Markės
35 iš 1971
Alfa Romeo Stelvio 2017 - dabar

Alfa Romeo Stelvio, 2017 - dabar

52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 2
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Stilingas
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
"Ar kokybė atitiks rinkos reikalavimus ir ar pirkėjai tikrai norės visais ratais varomos Alfa?"
Kai kalba pasisuka apie visureigius, nieko šventa nėra. Net Jaguar, Lamborghini ir Aston-Martin pristatė savo pirmuosius visureigius. Prie šios kompanijos prisijungė ir dar vienas automobilis šioje rinkoje - tai Alfa-Romeo Stelvio. Alfa-Romeo kompanija žinoma kaip sportiškų hečbekų ir sedanų gamintoja, šįkart savo laimę išmėgins visureigių rinkoje. Tik ar pavyks pasiekti sėkmės perpildytoje prabangių ir neprabangių visureigių rinkoje, ar kokybė atitiks rinkos reikalavimus ir ar pirkėjai tikrai norės visais ratais varomos Alfa? Akivaizdu, kad kompanija neatsisakė įvaizdžio kurto ilgus metus – Stelvio yra sportiškas automobilis, tai pabrėžia tiek agresyvi išvaizda, tiek techniniai sprendimai. Automobilis turi labai panašią priekinę dalį kaip ir neseniai pristatyta sportiška galiniais ratais varoma Giulia. Išlenktos kėbulo linijos suteikia savotiškų “raumenų”, o galinė dalis itin panaši į Porsche Macan modelio, kas neabejotinai ir buvo Alfa-Romeo dizainerių tikslas. Tai svarbu, kadangi Alfa-Romeo Stelvio yra kogero vienintelis visureigis, kuris bus perkamas vien tik dėl išvaizdos. Tiesa, visureigis turi ne tik sportišką išvaizdą, bet ir kitus sportiškiems automobiliams būdingus techninius sprendimus. Priekinėje pakaboje naudojama dviejų skersinių svirčių sistema, gale daugiasvirtė. Stelvio Quadrifoglio modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio benzininis V6 variklis su dviem turbinomis, išvystantis 510 AG galią, kuris buvo gaminamas remiantis „Ferrari“ naudojamomis technologijomis ir patirtimi. Nors šis variklis išvysto didelę galią, dėl elektroninės cilindrų išjungimo sistemos jis gali dirbti itin ekonomiškai. Pirkėjai gali rinktis ir kitą benzininę alternatyvą – 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų variklį su turbina, kuris išvysto 280 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. „Q4“ keturių ratų pavara nuolatos reguliuoja į visus ratus perduodamos variklio jėgos paskirstymą. Įprastose sąlygose visa variklio jėga perduodama į galinius ratus ir Stelvio valdomas kaip galiniais ratais varomas automobilis. Jei sistema užfiksuoja ratų praslydimą, iki 50 proc. variklio jėgos gali būti nukreipiama į priekinę ašį. Kadangi automobilio komponentuose plačiai naudojamas aliuminis, o vairuotojo pozicija yra salyginai žema, Stelvio pasižymi itin žemu svorio centru. Tuo pačiu, visureigis puikiai laikosi užduotos trajektorijos posūkiuose. Kompanija teigia, kad tai vienas geriausiai valdomų visureigių visoje rinkoje. Ir tame tikrai yra tiesios, nors Alfa-Romeo Stelvio prilygti puikiai subalansuotam Porsche Macan ir negali. Tarp trūkumų reikia paminėti kietoką pakabą, kurios minkštumo deja nėra galimybės reguliuoti.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
2025-06-30

Geras

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Azartiskas, dinamiskas.
Nelabai intuityvus stabdziai kamsciuose. Greitkelyje - gerai, letai vaziuojant per daug sunku nuspet kiek to pedalo spaust. Siaip sau medziagos.
Vairuoju sita masina jau tris metus, pirkau naudota su 80k km, dabar ant spidometro 140k. 2.0 bezinas, 280AG. Tai labai azartiska masina, nebudingai suvui astri, maziausias vairo pasukimas persiduoda i ratus, po jo dauguma masinu atrodo tarsi zele be vairavimo astrumo. Metai 2017, tai su tuo yra ir minusu, pvz, iki 2020 atnaujinimo medziagos salone siaip sau, garso izoliacijai irgi pagaileta. Stovi ant R20, kas vel su savo niuansais: iki 2020 sitie modeliai buvo labiau "uzspausti", kietesni. Po Facelift paminkstejo ir tas skirtumas labai jauciasi vaziuojant tu paciu gabaritu ratais. Is esmes, tai yra RWD masina su pasijungianciu priekiu. Kontroles cia mazai - pasijungia sekundes dalims ir tiek. Pagal testus, jei trys ratai ant roliku ir lieka vienas ant asfalto, tai per kazkiek laiko pajungia ir ji, kas duoda vilciu isvaziuot. Apskritai, vaziuot per sniegus smagu, bet pirmas didelis trukumas (mano suvokime), tai negalejimas atjungt stabilizacijos. Pvz, sukant ant sniego vaira, gesina gaza, kad susvelnint slydima. Antras trukumas, visgi 99% tai yra RWD masina ir pvz., greitkelyje snieguotom provezom tai jauciasi. Taip, pasistabilizuoja, taip pasijungia sekundes daliai priekis, bet tokio uztikrinto "traukinio ant begiu" pojucio nera, kaip su Subaru :) Variklis energingas, puikiai ima nuo zemu, lenkimas su sita masina vienas malonumas. Nustebina ne viena labai savim uztikrinta bimbalini su betmenu :) Garso cia nera, saltas primena dyzeli. Jei gazas-dugnas, tai perjungiant lengvas burbtelejimas is duslintuvo ir tiek, jokiu fanfaru, tokiem reik Quadrifoglio. Paprasta bet patogi multimedija, aiskus valdymas, geros svirtys prie vairo, automatas ZF, patikimas. Vietos padoriai, nors ilipimo i gala noretus patogesnio. Bagazine - tvarkoj, bet siauroka, suvalgo subas. I apacia irgi neidesi nieko. Miegoti imanoma, budamas 183cm ismiegojau nuleidus sedynes, nes nelieka tarpo. Kiti mirko palapinej :) Garso izoliacija - siaip sau, man labiausiai nepatinka dideliu veidrodziu keliamas vejo triuksmas. Gumos skystos, greit iplysta. Po 2020 Facelifto kardinaliai pagerino, tai i ta atkreipkit demesi. Sedynes grazios, bet oda kietoka, nera tiek patogios. Pakaba, kaip rasiau, i kietesne puse, del ko ji vairuojas gerai, bet maziau patogi kasdienai. Didesni trukuma matau lingavima i sonus, nes per duobes supuojasi. Sanaudos Vilniaus kamsciuose tikrai 15, o gal ir daugiau. Sanaudos, kai vaiku atostogos apie 10-11. Sanaudos uzmiestyje iki 115km/h apie 8, vaziuojant 90 kartais buna ir kiek zemiau 7. Apibendrinant: jei reiktu pirkti is naujo ar pirkciau Stelvio? Pirkciau. Nenuvyle. Netobulas, bet visur savo darba atlieka. Zvyrkeliais, sunkeliais, ziema (kai ji buna), mieste. Gal keli italiski kaprizai ir yra, bet nemazai pliusu turi vairavimo astrumas, energingas variklis, tegul ir be daug charizmos. Netiks norintiems labai teisingo masinos (ziuret Kodiaq ar XC60), ar itin minksto. TIks tiem, kas ziuri azarto, nes arciausiai pagal valdyma gali lygiuotis Macan ir gal piktos X3 versijos. Tik ziureciaus nuo 20 facelifto. Variklis is esmes nekeliantis bedu, neplysta internetai apie tepalu ryjima kaip kokia TSI ar barskancias grandines kaip N serijos bmw :) Vienas rimtesnis trukumas - didelis lepumas tepalams. Gamintojo nurodyta keist kas 15k km, o realiom salygom reiktu ne veliau nei 10k km. Kitu atveju, labai tiketina, kad MultiAir ims reikst pretetnzijas, ypac zemoj ar nulinej temperaturoj, kas pasireiskia netolygiu darbu uzvedus (misfire). Misfire vyksta esant saltam varikliui. Negesta, bet purtosi. Pastovejus minute, gal dvi dazniausiai nustoja.Yra du keliai: remontuot MultiAir, kas atsistoja i apie 3k euru arba keist tepalus anksciau, pagal gamintojo rekomendacija, retkarciais luktelt minute ziema, kol nustos burbuliuot ir vazinet toliau. Mitinis Alfos nepatikimumas is principo neegzistuoja. Jei bus blogas akumulaitorius, gal ir gali sukvailiot, bet tai galioja visom naujom masinom. Pakaba tvirta, laiko. Kebulas - aliumas, nerudyja. Saugume gavo daug zvaigdziu. Ziureti, kur aptarnauta. Nebijoti ir didesniu ridu. Keisti laiku tepalus, antifrizas priklauso tik toks, koki numate gamintojas. Imaisius kitoki, gali but bedu.
Pilnas atsiliepimas...
2022-12-12

Stelvio

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringumas ,kaip 2.2dyzelio - dinamika.
sedynes nepatogios
alfa romeo stelvio 2.2 jtdm .2017m. rida 125000km.Turiu jau 2metai.Pradesiu nuo minusu ,tikriausiai nera sukurto daikto ,kuris butu be minusu ar tai kaina ar kazkas, bet minusas kazkoks bus,taigi: 1.) sedynes paprastos ,be ergonomikos ,mazdaug ,kaip pas kokia bmw 520i,(kas saab ar volvo vairuoja - supras api ka as ..). 2.) kas nepatiko tai kad detales ,garantines siu atveju turbinos reikejo laukti 1 menesi,nekainavo ne cento,bet tas laukimas is Italijos garantines detales per ilgas. Na o daugiau tai malonumas valdyti,tiesiog vairuoji ir lauki kol reiks kazkoki manevra atlikti,body roll posukiuose toks ,jog pamirsti ,kad vairuoji SUV,neveltui Niurburgr. 7:32.00 skaiciai kalba patys uz save.,Nemuno ziede taipogi pirma vieta ir valdymas ,pasak sportininko geresnis uz porche macan,kurio vistiek ,bent vienas ratas posukyje pasikels,zinoma kalba eina apie QV modeli.. ,dinamika ,kaip is 2.2 tiesiog puiki.Vasara kuro sanaudos Vilniuje apie 7l./100km ,ziema apie 8l./100km.,na ir vaziuojant 140km/h apie 7l. Galbut ir gailiuosi kad pirkau alfa romeo stelvio ,nes vietoj jos galejau geriau imti alfa romeo giulia,gal but..nes daugiau pradejau vazineti mieste. turbinos keitimas -garantinis -nieko nekainavo,pakabos dar nereikejo remontuoti per 2metus.remontuoti autobravoje teko zibinto apiplovimo sistema ,kaina beveik 600e. privaziavus is salutinio kelio prie pagrindinio -daugiau dairytis ir ziureti ar tikrai niekas nevaziuoja ,nes stori statramsciai ir dideli veidrodeliai ziauriai blokuoja vaizda ,3kartus vos nepadariau avarijos,nors vairuoju jau 20metu,bet taip tik su Stelvio man .isbandyti sedynes paprastas ir sportines -gali buti kad sportines bus patogios ,na cia individualus dalykas,nebijoti varikliu jtdm kad ir su didesne rida ,nes tai vieni is patikimiausiu,ne viskas kas italiska yra nepatikima.
Pilnas atsiliepimas...
 
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
45678901234567890123456789012345
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 146   
145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpider  
  Mini krosoveriai     Junior
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  45678901234567890123456789012345
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas