alfistas | 2013-08-21 |
Alfa Romeo Spider 916, 2.0 Twin Spark 16v
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, valdomumas, patikimumas, isskirtinumas, mazas nuvertejimas.
Mazai komforto, sunku gauti kebulo detaliu, nemazas svoris, didokos kuro sanaudos, naujos detales dazniausiai originalios, be analogisku pakaitalu.
|
Manau retas kuris pasakys, kad tai negrazus automobilis. Dizainas to automobilio pliusas.
Kas liecia elektronika - visi keikia italus, bet ten stovi BOSCH made in germany (ABS ir pan.), AirBag sistema - motorola, turi ta elektronika viena blogybe - triju laidu diagnostine fiske ir daznai neimanoma pasijungti diagnostikos normaliai, siaip tvarkinga elektronika - tikrai neproblematiska. Salonas - siaip nera labai pigu, tiek recaro sedynes, tiek viskas plastikas, bet erzina jo cezejimas (lyginu su kokiu BMW ar Audi, kuris dar nebuna 10 kartu ardytas lietuvio ir surinktas "ant snargliu"), siaip bazineja komplaktacijoje yra kondicionierius, elektriniai veidrodeliai, elektriniai langai, stogo mechanizmas - mechaninis, tikrai standus, tvirtas, paprastas (galingesnese versijose automatinis), bet igudus atidaryti stoga ir vel uzdaryti sugaisti 50-60s, automatinio pliusas, kad nereikia lipti is masinos, bet sustoti ir uzgesinti varikli privalai vistiek, o su amziumi ir automatika gali ir pavesti "labai svarbiu momentu", o mechanini betkuriuo atveju uzdarysi net isemus akumuliatoriu is masinos, beje pastaryje raste salone uz keleivio sedynes, didziojoje daiktadezeje. Kebulas - korozija raste nebent jei buvo dauzyta ir prastai sutvarkyta arba pravaziavus bus masina virs 300k km, realiai jokia kebulo detale nerudija (nekalbu apie pazeistas detales - nuo laipiojimu ant bortu "nutarkuotus" slenkscius ir to pasekoje pradejusius rudyti). Variklis 2.0 Twin Spark'as (2 zvakes vienam cilindrui), 110kW, daugeli gali nemaloniai nustebinti silpnoku traukimu, bet reikia nepamirsti, kad masina sveria ~1400kg (viskas del saugumo), bet sukant motora iki red line jis vaziuoja labai smagiai ir tikrai, bet koks "golpas" ar "bambalis" nepavys. Siap variklis ganetinai opus, bet sis zodis tinkamas tik zinant kaip lietuviai priziuri transporto priemones, t.y. kaip ju nepriziuri. Variklis yra megejas padeginti tepalus, bet tai net pats gamintojas pabrezia, tad jei per 3000km prarasite 1l tepalo - del to nesisielokite - tai normalu, bet tepalu lygi privaloma tikrinti kas 1000km ir reikalui esant dapilti (lempute ispejamoji uzsidega likus is 5l ~2,5l), kas be ko keisti tepalus, tai kaip priklauso. Antra beda - trukineti megstantys dirzai - velgi, dirzo riba 70000km arba 5 metai, jei trunka po 10 metu pravaziavus "tik" 60000km - nereikia pykti arba ideju lenkikas ar kinietiskas detales. Na ir trecia liga - faziu variatorius - uzvedus variklis sudirba kaip dyzelis, jis atlaiko ~120 000km (jo ilgaamziskuma labai itakoja tepalai), funkcija jo - reguliuoja fazes ir realiai varikliui prideda ~15kW, taipo jo isdilimas salygoja mazesni tepalo spaudima ir tuo paciu greitesne variklio mirti, pakeisti ji nesunkiai galima keiciant pagrindini dirza, o kaina naujo nuo 500lt iki 800lt, priklauso kokiu nuolaidu kur turite. Isigijus geros bukles Twin Spark varikli ir vykdant siuos nurodymus - variklis nekels dideliu problemu. Beje - kai sis variklis buvo pristatytas - 1995m, jis buvo isrinktas metu varikliu 4 cilindru varikliu kategorijoje, del savo technologines pazangos lyginant su kitais konkurentu varikliais. Apie variklio eksplotacija parasyta aiskiai "Variklio aprasyme", kas liecia kainas - variklyje stovi pagrindinis dirzas, balansyrinis dirzelis ir aksesuaru dirzas (generatoriaus, A/C, V/S), bednrai - 3 itempejai ir 2 atraminiai guoliai, plius vandens pompa - visko kaina perkant kokybiskas dalis ~800lt (tikrai nebrangiau nei daugeliui kitu panasaus tipo automobiliu, kalbu ne apie TDI 66kW), zvakes - jos 8, 4 dideles, 4 mazos - didziuju galima pigiu rasti, mazuju irgi - i benzo pjuklus eina mazos, bet jos tinkamos tik skylems uzkysti ir tiek kad variklis uzsivestu, normalios visos zvakes - 300lt, 4 zvaklaidziai - 300lt, na, o like mazgai - pakaba, jei tvarkai pas teisingus meistrus - pigi kaip senu vw ar audi, gale plaukiojantys salneblokai nuo opel astra tinka, priekis visas restauruojamas labai pigiai, stabdziu sistema - elemantari ir paprasta, visos detales yra pigios (lyginu originaliu detaliu kainas, nes Spider/GTV neoriginaliu detaliu gauti nelabai iseis). Kaip pvz. originalus ABS daviklis (Bosch) - 150lt, rankinio trosas ricambi firmos - 40lt, kaladeles priekines/galine - 120lt/70lt ir pan. Kas liecia kebula - ji reikia saugoti ir myleti - ilinkimus, ibrezimus panaikinti nera sunke, bet sudauzytas lempas, sulauzyta kapota (jis prastikinis, kaip ir sparnai priekiniai) ir pan - gauti labai sunku ir kainuoja ne po 50lt. Kuro sanaudos - tvarkingo Spider kuro sanaudos nepasakojant pasaku - 11l mieste nespaudziant iki dugno pastoviai, o siaip galima ir iki 15l prisukti drasiai, uzmiestis - 6-7l vaziuojant zmoniskai. Nesitiketi uz 1500 euru isigyti stilinga kabrioleta kuris butu puikios bukles, "parvestas is vokieciu", "vazinetas pensininku poros savaitgaliais i baznycia" ir per 15-17 metu "pabegusi 150k km". Tokiu variantu yra ir nevienas, tiesiog kaina uz juos nuo 3000 euru ir aukstyn, na bet jei susigundei visgi isigyti toki egzemplioriu reiketu pradeti nuo variklio - nuo faziu variatoriaus garso, kompresijos, tepalo spaudimo ir bent jau kokios istorijos kada kas daryta, toliau tesianta apziura elektronikos puseje, pakabos ir viso kito, ka tikrintumete pirkdami betkokia masina. Visas jautriausias bedas paminejau priestai esanciuose skyriuose, na ir kas be ko - nusipirkus neverkti kaip viskas brangu, nes dazniausiai kaina bus ORIGINALIOS DETALES, kuriu dazniausiai labai retai kas siulo pvz audi, vw, bmw ar pan. transporto priemones vairuotojui, bet sulyginus kainas originalu vienas prie vieno - skirtumo didelio tikrai nepamatysi ir nesitiketi srote gauti visko.
Pilnas atsiliepimas...
|
|