratus ir „Active Torque Split” sistemos pagalba iki 50 % galios priklausomai nuo sąlygų gali paduoti į galinius ratus. Šis automobilis tuo metu turėjo nedaug visais ratais varomų konkurentų ir konkuravo su AWD Subaru Legacy GT ir iš dalies su Subaru Impreza WRX STi ir Mitsubishi Lancer Evolution. Apskritai, vairuotojai labai pamėgo Mazda6 už sportiškumą, puikų valdymą, gerus stabdžius – tai automobilis su sportišku charakteriu. Ne be reikalo jis laimėjo eilę įvairiausių apdovanojimų visame pasaulyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2003 metų Europos automobilio rinkimuose Mazda 6 pelnė puikią antrą poziciją nusileidusi tik Renault Mégane.

Tais pačiais metais universalas buvo pripažintas geriausiu metų Kanados universalu, o 2005 metais sedanas tapo geriausiu metų Kanados automobiliu.

2005 metais Mazda 6 buvo išrinktas Airijos metų automobiliu.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 30
Zoom zoom | 2012-11-26
Mazda 6 100kw universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai valdomas, pigus kasko, gan ekonomiskas
Korozija, silpna garso izoliacija
Gerai vaziuojantis bet greitai nuvertejantis ir rudijantis auto, prasta garso izoliacija, kietas, bet via kita ok. Lepus, pilti reikia tikrai kokybiska kura, nes kitu atveju kimsis comonrail Nuvertejantis greitai, bet pigesnis variantas nei audi/vw. Pigus kasko, nera ka nulupti nuo auto (moldingu, smoldingu, tt) Nuo 2005 metu cinkuotas kebulas, maziau bus rudziu, pilti kokybiska kura
Pilnas atsiliepimas...
Raimis | 2012-08-21
Mazda 6 Dyzelis 100kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas, erdvus salonas, talpi bagažinė
Bloga garso izoliacija, vangus variklis
2004m gamybos Mazda 6 su dyzeliniu 100kw varikliu, universalo kėbulu. Variklis, atsiskleidžia tik prie didesnių sūkių, kai įsijungia turbina. Mieste važiuojant juntamas vangumas. Girdisi triukšmas salone. Eksploatacijos kaštai vdutiniai, nuvertėjimas manau didesnis už vidutinį, lyginant su vokiškais automobiliais. Jei norite talpaus automobilio tolimesnėms kelionėms - geras pasirinkimas. Jei norite judraus patogaus vairuoti automobilio mieste - savižudybė
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2012-03-11
Mazda 6- vienas gerseniu savo klaseje
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Turbut didziausias pliusas tai valdymas. Taip pat isvaizda, geras variklis. Seip daug pliusu rasciau
Plasmases salone, nustirina begiu svirtele. Na bent jau man buvo truputi problemu su elektronika.
Jau 3 metai vairuoju Mazda 6 2002metu 1.8 benzas, mechanine greiciu deze. Jei vienu sakiniu tai geras auto mazai seimai, kuri iesko patikimo, grazaus, ir gerai valdomo automoblio. Vaziuoja Mazda smagiai, minkstai, komfortiskai, na gal prie didesnio greicio sumazeja komfortas, atsiranda didesnis garsas salone. Dideli ispudi padare pakaba ir apskritai visokios saugumo sistemos, kurios slidziuose keliuose dirba puikiai. Posukiuose valdomas itin stabiliai, pavaros jungiasi gan sklandziai, kaip jau minejau pakaba kol kas dirba puikiai. Zinoma jauciasi kad buvo ir pataupyta ant medziagu salone, daug plasmasiu kurios neatrodo itin solidziai. Is isores automobilis bent jau man atrodo puikiai, na bet cia kiekvieno skonio reikalas. kaip jau minejau 1.8 benzas. Kadangi beveik visi japoniski automobiliai garseja puikiais benzininiais varikliais, tai ir sis ne isimtis. Per tuos 3 metus kol kas jokiu bedu, gal truksta galios prie aukstu apsuku, bet cia juk 1.8l. Variklis nera ypatingai rajus tepalams. Netaupant mieste valgo apie 7-8l, trasoj apie 6l Seip per tuos metus nieko rimto nekeiciau. Bent jau man pagrindines bedos buvo su radija, kuri del kompo bedu, kartais nustodavo veikt. Ir dar per savo klaida ismusiau veidrodeli sonini, kuri reikejo keist apie 200lt kainuoja. Nors mano Mazdai jau 10 metu, kaina kaip tokiu metu auto gan didele, tai ir parodo kad ji yra vertinama tarp vairuotuoju. Seip jei asmeniskai, po sios mazdos nesinori sest i koki audi ar vw, bent jau man, kitas auto jei ne mazda tai tikrai bus japoniskas. Tikrint automobilio istorija, kaip buvo vairuojama ir pan. taip pat bent jau as pirkciau su 2.0 varikliu, gal truksta galios maniskiame.
Pilnas atsiliepimas...
Rytis | 2011-03-28
Darbinė Mazda
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi bagažinė,gražus dizainas.Darbui arba šeimai gana neblogas variantas.
Stipriai rūdija, pakankamai triūkšmingas salonas važiuojant greičiau.Dažnai perdega gabarito lemputės.Taip pat ir kondicionierius yra silpna šio auto vieta.Kai kur pataupė gamintojas ant medžiagų, nes yra naudojamos pigios plastmasės,o jos braižosi.
Universalas 1,8 benzinas 16 v,120 AG, veliūro salonas, multifunkcinis vairas, klimato kontrolė ir kondicionierius, borto kompiuteris,šildomi veidrodėliai ir sėdinės ir t.t Vienu žodžiu praktiškai visi "navarotai". 1,8 variklis pakankamas jei esi ne perdidelis lakstymo mėgėjes.Man ir darbo reikalais ir su visa šeima susėdus traukos užtekdavo. Bet kaip minėjau aš esu ramus važinėtojas.Problemu su varikliu nebuvo, nors pravaziuodavau nemažai per mėnesį. Didelių remontų neturėjau.Man nežinau kodėl, bet pakankamai dažnai reikėdavo stabdžius patvarkyti, bet tai ne tokie remontai kurie reikalaudavo didelių išlaidu.Kas užknysdavo tai pastoviai perdegdavo gabaritų lemputė ir į vos ne kas puse metu bent karta reikėdavo pildyti kondicionieriu, nes jis kazkaip dingdavo.Teko kalbėti ir su darbo kolegomis pas juos kondicionieriai taip pat buvo problematiški. Labai rūdijo mašinos apačia, stabžių diskai.Kadangi mašinos buvo pirktos 2 m senumo firmos reikalams, tai po poros metų jos stipriai nuvertėjo vos ne per puse, o vėliau tas nuvertėjimas stabilizuojasi ir ne be toks ženklus buna. Žiūrėti apačią ar nesurūdijusi, o jei mašina naudoji sau tai apsaugoti nuo rūdžių.Žiūrėti kad gerai šaldytu kondicionierius ar nesubraižytos apdailos plastmasės.Gerai apžiūrėti stabdžių sistema ar nesurūdija stabdžių diskai ir pan.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2011-03-25
Mazda 6 1.8
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpa, valdymas, patikimumas
Didelis nuvertjeimas
Labai grazus automobilis. Vaziuoja pakankamai minkstai. Pakaba ir variklis nera irzlus. Per 45000 tukstancius beveik nieko neremontavau, tik salono vejelis buvo nustojes stipriai pusti veja. Remontui prireike tik pakeisti salono oro filtra. Automobilis labai patikimas. Vienintele probelma tai, kad baldosi chacbeko bagazines palange (vidine). Reikes uzdeti kokia gumyte ir bus gerai. Bagazine labai talpi, telpa 2, o pasistengus ir 3 dviraciai. Kas dar labai gerai pasimato tai valdymas. 1,8 variklio mieste uztenka ir BMW - Gaidzius mano zmona blondine pastato i vieta :), bet uzmiesty galios truksta 2,3 butu pats tas. Kuro sanaudos 9 litrai mieste, uzmiestyje apie 7. Automobilis per du metus nuvertejo apie 7000 litu, manau tai yra vis delto pinigas. O auto tai ne mersas, kuris ilgai islaiko verte. Prapurtyti servise.
Pilnas atsiliepimas...
mazda 6 V6 2004 | 2011-01-06
Mazda 6 3.0 (USA)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Super isvaizda, galia, salyginai mazos kuro sanaudos ir remonto kainos
Smulkus barskesiukai salone ziemos metu, sunkumai ieskant detaliu ir meistru
Labai gera masina uz tokia kaina ir tokiu metu. Puikus dizainas, originalus tiuningas, vidus vienas graziausiu ir patogiausiu (aisku, cia skonio reikalas). Pakaba mano manymu tikrai kietoka, bet uztat labai patvari. Per 3 metus teko keisti tik 2 sailenblokus ir 2 stabilizatoriaus gumytes. Juo labiau, kad ir ziema, ir vasara uzdeti R17ratai su 45-50 aukscio padangomis. Labai gerai stovi kelyje vaziuojant ir didesniu greiciu. Labai gerai klauso vairo, bet vairas galetu susisukti ir daugiau (kalbu apie apsisukima). Jei siauresnes juostos tai sunkiai tilpsi per dvi apsisukt. Garso izoliacija nebloga. Vejas tikrai nesvilpia i vidu ir tikrai nera taip, kad triuksmas trukdo ramiai kalbetis viduje (ka esu girdejes is kitu zmoniu) vaziuojant net ir 200km/h greiciu. Tik per lietu labai erzina vaziavimas per balas, nes jos kazkodel girdisi lb :). Cia gal posparniu kazkokia beda... Su kebulo rudimis jokiu bedu neturiu (idealus po beveik 3ju ziemu). Isskyrus viena sparna, kuris buvo mustas, kai pirkau. Tad manau,kad jei auto nebuvo smarkiai dauztas,tai nebus bedu ir kitiems su rudimis. Labai didele bagazine. Dar jei reikia, tai atsilenkia sedynes (tiek checbekui, tiek ir sedanui). Pagal varikli ir kilovatu kieki, sakyciau, kad labai taupus. Mieste nelakstant lb, apie 11litru valgo. Greitkelyje apie 9litrus,vaziuojant mazdaug 120km/h greiciu. O lakstant maksimumas buvo 17litru. Bet jei lyginsim su pvz BMW triju liru, tai skirtumas bus maziausiai 2kartus mazesnis mazda naudai. Tad tikrai labai taupus. Jam tvarkyt teko tik tai kas priklauso. Filtrai, tepalai, nesenai dirzeliai ir zvakes. Nes pravaziuota db jau virs 100000km. Turiu jau beveik 3 metus (pirktas auto buvo uz 27000 litu,o db kaina mazdaug 17000lt). Kaina gan smarkiai pakrito, bet cia ne mersas, tad nera ko noret, kad kaina krenta. Tuo labiau,kad krizines kainos db :). Tvarkyt, kaip jau rasiau, daug neteko. Vaziuokles: sailenblokai 2 (kaina nuo 80Lt/ taivanio vnt iki 350lt/originalus vnt). Bet pirkau taivanio ir jau 2tri metai laiko, tad manau, kad galima det ir neoriginalias dalis. Stabilizatoriaus gumytes 2 (kaina nuo 20LT/taivanio vnt iki 90LT/originalu vnt). Taip pat taivanio pirkau, Jau daugiau nei puse metu praejo ir kolkas nera bedu. Dar teko pirkt stabdziu diskus ir kaladeles,tai kaina disku nuo 90Lt iki 600lt/vnt. Cia jau taivanio nebandziau,tai pirkau po 350LT,bet gal ir taivanis laikytu. Kaladeliu kogero ir visokiu yra,bet kolkas teko pirkt tik po 90Lt vienam ratui(kitokiu kainu pasiulymu nebuvo :) ). Fltras tepalo kainuoja apie 20LT,oro filtras nuo 30Lt iki 250Lt, salono oro filtras apie 70Lt, Zvakes kainavo po 70Lt(nes reik kazkokiu spec zvakiu platininiu arba iridiniu), dirzeliai iki 150Lt. O itempeju kainu nepamenu. Zodziu, detaliu kainos tikrai gana mazos, bet reik paieskot, nes buna, kad sako pacias didziausias kainas, kai isgirsta jog amerikonas. Tad patarciau nepatinget ir bent pasiskambinet po parduotuves. Dalis kesiti,tai patarciau ir pasiieskot kur. Nes Vistoj ima uz laika ir yra buve, kad viena diena masina prastovejo pas juo (reikejo pakeist trumpu sviesu lemputes) ir teko sumoket beveik 500Lt vien uz darba. Nuo tada ten nebevarau. Tikrai geresne iseitis matsuda (ypac jei reik daryt diagnostika ar pan specifini remonta), nes jie turi detaliu katalogus, iranga reikalinga ir pan. Nes amerikonam nelabai daug kur daro diagnostika ir nezino kokiu reik daliu jiems. Bet paieskojus manau galima rast ir geru garaziniu ir lb geras kainas pas juos. As jau radau, tad tvarkymo kainos taip pat nera dideles. nusipirkt gera ir nesudrosta :)
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2010-12-11
Mazda 6 2.3 USA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Bagazine, vairavimo malonumas, istverme
Korozija, pasekite mano pvz ir darykites antikrozone.
Automobilis yra sedanas, labai smagus, ypac vairuoti. Labai padeda mygtukai ant vairo (mages valdymas, cruise control). Prie Klimatroniko valdymo reikai priprasti, taciau pripratus lengvai valdomas. Taip pat pats automobilis, nors ir ilgas, bet manevringas tinkamas mieste. Didele bagazine, geras funkciolumas. Ratai dideli, todel i bagazine telpa tik 3 (ratai r17). Automobilis siaip yra labai malonus. Galios pilnos akys. Bandziau vaziuoti ir su 3.0l Mazda 6, bet trauka iki 4000 praktiskai vienoda. O nuo 4000 rpm varikliu galia pradeda jaustis. Variklio pagal garsa galima sakyti nera. Variklis nei rajus, nei ne 10,5 litro mieste, uzmiestyje 7l. Jokiu islaidu neturejau apart zvakiu ir tepalu. Kastu nepastebejau, nebent tai kad dejau antrikorozine danga. Patikrinti kiek surudijus, bei tikrinti kaip ir kiekviena auto.
Pilnas atsiliepimas...
Egidijus | 2010-10-17
Mazda 6 3.0 USA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Universalumas ir i iskila ir mieste geras. Gerai valdomas
Korozija. Siulau visiem kas ja pirkot detis antikorozine.
Auto labai malonus vairuoti, valdymas labai geras. Variklio beveik niekad nesigirdi. Drysciau netgi pasakyti, kad geresnis net uz BMW. Labai didele bagazine (pas mane hacbekas). Auto labai manevringas. Gerai tinka kelionems, nesijaucia juokio nuovargio (palyginus su audi A6 2001 m 1,9 dyzeliu). O ir mieste labai gerai pritaikoma. Siaip auto gana minkstas su siuo dalyku speju puse Lietuvos nesutiks. Garso izoliacija galetu buti geresne. O siaip Amerikonu esu labai patenkintas pagal kainos ir kokybes santyki. Variklis 2967 darbinio turio. 166 kw V6. Miesta kuro siurbia 10.5 l. Uzmiesti issiurbia 8 l kuro. Manau kaip tokiam auto labai mazai. Trauka tikrai gera. Sek tiek turiu pretenziju variklio garsui (palyginus su nissan primera 2.0) iki 2000 metu. Didziausias minusas kuri pastebejau yra korozija. Sek tiek paveiktas automobilio dugnas, bei ties durelem jau pirmosios korozijos zymes (kolkas dar tik dazai iskilo). Planuoju greitu metu salinti. O gedimu beveik nepastebejau. Isskyrus kartais iskrentanti desinio priesrukio zibinto kontakta. Taciau paimu ir vel idedu Atkrepti demesi i korozija. Ir atkreipti demesi pries rukines lempas ar jos neissilydziusios, kaip pas mane.
Pilnas atsiliepimas...
bronius | 2010-05-18
Mazda 6 sedanas, elegance
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomas gana smagiai. Pakaba standi (nepasakysi, kad kieta, tokia šiek tiek šokčiojanti, kaip kamuoliukas). Pavaros jungiasi patogiai, išskyrus užpakalinę - tą ne visada iš pirmo karto įjungsi. Sėdynės patogios. Salonas erdvus, bagažinė irgi, nors ir sedanas. Trauka normali, kažinko ko tikrai nepajusite, bet kad trūksta irgi nepasakysi. Ekonomija nebloga - nesidraskant mieste apie 9 l, užmiestyje apie 7 L (važiuojant 90 km/h - 6 L). Daugiau užmiesčio kruizinis automobilis, mieste jaučiasi, kad sunkokas (pvz., palyginti su Yariu). 2.0 L, benzinas Keičiau kondicionieriaus sistemos vamzdelius ir skystį, priekinius ir galinius stabdžių diskus ir kaladėles, vairo stiprintuvo sistemos vamzdelį. Valiau droselinę sklendę (kartais strigdavo gazo pedalas). Kartais stringa automatinis priekinių žibintų aukščio reguliatorius (dar netvarkiau).
Pilnas atsiliepimas...
Zygis | 2009-02-25
Kas geriau gali buti uz Mazda 6?
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai gerai valdomas automobilis, gan grazus nors ir niekuom neissiskiria. Palyginti pigus nupirkti, uz tai gauni praktiska, dinamiska, erdvu automobili. Vairuotojo vieta tikrai patogi. Jauciama, kad pinigai atsiperka. Gedimu rimtu nepasitaike. Neblogas v
Jame nera nieko idomaus, sunku juo zavetis. Prasta garso izoliacija ir kiek per kieta pakaba. Del to tai nera komfortiskas automobilis. Kai kur jauciama, kad Mazda ant sio automobilio pataupe – pigokas plastikas ar panasiai.
Gera klausimas! Gamintojai si automobili gyre, kad gales pakeisti BMW 3. Su sia Mazda tenka vazineti darbo reikalais. Ir istiesu kas iskarto pasistebi, tai labai geras valdymas. Automobilis puikiai laiko kelia, sakyciau netgi yra sportiskas. Tai vienas geriausiai valdomu automobiliu su priekiniais varomais ratais kokiu teko vaziuoti. Aisku automobilis yra kietas, per didesnes duobes pakaba veikia grubiai ir garsiai. Kartais kerta per salona rimtai. Cia yra dar vienas trukumas – prasta automobilio garso izoliacija. Panasiai kaip Honda automobiliuose. Cia Mazda pralaimi vokiskiems konkurentams. Siaip automobilis yra labai patrauklus. Jei pasiziuretum kiek kainuoja, tai dar labiau tau jis patiks. Jis pigesnis uz daugeli konkurentu. Taip yra todel, kad Mazda 6 neturi jokiu rimtu navorotu, nera kazkuom ypatingas. Cia viskas sukoncentruota i gera valdyma, praktiskuma ir svarbiausias savybes. Viduje viskas patogu ir gan grazu. Nors nesijaucia piguma, taiciau nesijaucia ir prabanga, Sakyciau cia Avensis yra geresnis. Yra detaliu (centre virs centrines konsoles daiktadeze), kurios pagamintos tikrai pigiai. Bagazine – didele. Bendrai man jis panasus i Opel, taciau valdomas beveik kaip BMW :) Vazineju su 2 litru benzininiu varikliu. Labai neblogas variklis, galios tikrai netruksta. Be to variklio nereikia labai sukti iki aukstu apsuku – jis turi pakankamai galios visada. Taciau variklis nera ekonomiskas – ima apie 10 l/100km. Bendrai tai geras variklis. Del kastu nieko pasakyti negaliu, nes mus aptarnauja pati Vista. Viska apziuri suremontuoja ir t.t. Taciau kiek buvome nuvare, nieko rimto nesurado. Vazinejame jau kokius 3 metus.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt