Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8498)

Daugiau apie automobilį Volkswagen Polo
1994 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
M.B. | 2010-02-23
vykęs automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didelis naudotų mašinų psirinkimas, daug variklių, mažos dalių ir remonto kainos, erdvus vidus, daug kėbulo versijų, geras patikimumas, geri dyzeliai
rūdi duslintuvas, genda generatoriaus įtampos reguliatorius, elektros sistemos gedimai (nervina užsikertantys langų kėlikliai, šviesų jungikliai, starteris, galinio valytuvo varikliukas). iš variklio ir pavarų dėžės palaša tepalai, subyra ratų guoliai.
gana erdvus salonas nors mašina nedidelė. gali tik pritrūkti vietos kojoms.sedynės gana patogios, tik trejų durų versija yra nepatogi dėl to, kad negalima stumdyti sėdynių, tik atlenkti. jei variklis pakankamos galios, su ja važiuoti gana smagu. mašina visiškai paprasta, nėra jokių išradimų. patiks, kad ji gana stabili, lygiais keliais važiuojant pakabai priekaištų dėl kietumo nebus, nors jos silpnoji vieta yra galiniai ratų guoliai. pirmas atvejis, kai pati pakaba genda retai ir golfui iš jos reikėjo pasimokyti. prietaisų skydelis vokiškai nuobodus, tačiau surinktas iš labai kokybiškų medžiagų ir labai tvarkingas, atsparus įbrėžimams. paniekos verti nebent sėdynių karkasai, kurie laikui begant išsiklaipo. kam reikia didesnės mašinos, gali rinktis versiją polo classic (mažas sedanas), universalas tiks minimaliai šeimai, tik pastarosios versijos labiau bijo korozijos, kuri šiai mašinai nebūdinga. mašina turi trūkumų, bet jie standartiniai ir jų nedaug. kad gautų maksimalų mano vertinimą, jai pritrūko komforto ir žavesio elementų, nervina streikuojanti elektra. jeigu domina benzininiai modeliai, tai rinkitės 1,4l nuo 55 kw ir ne silpnesnius. geri ir 1,6 ir 1,8. jokiu būdu nepirkite litrinių ir 1,3l - nepasiteisina nei ekonomiškumu nei trauka. dyzeliai geri visi. sdi versijos yra silpnesnės, bet labai patikimos, nors ir lėtokos. 1,9 tdi rekomenduoju labiausiai, nes galios bus su kaupu, tik bus sunku rasti geros būklės mašiną. dalys nebrangios, taisyti nebrangu, mašina genda retai. duslintuvą galima įsigyti geros kokybęs už 250 lt. sankaba neoriginali kainavo neseniai 230 lt, amortikai neoriginalūs apie 400 (2vnt.), filtrai nuo 15 lt. priekinį žibintą šrote galima gauti ir už 120 lt negailėti pinigų brangesniai mašinai įsigyti, mašina mažai nuvetėja. šiek tiek nervina silpni volkswagen benzininiai varikliai, kurie nepasižymi dideliu taupumu (ką sugeba japonai). servise retas svečias, nes daug dalykų net galima ir pačiam susitvarkyti. atspari rūdims, tik gerai ištyrinėkite pavarų dėžės sinchronizatorius, nes mašinoje kartais sunkiai įsijungia 1 ir 3 bėgis (ypač žeminant pavaras).
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Colt
1992 - 1996
Vidutinis automobilio įvertinimas
Justas | 2010-02-22
Colt GTi cao
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
galingas miesto automobiliukas...vienam arba dviem vazinetis :)
prasta garso izolecija..megsta rudyti stogas..
tikrai smagus automobilis..galios pakankamai,daugumoje buna A/C ,elektros paketas sioks tox,ABS .. variklis gan patikimas..tiek kad daugumos kompencatoriai skleidzia erzinanti garsa.. brangiausios dalys turbut butu amortizatoriai,apie 300lt priekiniai,stabdziu diskai apie 200lt vnt, daugiau..vaziuokliai daliu gauti neproblema ir kainos tikrai nesikandzioja.. na gti varijanta gan sunku rasti,o net jai ir pasitaiko tai dauguma pagriuve buna..tvarkingas gti dazniausiai bus vertas du kart beveik daugiau nei paprastas 1.3 ar 1.6 varijantas..svarbiausia reiketu ziureti kebula..daugiau nieko stebuklingo nera ko negalima butu sutvarkyti.. na bet cia jau manau turi tikrai tau ta masina patikti kad nebijotai i ja investuoti kazkiek tai pinigeliu...gaila tiek kad siam modeliui labai kuklus pasirinkimas performanco..galima gauti bet labai dideli pinigai lyginant su kokia honda..
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Colt
1992 - 1996
Vidutinis automobilio įvertinimas
colt gti | 2010-02-22
Mitsubishi Colt CA0 GTi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, mažas svoris, greitas isibegejimas iki 100, geras valdomumas
Garso izoliacija
Greitas smagus automobiliukas, megstantiems verzluma ir smagu vaziavima. Ypac gera dinamika, isibegejimas 0-100: 7,6sek, gamintojo deklaruota galia 103kW, taciau neretas savininkas "prasukes" ant stendo pamate 145ag ir daugiau. Geras valdomumas, analogiskas Proton Satria Gti- prie vaziuokles tobulinimo prisidejo Lotus inzinieriai. Konkurencingas tokiems populiariems automobiliams kaip honda civic vtec, Nissan almera, sunny gti, bmw 323, 325 ir pan. 4G93 dohc, N/A 103kW, 168Nm. Redline 8000rpm. Detaliu kainos kaip ir visu japonisku automobiliu. Tikrinti pavaru deze, kebulo stovi.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Espace
1991 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
andrius | 2010-02-22
Renault espace
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaziuoti smagu, bet vaziuokle kas metus reik pereit,nelaiko sarnyrai ir kitos gumos, pries parduodant pradejo strekuoyt elektra, luzinet plasmases dalys(kapoto pakelejas, rankeneles, spyneles) 2.2 benzinas Visa vaziuokle, pries kiekviena TA, ir pagrindini itempimo guoli du kartus po 200 Lt, variklio pagalve, stabdziu kaladeles, peciuka, kaminas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Rover 400 serija
1995 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
andrius | 2010-02-22
rover 416
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras auto, nupirkes pakeiciau tai kas ir priklauso ir uzmirsau, na ir paskui eigoj suluzo langi pakelejas ir posukiu rele. Galetu tyliau varikliukas dirbt :) 1.6 16v. tepalai, filtrai, dirzeliai, zvakes, stabdziu kaladeles, dvi gumos gale, posukio rele, langu pakeleja, vandens pompa.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Passat
2005 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
Gedas | 2010-02-22
Kasdieninis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
lengva eksploatacija
dažnas gatvėse, su juo neišsiskirsi
Nors automobilis ir nėra ypatingas, tačiau jo eksploatacija patogi ir pingiine prasme, ir tuo, kad net ir garažinis meistriukas žinos kur kokį varžtą kaip atsukt ir kame gedimas
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Eclipse
1990 - 1996
Vidutinis automobilio įvertinimas
Jonis | 2010-02-22
Geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, išvaizdus, sprotiškas
Dažnai atsiranda sunkiai suprantamų gedimų
Automobilis viengungiams ir ne tik. Plastmasės, visos kitos salono detalės pagamintos ir aukštos kokybės medžiagų, nebarška. Nors ir priežiūra ne visada atitinka vairuotojo norus, tačiau viskas sutvarkoma Netikėti niekuo ką sako pardavėjas, tikėti tik savo nuomone :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Galant
1997 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Metflame | 2010-02-22
Mitsubishi Galant 97m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, greitas, gera komplektacija, patogus.
Rūdija galinės arkos, brangios detalės.
Važinėju 2metai su galantu-rykliu. Vertinčiau šį automobilį dešimtbalėje sistemoje - aštuonetu. Gražus, neekonomiškas ir gana greitas automobilis. Mechaninė pavarų dėžė, sedanas. 2.0l. benzininis variklis, 100kv., 16V. Mieste: 11-12l./100km. Trasoje: 8-9l./100km. Jeigu ieškote ekonomiško automobilio ir kad būtu pigios detalės, tai šis tikrai ne jums!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Almera Tino
2000 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
Japan | 2010-02-21
Almera Tino
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dyzeliukas tvarkingas, baiminausi pirkdamas, bet nuspirkes rankom plojau. Minusai - gana prasta garso izoliacija, kebulas megsta rudis (bet padengiau antikorozine danga, ir viskas ok), variklis dirba gana garsiai, plona skarda, galia jauciasi tik kai apsukos pasieka 2.5. Pliusai - puiki seimynine erdvi masina, gedimu nepasitaike jokiu, pakaboje labai protingi sprendimai, variklis nepareikalavo jokiu pinigu (net per didziuosius salcius iki minus 26), vairuojasi itin stabiliai, sedi aukstai, priekinis stiklas puikiai atidengia kelio panorama, kuro valgo labai protingai (mieste iki 8-9 l., trasoje iki 5-6 l.), daug sleptuviu, bagazine erdvi, patogios sedynes, patikima elektronine dalis. Zodziu, geras automobilis. 2.2 Tik nusipirkes pakaba tvarkiau, zinoma, visus tepalus ir pns ekspluatac. dalykus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo S60
2000 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
Marius | 2010-02-21
S60 D5 MPD - Kai norisi nepastebimo isskirtinumo bei idealaus galios ir ekonomijos santykio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, patogumas, isvaizda ir isskirtinumas, minkstai rieda ir taupus, gera garso aparatura, nebrangus draudimas
didelis apsisukimo spindulys, bagazines dangcio forma, reiklus kuro kokybei
automobili pirkau pries pusantro menesio ir kol kas vis dar negaliu atsidziaugti. kadangi turejau pirkti automobili (nes vazinejau su brolio), tai skyriau daug laiko paieskoms. pagrindiniai kriterijai buvo sie: saugumas, taupumas, eksploatacija ir patogumas. S60 D5 atitiko mano kriterijus. SAUGUMAS - cia jau pagrindinis Volvo markes arkliukas, tad daug ka ir nekalbesiu, nes Volvo ir saugumas yra kaip sinonimai. TAUPUMAS - 2,4 dyzelinu varomas variklis, 120 KW (163AG) ir 340 NM - duomenys, kuriu reikia, kai turi mazai laiko ir vietos lenkimui ar isiliejimui i judejima. o vidutinis apetitas ziema apie 6,5. trasoje vaziuojant apie 100 km/h iki 5,5 litro. EKSPLOATACIJA - na dalys kainuos daugiau nei kai kuriu vokisku ar japonisku markiu, bet jos ir laikys ilgiau. geriau jau originalios, nes priesingu atveju teks vel keisti. pagrindinio dirzo keitimas su detalemis apie 500 litu kainuoja, o dirzo keitimo intervalas 160 000 km arba 8 metai. nemazas skirtumas, lyginant su Audi ar WV. po pirkimo pasikeiciau dirza, itempejus, "parazitus", sintetinius tepalus, ausinimo skysti, vandens pompa, dvi pakaitinimo zvakes, stabdziu skysti ir dar sureguliavo sviesas - visas tas malonumas 1600 lt ir cia Vilniaus serviso (ne garazo) kaina! kol kas niekas negedo. PATOGUMAS - nezinau kaip kitiems, bet man Volvo sedynes yra pacios patogiausios, kukiose esu sedejes. tad net ilgose kelionese nepavargsti. salono ergonomika taip pat gerai apgalvota ir net nekreipdamas demesio i centrine konsole, gali reguliuoti klimato kontrole ar muziko nustatymus. apie aparatura galima vesti atskira tema, nes kaip gamykliniam variantui ji yra labai geros kokybes ir tikrai graziai skamba. tad tiems, kas megsta klausytis muzikos - sis modelis turetu patikti. automobilis pakankamai minkstas, bet kelia laiko gerai. pirmasis trukumas, kuri pastebejau, buvo apsisukimo spindulys, kuris yra tikrai nemazas, kaip tokios ratu bazes automobiliui. siaip S60 yra vidutinio dydzio sedanas su isbaigtu ir patogiu salonu, pakankamai talpia bagazine (gal kiek priejimas yra nepatogus) ir vis dar isskirtinis gatvese. na ne SAAB, bet vis geriau nei WV ar AUDI :) taip pat ir su draudimu, kuris yra pigesnis, nei WV Golf, o juk automobiliai skiriasi ir salono irangos sarasas standartiniame Volvo yra tikrai netrumpas. kaip jau minejau - 120 KW (163AG) ir 340 NM yra pakankamai rimti duomenys tokiam automobiliui, tad lenkimas vykdomas be problemu ir o galia isvystoma placiame sukiu diapazone (pagreitis iki 100 km/h per 9,5 s.). gal tik truksta 6 pavaros, nes manasis turi mechanine PD ir tik 5 pavaras, nes sestoji nepamaisytu. po atnajinimo (2004 pabaigoje) jau detos 6 pavaru dezes. variklio charakteristikos ir taupumo duomenys savo laiku buvo sukelusios daug nuostabos, kad tokiu galios ir sukimo momentu pasizymintis variklis gali buti toks taupus. tam padeda ir auksto slegio purkstukai, kurie labai nemegsta blogos kokybes kuro. tad jei jau isigijote D5 varikli - pilkite tik gerus degalus, nes priesingu atveju purkstukas kainuos nemazus pinigus (beveik 1000 uz vieneta) kas kaip supranta eksploatacija - as priziuriu automobili ir jei tik kazkas itartino pasirodo, stengiuosi varyti i servisa ir, reikalui esant, pasalinti problema. tokiu budu geriau prevencija, nei reabilitacija. bet kokiu atveju - po BMW e39 sis tikrai nebus brangiai eksploatuojamas, nes sis modelis laikomas pakankamai patikimu, bet prieziuros reikes daugiau nei Toyotai ar Hondai. kaip tokiu metu automobiliui (manasis 2004) nereiketu tiketis ir poros simtu litu per metus, bet, kad bus maziau nei 1000 - tai tikrai. pirkti tik su dyzelinius variklius ismananciu kolega ir butinai isbandyti vaziuojant, o ne vien tik uzvedus ir stovint, nuodugniai patikrinti ant keltuvo.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A6
1997 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vilius | 2010-02-21
Audi A6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dabar 290 000 km. labai komfortiška ir smagi. Labai ekonomiška. Mieste 8.5-9 litro. Autostradoje ant 150 km/h apie 7 litrus. 1.9 TDI, 115 AG Keičiau radiatoriu prie 250 000 km, nepigus remontas. Keičiau šarnyra prie 270 000 km.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo S60
2000 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
Liutauras | 2010-02-20
Solidus, komfortiskas, ekonomiskas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai komfortiskas automobilis - tylus, minkstas, su labai geromis sedynemis. Puikus variklis - galingas, tuo paciu labai ekonomiskas. Bendrai - labai malonus automobilis ilgose kelionese.
Kiek gremezdiskas sukinetis mieste (prastas apsisukimo spindulys), ankstas interjeras. Detaliu kainos kandziojasi.
Nusipirkau ne per seniausiai si Volvo su 2.4 turbodyzeliniu varikliu. Ka gi, kol kas esu be galo patenkintas. Anksciau niekada nevazinejau su Volvo, taciau sikart ieskojau patogaus, komfortisko automobilio, butinai su dyzeliniu varikliu ir uz padoria kaina. Aisku galima buvo ziureti i BMW 5, taciau jo kaina yra per didele ir nepagrista, galima buvo ziureti i Mersa E, taciau man jie apskritai nepatinka, o ir dyzeliniai varikliai labai silpni. Kas pirmiausia krenta i akis tai automobilio kokybe - viduje niekas visiskai nebarska, surinkimas puikus, jokiu krebzdesiu ir apskritai salonas labai tylus. Salono sedynes yra dalinai padengtos oda, sedeti nesveikai patogu. Patogesniu sedyniu nesu regejes. Prietaisu skydelis labai kokybiskas, medziagos labai malonios liesti, man labai patinka taip kai pvaldoma sildymo sistema - su zmogeliuku, originalu, paprasta, grazu. Labai gera originali garso aparatura. Tiesa, viduje galetu buti daugiau erdves (atrodo lyg vaziuotum klase zemesniame automobilyje), taip pat bagazine mazoka ir priejimas ne pats geriausias. Is isores automobilis atrodo labai padoriai, dizainas net ir siandien nepasenes - ne veltui ji gamina dar ir dabar. Automobilis nesportiskas, tuo ji BMW 5 neprilygs. Taciau komfortas cia aukstumoje. Variklis dirba labai tyliai, nesijaucia vibraciju ar kitu dyzeliams budingu dalyku. Galia taip pat yra gera, jauciama tokiame sunkiame automobilyje. Trasoje automobilis suryja tik 6-6.5l/100km. Vidutiniskai apie 7-8l/100km.Labai ekonomiskas auto. Nepatogus priejimas keiciant lemputes, megsta "valgyti padangas". Sankabos pedalas "sunkokas", taciau tai savotiskai prideda kokybes ispudi. Teko keisti pusasi. Beveik idealus automobilis!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Yaris
1999 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
M.B. | 2010-02-19
ko gero idealiausias miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikūs varikliai, patikimumas, gera pakaba (ne per kieta ir ne per minkšta), gera surinkimo kokybė, praktiškumas, taupūs varikliai, nemažai vietos salone
pasitaiko lambda zondo gedimų, seniausiose mašinose pasitaiko pavarų dėžės perjungimo problemų, skirstymo sistemos defektų. pigus plastikas, prastos sėdynės
pirmiausia, ką galiu pasakyti apie šią mašiną, tai - patikimumas. mašina itin vykusi ir populiari. išoriškai maža mašina turi erdvų saloną, stumdomą galinę sėdynių dalį ir kt. pliusų. pirmiausia ką galima pasakyti - gera antikorozinė apsauga (nerūdija pats kėbulas, ko anksčiau japonams nepavykdavo apsaugoti). įsėdus į mašiną apima įspūdis, kad sėdi didesnės klasės mašinoje, net gale vietos gali pakakati tam, kuris neaukštas ir neilgakojis. mašina turi labai patikimą ir ilgaamžę pakabą (užtat, kad gamintojas neišradinėjo dviračio ir naudojo geras medžiagas, laiko patikrintus elementus). mašina džiugina savo pigia eksploatacija, patogiais prietaisais, fantastiška ergonomika, sklandžiu agregatų darbu, patikima elektronika. mašinoje daug slėptuvių. kas nervina: nepatogios sėdynės (trūksta šoninio prilaikymo posūkiuose), dažnai gendantis generatorius, surūdija pakabos mazgai ir tvirtinimo varžtai, nemalonus salono plastikas, pilkumas, smarkiai kritikuojamas prietaisų skydelis ir smulkūs jo rodmenys bei pats jo įmontavimas per konsolės vidurį yra nepasiteisinęs, nors jo darbas yra nepriekaištingas. galėtų būti mažiau tos dvokiančios japoniškos žaliavos - plastmasės. varikliai visiškai nenusipelno jokios kritikos, nes skirtingai nei europiečių gamintojų, yra labai dinamiški ir taupūs (to turi pasimokyti visi vokiečiai ir kt.). Į šią Yaris gamintojai montavo benzininius variklius su skirstymo fazių reguliavimo sistema. visi jie turi 16v, retai sugenda, Jų trūkumas - potraukis ištekėti alyvai arba ją ryti bei kartais sugenda pati skirstymo sistema, tačiau variklio patikimumas vertinamas maksimaliai. 1,0 litro variklis turi 50 kw ir yra labai dinamiškas, nors užmiesčiui jau netinkamas, bet mieste - idealus. rekomenduoju 1,3l motorą - turi 63 kw ir yra labai dinamiškas, ryja tik 0,5 l daugiau nei litrinis. dyzelis turi common rail įpurškimo sistemą, yra 1,4 l kubatūros (D-ID) (55kw), bet mūsų rinkoje labai retai sutinkamas. tiesa, išrankokas degalų kokybei. dalys jau atpigę. sankabą galima gauti už 400lt, visa kita nebrangu. galbūt sunkiau tvarkomi patys varikliai, bet problemų nėra. mašina mažai nuvertėja. gerai patikrinti variklį ir lambda zondą, nes mašina gali ryti alyvą arba ją leisti, gali nemaloniai pakilti degalų sąnaudos. atidžiai patikrinte ir atsakingai prižiūrėkite dyzelius - nors jie laikomi patikimais, pasitaiko, kad neatlaiko įpurškimo sistema ir turbinos (dažniausiai dėl prasto kuro). benzininės mašinos lepokos alyvos kokybei, nes varikliai labai modernūs ir naujoviški net šiandien.salone patikrinti ar neišlūžę plastmasės bei įvertinti bendrą vaizdą, o šiaip mašina jums patiks
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Fabia
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
M.B. | 2010-02-19
variantas tarp Polo ir Golf
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
praktiškas kėbulas, įperkamos dalys, puikūs Volkswagen koncerno dyzeliai, gera pasiūla rinkoje, erdvus vidus, subalansuotas važiuoklės darbas
daug smulkių gedimų (ypač elektros ir priekinės pakabos), elektrohidraulinio stiprintuvo, sankabos gedimai. 1,2l variklių uždegimo ričių gedimai, kala škodinių 1,4l 60 ag variklių vožtuvai, barška plastmasės.
tai viena tinkamiausių mašinų važinėjimui mieste. kėbulas gana nedidelis, bet ir ne per mažas, labai norint galima sutalpinti 5 keleivius, patogiai įrengta. labai praktiška (kėbulas ir chečbeko, ir sedano, ir universalo tipo). kas gali nuvilti, tai prastas ir pilkas škodos įvaizdis, prasta salono medžiagų apdailos kokybė (nors surinkimas kone idealus). universalas ir sedanas kelyje būna nestabilūs. labai nervina šio gamintojo naudojama strategija - parduoti mašinas, kurios neturi elektros įrangos, o pačią mašiną perki už tokius pinigus, už kuriuos išeina gerai sukomplektuotas Fiat. taigi sunku surasti gerai įrengtą modelį.gali psisekti, kad mašina bus su ESP. deja, nors yra žmonių, manančių, kad VW koncerno produktai negenda, jie klysta. Fabia, pelniusi nemažai gerų įvertinimų, genda dažnokai, bet jos gedimai nesudėtingi ir standartiniai. dažnai neatlaiko elektra, pavarų dėžės, nervina volkswagenų paveldėtos ir Škodoms perduotos silpnos pakabos ligos (greitai atitarnauja stabilizatoriaus jungtys). tai nėra sprinterė, bet vairuotojų poreikius gali patenkinti. benzininiai varikliai yra patikimi, bet kaip ir visų VW koncerno varikliai - mėgėjai gerokai pavalgyti. nerekomenduoju Škodos gamybos variklio, kuris yra 1,4l 60 ir 68 ag benzininių agregatų - jie pasenę ir lėti, dažnokai genda. bėkit šalin nuo 1 litro ir 1,2 litro variklių - jie silpni, HTP variantas turi tris cilindrus, bet neturi nei ekonomijos, nei traukos. prakeiksit šią mašiną, jei gailėsite pinigų galingesniems varikliams, kurie ekonominiu atžvilgiu netgi labiau pasiteisina. geriausias benzinins agregatas - 1,4 volkswagen 16v 75 ag. optimali trauka ir normalios benzino sąnaudos. norintys jaustis tvirtai ir negailintys pinigėlių benzinui gali įsigyti 2,0l versiją su 85 kw - patikima ir patikrinta Passatuose. ir vėl galiu užknoisti su dyzeliais, bet deja jie ir yra geriausi ir patikimiausi. galima pirkti bet kurį, netgi versiją SDI (47kw) - "neužmušama", bet lėta, užtat superekonomiška. visi kiti 1,9 l dyzeliai su turbinomis - 77 ir 96 kw - laiko patikrinti VW AG agregatai su pumpe duse įpurškimo sistema. jų trūkumas - traktoriškas darbas, per garsus darbas. kartais pasitaiko gedimų su užvaikytomis turbinomis ir oro srauto matuoklių, purkštukų gedimais, bet tai būna retai, nebent pilamas buvo tik prastas kuras. 1,4 tdi versijos vertinamos skirtingai - vieni giria jas už ekonomiją (iki 4 l 100km) ir praktiškumą, kiti peikia už vangumą ir šlykštų jo garsą. mašina nuvertėja, tačiau mažiau už kai kuriuos klasės konkurentus. jos esminis trūkumas - neišbaigtumas ir nuobodumas. daug kas geriau rinktųsi prancūzą, italą ar japoną vien dėl to, kad Fabia neturi jokio technologinio potencialo ir žaismo. servisuose ne itin gerai vertinama, nes genda elektros mazgai ir pernelyg dažnai genda priekinė pakaba. laimei, dalys pigios ir remonto darbai nebrangūs, nesudėtingi. sankaba galima nupikrti ir pigiau nei 500lt, amortizatorius (priekis) - 350lt., priekinė fara kainuoja iki 200lt. (neoriginalios dalys). patariu pirkti vien todėl, kad lengva remontuoti ir nebrangu eksploatuoti ir taisyti. nepirkite pirmų gamybos metų versijų ir venkite silpnų variklių, pasitikėkite tik VW varikliais. Dyzeliai puikūs, tačiau daug kam gali nepatikti jų burzgimo garsas ir triukšmingumas, mašinos prastoka dinamika. tiesa, sunku rasti dar geros būklės dyzelį. azartiškiems verta paieškoti retos RS versijos su galingiausiu 1,9 tdi 96 kw dyzeliniu varikliu. ypač patikrinkite sankabą ir prastai besijunginėjančią pavarų dėžę (liga, perimta iš VW - sinchronizatorių nusidėvėjimas). visa kita - paprastai tvarkoma ir gana "Liaudsvageniška"
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Omega
1993 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
remixas | 2010-02-19
Opel omega 93.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Masina pagal metus labai geram stovy, aisku priziuriu, traukia labai gerai kaip 2.0i 85kw top speed 220kmh. komfortas labai geras eerdvi masina ipac jai vaziuoji su kompanija prie ezeriuko kokio 2.0 8v jau 5metai kaip turiu tik sarnyrus keites nes zvirkeliu vazineju daznai. taip problemu neturiu
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Forester
2008 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
Valentinas | 2010-02-18
Subaru Forester 2003 2.5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, l.geras valdomumas ir pravažumas. Nėra nereikalingų žaislų.
Būtina papildoma antikorozinė danga, gamyklinė silpnoka
Išsiskiria puikiausiomis valdymo savybėmis tiek greitkelyje, tiek bekelėje. Kas vertina pravažumą, atkreipkite dėmesį, kad automobilyje būtų vadinamos padidintos trinties viskozinės movos blokuojančios visus tris diferencialus. Daugumoje Forester šių movų nėra, todėl mažai kas žino tikrąjį šio automobilio pravažumą. 2,5 litro variklio galingumo automobiliui tikrai pakanka, o mažesnio - trūksta. Nepajutau skirtumo su kitais vidutinės klasės automobiliais, išskyrus žymiai retesnius gedimus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Punto
1999 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
M.B. | 2010-02-18
Lietuvoje neįvertintas?! Nereiškia, kad prastas!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patrauklus stilius, erdvus salonas ir bagažinė, gera kaina, normalus patikimumas, geri itališki JTD dyzeliai, gana tvirta pakaba, patikimas 1,2 variklis
daug smulkių gedimų, prasta apdaila ir surinkimo kokybė, skurdi kai kurių mašinų įranga, trūksta patvarumo.
kadaise šis mažos klasės automobilis nubrėžė naujus italų markių gamintojų standartus. kai fiat išgyveno sunkmetį, jis iš jo išvedė, o buvo daug rizikuojama!!! jis tapo netgi Europos metų automobiliu. daug kam patiks, kad B segmento atstovė turi tokį erdvų saloną, ganėtinai talpią bagažinę. kaip tai sugebėjo fiat gamintojai padaryti - technologinės išmonės reikalaujantis klausimas. jei tai dvivietė mašina - vietos gale nedaug, bet jei keturduris variantas - vietos daugiau nei golfe. mašina turi tikrai nemažai nervinančių smulkmenų ir trūkumų, bet jie pigiai šalinami. be to, fiat remontuoja bet kuris servisas, detalių deficito nebėra. salonas erdvus, bet surinktas iš pigių barškančių plastmasių, kurios barška mašinos.KIETA pakaba dunksi per duobes. pakaba tikrai erzina, nes ji tarsi be eigos - nelygumus sugeria netolygiai. bėdų daro elektrinis miesto stiprintuvas, kuris per kamščius palengvina vairaračio sukimąsi (mygtukas panelyje). punto privalumas - žema pirkimo kaina. tiesa, dizainas taip pat gali patikti ne visiems, ypač pleišto formos užpakalis. varikliai visuomet buvo fiat koncerno stiprioji pusė, tik jie myli gerą priežiūrą. tiek benzininiai, tiek dyzeliniai yra vykę ir dinamiški, išskyrus senus variklius, tokius kaip 1,9 dyzelį be turbinos, turintį 44 kw (labai triukšmingas ir tinka tik mieste). benzinu varomi varikliai geri, tik yra modifikacijų, kurios ryja perdaug benzino. geriausias benzininis - bazinis 1,2 l 44kw. jis labai nedinamiškas, bet puikus ir taupus, tinkamas mieste, retai sugenda. patariu vengti 1,4 variklio - ryja perdaug (kartais virš 8l 100km)!!! 1,7 dohc tipo benzininis - dinamiškas ir gana patikimas, bet neatleis už prastą priežiūrą ir pareikalaus daug benzino, ypač mieste. geriausia rinktis patikimus JTD (dar vadinamus Multijet dyzelius su common rail įp.sistema). 1,9Jtd turi net tris galingumus, bet visi yra geri, tik reikia juos patikrinti ir investuoti į jų būklę. jie dinamiški ir labai taupūs, įvertinti ne vienu apdovanojimu, galima čipuoti. (galia nuo 59 kw iki 74 kw). nuo 2003 m fiat montavo puikų 1,3 JTD 52kw dyzelį, montuojamą į Opel mašinas. dalys nepigios, bet yra nebrangių neoriginalių, o remontas nebrangus, išskyrus variklio skyrių. mašina pakankamai solidi, o kas nusiperka sudrožtą - pats kaltas. nepatiks neišbaigtumas, bet tai galima atleisti. alyvos filtras kainuoja 17lt, oro - 22lt, stabdziu trinkelės - 140lt (priekinės), sankaba - virš 400 lt, amortikai 2 vnt - 230lt, priekinė fara - apie 250lt. (neoriginalios dalys) patikrinti elektros bloką, dyzelinius variklius ir vengti stereotipų. mašina nenuvils, jei bus naudojama pagal paskirtį. ją malonu vairuoti. smulkūs itališkoms mašinoms būdingi defektai egzistuoja, bet tai nėra tas senasis Punto, kuris byra nuolat. kartais nevenkite investuoti, nes fiatas mėgsta priežiūrą. puiku, kad mašina nebijo korozijos, tiesa, abejoju, ar ji saugi.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A6
2004 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
Darius | 2010-02-17
Audi A6 sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortabilumas,Stabilumas ant kelio del Quatro
Outaro nuima greiti po 140
Teko ir man pasivazineti siuo modeliu.Tai buvo 2005 metu , 3.0 TDI ,automatas, juoda, begusi 220k (tikra rida) .Salonas juodas su medziu ,aisku quatro.Masina paliko tikrai gera ispudi,ypac nakti nuostabiai dega raudonas apsvietimas.Vienintelis turbut minusas butu ,kad yra quatro ,del kurio nuo 140 slabniau greiti renka,nei tarkim konkurentai BMW 530d E60 ar MB 320cdi.Taciau siu audi yra su 2.7 ir ne quatro...Teko vaziuoti ziema,su vasarinem padangom,tai quatro tikrai gerina pravazuma.Kuro rode kompiuteris ,kad vartoja apie 8.5..Maziau ir nesitikekit,nes tai quatro.Tai yra solidi masina,gal labiau tinkanti vyresnio amziaus zmonems ,kaip koki nuo 30 metu :) Nes tuo paciu metu turejau ir Bmw E60 ,todel labai sulyginau siuos modelius.Bmw buvo kietas,nes M-pakaba, o Audi tiegiog dave komforta riedant.Pas bmw kaip paspausdavai angliu,losdavo i sedyne,pas Audi Quatro sito nera,nes ten vercia tolygiai del quatro sistemos.Sakyciau taip ,bmw daugiau tinka jaunam,Audi kiek vyresnio amziaus,kaip minejau. Variklis buvo 3.0 TDI ,trauku pilnai uzteko,iki 100 verte nuostabiai,tuo labiau vaziavom 4 zmones. Automobilis is konkurentu ,tai yra BMW ir MB , yra kolkas maziausiai nuvertejes ir brangiausias,todel reikia daryti isvada ,kad tai vertas demesio automobilis,kas nori tikrai geros masinos,Jis buvo parduotas uz 14500 euru, 2009 metu pradzioje,ir tam zmogui tikrai pasiseke.Siuo metu ,mano ziniomis uz toki pati,reiktu sumoketi apie 13k euru tai tikrai. Pirkti yra gerai ,tik reikia zinoti ka perki.Butina toki automobili perkant tikrinti audi servise ar siaip labai geram servise.Ridos dazniausiai bus atsuktos,tokia masina turetu buti begus 300k ir daugiau ,nesvarbu ,kad ten jos metai bus 2004.Uzsienyje jos parduodamos pagrinde del ridos,o ne siaip sau...Aisku buna vienetu kurios pareina maza rida,bet tai tik vienetai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Mondeo
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Eimantas | 2010-02-17
Sport Titanium Universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus galios ir taupumo santykis. 114kw dyzeliukas. Visi privalumai išskyrus navigaciją. Važiuoja tikrai labai smagiai, tik nemėgsta prasto kelio, nes jaučiami visi nelygumai. Niekas nebarška ir netarška. 2.2 TDCi Tik nupirkus buvo pakeista: tepalai, kuro ir oro filtrai. Reguliariai keičiami iki šiol. Pieš 3men pakeistas vienas parktroniko dačikas (200lt). Daugiau problemų nekilo.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Passat
1996 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tomas | 2010-02-17
Passat TDI 81kw+Chip+GT17 turbo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras automobilis, tik kai kurios procedūros brangokos (kuro siurblio restauracija +1000lt). Diržų keitimas (pilnas servisas) virš 1000lt. Šiaip mašina maloni važiuot, aukščiausia komplektacija, dauguma šiuolaikinių privalumų. 1.9 96kw+ Galines įvores, guolį, kuro siurblį, žibintus, turbiną nuo 96kw, chip.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...319320321322323324325...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt