Markės
30 iš 1940
Alfa Romeo MiTo 2008 - 2018
Alfa Romeo MiTo, 2008 - 2018TOP 10
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.58% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 2
42% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Gera įranga
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Nekomfortiška pakaba
  • Maža interjero erdvė
"Pavadinimas MiTo yra santrumpa Milano (Milanas) ir Torino (Turinas)"
Alfa Romeo MiTo yra 3 durų nedidukas automobiliukas varomas priekiniais ratais ir konkuruojantis su tokiais modeliais kaip MINI arba Audi A1. MiTo suprojektuotas Centro Stile Alfa Romeo ir yra aiškiai įtakotas galingojo Alfa Romeo 8C Competizione. MiTo gaminamas ant Fiat/GM SCSS platformos, kurią naudoja ir Fiat Grande Punto. 2007 Europoje buvo paskelbtas konkursas, kuriame buvo galima siūlyti šiam automobiliui pavadinimą ir taip laimėti Alfa Romeo Spider arba Alfa Romeo kalnų dviratį. Laimėjo vardas "Furiosa", tačiau 2008 m. kovo 14-ąją Alfa Romeo oficialiai paskelbė, kad pavadinimas bus MiTo kas yra santrumpa Milano (Milanas) ir Torino (Turinas). Kadangi pirmajame automobilis buvo suprojektuotas, o antrajame gaminamas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Alfa Romeo MiTo dizianas yra aiškiai įtakotas galingojo Alfa Romeo 8C Competizione.

Pavadinimas „MiTo“ yra santrumpa miestų pavadinimų: Milano (Milanas) ir Torino (Turinas). Kadangi pirmajame automobilis buvo suprojektuotas, o antrajame gaminamas.

Puikaus dizaino Alfa Romeo MiTo pelnė šiuos apdovanojimus:
  • Geriausias užsienio automobilis 2010 ir 2011 metais mažų automobilių kategorijoje (žurnalas „Auto, Motor und Sport“);
  • Geriausias automobilis 2010 metais mažų automobilių kategorijoje (žurnalas „What Car?“);
  • Geriausias automobilis 2009 metais mažų automobilių kategorijoje (slovėnų žurnalas „Avto Magazin“);
  • Gražiausias 2008 metų automobilis (portalas Republica.it ir lenkų žurnalai „Motor“ ir „Auto Moto“).
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Martynas | 2024-07-24
Alfa Romeo MiTo 1.4 mpi benzinas 70kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuojant vieni pliusai - gerai valdomas, manevringas, tylus, ko gero pigiausias automobilis, kuris traukia praeivių dėmesį
Per žemas Lietuvos keliams, per standi pakaba
Važinėjau 4 metus ir į darbą ir į užsienį ir į sodybą. Šis automobilis nuo pirkimo kėlė labai kontrastingas emocijas. Iš vienos pusės, mano skoniui, dėl dizaino, stiliaus, estetikos, jis gali konkuruoti su Mini cooper. Ta patį galėčiau pasakyti ir kalbant apie automobilio valdymą. Jis labai stabilus per lietų ar sniegą. Skirtingai nei daugelyje kompaktinės klasės automobilių, yra 3 važiavimo rėžimai ir realiai jaučiasi, kad jie skiriasi. Priekinės sedynės komfortiškos, prietaisų skydelis ir komforto įrangos valdymas išdėstyti intuityviai. Gera 8 garsiakalbių audio sistema. Šitas automobilis turi tą Alfa Romeo prieskonį. Mano atveju, dar versija su panoraminiu stogu. Šiaip, kol automobilis nesugedęs ir važiuoja ne mišku ar žvyrkeliu, viskas visai neblogai. Problema tame, kad šis Alfa Romeo modelis nesiskiria nuo likusios savo šeimos kalbant apie patvarumą ir funkcionalumą. Nors pakaba pati yra patvaresnė, negu kitų Alfa Romeo modelių, juo važinėjant visą malonuma griauna aukštis, ir pavarų dėžė. Tai yra tik, pabrėžiu, tik asfalto automobilis. Važiuojant žvyrkeliu jau jaučias automobilio žemumas, didesnis akmuo jau gali drąsiai kabinti apačią. Be to, važiuojant didesniu greičiu, akmenukai pažeidžia dažus labai greit, nes ant kėbulo gamykliškai itin plonas jų sluoksnis. Apie važiavimą provežuotais keliais visais metų laikais net nėra kalbos. Apačią lies visur. Per keturis metus du kartus keičiau apatinę motoro apsaugą. Visgi, blogiausias, turint automobilį ilgesnį laiką, visus privalumus nustelbiantis dalykas yra tragiška mechaninė 6 pavarų general motors m32 greičių dėžė, viena iš jos rūšių. Apie jos problemas detaliau galite pasieškoti google. Mano patarimas tiesioginis - niekada geriau nepirkite nei Opelių nei Saab'ų nei nei Alfa Romeo su šiomis greičių dėžėmis. Per metus remontams išleidau 1700eur ir vis tiek pabiro 2200km nuo namų, keliaujant per Europą. Ši greičių dėžė turi gamyklinių inžinerinių ydų. Ją keičiant tvarkingą rast labai sunku, o restauruoti yra brangu. Negana to, važiuojant ta pavarų dėžė nesuteikia jokių ypatingų emocijų. Tiesiog eilinė 6 pavarų mechaninė greičių dėžė.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2009-07-23
Puikus automobilis, beveik jokiu priekaistu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus dizainas visais atzvilgiais, puiki variklio trauka, malonus kartu sportiskas pojutis. Kokybiskas interjeras, puiki komforto iranga. Iskirtinumas, Alfa ivaizdis ir t.t.
Maza bagazine, brangus automobilis, taciau uz malonumus tenka moketi. Rimtu minusu net negaliu isskirti.
Pirmiausia automobilio stilius - jis puikus, jis kartu originalus (lbai puiki visu lempu forma), labai "alfiksas" (radiatoriaus groteles), be to nedidelis automobilis yra labai panasus i tipiskus coupe automobilius (placios ratu arkos, siiap jau labai panasus i VW Scirocco). Dureles be remu. Jo dizaina nuotraukose galima lengvai sumaisyti su Alfa Romeo superautomobiliu - "8C Competicione". Mito dizainas yra vienas is tu prie kurio nagu geriau nekisti, nieko nepridedineti ir nieko neatimineti. Vazinejau su variantu turinciu 18 coliu ratlankius, juodos spalvos su labai ryskiu raudonu perlamutru (tokios spalvos niekur kitur nesu mates), automobilis atrodo super ir nekitaip. Vaziuoja jis taip pat kaip ir atrodo - nepriekaistingai. Automobilis subalansuotas sportiskai, pakaba labai informatyvi, kelia laiko puikiai, taciau kartu tai nera kibiriukas - automobilis pakankamai minkstas, kad patiktu moterims ir kad su juo butu patigu sukti ratus mieste (sedima gana aukstai). Zodziu balansas labai geras, pojutis lyg vaziuotum didesniu Alfa Romeo 159. Vairo pojuti normalus, tikrai nera sportiskas, daugiau kaip normalaus miesto automobilio, taciau taip pat nera labai lengvas. Kiek uzkliuna vairo apatine dalis kai vairas yra keliskart sukamas. Smulkmena. Kitas didziulis automobilio pliusas - interjeras. Ji ne tik, kad graziai ziurisi, taciau yra tikrai kokybiskas. Ypac man patinka paneles medziaga - toks ale karbonas (panasus i Fiat Bravo), ta medziaga ne tik, kad graziai ziurisi, bet ir yra labai maloni liesti ir kokybiska. Kai kur naudojamas paprasciausias kietas plastikas, taciau ranka jis beveik nepasiekiamas. Prietaisu skydelio apsvietimas - baltas ir labai grazus. Sedynes nors ir medziagines, taciau yra idomios fakturos ir tikrai neatrodo pigiai. Gal kiek per ilga begiu svirtis su neinformatyviu bumbulu, metaliniai pedalu antdeklai yra slidus, prastas matomuma atgal pro maza langeli. Klimato kontrole dvieju zonu. Zodziu automobilis turi viska ko reikia ir ka turi 3 klasemis aukstesni automobiliai. Variklis - 1.6 litro turbo su 155 AG ir patikekit visi arkliukai puikiai jauciami. Automobilis turi agresyvumo nustatyma - normalu, slidziam keliui ir dinamiska. Pasirinkus dinamiska akivaizdziai jauciamas variklio pagyvejimas, taciau kitu nustatymu pasikeitimo nepastebejau. Tai automobilis norinciams issiskirti ir manau jis nemaziau isskirtinis nei MINI. Automobilis malonus, tikrai nesinori is jo islipti. Taciau klausimas del patikimumo, detaliu kainos ir pan. Tai kogero nebus pigiausi islaikyti automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
 
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt