Markės
13 iš 1912
Alfa Romeo 145, 1994 - 2001
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.213% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 8
23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Alfa Romeo 145 ir 146 yra nedideli šeimos automobiliai. Abu automobiliai buvo gaminami ant tos pačios platformos, pasiskolintos iš Fiat Tipo ir dalinosi tais pačiais mazgais bei interjeru. 145 yra trejų durų, o 146 – penkerių durų hečbekas. Šie automobiliai pakeitė pasenusį 33 modelį. Naujieji modeliai turėjo erdvų ir unikalų interjerą, kuris pritraukė daug dėmesio. Išorės dizaine buvo tęsiamos Alfa Romeo 164 tradicijos – aštrus stilius, su ištęstais siaurais galiniais žibintais. Šiek tiek konservatyvesnis 146 modelis turėjo didesnį komercinį pasisekimą nei 145, kuris pirkėjams pasirodė per daug avangardiškas. Abu automobiliai buvo giriami už geras valdymo savybes. Pirmos serijos automobiliai dar turėjo senus boxer tipo variklius, pasiskolintus iš senojo 33 modelio, vėliaus buvo pristatytas ir galingiausias 2.0 litrų Twin Spark variklis kuris jau buvo naudojamas 155 Alfa Romeo. Galiausiai, 2000 metais automobiliai buvo pakeisti visai nauju 147 Alfa Romeo, kuris buvo daug sėkmingesnis komerciškai, tačiau prarado kažką tokio alfiško, ką turėjo 145 ir 146 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Alfa Romeo 145 buvo gaminama su itin retais boxer tipo varikliais su 4 cilindrais. Tokius daugausia naudoja Porsche ir Subaru kompanijos.
Patalpino: Valerij | 2009-08-22
Puikus auto
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Grąžus dizainas, labai malonus vairavimas
suvartoja daug kūro
Bendras automobilio aprašas
Alfa Romeo 145 - labai gražios išvaizdos automobilis. Pastatyk jį šalia tų pačių metų gamybos VW, Fiat, Peugeot - jis tikrai išsiskirs įspūdingu dizainu. Europoje šio modelio mašinų dar daug važinėja, Lietuvoje mažiau. Kodėl? O gi dėl tam tikrų savybių. Pirmiausiai, visos senos Alfos "rija" benzą. Meistrai sako, jų varikliai greitai išsiderina, nusidėvėjus kelioms detalėms. O dyzelinių mašiniukų į Lietuva patenka labai nedaug. Reikia pačiam pasiieškoti užsienyje. Bet vis tiek, Alfa netinka praktiškam žmogui, verčiau ją nusipirktų romantiškas bahuras arba žavi mergina, ieškanti panašios į savęs mašinytės. Antra, seniausio Alfos variklio - Boxer - dinamika gana prasta. Kitaip sakant, Jums būtų sunku varžytis prie šviesoforo su BMV arba net su VW. Nors šiaip trasoj važiuosit gerai, galėsit lenkti visus "vokiečius". Twin-Spark varikliai šiuo atžvilgiu geresni, užtai jų eksploatavimas šiek tiek brangesnis. Realus maksimalus AR145 greitis - 160 km/h, ir svarbiausiai tai visiškai saugu. Tiesiog gražuolė Alfa sukurta maloniam pasivažinėjimui užmiestyje, bet ne miesto "kamščiams". Trečia, daug žmonių galvoja, kad itališkų automobilių servisas labai brangus, bet tai netiesa. Dauguma naudotų detalių kainuoja vienodai su "vokiečiais" ir "prancūzais". O naujų prireiks visai nedaug, jų galima užsisakyti keliose firmose Vilniuje, Kaune, Panevėžy, Marijampolėje... Po visą Lietuva. Dar labai svarbus privalumas: Alfos kėbulas beveik nerūdija. Aišku, kad visas kabančias detales teks keisti, bet pats kėbulas praktiškai amžinas dėl labai kokybiško cinkavimo ir dažymo. Akivaizdus AR145 privalumas: ši mašina labai lengvai ir tiksliai vairuojasi ir labai stabili ant kelio. Varai iš Kauno į Klaipėdą 160 km/h ir esi visiškai ramus, nes jauti, kad visi keturi ratai tvirtai laikosi ant kelio dangos. Kitos mašinos jau ant 110-120 km/h "plaukioja", sėdi ir nežinai, ar dar tebesi ant žemės, ar jau skridai ir tuoj pargriūsi ar nulėksi į šoną. Alfoje iš tikrųjų pasiekiamas "susiliejimo" su mašina pojūtis, kur žiūri, ten ir važiuoji atrodo be jokių pastangų.
Variklis
Boxer (1,375 l ir 1,6 l) opozitiniai varikliai galingi, bet jų dinamika prastesnė, nemalonu važinėti miestuose. Jie sukurti sportiniam važiavimui trasoj. Twin-Spark (1,4 l, 1,6 l, 2,0 l) varikliai geresni, bet jų eksploatavimas brangesnis. Visi seni varikliai suvartoja daug benzino: iki 12 l mieste ir iki 8,5-9,0 l trasoj. Twin-Spark varikliui reikia 8 specialių žvakių su Pt elementais, kurie gana brangiai kainuoja. Naujų platininių žvakių rinkinys - 8 vnt., po 2 žvakes į cilindrą - kainuoja mažiausiai 400 Lt. Užtai jie užtikrina žymiai švaresnį išmetimą ir ekonomiškesnį kūro panaudojimą. Dyzeliai nieko ypatingo nepasižymėjo.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaina turguje labai priklauso nuo mašinos istorijos. Galima ir už 800 eurų susirasti. Geriausiai pirkti iš pažįstamo žmogaus, kuris sąžiningai papasakos apie visus trukumus, nes jų gali būti daug. Šiaip kainos labai svyruoja dėl to, kad Alfa Romeo paklausa Lietuvoje gana nedidelė, bet yra tikrų Alfos fanų. Šią mašiną pas mus perka tik žinovai arba gražaus dizaino mėgėjai.
Patarimai perkančiajam
Pasiskaitykit Alfa Romeo klubo forumą www.alfaklubas.lt ir pasitarkit su žinovais.
Mano automobilio nuotraukos
Padidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt