Markės
27 iš 1942
Alfa Romeo Giulietta 2010 - 2020

Alfa Romeo Giulietta, 2010 - 2020

51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Fantastiškas dizainas
  • Gera įranga
  • Geri benzininiai varikliai
TRŪKUMAI
  • Kieta pakaba
  • Neitin praktiškas
  • Prasta vairuotojo pozicija
"Automobilis gaminamas tik su penkiaduriu kėbulu"
Alfa Romeo Giulietta arba dar kitaip vadintas Alfa Romeo 149/Milano pakeitė Alfa Romeo 147 modelį. Šio automobilio gamyba pradėta 2009 pabaigoje, o pats automobilis pristatytas 2010 metų Ženevos Automobilių salone. Milano pavadinimas jau buvo naudotas Alfa Romeo markės gamoje - taip buvo pavadintas 1980-aisiais Šiaurės Amerikos rinkai skirtas Alfa Romeo 75 sedanas. Milano pavadinimo buvo atsisakyta, kadangi Fiat kompanija, kuri valdo Alfa Romeo markę savo projektavimo skyrių Centro Stile perkėlė iš Milano miesto į Turiną. Giulietta yra gaminamas ant stipriai modifikuotos C evo platformos, kuri buvo pristayta dar Fiat Stilo modelyje. Automobilis gaminamas tik su penkiaduriu kėbulu - hečbekas yra 4,35 m ilgio, 1,46 m aukščio ir 1,8 m pločio. kadangi tikimasi, kad pagrindiniai Giulietta pirkėjai bus 27-40 metų žmonės turintys šeimas, tačiau kuriems nesvetimas geras skonis ir poreikis sportiškam automobiliui. Tridurio varianto trukumą iš dalies kompensuos mažesnysis Alfa Romeo MiTo. Reikia pripažinti, kad naujasis Giulietta perėmė daug dizaino elementų iš minėto MiTo. Automobiliai panašūs tiek savo forma, tiek langų linija, tiek priekine dalimi. Gal ir nieko naujo, tačiau visa tai atlikta tiesiog puikiai - tai tik patvirtina italų kaip išskirtinai talentingų automobilių kūrėjų įvaizdį. Visi automobilio varikliai turi turbinas. Mažiausi: 1,4 L darbinio tūrio variantas turintis 120 AG galią, kitas – 1,4TB „MultiAir“ versija išvystanti 170 AG. Dyzeliniai yra šie: 1,6 JTDM su 105 AG arba 2.0 JTDM su 170 AG. Alfa Romeo naująjame modelyje montavo DNA sistemą (tokią turi taip pat ir MiTo modelis), kuri leidžia pasirinki vieną iš trijų režimų – dinamišką, normalų arba skirtą sunkioms oro sąlygoms.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Mazda3 ir Alfa Romeo Giuletta, kuri yra kuri? :)



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
2022-01-11

giulietta 2011

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas
Garso izoliacija, nepatogus porankis.
Po ilgų paieškų ir visokių golfų prabėgusių po 0,5 mln km nors ant spidometro standartiškai dega 200 k apžiūrų, susigundžiau būtent Giulietta. Išvaizda manau nepalieka nei vieno abejingo. Viskas surinkta gan kokybiškai. Vidus taip pat kaip tokios klasės automobiliui neblogas. Gale vietos keleiviams ne per daugiausiai todėl ilgoms kelionėms 4-iese jis nelabai tinkamas. Bent jau pirmas įspūdis, kad antikorozinis padengtas gerai (auto neturi nei vienos rūdelės, o kiek sukinėta varztu tai antkai kurių jų tik paviršinės). Dėl važiuoklės daugelis ją vertiną kaip kietą, tačiau mano nuomone ji yra standi, bet tikrai ne vežimas. Kas liečia dyzelinius variklius tai jie patikimi ir gan ekonomiški (manasis 1,6 l kuro naudoja labai arti deklaruojamų sąnaudų). Tą patį galima pasakyti ir apie 2,0 l dyzelinius variklius. Dar reiktų paminėti gan pratą garso izoliaciją, bet čia kaip ir daugelio mažų tokios klasės automobilių. Automatinės grečių dėžės patikimos. Apibendrinant galima pasakyti, kad tai akį traukiantis smagus automobilis. Kas liečia remontą tai daugeliu atveju jis yra komplikuotas ta prasme, kad prie kai kurių mazgų sunkus priėjimas, gan sudėtingas darbas. Tačiau Alfa gamintojui pakeitus važiuoklę į dabar esančią jos remontas ir eksploatacija tapo ne tokia brangi. Dėl reikiamų dalių tai dažnai jų reikia bent dieną laukti nes LT parduotuvės jų neturi. Tačiau remontus atliekant kokybiškomis dalimis apsilankymas servise retas reškinys. Turi keleta besikartojančių gedimų kaip tarkim bagažinės laidų sutrūkinėjimas ir pan, tačiau kažkokių brangių remontų nereikalauja. Kadangi automobilis nelabai populiarus ieškokite ir tikrai surasite su maža rida (mano asmenine nuomone iki 200 k) ir turėsite smagų automobilį, kuris nekels didelių problemų.
Pilnas atsiliepimas...
 
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Mini krosoveriai     Junior
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt