Paulius | 2015-10-09 |
Mistubishi Colt
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras variklis, manevringas, lengvai valdomas, patikimas.
Rūdys
|
Puikus automobilis jaunimui. Manevringas ir nedidelis. Variklio galia tikrai tenkina. Daug priežiūros nereikalauja. Minusas tas, kad rūdija, bet jeigu prižiūri, galima tą procesą suvaldyti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Marko | 2014-12-27 |
Mitsubishi Colt
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas
Rudys
|
Coltuką nusipirkau iš draugo neturėdamas dar teisių, automobilis, mažas , kuro sanaudos 5.5 -6 l ~ uzmiesti, mieste daugiau zinoma 7, teises issilaikiau gant velai 21 metu, tad patirties igauti gerai toks Coltas, gerai aikstelei menevruoti, priparkuoti, esu patenkintas masina, ilgom kelionem vargina, bet ka noret cia ne koks Sedanas (Limuzinas) mieste tiesiog puikus, gedimu nera,nusipirkau ,priziureta Colta, stengius pats neapsileisti. Varikliai geri, nereikalauja daug išlaidų. (neskaitant kuro)
, kuriasi visada gerai, nors ir salta uz lango. Prieš 6 metus mokėjo 3500lt draugo mama, pats pirkau is jo uz 1600 , bet dabar ji aprūdyjus, baisi isvazida kebulo, tad dabar mazai gauciau, nuverteja tokios masinos ,ka noret 16,18 metu rudys, dar tos skardos pas Japonus plonos tokios. Jei važinėsit kaip pencininkas tiks ir 1.3 bet jei esate mėgstantis paspausti, tai geriau paieškoti 1.6 motoro, jis ryja tiek pat kiek 1.3 bet galios daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
colt | 2013-01-10 |
1.6 colt 85kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
greitas smagus automobiliukas, eletro lanai sildomi vedrodeliai
rudija
|
geras mazas vikrus automobiliukas geras galingas varikliukas rimtu gedimu neteko tureti nebrangi eksplotacija, pigus automobilis zureti kad nebutu kaurai prapuves
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vaidas | 2012-09-25 |
Coltukas 1.3
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas.
Ekonomija.
|
Vairuoju Coltuką jau 4-ti metai, per juos prasukau 30 000km, važinėjau jo nesugodamas, iš gedimų per tuos 30 000km išlindo tik dabar prieš galą. Pirmas gedimas tai mistiškai įsitempė sankaba ir važiuojant ledu galvojau, kad tiesiog ratai prasisuka, o kol išvažiavau ant asfalto pamačiau, kad sankabos jau nebėr. Su visu komplektu sumokėjau 350lt. Taigi ant galo pradėjo tiek per duobes pervažiavus dunksėjimas tiek atleidus sankaba, garsas tas pats tai nežinau kas tai gali būti, ir neturiu laiko pasižiūrėti. Dar atsirado kažkoks garsas keistas užkurus variklį, lyg braukytusi metalas i metalą, keistas labai. Bet su tuo garsu prasukau 2500km ir nieko. Na dar karts nuo karto reikia dapilti stabdžių skystį, leidžia kažkur, bet stabdo normaliai. Varikliai geri, nereikalauja daug išlaidų. (neskaitant kuro) Prieš 4 metus mokėjau 3500lt, bet dabar ji aprūdyjus ir yra gedimų, bet manau jei sutvarkyčiau taip kokia buvo kai pirkau gal ir gaučiau 2500lt. Nebėra ką ir atpigt, nes ir taip pigi . Jei važinėsit kaip pencininkas tiks ir 1.3 bet jei esate mėgstantis paspausti, tai geriau paieškoti 1.6 motoro, jis ryja tiek pat kiek 1.3 bet galios daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rytis | 2011-09-07 |
Mitsubishi Colt 1.6 GLX i benzinas/dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galia, manevringumas, lengvas valdymas, sportiskumas
Nekomfortiskas, babinos gedimas
|
Sportiskas, galingas, manevringas, neper daug komfortiskas. Mitsubishio ligos yra babinos gedimas, siuo siuo gedimu 2 kartus buvau susidures. Bet sis auto nuostabus, su juo per miesta vaziuojant kraujas uzverda, plius kai dar sportinis duslintuvas. Labai malonus vairuoti. 1.6 yra pats idealiausias variantas yra ir 2.0 GTI bet retas atvejis Lietuvoje. Kaip ir minejau prolema su babina. Bet ja pasikeist nera kas, tik sunkiau surast. Jeigu jum taip atsitinka tai patariu tvarkyt pas gera elektrika kuris sutvarkys ta liga. O siap patvarus varikliai jei pzriziurimi ir traukia tikrai ispudingai (kai sedi vienas automobilyje). Babina kainavo 250LT antra kart remontavus pas gera meistra 400LT, bet kai suremontavo tai uzsivesdavo vos pasukus rakteli, uzsivesdavo bet kokiom oro salygom.
O del nuvertejimo tai viskas nuverteja. Ziurekit ar per lietu uzsiveda, ar negesta variklis, rudis, pavaru deze, ar neburbulioja antifryzo issipletimo bakelis.
Jei nusipirkus nors karta savaime uzgesta, vaziuokit is kart i servisa kad tvarkytu babina, nes veliau teks stumti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Kapitonas | 2010-06-03 |
Mitsubishi Colt'92 1.3 gli
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskas, patvarus, manevringas
rudija stogas (pauksciu kakus valyti reikia nedelsiant), prasta elektronika, prasta garsoizoliacija
|
Automobilis visai neblogas, gana manevringas ir nereikalaujantis daug prieziuros. Per 4 metus buvo tik planines TA. 2 zmonem pats tas, taciau jei turite ar planuojate vaiku - teks pagalvoti apie kita masina. Variklis yra patikimas, bet prasta elektronika. Man parejo kompas (sprogo kondensatoriai), kaip papasakojo servise nei as toks pirmas nei paskutinis - tai siu "coltu" liga. Bandziau surasti kita kompa, taciau visi jie (paziurejau gal 5 kokius) buvo panasios i mano bukles, todel keisti nerekomendavo. Taip ir vazineju su "gydytu" kompu: trauka dingo, laisvos eigos apsukos per dideles, masina pasidare buka ir vangiai reaguoja i akseleratoriu. Pinigu tikrai nesiurbia. Nuvertejo stipriai, bet tai normalu tokios klases auto. Ziureti kompo bukle ir kebulo busena.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rytis | 2010-05-17 |
GLXi benzinas/dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Trauka tai labai patenkintas. Greitai vaziuojant kelia triuksma. Siaip nesigailiu dar po kolkas kad pirkau. Taip pat manevringa, daugiau miesto automobilis. 1.6 16v Tepalus, filtrus. Is rimtesniu dalyku, po kolkas nieko.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Justas | 2010-02-22 |
Colt GTi cao
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
galingas miesto automobiliukas...vienam arba dviem vazinetis :)
prasta garso izolecija..megsta rudyti stogas..
|
tikrai smagus automobilis..galios pakankamai,daugumoje buna A/C ,elektros paketas sioks tox,ABS .. variklis gan patikimas..tiek kad daugumos kompencatoriai skleidzia erzinanti garsa.. brangiausios dalys turbut butu amortizatoriai,apie 300lt priekiniai,stabdziu diskai apie 200lt vnt, daugiau..vaziuokliai daliu gauti neproblema ir kainos tikrai nesikandzioja.. na gti varijanta gan sunku rasti,o net jai ir pasitaiko tai dauguma pagriuve buna..tvarkingas gti dazniausiai bus vertas du kart beveik daugiau nei paprastas 1.3 ar 1.6 varijantas..svarbiausia reiketu ziureti kebula..daugiau nieko stebuklingo nera ko negalima butu sutvarkyti.. na bet cia jau manau turi tikrai tau ta masina patikti kad nebijotai i ja investuoti kazkiek tai pinigeliu...gaila tiek kad siam modeliui labai kuklus pasirinkimas performanco..galima gauti bet labai dideli pinigai lyginant su kokia honda..
Pilnas atsiliepimas...
|
|
colt gti | 2010-02-22 |
Mitsubishi Colt CA0 GTi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika, mažas svoris, greitas isibegejimas iki 100, geras valdomumas
Garso izoliacija
|
Greitas smagus automobiliukas, megstantiems verzluma ir smagu vaziavima. Ypac gera dinamika, isibegejimas 0-100: 7,6sek, gamintojo deklaruota galia 103kW, taciau neretas savininkas "prasukes" ant stendo pamate 145ag ir daugiau.
Geras valdomumas, analogiskas Proton Satria Gti- prie vaziuokles tobulinimo prisidejo Lotus inzinieriai.
Konkurencingas tokiems populiariems automobiliams kaip honda civic vtec, Nissan almera, sunny gti, bmw 323, 325 ir pan. 4G93 dohc, N/A 103kW, 168Nm. Redline 8000rpm. Detaliu kainos kaip ir visu japonisku automobiliu. Tikrinti pavaru deze, kebulo stovi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Edvinas | 2009-06-22 |
Mitsubishi, tam kas supranta
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patvarūs varikliai ir važiuoklės, su elektra problemų irgi nėra.
Nekonfortiškas, įpatyngai užmiestyje.
|
Miesto automobilis, todėl užmiestyje konforto nesitikėkit, tačiau, važiuoklės tikrai tvirtos. Maža ir praktiška mašinytė. Didžiausias minusas, mažas ratų susukimo kampas, todėl dviejų juostų kelį neįmanoma apsisukti be atbulinio bėgio. Skardos ganėtinai neblogai apsaugotos nuo korozijos, bet jei automobils buvo muštas nuo rūdžių nepabėgsi. 1.3l ekonomiški, bet sportiškumo neišgausi, kuro sanaudos apie 5-6l. 1.6l sportiški, net labai 83kw ant 900kg tikrai nebloga trauka, bet labai neekonomiškas apie 8-10l. 1.8l galima pavadinti RAKETA, ekonomiskumas toks pat kaip 1.6l, o gal ir ekonomiškesnis. Variklių patvarumas labai geras, jei nors minimaliai buvo prižiūrėtas. Nors ir mašina japoniška, detalių kainos nėra didėlės. Galiu įvardinti tik kaladėlių kainas, nes per 5m eksplotavimo jas tik ir keičiau, 38lt. Nuvertėjimas nėra didelis jei sugebėsi išlaikyti automobili koks buvo, šių modelių kainos ir taip jau pasiekusios minimumą. Atkreipkit dėmesį i skardas, nes jei auto buvo muštas nuo rūdžių nepabėgsi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |