Markės
34 iš 1911
Alfa Romeo Stelvio, 2017 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 1
27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Stilingas
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
"Ar kokybė atitiks rinkos reikalavimus ir ar pirkėjai tikrai norės visais ratais varomos Alfa?"
Kai kalba pasisuka apie visureigius, nieko šventa nėra. Net Jaguar, Lamborghini ir Aston-Martin pristatė savo pirmuosius visureigius. Prie šios kompanijos prisijungė ir dar vienas automobilis šioje rinkoje - tai Alfa-Romeo Stelvio. Alfa-Romeo kompanija žinoma kaip sportiškų hečbekų ir sedanų gamintoja, šįkart savo laimę išmėgins visureigių rinkoje. Tik ar pavyks pasiekti sėkmės perpildytoje prabangių ir neprabangių visureigių rinkoje, ar kokybė atitiks rinkos reikalavimus ir ar pirkėjai tikrai norės visais ratais varomos Alfa? Akivaizdu, kad kompanija neatsisakė įvaizdžio kurto ilgus metus – Stelvio yra sportiškas automobilis, tai pabrėžia tiek agresyvi išvaizda, tiek techniniai sprendimai. Automobilis turi labai panašią priekinę dalį kaip ir neseniai pristatyta sportiška galiniais ratais varoma Giulia. Išlenktos kėbulo linijos suteikia savotiškų “raumenų”, o galinė dalis itin panaši į Porsche Macan modelio, kas neabejotinai ir buvo Alfa-Romeo dizainerių tikslas. Tai svarbu, kadangi Alfa-Romeo Stelvio yra kogero vienintelis visureigis, kuris bus perkamas vien tik dėl išvaizdos. Tiesa, visureigis turi ne tik sportišką išvaizdą, bet ir kitus sportiškiems automobiliams būdingus techninius sprendimus. Priekinėje pakaboje naudojama dviejų skersinių svirčių sistema, gale daugiasvirtė. Stelvio Quadrifoglio modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio benzininis V6 variklis su dviem turbinomis, išvystantis 510 AG galią, kuris buvo gaminamas remiantis „Ferrari“ naudojamomis technologijomis ir patirtimi. Nors šis variklis išvysto didelę galią, dėl elektroninės cilindrų išjungimo sistemos jis gali dirbti itin ekonomiškai. Pirkėjai gali rinktis ir kitą benzininę alternatyvą – 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų variklį su turbina, kuris išvysto 280 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. „Q4“ keturių ratų pavara nuolatos reguliuoja į visus ratus perduodamos variklio jėgos paskirstymą. Įprastose sąlygose visa variklio jėga perduodama į galinius ratus ir Stelvio valdomas kaip galiniais ratais varomas automobilis. Jei sistema užfiksuoja ratų praslydimą, iki 50 proc. variklio jėgos gali būti nukreipiama į priekinę ašį. Kadangi automobilio komponentuose plačiai naudojamas aliuminis, o vairuotojo pozicija yra salyginai žema, Stelvio pasižymi itin žemu svorio centru. Tuo pačiu, visureigis puikiai laikosi užduotos trajektorijos posūkiuose. Kompanija teigia, kad tai vienas geriausiai valdomų visureigių visoje rinkoje. Ir tame tikrai yra tiesios, nors Alfa-Romeo Stelvio prilygti puikiai subalansuotam Porsche Macan ir negali. Tarp trūkumų reikia paminėti kietoką pakabą, kurios minkštumo deja nėra galimybės reguliuoti.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
EuroNCAP saugumo testų rezultatai

Bendras vertinimasBendras vertinimas
Suaugusiems: 97%
Pėstiesiems: 71%
Vaikams: 84%
Saugumo įranga: 60%

Testavimo video
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt