Markės
1118 iš 1939
Mercedes-Benz CLK klasė (W208) 1996 - 2002
Mercedes-Benz CLK klasė, (W208) 1996 - 2002
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 11
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mercedes-Benz CLK-klasė yra vidutinio dydžio galiniais ratais varomas kupė arba kabrioletas. Automobilis atstovavo naujai Mercedes klasei, kadangi kompanija siekė įsitvirtinti ne tik solidžių ir prabangių sedanų rinkoje, bet ir labiau sportiškų kupė automobilių rinkoje. Nors automobilis buvo gaminamas ant C-klasės platformos, tačiau išorės dizainas yra labai panašus į E-klasę, taip pat ir varikliai bei kaina yra artimesni E-klasei, todėl daugelis mano, kad CLK yra E-klasės kupė versija. Pirmos kartos CLK buvo pristatytas 1996 metais, praėjus trims metams nuo 1-osios kartos C-klasės modelio pristatytmo. CLK yra ne toks prabangus ir brangus kaip SL-klasės kabrioletas, tačiau ir CLK buvo gaminamas galingasis AMG variantas – su 5.5 litro V8 varikliu su 342 AG (255 kW) galia ir 510 Nm sukimo momentu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pavadinimas „CLK“ šifruojamas kaip Coupe Leicht Kurz – kupė, lengvas ir trumpas.

Ištiesų Mercedes-Benz CLK-klasė gaminamas ant C-klasės Mercedes bazės.

Galingiausias AMG variantas turi 5.5 litro V8 variklį su 342 AG (255 kW) galia ir 510 Nm sukimo momentu:



Šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:




Automobilis buvo naudojamas kaip saugos automobilis Formulė 1 varžybose:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 11
Tadas | 2023-06-29
Pirmas automobilis kate maiše
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai valdomas, Mavenringas
Prastos interjero detalės
Buvo Nusipirkę prastos priežiūros automobilį. Duslintuvas kiauras, elektros problemos, akumuliatorių iskrovinedavo. Ir buvau jau 3 savininkas. Teko parduoti uz pusę kainos. Mavenringas buvo, Viskas neblogai buvo, bet netvarkingas.
Pilnas atsiliepimas...
2020-11-22
Clk320,w208,2002m. Elegance
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug
Rudys
Pasisekė parsivaryti pačiam iš Vokietijos su ten įdėta įranga su 210000km rida.ka galiu pasakyti super ir į jokia kita artimiausiu metu net nesiruošiu keisti.
Pilnas atsiliepimas...
2019-12-16
CLK 230 Kompressor
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Surinkimo kokybė, patikimumas, detalių kainos.
Jautrus korozijai kėbulas. Jeigu jau ilgai važiavo Lietuvoje, maža tikimybė kad bus geras.
Visada patiko seni mersedesai, žavintys savo išskirtiniu dizainu ir surinkimo kokybe. Po ilgų paiešku radau savo CLK 230 Kompressor automatą iš Vokietijos. Skirtingai nei ilgai važinėje lietuvoje variantai, šis buvo visai nepažeistas korozijos. Manau tai yra svarbiausia ieškant būtent tokios mašinos, nes realiai visa kita yra nebrangiai ir nesunkiai pakeičiama. Geras benzininis variklis - trauka ir kuro sanaudos mieste pateisino mano lūkesčius. Vis gi tai automatas - komfortas - kuro sanaudos apie 11 litru benzino jei važinėti tik mieiste. Labai greitai išyla varikis, palyginti su dyzelinėmis mašinomis. Elegance komplektacija - komfortas. Minkštas ir stabilus automobilis. Šiuo metu labai atpigusios mašinos, geros komplektacijos galima rasti nebrangiai , kaina vos apie 2 tūkstančiai euru. Svarbiausia žiūrėti kėbulo stovį. Laiku prižiūrėti ir plauti nuo mūsų lietuviškos žiemos druskų. Tarnaus ilgai ir patikimai - vis gi tais metais mersedesui kokybė buvo prioritetas. Patiktinti kėbulą, ypač slenksčius, bagažine, kapota.
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-05
Mercedes Benz CLK200 Kompressor Elegance
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas dviejų durų kupė, puikus komforto lygis, ko gero paskutinis klasikinio Mercedes-Benz dizaino pavyzdys
Prastas visapusiškas atsparumas korozijai, elektriniai gedimai, silpni 2 litrų 100 ir 120kW varikliai.
Pirma Mercedes-Benz CLK karta tai automobilis, kuris bandė pavergti keturių žibintų fanus su savo seksualia dviejų durų figūra. Verta paminėti, kad modelis turėdamas panašumų į E klasės dvidurį automobilį vis dėlto yra pastatytas ant senojo W202 C klasės bazės. Po trijų metų patirties su šiuo automobiliu, mano nuomone, tai nebūtinai reiškia, kad tai yra neigiamas faktorius. Vairuojant šį CLK yra jaučiamas Mercedes'o elegantiškumas, komfortas, stabilumas bei solidumas kelyje. Avantgard automobiliai pasižymėjo kietesne bei žemesne važiuokle, priduodančia šiam kėbului vairavimo sportiškumo pojūčius. Tačiau, mano nuomone, tai nėra automobilis skirtas aštriai bei greitai išiminėti posūkiams. Anglų kalboje yra tobulas apibūdinimas tokio tipo automobiliui - tai cruiser'is - malonus bei atsipalaiduoti verčiantis sutvėrimas ant keturių ratų. Būtent dėl to kartais galima užmiršti, kad sėdite ant senojo C klasės sedano bazės. Tai E klasės lygio komfortas kupė kėbulo tipo išpildyme. CLK klasė pasižymi E klasės pločiu, priekyje sėdint jaučiama erdvė, galima patogiai įsitaisyti ir atsipalaiduoti. Su pirma CLK karta Mercedes taip pat norėjo pabrėžti, kad tai yra 4 žmones talpinantis automobilis. Bet kuriuo atveju, gale sėdėti galbūt ir patogiau už daugumą tų metų šio segmento konkurentų, tačiau žmonių, kurių ūgis siekia virš 1.70m galvos lies stogą ir tai gali priversti jūsų draugus, gimines ir pažįstamus svarstyti kodėl nusipirkote dviejų durų Mercedes. Ne jūsų reikalas, mintyse atsakykite drąsiai, patogiai laikydamas bei vairu sukdamas Mercedeso ratus susukimu, kurio kampu ko gero nepasižymėjo nei vienas kitas tų metų automobilis. CLK pasižymi didelio tūrio bagažine. Ten galite prikrauti daugiau nei į kitų automobilių sedanus, rimtai. Galinės sėdynes atsiverčia, galite ten kišti čiužinius, spinteles, ratus, stendus, kolonėles - talpa didelė. Tai yra detalė primenanti, kad CLK yra praktiškas dviejų durų kupė. Nesate įsitikinę ką manyti apie automobilio išvaizdą? Galbūt mano supratimas padės jum susiformuluoti asmeninę nuomonę. Mano akimis, tai yra gražiausias tos kartos Mercedes, po Mercedes SL R129. Šis Mersas yra vienas iš paskutinių Mercedes automobilių parodantis savo tikrą stambumo, raumeniškumo bei elegancijos junginį. Manau, kad būtent šis kėbulas tobulai atspindi, su kokiomis kėbulo linijomis keturi žibintai atrodo efektyviausiai bei patraukliausiai. Tai vis dar buvo Mersas, kuriam nerūpėjo būdai kaip įtikinti žmones savo seksualiom bei aptakiom figūrų linijom. Ne, šis automobilis per daug subrendęs, kad stengtųsi įtikti pigiam jaunų vaikų susidarytam įvaizdžiui, kokia turi būti Kupė. Ir tai yra sena Mercedes Benz dizaino idealogija, kuri mano akimis - nebeegzistuoja naujose kartose. Gaila. Atsižvelgiant į minusus, verta paminėti, kad šio kėbulo modeliai turėjo labai menką atsparumą korozijai (gamybos metu pradėti naudoti vandeninės bazės dažai, prastos cinkavimo technologijos), daug elektros instaliacijų gedimų ir kt. Būtent šios kartos išleidimo metu Mercedes oficialiai prarado savo nesunaikinamų automobilių gamybos prestižą bei reputaciją. Kartais susiduriama su apgailėtinais gedimais, kurie neturėtų egzistuoti šioje prabangos klasėje kaip: elektrinių sėdynių valdymo gedimai (yra girdėta atvejų, kai sėdynės be priežasties pradeda važinėti, kur užsimano kelionės metu, perdega kompiuterio, aušinimo kondicionieriaus rodmenų pikseliai, genda vakuuminė sistema atsakinga už automobilio užrakinimą ir daug kitų). Tai nėra patikimas automobilis. Varikliai galbūt nenusipelno šio pareiškimo, tačiau elektra bei kėbulas - visiškai. Interjero kokybė gerai išlaikytuose modeliuose dar šiek tiek kvepia prabanga. Tačiau nesunku rasti modelių su limpančiais daugiafunkcinio vairo mygtukais, atšokusiom durelių bei likusio interjero apdailom, suplyšusiomis odinėmis sėdynėmis ir kt. Šių modelio interjero kokybės ilgaamžiškumas yra absoliučiai tiesiogproporcingas savininko dėmesiui, kuris buvo skirtas interjerui prižiūrėti. Garso izoliacija? Niekad nesitikėkite daug iš senų dviejų durų kupė, kurių priekinės durelės neturėjo rėmų stiklams. Tai būtų naivu. Garso izoliacija nėra gera važiuojant autostradoje. Reikia šiek tiek kelti balsą, norint apšnekėti įvairias jūsų dienos aktualijas. Kėbulo detalės yra brangios. Šie automobiliai reti Lietuvos gatvėse, todėl kėbulo detalių rasti sunku, ypač žinant kaip jos mėgsta rūdyti. Šrotuose išardyti sparnai yra graibstomi kaip nukainuoti bananai Lidl ar Maximos parduotuvėse. Padoriai išlaikytų priekinių sparnų, buferių, žibintų kainos gali siekti 100 eurų už vienetą. Legendinis MB ženkliukas iš Silber Auto - 38 Eur. Originalios detalės šiam modeliui yra ir bus brangios. Tai faktas ir turėkite tai omeny. Įmanoma rasti pigesnių, nekokybiškų Taivanietiškų detalių. Eksploatacija su 2.0l Kompresoriniu varikliu, kuris turi 141 Kw, gali būti matoma aukščiau. Tai ganėtinai patikimi varikliai. Ypač po facelift modelio, kada buvo atsisakyta komponentų, kurie ankstesniuose modelio metuose vedė kompresorių prie neišvengiamių remonto darbų. Apskritai manau optimaliausias variantas šiam kėbului yra 3.2 V6 variklis. Tačiau virš 140Kw turintys kompresoriai turi smarvės, nepulkite nusukti nuo jų nosies. Šis modelis pasiekė savo absoliutų nuvertėjimo dugną. Tačiau niekada nesižvalgykite į variantus iki 2000Eur. Tai nebus gerai išlaikytas automobilis. Žiūrėkite Facelift modelius. Optimaliausi varikliai šiam automobiliui tik su galia viršijančia 140kW. Prieš perkant, tikrinkite korozijos židinių formavimasį tiek kėbūlo paviršiūje (arkos, sparnai, bagažinės spynelės aplinka, durų kraštai ir kt.), tiek apačioje. Tai puikus startas prisijungti prie Mercedes Benz automobilių gamos, sėkmės jum.
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2015-09-14
W208 320 Elegance (facelift) 2000 metų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, patogus, prabangus, gerai valdomas, priparkavus verčiantis atsisukt dar kartą, retas
Salyginai rūdys
Savo clk pirkau iš vokiečių, daužtą. Iškart susidūriau su kėbulo detalių trūkumu, dėl automobilio retumo. Susitvarkiau, pasidariau antikorozini padenimą, nes viena didžiausių šio modelio problemų yra rūdys. Po vienos žiemos galiu pasakyt, kad automobilis kuris yra iš Vokietijos, neturi jokių rūdžių, o tos dalys kurios idėtos iš šrotų jau rodo savo puvimo grožį. Dugnas, kadangi padengtas antikorozine danga atrodo geriau nei 2009 E klasės merso, kuris pabuvęs Lietuvoje 3 žiemas. Apart rudžių jokių didelių minusų nematau. Tačiau yra keli nemalonūs faktoriai: Važiuojant didesniu nei 90 km/h greičiu pradeda girdėtis vėjo ūžimas. Taip yra dėl langų kurie yra berėmiai. Per 15 metų durų darinėjimo atsirado mikro tarpai tarp stiklo ir rėmo į kurį liečiasi stiklas (uždarius duris). Dėl tos pačios priežasties plaunant automobilį aukštu slėgiu ir taikant tinkamu kampu tarp rėmo ir stiklo prisitaško į saloną (nedaug, bet užknisa). Galiniai langai yra fiksuoti (neatidaromi) skirtingai nei w209 modelyje arba w124 modelyje. Matomumas pro galinį stiklą nėra itin geras dėl užkeltos automobilio galinės dalies, lyginant su w210, tačiau kupė klasėje vienas geriausių (to meto). Tie kas nori sportinio automobilio gali žiūrėti į BMW ar japoną, nes šis automobilis nors ir atrodo sportiškai, yra TIK automatas (kalbant apie 3,2l ir didesnius variklius) ir sveria 1,5 tonos (su 3,2l varikliu). Teigiami faktoriai: Kaip ir minėjau, kad automobilis yra nesportinis, bet galios jam netrūksta (160kw ant 1,5t + vairuotojas). Mieste ir užmiestyje gali varžytis be problemų su šiom dienom važinėjančiais automobiliais. Stipri trauka būna iki 130-150km/h, po to po truputį pradeda silpnėt. Važiuoklė ne kaip sportinio kupė, o kaip Merso, nors pats turiu Elegance komplektaciją (Avantgarde komplektacijoje važiuoklė yra sužeminta ir sukietinta tačiau tokiame nesedėjau, neturiu ką tuo klausimu ir pasakyt). Bagažinė vėlgi kaip pažiūrėsi - už sedano mažesnė, už kitų kupė ispūdinga. Taip pat galima nulenkti sėdynes. Ir tiem kas mėgsta slidinėt galima nuimti iš už galinių sėdynių ranktūrio esantį plastikinį skydą ir prakišti slidžių krepšį. Originali garso aparatūra išties įspūdinga, net nėra būtina ir žemų dažnių kolonėlė, nebent visų gerbiamiem skardų barškintojams neužtektų garso. Sėdynės labai patogios (pas mane yra pilna komplektacija su oru formuojama vairuotojo sėdyne). Tačiau keleiviai nesiskundė ilgų kelionių metu. Tik nerekomenduočiau sodinti gale aukštesnių nei 1,90m, nes remsis galva į lubas (jei nesukniubs, o atsisės kaip pridera). Apsisukimo spindulys - Mersiškas. Nei aikštelėje, nei gatvėje problemų nebus. Valdomumas žiemą ir pravažumas, kaip galu varomo automobilio yra puikus, tokio meto automobiliui. Turi ESP sistemą ir Vasaros bei Žiemos/slidaus kelio rėžimus greičių dėžei. Greičių dėžė yra labai įdomi, pagal gamintojus yra "su protu" - isimenanti jūsų vairavimo stilių ir prie jo prisitaikanti. Jei važinėji ramiai, ji mėtys bėgius ramiai, bet pavažinėk agresyviai ir pajausi skirtumą. Variklis V6, atmosferinis, su grandine. Realiai nėra kam gesti (nėra turbinos, kompresoriaus ir kitų navarotų). Reikia tik normaliai prižiūrėti, neuždrožti ir keisti kas pridera kada pridera. (kaip ir bet kokiam kitam automobiliui). Mieste priklausomai kaip važinėsi ir kokią temperatūrą oro kondicionieriumi palaikysi: nuo 13,5l iki 17l dujų.(Benzino daugmaž 1,5-2l mažiau). Užmiesty galioja tas pats: 12-13,5l dujų. Taisymas: Darbų kainos žmoniškos nes nėra nesamoningų vietų kur pusę mašinos reik išardyt norint pakeist šarnyrą ar lemputę. Detalės maždaug 30-100% brangesnės už Opelio (tos kurias lyginom su draugu), bet tarnauja rimtai (atbildėjau 10 000 km per Kauno gatves ir kolkas nieko nereikia keist) (jei kalba eina apie ATE, BOSCH ir t.t., o ne apie turgines). Nuvertėjimas: Realiai automobilis pasiekia savo kainos dugną ties 15-20m riba. Taigi šiam automobiliui nebėra kur nuvertėti. Kaip ir kiekvieną automobilį perkant vežt pas mechaniką. Prieš tai patikrinus kėbulo ir dugno stovį. Pats iš lietuvių kai prisižiūrėjau ir mačiau ką mūsų auksarankiai pridaro, niekad nepirkčiau, o ieškočiau užsienyje. Gerbiamieji nusiperka Lietuvoj Mersiuką, giriasi, kad va, pigiai gavo, o poto verkia, kad mėšlas yra tas mersas, kai nusiperka nustekentą, nudrožtą, mažiausiai 4 kartus atsuktą, su makrofleksu užpūstą "mersą"... Nemoki pirkt? - ieškok užsienyje!
Pilnas atsiliepimas...
Natter | 2015-01-10
CLK 230 Kompressor
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, gražus (čia aišku subjekyvu), praktiškas, galu varomas, ekonomiškas, nebrangus išlaikymas
esminių minusų nėra
Po to kai galutinai supuvo mano mylėtas Nissan 200SX, pradėjau ieškoti jam pamainos, žiūrėjau ir BMW e46 ir dar kalną visokių automobilių tyrinėjau, svarbiausia buvo, kad būtų galu varomas (nes žiemą teko pravažinėt su tėvo Ford Mondeo ir supratau, kad FWD tegu važinėja kiti :-)) ir gražus, paskui, kai krito žvilgsnis į W208 mersą supratau, kad modelio paieškos baigtos reikia ieškoti kažko iš CLK :-). Silpniausių versijų nenorėjau, rinkausi tarp 2,3 ir 3,2 motorų, po kurio laiko pažįstamas iš Vokietijos atgabeno mano dabartinį mersą. Mano automobilis daug navarotų neturi, iš retesnių - liukas ir taip vadinamos ortopedinės sėdynės. Pirmas įspūdis labai neblogas: gražus automobilis, salonas be didelių nesąmonių patogus, gale vietos mažoka ir griežtai tik 2 žmonėms, bet man tai nerūpi, aš gi visą laik už vairo :-). Automobilis iš tikro yra ne mažas jis netgi truputuką didesnįs už savo važiuoklės donorą - sedaną W202. Kaip kupe automobiliui jis labai praktiškas - bagažinė didžiulė, po bagažine dar daug vietos įrankiams, pilno dydžio ratui, akumuliatoriui, tas gerokai nustebino po Nissano, kurio bagažinė labai aukštai prasideda, galinės sėdynės susideda 40-60% santykiu, taip, kad yra šansas vežtis slides ir važiuoti trise :-). Iš mersinių nesąmonių, tai radau tik dvi - bagažinėje buvo nuimamas (ačiū dievui) kablys, kas man sukėlė ir šoką ir juoką, nes net negalvojau, kad kupe gali komplektuotis kablu, bet pasirodo čia gamyklinė opcija, kita nesąmonė - niekaip nereguliuojamas vairas (pavarčius instrukciją supratau tai irgi opcija), va čia tai jau keistenybė protu nesuvokiama, bet kadangi jis patogioje vietoje ir sėdynės reguliuojasi visaip, taip, kad minusu nelaikysim. 2,3 kompresorinis variklis tikrai neblogas, traukia gerai, ekonomiškas, žodžiu pats tas, daugiau apie jį nelabai yra ką pasakyt, paskirstymo mechanizmas su grandine, tai, matyt patikima, gal veikia kiek garsiau už kitų gamintojų variklius, bet uždarius kapotą ir salone ant normalių apsukų jo nesigirdi. Manau laiku keičiant tepalus bus paskutinė dalis, kuri suges. Kadangi jis pagamintas ant W202 (pirmos kartos C klasės) platformos, tai visos važiuoklės ir aplinkinių mazgų dalys labai pigios ir jų pasirinkimas didelis, manau pigiau išlaikyt nebent kokį 2-3 karto golfą, bet jei skaitot šią apžvalgą tai manau suprantat patys, kad tai ne automobilis :-). Keik girdėjau kėbulo dalys brangios, taip kad nedaužykit. Variklis kaip minėjau tikrai ekonomiškas, o pas mane juk automatas ir net žiemą važinėjant mažais atstumais valgo nedaug. Tepalai sintetiniai, bet tokie dabar visuose automobiliuose taip, kad ir čia viskas normalu, filtrai, kažkokios smulkmenos viskas labai pigu arba jei normalių gamintojų tai tiesiog nebrangu. Iš gedimų, tai per pusantrų metų maniškiam trūko kondicionieriaus garintuvo vamzdelis pildant kondicionierių (Utenoje auksarankis užvirino už 40lt) ir visai neseniai atsakė salono ventiliatoriaus valdymo blokas (išjungus variklį pradėjo visą laiką pūsti visu greičiu) jis kainavo ~82€, nežinau palyginus su kitais auto tai daug ar mažai už originalią naują detalę, bet keitimas nesudėtingas pats pasikeičiau per 20 minučių, daugiau jokių netikėtumų automobilis nepateikė per 1,5 metų eksploatacijos. Geras, pasirinkimas, tiems kas ieško kupe tipo automobilio, bet nesiruošia juo dalyvauti slalomuose ar kituose sportuose. Jei rasit nesurūdijusį ir neužvaikytą tarnaus ilgai ir problemų nekels
Pilnas atsiliepimas...
Antonis | 2012-09-17
Super patikimas. 230 kompressor
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas,smagus,manevringas.
Rudys, esp,kad ir isjunktas visvien nepasiduoda pilnai.
Labai patogus ir plaukiantis geru keliu auto. Manau jis buvo sukurtas tik autobamams. Su juo apkeliavau puse europos ir beveik visa skandinavija. Db rida siekia 300000km,tepalus visada keiciu laiku,nes kompas ismeta lentele,kol nenuresetini pakeites tepalo tol meto lenteles. Kelyje labai smagus,ypac vaziuojant dideliu greiciu,galios lenkiant tikrai netruksta. Pas 230 k kiek ant spidometro tiek ir vaziuoja,isbandyta karinio paligono pakilimo take:) 260/h. 6 koloneliu sistema ieina kaip standartine sio modelio komplektacija. Labai patogus multifunkcinis vairas tik gal kiek didokas kaip pas autobusa,ir pas mane jis nesilansto,standi stebule,tas nervuoja truputi. Siaip pagal pagaminimo metus salonas galetu buti ir modernesnis,nes db toks tunelio formos,nors nakti vaziuojant labai jaukus apsvietimas. Varikliui ir kompressoriui duodu 10 balu. Turejau pries sita CLK Toyota celica 91 metu. As nesumeluosiu ,kad dvigubai pigiau detales ir tepalai kainuoja mersui. Detales ikandamos,net golfu vairuotojams:) Butinai nuvezti patikrinti pas gera dazytoja ar mb nesurinktas is keliu daliu, nes pries perkant savo besirinkdamas viena uztikau. Butinai pajunkti kompa ir paziureti ar nemeta klaidu,nes sios masinos didziausia problema elektra. Atkreipti demesi i vairo nusidevejima ir pravaziuotus km. Nes megsta spidometrus atsukti,o vairas jau kaip isartas. Siaip rudis apziurekite,bet daugiau elementarus patikrinimas,kompresija,vaziuokles testas.
Pilnas atsiliepimas...
artur | 2010-12-29
Mercedes-Benz CLK 230k
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika,grazus salonas,nemirtingi varikliai,geras variklio garsas ir super greitas.
buna problemu su oro srauto matuokle,bet 200lt ir problemos kaip ir nera :) ,parktroniku bedos ziema.
Auto superinis,vazineju jau pusmeti,pirkau naudota.Po pirkimo reikejo tik keisti guoli ir sarnyra,bet kiek vazineju viskas tvarkoje jokiu problemu nebeturiu,aisku ziema vaziavimas brangokas,nes visgi cia ne 1.8 dyzeliukas.auto galingas 145kw daro savo,kai paspaudi buna ir 15ltr ryja,bet siaip mieste 10 telpu.Automatas,labai patogios pusiau sportines sedynes,malonus interjeras,ASR,ESP,navarotu nemazai turiu bet cia viskas priklauso kiek jus norit skirti masinai jei noresit pirkti.Turiu elegance,r17 tai pasakyciau kad mersas tame ir fainas kad nesijaucia situ ratu kietumo,bet irgi priklauso nuo padangos profilio,aisku e klase minkstesne,bet cia gi pusiau sportiskas/prabangus auto,tai kad su juo geriau nelakstyti :) geriausia pirkti yra po 2000 metu,nes faceliftinis maziau rudyja tolygus ir greitas,neturejau dar problemu priekinio kaires rato sarnyras 130lt (made in germany) guolis 150lt(darbas 120lt) viena karta padarai,ir be problemu lakstai :) ne toks ir brangus eksplotavimas :) Patariu pries perkant patikrinti visos elektronikos prietaisus,pakaba,rudys:)
Pilnas atsiliepimas...
Tadune | 2009-10-26
w 208 clk
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mersas ir afrikoj mersas! Super automobilis, lupa gerai, ryja mazai... ko daugiau noreti? 2,0 compressor Turiu jau pusantru metu, keiciu tik tepalus ir filtrus... prasukau jau 50 tukst km, vaziuokle dar nereikalauja investiciju :))
Pilnas atsiliepimas...
MB | 2009-06-11
Mielas, puikaus dizaino mersas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai: tolygi galia, tolygus, komfortiskas vaziavimas, tiesiog puikus dizainas, jaukus interjeras, nepamirsta prabanga. Zodziu viskas viename.
Minusai: blogas matomumas atgal, tenka nuosirdziai rupintis islaikymu ir neapleisti, nes kitaip apleidus gali buti labai brangu issimoketi. Visgi realiai atsizvelgus i visus navorotus automobilis yra per brangus.
Mecedes pazizymi tuo, kad ju automobiliai paprastai turi labai nepretenzinga dizaina. Ju arkliukas solidumas, tradicijos ir t.t. Taciau sis CLK kartu su SLK kabrioletu buvo pirmieji merso modeliai, kuriuos tikrai galiu pavadinti graziais. CLK priekis yra labai panasus i E klases merso, taciau nereikia painioti - jie turi ne daug bendro. Visas CLK kebulas yra originalus, net priekines lempos yra kitokios nei E klases, interjeras irgi kitoks ir beje kazkodel kur kas jaukesnis nei E sedano (prietaisu skydelis yra tiesiog super, be to dar ir labai patogus). Zodziu dizainas puikus, interjeras irgi. Sedynes labai patogios (vienas didziausiu merso pliusu). Bagazine tikrai didele, audi turetojams jos nepritruks. Trukumai - labai prastas matomumas atgal, labai sunku manevruoti atbuliniu begiu. Vairuoti ji irgi malonu - tai gana ramaus budo automobilis, todel visuje tylu, pakaba veikia svelniai ir apskritai automobilis nemasina greitai vaziuoti. Automobilis kogero dar ir saugus, aisku geriau, kad nereiktu tuo isitikinti. Pas mane 2.3 variklis su turbokompresoriumi. Kaip tik toki ir siulau pirkti, nes trauka jo tikrai gera, automobilis greitinasi gerai, o ir sanaudos ne milziniskos. Pas mane automatas, cia turiu nusiskundimu - automobilis reaguoja ne iskarto, tenka palaukti, taciau kai sureguoja galios nebus per maza. Nepamirskit tai ne sportinis automobilis, greiciau prabangus. Keleta kartu turejau problemu su stoglangiu, su galiniais galvos atlosais, turi kai kokiu girgzdejimu interjere, kokiu nesinoretu tureti.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GLS klasėGLS klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt