Vitalijus | 2012-01-19 |
ALFA 146 1.6TS
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus, nerudyja, galingas
Motoras nelaiko,kito motora kaina, pasenes dizainas
|
Turejau pirma ir paskutine alfa savo gyvenime- automobilis nekoks, dizainas pasenes, tiek isore tiek vidus, sedines nepatogios salono surinkimas nekoks. Patiko vairas, skydelis.
Sviesos geros(lesiniai zibintai). Auto nerudyja- cinkuotos(didelis pliusas).
Valdymas normalus, nes vaziuokle gana standi ir gana patikima. Nepatogi bagazine.
Dazai blunka o lakas lupasi gabalais.
Trumpiau sakant jei norit palakstyti(vaziuojant pas motorista) automobilis jum tiks. Nezinau apie dyzelius, bet benzai-nasamone o ne motorai.
Kiek ankstesni opoziciniai tiek twin spark---sudas.
Jie yra galingi 1.6TS 88kW jeina puikiai(kaip 1.6)(kasdavos 2 pavara R15 ratai), bet bijokit paspaust- prasisuks indeklai, prades kalti.
2 zvakes i cilindra- mazoji kainuoja 50lt.Ja nusukti labai paprasta- truputi perverziai ir eini kitos pirkti.Babinos duoda kibirksti visur tik ne i zvakes.
Galima pagirti motora nebent uz tylia veika.
Motoro nera pirkti (jei rasit uz 1500lt tai nuostabu)- visi uzkale.Ir tai ziurint auto verte: 2000lt. Motoras turi "Wanosa"- isiurbimo voztuvu degimo kampo hidraulinis reguliatorius- genda ir neveikia. Motoro dalys brangios. Didziausia problema motorai- kaina nuo 1500lt, daugiau automobilis kaip automobilis- kitos devetos dalys ipatingai pigios. NEPIRKIT
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Lolita | 2011-11-09 |
Alfa Romeo 146 Tspark
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
noretusi minkstesnes pakabos, siaip man labai patinka, sedi ganetinai aukstai, o tai didelis pliusas vairuojant. Pasiekus 3000 apsuku pasigirsta malonus ausiai "murkimas ". 1970: 114 kw. kaip ir kiekvienam naujai isigytam auto - tepalai, rankinio trosas, stabdziu kaladeles, termostatas (100 lt.) naujas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
lost summertime | 2011-02-05 |
Alfa Romeo 146
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nuostabus tankas, net nežinau ką išpeikt, gal pasisekė nusipirkt gerai prižiūrėtą. dalių kainos tikrai pigios palyginus su kitom naujesnėm auto. pakabą retkarčiais pasitvarkai, pasikeiti diržus kada priklauso, alyvą, ir važiuoji. pakaba nėra minkšta, bet kam patinka jausti kelią tas įvertins. dėl rudžių jokių bėdų. malonus ausiai variklio garsas taip ir verčia dažniau pakelti apsukas, ko pasekoje kuro sąnaudos irgi smagėja :D na idealus jaunimo auto. o kam alfa neįtiko, tai gal nepasisekė su meistrais. na viskas juk genda, o juk auto jau 15 metų... jei dar alfa gamintų boxer variklius mielai keisčiau į naujesnį modelį. trauka kaip 1.6 tikrai smagi. bet kas turi 1.7 16V boxerį manau dar labiau pasisekė :) 1.6 8v boxer eiliniai patvarkymai kaip ir visom auto, negi vienai keisi alyvą kitai ne. jokių netikėtų gedimų, ko nebūtų galima išvengti iš anksto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Paulius | 2010-03-06 |
Alfa Romeo 146, 2000 m., 1.9 JTD.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
1.9 JTD variklis. Mažai ryja ir jokio remonto.
Pakaba, eksplotacija, nuvertėjimas.
|
Automobilis pas mane jau 3 metus. Mokėjau 9100 lt. Šiaip pagal kainą automobilis nėra brangus (dabar kainuoja nuo 5000 lt). Salonas normalus-gražus, biški kietoka mašina. Kuro ryja nedaug, jei važinėji normaliai tai į 100 km/6 litrai, mieste ir žiemą apie 8 litrus dyzelio. Ištikrųjų gana maloni ir pigi mašina, tačiau....Labai nepritaikyta mūsų keliams, čia anksčiau kažkas rašė kad tinka mūsų duobėtiems keliams-tai neteisybė, nes mašinos silpnoji vieta pakaba, subyra kas metus beveik... taip pat ir rudyja normaliai.
Variklis yra idelus. 1.9 JTD. Kuro sanaudos nedidelės, per tris metus neturėjau problemų: užsiveda nors ir 25 šalčio, laiku keiti tepalus, sėdi ir važiuoji. Kaina per tris metus nuvertėjo nuo 9100 lt iki 5000 (7000) lt.tai nėra daug, tačiau eksplotacija yra pakankamai brangi, pakaba susiremontuoti Vilniuje kainavo 2500lt, po metų kai remontavau jau nebe Vilniuje, tai 1600lt... ir pakaba byra kas metus beveik. niu ir šiaip visokios smulkmenos, detalių kainos gan brangokos. Jei turi galimybe nepirk, geriau golfą :)...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
alfredas | 2009-10-06 |
AR 146 1.8T.Spark
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
vaziuokle, valdymas , galia , dizainas
elektra, islaikymas
|
auto labai fainas, sportiskas ir isskirtinis, nepuola rudys, tvirtas kebulas, uz ~6000lt galima isigyti gera 9-11metu senumo modeli 1.8T.Spark 106kw (144AG) kuro sanaudos apie 9l. bet priklauso nuo to kaip vaziuoji, palyginus su kitais varikliais tai pats optimaliausias nes 1.4 ir 1.6 degalu vartoja tiek pat kaip ir 1.8, variklis megsta aukstesnes apsukas, traukos tikrai pakanka, laiku priziurimas ir tvarkingas variklis niekada nekels rupesciu detales nepigios bet jas tenka keist retai, i nuvertejima galima nekreipt demesio nes tai labai nepopuliarus auto del to jau ir taip yra nuvertejas patikrinti elektra ir varikli, jei uzvedus variklis groja kaip dyzelis bukit pasiruosia islaidoms arba ieskokites kito varianto, norinciam tureti gera auto ir issiskirti is kitu tikrai tinkamas auto, gatvese tikrai retai matomas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
jonas | 2009-07-10 |
145-146
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Smagūs varikliai, idealus valdomumas, stilius, kaina
benzininiai varikliai lepūs
|
Teko turėti ir 145, ir 146. Gražesnė 145, visos kitos savybės identiškos, tik 146 didesnė bagažinė. Stabili ir neperkieta. Vairuoti kaip ir visas alfas yra kaifas, su nieko nepalyginsi. Vietos neperdaugiausiai, tačiau čia golfo klasė, pagal klasę ir vietos. Apdailos medžiagos pakankamai kokybiškos, nebarška. Važiuoklė pakankamai stipri. 145 buvo 2,0 Twinspark, 146 -1,6 twinspark. Varikliai nėra labai patvarūs, ypač 2 litrų, silpna vieta alkūninio indėklai, bet čia matyt vėlgi tepalų kokybės ir "draskymosi" klausimas. 2 litrų pakankamai sportiškas variklis, bet ir 1.6 kasdieniam važinėjimui "su ugnele" tinka. Kuro sąnaudos 1,6 pagal kubatūrą mieste apie 10, ant kelio apie 6-7, panašiai ir 2 litrų.
Detalių kainos pakankamai normalios, vertinant tai, kad detalės ne kinietiškos, o originalas min. 2 kartus pigesnės už- vokiškų. Atkreipti dėmesį į variklio būklę.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
lina | 2009-07-03 |
alfa romeo 146
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
niekam nepatariu isigyti sio tranto... 1.6 visu pirma mobilaizeris, kuris uzluzo vos nusipirkus masina, nepraejus ne vienam menesiui teko keisti sankaba, greiciu deze irgi laikosi "ant siulo", benzino sanaudos atomines, o vaziuojant lietuvos keliais didesni atstuma barska ne tik masina, bet atsibarska ir smegenys-ypac kieta.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Kenis | 2009-03-27 |
146
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis, saunus interjeras, puiki vaziuokle (kam patinka kieta) + ideliai tinkama lietuvos duobkeliams.
Minusu nepastebejau.
|
Puikus automobilis zmogui, norinciau nebrangiai eksploatuojamo isskirtinio automobilio. Varikliai analogiski 156 modeliui. Jei esi jaunas, pakanka ir 1.6ts, bet su 2.0ts ispudziai kur kas geresni. Siplnoji vieta svaistikliai, stiprioji variklio isvystoma galia. 1.6 - 120ag, 2.0 - 155ag. Eksploatacija labai nebrangi. Brangiausia vieta variklis. Vaziuokle kainuoja kapeikas. Nuvetejimas neaktualu, musu rinka pasiekia jau nuverteja modeliai. Jei tikrai nori alfos, bet neturi daug lesu eksploatacijai pirk sia, taip pat 145, 155. Tame tarpe ir 164.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Romas | 2007-05-21 |
Alfa Romeo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Situo masiniuku pravaziavau tik 150km, ji visa laika genda... Negi tokios visos alfos? 2.0 16v Tspark Priekiniai celenblokai jau antra karta pagedo, variklio dirzai, velenas, svaistiklis, indeklai, lemptozonda, apsuku variatoriu, tepalu filtra,sarnirus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
JURATE | 2006-08-15 |
Alfa Romeo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
daug keblumo del variklio remonto, osiap nauju detaliu yra vazuoklei gavau be problemu, jei pirkciau aukstesnes klase ir naujesniu metu. 1.6 76 k.w Galinius amortizatorius, priekinius selenblokus, variklio alkunini velena, svaistikli, indeklus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|