Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8488)

Daugiau apie automobilį Audi A6
1997 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vilius | 2010-02-21
Audi A6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dabar 290 000 km. labai komfortiška ir smagi. Labai ekonomiška. Mieste 8.5-9 litro. Autostradoje ant 150 km/h apie 7 litrus. 1.9 TDI, 115 AG Keičiau radiatoriu prie 250 000 km, nepigus remontas. Keičiau šarnyra prie 270 000 km.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo S60
2000 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
Liutauras | 2010-02-20
Solidus, komfortiskas, ekonomiskas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai komfortiskas automobilis - tylus, minkstas, su labai geromis sedynemis. Puikus variklis - galingas, tuo paciu labai ekonomiskas. Bendrai - labai malonus automobilis ilgose kelionese.
Kiek gremezdiskas sukinetis mieste (prastas apsisukimo spindulys), ankstas interjeras. Detaliu kainos kandziojasi.
Nusipirkau ne per seniausiai si Volvo su 2.4 turbodyzeliniu varikliu. Ka gi, kol kas esu be galo patenkintas. Anksciau niekada nevazinejau su Volvo, taciau sikart ieskojau patogaus, komfortisko automobilio, butinai su dyzeliniu varikliu ir uz padoria kaina. Aisku galima buvo ziureti i BMW 5, taciau jo kaina yra per didele ir nepagrista, galima buvo ziureti i Mersa E, taciau man jie apskritai nepatinka, o ir dyzeliniai varikliai labai silpni. Kas pirmiausia krenta i akis tai automobilio kokybe - viduje niekas visiskai nebarska, surinkimas puikus, jokiu krebzdesiu ir apskritai salonas labai tylus. Salono sedynes yra dalinai padengtos oda, sedeti nesveikai patogu. Patogesniu sedyniu nesu regejes. Prietaisu skydelis labai kokybiskas, medziagos labai malonios liesti, man labai patinka taip kai pvaldoma sildymo sistema - su zmogeliuku, originalu, paprasta, grazu. Labai gera originali garso aparatura. Tiesa, viduje galetu buti daugiau erdves (atrodo lyg vaziuotum klase zemesniame automobilyje), taip pat bagazine mazoka ir priejimas ne pats geriausias. Is isores automobilis atrodo labai padoriai, dizainas net ir siandien nepasenes - ne veltui ji gamina dar ir dabar. Automobilis nesportiskas, tuo ji BMW 5 neprilygs. Taciau komfortas cia aukstumoje. Variklis dirba labai tyliai, nesijaucia vibraciju ar kitu dyzeliams budingu dalyku. Galia taip pat yra gera, jauciama tokiame sunkiame automobilyje. Trasoje automobilis suryja tik 6-6.5l/100km. Vidutiniskai apie 7-8l/100km.Labai ekonomiskas auto. Nepatogus priejimas keiciant lemputes, megsta "valgyti padangas". Sankabos pedalas "sunkokas", taciau tai savotiskai prideda kokybes ispudi. Teko keisti pusasi. Beveik idealus automobilis!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Yaris
1999 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
M.B. | 2010-02-19
ko gero idealiausias miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikūs varikliai, patikimumas, gera pakaba (ne per kieta ir ne per minkšta), gera surinkimo kokybė, praktiškumas, taupūs varikliai, nemažai vietos salone
pasitaiko lambda zondo gedimų, seniausiose mašinose pasitaiko pavarų dėžės perjungimo problemų, skirstymo sistemos defektų. pigus plastikas, prastos sėdynės
pirmiausia, ką galiu pasakyti apie šią mašiną, tai - patikimumas. mašina itin vykusi ir populiari. išoriškai maža mašina turi erdvų saloną, stumdomą galinę sėdynių dalį ir kt. pliusų. pirmiausia ką galima pasakyti - gera antikorozinė apsauga (nerūdija pats kėbulas, ko anksčiau japonams nepavykdavo apsaugoti). įsėdus į mašiną apima įspūdis, kad sėdi didesnės klasės mašinoje, net gale vietos gali pakakati tam, kuris neaukštas ir neilgakojis. mašina turi labai patikimą ir ilgaamžę pakabą (užtat, kad gamintojas neišradinėjo dviračio ir naudojo geras medžiagas, laiko patikrintus elementus). mašina džiugina savo pigia eksploatacija, patogiais prietaisais, fantastiška ergonomika, sklandžiu agregatų darbu, patikima elektronika. mašinoje daug slėptuvių. kas nervina: nepatogios sėdynės (trūksta šoninio prilaikymo posūkiuose), dažnai gendantis generatorius, surūdija pakabos mazgai ir tvirtinimo varžtai, nemalonus salono plastikas, pilkumas, smarkiai kritikuojamas prietaisų skydelis ir smulkūs jo rodmenys bei pats jo įmontavimas per konsolės vidurį yra nepasiteisinęs, nors jo darbas yra nepriekaištingas. galėtų būti mažiau tos dvokiančios japoniškos žaliavos - plastmasės. varikliai visiškai nenusipelno jokios kritikos, nes skirtingai nei europiečių gamintojų, yra labai dinamiški ir taupūs (to turi pasimokyti visi vokiečiai ir kt.). Į šią Yaris gamintojai montavo benzininius variklius su skirstymo fazių reguliavimo sistema. visi jie turi 16v, retai sugenda, Jų trūkumas - potraukis ištekėti alyvai arba ją ryti bei kartais sugenda pati skirstymo sistema, tačiau variklio patikimumas vertinamas maksimaliai. 1,0 litro variklis turi 50 kw ir yra labai dinamiškas, nors užmiesčiui jau netinkamas, bet mieste - idealus. rekomenduoju 1,3l motorą - turi 63 kw ir yra labai dinamiškas, ryja tik 0,5 l daugiau nei litrinis. dyzelis turi common rail įpurškimo sistemą, yra 1,4 l kubatūros (D-ID) (55kw), bet mūsų rinkoje labai retai sutinkamas. tiesa, išrankokas degalų kokybei. dalys jau atpigę. sankabą galima gauti už 400lt, visa kita nebrangu. galbūt sunkiau tvarkomi patys varikliai, bet problemų nėra. mašina mažai nuvertėja. gerai patikrinti variklį ir lambda zondą, nes mašina gali ryti alyvą arba ją leisti, gali nemaloniai pakilti degalų sąnaudos. atidžiai patikrinte ir atsakingai prižiūrėkite dyzelius - nors jie laikomi patikimais, pasitaiko, kad neatlaiko įpurškimo sistema ir turbinos (dažniausiai dėl prasto kuro). benzininės mašinos lepokos alyvos kokybei, nes varikliai labai modernūs ir naujoviški net šiandien.salone patikrinti ar neišlūžę plastmasės bei įvertinti bendrą vaizdą, o šiaip mašina jums patiks
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Fabia
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
M.B. | 2010-02-19
variantas tarp Polo ir Golf
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
praktiškas kėbulas, įperkamos dalys, puikūs Volkswagen koncerno dyzeliai, gera pasiūla rinkoje, erdvus vidus, subalansuotas važiuoklės darbas
daug smulkių gedimų (ypač elektros ir priekinės pakabos), elektrohidraulinio stiprintuvo, sankabos gedimai. 1,2l variklių uždegimo ričių gedimai, kala škodinių 1,4l 60 ag variklių vožtuvai, barška plastmasės.
tai viena tinkamiausių mašinų važinėjimui mieste. kėbulas gana nedidelis, bet ir ne per mažas, labai norint galima sutalpinti 5 keleivius, patogiai įrengta. labai praktiška (kėbulas ir chečbeko, ir sedano, ir universalo tipo). kas gali nuvilti, tai prastas ir pilkas škodos įvaizdis, prasta salono medžiagų apdailos kokybė (nors surinkimas kone idealus). universalas ir sedanas kelyje būna nestabilūs. labai nervina šio gamintojo naudojama strategija - parduoti mašinas, kurios neturi elektros įrangos, o pačią mašiną perki už tokius pinigus, už kuriuos išeina gerai sukomplektuotas Fiat. taigi sunku surasti gerai įrengtą modelį.gali psisekti, kad mašina bus su ESP. deja, nors yra žmonių, manančių, kad VW koncerno produktai negenda, jie klysta. Fabia, pelniusi nemažai gerų įvertinimų, genda dažnokai, bet jos gedimai nesudėtingi ir standartiniai. dažnai neatlaiko elektra, pavarų dėžės, nervina volkswagenų paveldėtos ir Škodoms perduotos silpnos pakabos ligos (greitai atitarnauja stabilizatoriaus jungtys). tai nėra sprinterė, bet vairuotojų poreikius gali patenkinti. benzininiai varikliai yra patikimi, bet kaip ir visų VW koncerno varikliai - mėgėjai gerokai pavalgyti. nerekomenduoju Škodos gamybos variklio, kuris yra 1,4l 60 ir 68 ag benzininių agregatų - jie pasenę ir lėti, dažnokai genda. bėkit šalin nuo 1 litro ir 1,2 litro variklių - jie silpni, HTP variantas turi tris cilindrus, bet neturi nei ekonomijos, nei traukos. prakeiksit šią mašiną, jei gailėsite pinigų galingesniems varikliams, kurie ekonominiu atžvilgiu netgi labiau pasiteisina. geriausias benzinins agregatas - 1,4 volkswagen 16v 75 ag. optimali trauka ir normalios benzino sąnaudos. norintys jaustis tvirtai ir negailintys pinigėlių benzinui gali įsigyti 2,0l versiją su 85 kw - patikima ir patikrinta Passatuose. ir vėl galiu užknoisti su dyzeliais, bet deja jie ir yra geriausi ir patikimiausi. galima pirkti bet kurį, netgi versiją SDI (47kw) - "neužmušama", bet lėta, užtat superekonomiška. visi kiti 1,9 l dyzeliai su turbinomis - 77 ir 96 kw - laiko patikrinti VW AG agregatai su pumpe duse įpurškimo sistema. jų trūkumas - traktoriškas darbas, per garsus darbas. kartais pasitaiko gedimų su užvaikytomis turbinomis ir oro srauto matuoklių, purkštukų gedimais, bet tai būna retai, nebent pilamas buvo tik prastas kuras. 1,4 tdi versijos vertinamos skirtingai - vieni giria jas už ekonomiją (iki 4 l 100km) ir praktiškumą, kiti peikia už vangumą ir šlykštų jo garsą. mašina nuvertėja, tačiau mažiau už kai kuriuos klasės konkurentus. jos esminis trūkumas - neišbaigtumas ir nuobodumas. daug kas geriau rinktųsi prancūzą, italą ar japoną vien dėl to, kad Fabia neturi jokio technologinio potencialo ir žaismo. servisuose ne itin gerai vertinama, nes genda elektros mazgai ir pernelyg dažnai genda priekinė pakaba. laimei, dalys pigios ir remonto darbai nebrangūs, nesudėtingi. sankaba galima nupikrti ir pigiau nei 500lt, amortizatorius (priekis) - 350lt., priekinė fara kainuoja iki 200lt. (neoriginalios dalys). patariu pirkti vien todėl, kad lengva remontuoti ir nebrangu eksploatuoti ir taisyti. nepirkite pirmų gamybos metų versijų ir venkite silpnų variklių, pasitikėkite tik VW varikliais. Dyzeliai puikūs, tačiau daug kam gali nepatikti jų burzgimo garsas ir triukšmingumas, mašinos prastoka dinamika. tiesa, sunku rasti dar geros būklės dyzelį. azartiškiems verta paieškoti retos RS versijos su galingiausiu 1,9 tdi 96 kw dyzeliniu varikliu. ypač patikrinkite sankabą ir prastai besijunginėjančią pavarų dėžę (liga, perimta iš VW - sinchronizatorių nusidėvėjimas). visa kita - paprastai tvarkoma ir gana "Liaudsvageniška"
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Omega
1993 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
remixas | 2010-02-19
Opel omega 93.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Masina pagal metus labai geram stovy, aisku priziuriu, traukia labai gerai kaip 2.0i 85kw top speed 220kmh. komfortas labai geras eerdvi masina ipac jai vaziuoji su kompanija prie ezeriuko kokio 2.0 8v jau 5metai kaip turiu tik sarnyrus keites nes zvirkeliu vazineju daznai. taip problemu neturiu
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Forester
2008 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
Valentinas | 2010-02-18
Subaru Forester 2003 2.5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, l.geras valdomumas ir pravažumas. Nėra nereikalingų žaislų.
Būtina papildoma antikorozinė danga, gamyklinė silpnoka
Išsiskiria puikiausiomis valdymo savybėmis tiek greitkelyje, tiek bekelėje. Kas vertina pravažumą, atkreipkite dėmesį, kad automobilyje būtų vadinamos padidintos trinties viskozinės movos blokuojančios visus tris diferencialus. Daugumoje Forester šių movų nėra, todėl mažai kas žino tikrąjį šio automobilio pravažumą. 2,5 litro variklio galingumo automobiliui tikrai pakanka, o mažesnio - trūksta. Nepajutau skirtumo su kitais vidutinės klasės automobiliais, išskyrus žymiai retesnius gedimus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Punto
1999 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
M.B. | 2010-02-18
Lietuvoje neįvertintas?! Nereiškia, kad prastas!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patrauklus stilius, erdvus salonas ir bagažinė, gera kaina, normalus patikimumas, geri itališki JTD dyzeliai, gana tvirta pakaba, patikimas 1,2 variklis
daug smulkių gedimų, prasta apdaila ir surinkimo kokybė, skurdi kai kurių mašinų įranga, trūksta patvarumo.
kadaise šis mažos klasės automobilis nubrėžė naujus italų markių gamintojų standartus. kai fiat išgyveno sunkmetį, jis iš jo išvedė, o buvo daug rizikuojama!!! jis tapo netgi Europos metų automobiliu. daug kam patiks, kad B segmento atstovė turi tokį erdvų saloną, ganėtinai talpią bagažinę. kaip tai sugebėjo fiat gamintojai padaryti - technologinės išmonės reikalaujantis klausimas. jei tai dvivietė mašina - vietos gale nedaug, bet jei keturduris variantas - vietos daugiau nei golfe. mašina turi tikrai nemažai nervinančių smulkmenų ir trūkumų, bet jie pigiai šalinami. be to, fiat remontuoja bet kuris servisas, detalių deficito nebėra. salonas erdvus, bet surinktas iš pigių barškančių plastmasių, kurios barška mašinos.KIETA pakaba dunksi per duobes. pakaba tikrai erzina, nes ji tarsi be eigos - nelygumus sugeria netolygiai. bėdų daro elektrinis miesto stiprintuvas, kuris per kamščius palengvina vairaračio sukimąsi (mygtukas panelyje). punto privalumas - žema pirkimo kaina. tiesa, dizainas taip pat gali patikti ne visiems, ypač pleišto formos užpakalis. varikliai visuomet buvo fiat koncerno stiprioji pusė, tik jie myli gerą priežiūrą. tiek benzininiai, tiek dyzeliniai yra vykę ir dinamiški, išskyrus senus variklius, tokius kaip 1,9 dyzelį be turbinos, turintį 44 kw (labai triukšmingas ir tinka tik mieste). benzinu varomi varikliai geri, tik yra modifikacijų, kurios ryja perdaug benzino. geriausias benzininis - bazinis 1,2 l 44kw. jis labai nedinamiškas, bet puikus ir taupus, tinkamas mieste, retai sugenda. patariu vengti 1,4 variklio - ryja perdaug (kartais virš 8l 100km)!!! 1,7 dohc tipo benzininis - dinamiškas ir gana patikimas, bet neatleis už prastą priežiūrą ir pareikalaus daug benzino, ypač mieste. geriausia rinktis patikimus JTD (dar vadinamus Multijet dyzelius su common rail įp.sistema). 1,9Jtd turi net tris galingumus, bet visi yra geri, tik reikia juos patikrinti ir investuoti į jų būklę. jie dinamiški ir labai taupūs, įvertinti ne vienu apdovanojimu, galima čipuoti. (galia nuo 59 kw iki 74 kw). nuo 2003 m fiat montavo puikų 1,3 JTD 52kw dyzelį, montuojamą į Opel mašinas. dalys nepigios, bet yra nebrangių neoriginalių, o remontas nebrangus, išskyrus variklio skyrių. mašina pakankamai solidi, o kas nusiperka sudrožtą - pats kaltas. nepatiks neišbaigtumas, bet tai galima atleisti. alyvos filtras kainuoja 17lt, oro - 22lt, stabdziu trinkelės - 140lt (priekinės), sankaba - virš 400 lt, amortikai 2 vnt - 230lt, priekinė fara - apie 250lt. (neoriginalios dalys) patikrinti elektros bloką, dyzelinius variklius ir vengti stereotipų. mašina nenuvils, jei bus naudojama pagal paskirtį. ją malonu vairuoti. smulkūs itališkoms mašinoms būdingi defektai egzistuoja, bet tai nėra tas senasis Punto, kuris byra nuolat. kartais nevenkite investuoti, nes fiatas mėgsta priežiūrą. puiku, kad mašina nebijo korozijos, tiesa, abejoju, ar ji saugi.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A6
2004 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
Darius | 2010-02-17
Audi A6 sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortabilumas,Stabilumas ant kelio del Quatro
Outaro nuima greiti po 140
Teko ir man pasivazineti siuo modeliu.Tai buvo 2005 metu , 3.0 TDI ,automatas, juoda, begusi 220k (tikra rida) .Salonas juodas su medziu ,aisku quatro.Masina paliko tikrai gera ispudi,ypac nakti nuostabiai dega raudonas apsvietimas.Vienintelis turbut minusas butu ,kad yra quatro ,del kurio nuo 140 slabniau greiti renka,nei tarkim konkurentai BMW 530d E60 ar MB 320cdi.Taciau siu audi yra su 2.7 ir ne quatro...Teko vaziuoti ziema,su vasarinem padangom,tai quatro tikrai gerina pravazuma.Kuro rode kompiuteris ,kad vartoja apie 8.5..Maziau ir nesitikekit,nes tai quatro.Tai yra solidi masina,gal labiau tinkanti vyresnio amziaus zmonems ,kaip koki nuo 30 metu :) Nes tuo paciu metu turejau ir Bmw E60 ,todel labai sulyginau siuos modelius.Bmw buvo kietas,nes M-pakaba, o Audi tiegiog dave komforta riedant.Pas bmw kaip paspausdavai angliu,losdavo i sedyne,pas Audi Quatro sito nera,nes ten vercia tolygiai del quatro sistemos.Sakyciau taip ,bmw daugiau tinka jaunam,Audi kiek vyresnio amziaus,kaip minejau. Variklis buvo 3.0 TDI ,trauku pilnai uzteko,iki 100 verte nuostabiai,tuo labiau vaziavom 4 zmones. Automobilis is konkurentu ,tai yra BMW ir MB , yra kolkas maziausiai nuvertejes ir brangiausias,todel reikia daryti isvada ,kad tai vertas demesio automobilis,kas nori tikrai geros masinos,Jis buvo parduotas uz 14500 euru, 2009 metu pradzioje,ir tam zmogui tikrai pasiseke.Siuo metu ,mano ziniomis uz toki pati,reiktu sumoketi apie 13k euru tai tikrai. Pirkti yra gerai ,tik reikia zinoti ka perki.Butina toki automobili perkant tikrinti audi servise ar siaip labai geram servise.Ridos dazniausiai bus atsuktos,tokia masina turetu buti begus 300k ir daugiau ,nesvarbu ,kad ten jos metai bus 2004.Uzsienyje jos parduodamos pagrinde del ridos,o ne siaip sau...Aisku buna vienetu kurios pareina maza rida,bet tai tik vienetai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Mondeo
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Eimantas | 2010-02-17
Sport Titanium Universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus galios ir taupumo santykis. 114kw dyzeliukas. Visi privalumai išskyrus navigaciją. Važiuoja tikrai labai smagiai, tik nemėgsta prasto kelio, nes jaučiami visi nelygumai. Niekas nebarška ir netarška. 2.2 TDCi Tik nupirkus buvo pakeista: tepalai, kuro ir oro filtrai. Reguliariai keičiami iki šiol. Pieš 3men pakeistas vienas parktroniko dačikas (200lt). Daugiau problemų nekilo.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Passat
1996 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tomas | 2010-02-17
Passat TDI 81kw+Chip+GT17 turbo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras automobilis, tik kai kurios procedūros brangokos (kuro siurblio restauracija +1000lt). Diržų keitimas (pilnas servisas) virš 1000lt. Šiaip mašina maloni važiuot, aukščiausia komplektacija, dauguma šiuolaikinių privalumų. 1.9 96kw+ Galines įvores, guolį, kuro siurblį, žibintus, turbiną nuo 96kw, chip.
Pilnas atsiliepimas...
Hendrutis | 2010-02-16
Mitsubihi space wagon
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vazineju nuo 1998m pirkau tikrai geros bukles penkis metus vaziavau ant benzino paskui idejau duju iranga truputi nukentejo galingumas bet sumazejo islaidos kurui. Rudyti pradejo po 20m. ir 1.8 4 x4 keiciau paskirstimo dirzeli, vairo trauke pora sarniru, sankaba, varikli pora kartu teko tarpine po galvute keisti nes kaito variklis, termostata. Seip automobilis labai geras.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Escort
1990 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
ronner | 2010-02-15
Ford Escort 1.6 77kW 1.6 77kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, bet garsiai dirbantis ir neekonomiškas automobilis. Durelių rankenėlę, žvakes - dalių kainos juokingos.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 7 klasė
2001 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
Darius | 2010-02-15
BMW 7 E65
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis komfortas ,Galingi varikliai
Patikimumas, eksplotacijis kastai
Automobilis yra labai blogas.Viena paziurejus i jo kaina,kodel ji taip greit nukrito.Daugelis turi su jais problemu,megsta gedimus ,kadangi visko prikista kaip katlines "mazge".Retas ,kuris juo vazinejantis dziaugiasi.Tureti si automobili gali tik tas,kas turi pinigo,Nereikia ziureti ,kad kainos tokiu kaip benzino 3.6 dabar tesiekia 7500 euru...Ten nusipirktume 500k begusi ir jau daug maciusi.Taip ,sitas automobilis yra didelis,turi gera komforta,taciau ar verta kisti tokius pinigus i jo islaikyma,kaip kiekviena beda nepataisysi be "Krastos" ar siaip gero serviso,kuris is jusu nulups didelius pinigus.Jau sklano lengendos apie si automobili,kad jeigu ji perki,tai dar priedo pasilik nors 10k litu ant nenumatytu remontu :) Del variklio turbut pats optimaliausias variantas 730d.Kaip tokiai masei, tai yra pats geriausias ir ekonomiskiausias variantas.Aisku ,kas megstate draga,turbut reiktu pirkti 745i benzina ir dziaugtis pilant benzina koloneleje ,arba bukaprociai,kurie deda dujas :D Kitas espektas,sitas automobilis skirtas ne dragui :) Kaip minejau,automobilis yra labiausiai nuvertejes is visu savo konkurentu.To pasekoje slypi,kad jis turbut nera toks geras,jeigu tiek nuvertejus kaina.Keli pazistami turi,teko sneketi,tai nesibaigiancios bedos su jais ,su ju elektra. Pirkti yra Loterija.Visi Autopliuse ,kad ir benzininiai,kurie zymiai pigesni uz dyzelius,neina pirkti maziau nei 10k euru....Kadangi kurie kainuoja nuo 7500 euru,yra davaryti ir su jais bus daug problemu.Situ autombili reiketu ziureti mazdaug nuo 10k euru sumos,toliau jei imant dyzeli,rida bus didele,kadangi Autopliuse praktiskai visi atsukti, ir dyzeliniu su 150k rida sunkiai rasite,nebent Krastos servisai daryti ,viskas pildyta.Su benzino rida viskas taip pat panasu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Octavia
1997 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
Octavia '99m Universalas | 2010-02-14
Octavia '99m Universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, patvarus, ekonomiskas.
kietoka pakaba, nuvertejimas
Labai geras automobilis. Man ypac patinka didele bagazine. Biski kietoka pakaba, bet uztad labai stabili posukiuose. Vazineju trecius metus dideliu vargu nebuvo isskyrus viena kurio negalejau sutvarkyti apie metus :) - prietaisu skydelis. Nustojo rodyti visos rodykles. Nuvaziavau i Skoda servisa - pratestavo su kompu, pasake mire tavo skydelis, kaina uz nauja skydeli ir programavima 1300lt. Nutariau ieskoti pagalbos internete, ir radau. Perlitavau 4 kontaktus skydelije ir visos problemos pasibaige. Va taip buna...... Siaip detaliu kainos kaip audines arba volkswagen'o. Masinos kokybe tikrai gera. 1,6 benzinas 74kw/101AG. Siaip tokiai masinai silpnokas. Mieste jo uztenka kai vazineji tuscias, bet autostradoj jau nelabai ypac lenkimo metu. Uztad labai ekonomiskas. Mieste iki 9 autostradoj iki 6.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Vectra
1995 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
fox | 2010-02-14
Opel Vectra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
seip smagi, traukos neperdaugiausiai, bet ant lenkimo isejus uztenka :D su pilnu baku, misriu rezimu 1000km, bakas 60ltr. susitvarkius vaziuokle laiko ilgai. labai lepus kuro siurblys, kuris einamiausia dalis siu modeliu. 2.0DI 60kw Turiu pusmety, pirkau nuo tralo, padariau kosmetini remonta, keiciau stabilizatoriaus traukes ir viena jos antgaly, pries ziema pakaitinimo zvakes, termostata (jo kaina ~150lt!), sugedo siurblys, jo taisymas atsiejo 100lt ...
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Hummer H1
1992 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
garsas | 2010-02-12
Hummer -- H1 alpha
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mud Terrain T / A keturios padangos su atvežimu iki garažo durų kainavo 6700lt padangos kaina $367 6.6 V8 223kW padangas, alyvas, gabaritų lemputes, valytuvų šluoteles, akumuliatorių, gervės lyną.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A4
1995 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
Quattro | 2010-02-12
Reikalaujantis prieziuros
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vardas,isvaizda,bagazines dydis,mazas nuvertejimas
Daug smulkiu gedimu, brangus
Turejau 1999m Audi Avant A4 1.8 turbo Quattro. Vazinejau su juo Amerikoje. Gal kam pravers, jei kas pirks panasu auto parvaryta is JAV I LT. Asmeniskai man jis patiko savo surinkimo kokybe (odinis salonas vietomis sutrukinejo), isvaizda, talpumu(bagazines). Esu nezemo ugio, taigi vairuoti ilgesnes distancijas budavo kiek kebloka, tiesiog kojos pavargdavo nuo sulenktos padeties ir siaip jauties kazkoks ispraustas kaip lektuvo kokpite. Kadangi tai buvo pirmas mano turetas auto visais varomaisiais ratais, patiko jo vairavimo savybes, nes teko daug vazineti kalnuotomis vietovemis. Gaila neteko isbandyti lietuviskos ziemos salygomis :) Nors variklis buvo 1.8l ir su turbina, daznai trukdavo galios ypac pradinese vaziavimo stadijose (prie sankryzu ir pan). Kuro sanaudomis buvau patenkintas. Pirkau auto jau su daug atliktu darbu, o ypac vaziuokles. Taigi is to sprendziu, kad galiu pritarti A4 savininkams, kad vaziuokle nera stiprioji sio auto puse. Prie mazdaug 200k km pradejo leisti tepalus galinis reduktorius ir vaziuojant apie 120 km/h greiciu girdejosi gaudimas nors tepalu lygi tikrinau servise ir jis buvo pakankamas. Taip pat variklio srityje slapiavo tarpines. Stabdziu skyscio talpa pradejo leisti per visus galus. Salono srityje daug smulkiu gedimu: daiktadezes apsvietimas (saugikliai ir lempute buvo sveiki), porankis uzsikirsdavo ir neatsilenkdavo. Galinio lango valytuvo apipurskimo vamzdelis supuvo ir nuluzo. Teko keisti visa "kelma" (apie 400 Lt). Siaip ir sankaba reikejo keisti, bet JAV tai labai brangus malonumas, o ypac vokiskuose auto :) Todel pardaviau "as it is"... Pries perkant - tikrinkit servisuose!!!!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Hyundai Elantra
2001 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
HG | 2010-02-11
Pigesne alternatyva Honda Civic ar Toyota Corolla
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigesnis uz pagrindinius konkurentus, gana kokybiskas
Nera ekonomiskas,galimi automato gedimai
Tiesa pasakius turejau 2 metais senesni modeli 1999,na apibudinsiu ji, o jei nutarsit isigyti naujesni, tai tik I gera:) Visu pirma isigijau si automobili, nes mirtinai reikejo transporto priemones, o ir kaina atitiko mano lukescius plius automobiliui buvo apie 6 metus; taip pat jo bukle buvo labai gera. Sio modelio isvaizda buvo pusetina; vidaus iranga kukli is nebrangiu medziagu, bet surinkta, sakyciau, kokybiskai. Netgi vaziuojant zvyrkeliu budavo tik vienas kitas "paneles" traskejimas. Automobilis kelyje jausdavosi ypac tvirtai. Vairavimo savybems taip pat neturejau priekaistu.Tiek priekyje, tiek gale sedintiems vietos budavo pakankamai, o ir bagazine (sedano versijoje) buvo pakankamai talpi. Variklis buvo 2.0 l SOCH, 140 AG. Nepasakyciau, kad labai jauciu tuos "arklius", bet automatine pavaru deze atpirkdavo viska. Gal del to , kad tai buvo mano pirmas turetas automatas. Butu logiska, kad naujesniu modeliu varikliai yra dinamiskesni, ekonomiskesni ir tt. Kuro sanaudomis irgi negaledavau labai girtis 10l mieste, apie 7l-kitur... Kuro sanaudomis irgi negaledavau labai girtis 10l mieste, apie 7l-kitur... Su Elantra nuvairavau apie 50000 km ir per ta laika nedariau nieko iskyrus tepalu keitima, zvakiu ir aukstos itampos laidu keitima (buvo pramuse). Taigi vaziavau iki tol kol... automatas uzstrigo 2-oje pavaroje. I remonta neinvestavau,pardaviau su gedimu numetes suma, kuria buciau paklojes uz remonta. Reziumuojant galiu pasakyti, kad auto yra gana patvarus visomis prasmemis, atsizvelgiant I tai, kad nuvaziavus apie 270000km jis vis dar atrode puikus, o del automato gedimo - pasitaiko daugeliui.... Manau kaip ir visu markiu naudotu auto pirkejams-nepagailet laiko ir pinigu auto bukle pasitikrinti servise!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dodge Grand Caravan
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Albinas | 2010-02-11
Dodge Grand Caravan
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras automobilis ilgoms kelionėms, poilsiui gamtoje (susilanksto į vidu sėdynės). Talpus, erdvus ir praktiškas juk minivenas. 3.3 Ádėta Lietuvoje dujų įranga.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi 100
1990 - 1994
Vidutinis automobilio įvertinimas
M.B. | 2010-02-11
nors ir ne legendinė "silkė", bet vis dar gera
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mažas nuvertėjimas, cinkuotas kėbulas, aukšta spatikimumas, patvarūs ir ekonomiški dyzeliai, patogumas, lengva perparduoti
silpna priekinė pakaba, labai dažnai išsiklaipęs pavarų dėžės mechanizmas, neekonimiški benzininiai varikliai, daug griuvenų
nors mašina jau pradeda tapti rimta "atgyvena", ji vis dar populiari ir noriai perkama. Kodėl? nes užsitarnavo gerą vardą. dizainas vertinamas skirtingai, bet vis dar galima teigti, jog yra nesenstantis. salonas yra erdvus, patogus, jame netgi kvepia vokiško surinkimo šarmu, kuris kadaise buvo pavyzdinis. sunku rasti mašiną, kurios salonas būtų nenutrintas, nes jų rida jau perkopus 500000 km. nepriekaištinga ergonomika, surinkimas. mašina turi cinkuotą kėbulą, retai pasitaiko rimtų gedimų. nors dažnai subyra pakaba, ypač sailenblokai, bet jie pigūs. prie dažnesnių problemų reikia priskirti dažnai subyrančią priekinę pakabą, tepalais apsipylusią pavarų dėžę (dėl milžiniškos ridos), dažnai stringančio pavarų perjungimo mechanizmo. benzininiuose varikliuose dažnai sutrūkinėja uždegimo sistemos laidai, kartais per greitai surūdija duslintuvas. gali nervinti prasta mašinos komplektacija, kuri tokios klasės automobiliui turi būti aukštesnė. pasitaiko, kad šlykščiai surūdija priekiniai sparnai aplink ratų arkas, nukrenta moldingai. labai gerai žinoma quattro 4x4 sistema padeda žiemą ir miško keliukuose, bet ji kartais sugenda ir nepigi tvarkyti. variklių daug ir jie yra patikimi, išskyrus kai kuriuos gamintojų iki galo neapgalvotus ir šiuolaikiniam eksploatavimui netinkamus benzininius. 1,8l variklis labai patikimas ir turi gerą vardą, bet šiai mašinai per silpnas ir mūsų rinkoje retai pasitaiko. 2 l darbo tūrio varikliai yra per silpni ir pagal mašinos dinamiką naudoja per daug degalų, bet jei traukia toks variklis, geriau rinktis Dohc tipo su 140 ag. geriausiai atsiliepiama apie 2,3 l variklį, nes jis geriausiai atitinka ekonominius ir traukos santykius. labiausiai nepatikimas yra 2,6 l variklis (nesėkmingas ir dažnai ryja daugiau degalų nei 2,8l), o pastarasis yra pats geriausias, bet naudoja daug degalų (12-14 l vidurkis 100 km) geriausiai vertinami yra dyzeliai. 1,9 turbodyzelis bus per silpnas, bet labai patikimas ir nebrangiai tvarkomas. 2,4 l dyzelis yra pasiskolintas iš Volkswagen LT autobusiuko - senas, bijantis perkaitimo ir aukštų sūkių bei šiandienai jau per silpnas. 2,5 tdi versijos yra dvi. viena 85kw, kita - 103 kw. pastaroji gera tuo, kad montuojamos 6 pav. dėžės ir mašina gerai traukia ir važiuoja ekonomiškai, tačiau brangoka keisti paskirstymo dirželį. silpnesnė versija patikima, bet kam ji reikalinga, jei naudoja daugiau kuro nei galingesnė??? tik kad pigiau remontuojama. tiesa, dyzeliai būna nuriedėję labai daug km., o surasti gerą dyzelį - herojiškas darbas. geriausia pirkti tik dyzelį, nes dujinė įranga galingoms benzininėms mašinoms pasiteisina vidutiniškai, be to vw koncerno stiprumas ir yra dyzeliai. patariu pirkti universalą. ne visada reikia žavėtis versija a6 (c4 platformoje), nes ji imlesnė korozijai. vengti daužtų mašinų. jei pirksite quattro versiją, susitaikykite su didesnėmis degalų sąnaudomis ir brangesniu pakabos remontu. lengva perparduoti šias mašinas, jos mažai nuvertėja. atsarginių neoriginalių dalių kainos neseniai buvo - alyvos filtras - 22, stabdžių trinkelių komplektas - 120, sankabos kompl. - 550, priekinė fara - 230lt. pirkti dyzelį, o jei benzininę - tai tik 2,3 arba 2,8 versiją. geras pasirinkimas - quattro versija. mašina jau sena, todėl susitaikykite su komforto įrangos trūkumais. surasti geros būklės mašiną yra sunkus darbas. dalys nebrangios, bet būna nekokybiškų. remontas- nesudėtingas.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...319320321322323324325...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt