Markės
29 iš 1921
Alfa Romeo GTV 1994 - 2005
Alfa Romeo GTV, 1994 - 2005
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 4
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Alfa Romeo GTV (Gran Turismo Veloce) ir Alfa Romeo Spider yra sportiškas automobilis gamintas dviem skirtingais kėbulais. GTV yra 2+2 kupė, o Spider yra dvivietis kabrioletas. GTV tęsia seniai nebegaminamo Alfetta GTV kupė automobilio tradicijas, o Spider tuo tarpu pakeitė jau 30 metų gaminamą Giulia Spider. Abu automobiliai buvo suprojektuoti Pininfarina kompanijoje ir turi tipiškus itališko automobilio bruožus – du apvalūs suporuoti žibintai priekyje, Alfa Romeo trikampės radiatoriaus grotelės, automobilis yra aštrios pleišto formos su per visa šoną einančia briauna. Galinė dalis yra tarsi nupjauta ir užbaigia puikų Alfa Romeo siluetą. Automobilis yra labai žemas, todėl į jį įsėsti arba išlipti yra sudėtinga. Spider ir GTV yra gaminami ant Fiat Tipo 2 platformos. Galingiausias variklis tikrai nedaro gėdos puikiam automobilio dizainui - 3.2 V6 24V 240 AG (176.5 kW), gebantis 0-100 km/h įsigreitinti per 6.3 sekundės ir buvo pats greičiausias tuo metu gamintas Alfa Romeo. Spider ir GTV buvo atnaujinti 1998 metais. Didžiausias skirtumas matomas priekyje – dabar grotelės yra didesnės ir eina beveik iki automobilio apačios, viduje – skydelio apšvietimo spalvos pakeistos iš žalios į raudoną. Šie GTV ir Spider, kaip mano kai kurie gerbėjai, yra paskutiniai tikri Alfa Romeo modeliai. Sekantys modeliai - 159, Brera, Spider yra aukštesni, stambesni, o V6 varikliai pradėti gaminti GM kompanijos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Vejuras | 2012-01-29
Geras, bet nepraktiškas automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Sportiškas, išskirtinis, nebrangus pirkti
Kieta pakaba, brangokas eksploatuoti, reikalauja įgudžių parkuojant ir įlipant/išlipant mažose erdvėse
Bendras automobilio aprašas
1996 laidos modelį su 2.0 t.spark varikliu pirkau 2006. Iš ne standartinių eksploatacinių darbų per 5 metus pasitaikė šie: pakeičiau pavarų dėžę, valytuvų motorą su visu mechanizmu, vairuotojo sėdynę. Pavarų dėžės gedimas šiam varikliui, kaip ir sėdynės lūžis buvo sąlyginai tipinis 916 GTV, dėl elektros sistemos bėdų, kaip ir valytuvų motoro problemos turiu priekaištų italam ir jų sugalvotiem įvariem "kitokiem" maišinų konstarvimo būdam :) Smulkius modelio trūkumus galima vardint ilgai, bet juk nėra naivuolio, kuris mano, kad itališkoj mašinoj su berėmėm durim stiklai niekada neišsireguliuos? Kad ir kaip ten būtų, mašiną vairavau, kaip "kasdienę" daugiau nei 5 metus. Teko tuo pat laiku išbandyti daug kitų automobilių - senesnių, naujesnių, didesnių, mažesnių, talpesnių, taupesnių, patogesnių... Bet kiekvieną kartą atsisėdus už Alfos vairo jauti, kad ji gyva. Vairavimo malonumo koncentratas, ką jau kalbėt apie nesenstantį GTV dizainą. Galinės sėdynės neskirtos žmonėms, o automobilio bagažinės tūris - 110 litrų. Rimtai. Ir čia išėmus atsarginį ratą. Bet dar kartą - kiek šernų telpa bagažinėj, kiek palengvės piniginė autoservise, kaip sunku išlipt iš mašinos ir kiti dalykai netenka prasmės, kai pradedi važiuot. Tai reikia pajaust.
Variklis
Silniausias iš pirmos laidos (iki 97) GTV variklis tikrai nėra prastas. Automobilis gana sunkus, todėl 3.0 V6 jam tinka labiau, tačiau čia jau atskira istorija. Kartais, ypač jei nusibaigęs variatorius arba oro srauto matuoklė, prie mažų sūkių jaučiasi didelis galios trūkumas, kuris dingsta peržengus ~3000 aps./m. Variklis labai mėgsta suktis ir smagiausiai važiuoja gana plačiam 3500 - 5500 aps./m diapazone. Garsas, kaip 4 cilindrų 16 vožtuvų motorui - superinis.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nesivelkim į šitą temą - čia Alfa Romeo.
Patarimai perkančiajam
Jų daug, tyngis rašyt :)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt