Markės
323 iš 1918
Chevrolet Camaro, (5) 2009 - 2015
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.55% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)Viso įvertinimų: 2
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.6)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Dinamiškas
  • Puikus kėbulo dizainas
  • Ekonomiškas su V6 varikliu
  • Neblogai valdomas
TRŪKUMAI
  • Prastas matomumas atgal
  • Maža bagažinė
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
Camaro buvo gaminamas ant galiniais ratais varomiems automobiliams pritaikytos GM Zeta platformos, kuria dalinsis su Pontiac G8 ir Vauxhall VXR8. Automobilis turi nepriklausomą galinę pakabą ir yra komplektuojamas su V6 ir V8 varikliais, bei su automatine ir mechanine transmisija. Šis „muscle car“ išties turi 1969 metų modelio dvasią – agresyvus išsiskiriantis dizainas, didelės galinių ratų arkos ir kitos detalės puikiai dera su moderniais elementais. Chevrolet tvirtina, kad automobilio dizainas buvo įkvėptas F22 reaktyvinio naikintuvo. Kėbulas buvo projektuotas JAV, tačiau techninė dalis turi daug bendro su australiečių Vauxhall VXR8. Automobilis turi pažangią daugiasvirtę pakabą ir galingiausią net 6.2 litro V8 variklį, tokį patį kaip ir Corvette. Šis 426 AG motoras įgalina sunkų automobilį nuo 0 iki 100 km/h pagreitėti per 4.7 sekundės. Viduje interjero dizainas atkartoja išorės stilių – 60-ųjų ir modernumo samplaiką. Nepaisant akivaizdaus pigių ir kietų plastikų naudojimo prietaisų skydelis atrodo gana originaliai, tačiau jis nėra labai patogus - vairas gana didelis, o aukštesnių vairuotojų galva remiasi į stoglangį. V8 išgauna duslų ir solidų garsą, tačiau Camaro neatrodo toks greitas kaip popieriuje iš dalies dėl to, kad automobilis sveria net 1,746kg, iš dalies dėl to, kad variklį tenka išsukti iki aukštų apsukų, iš dalies dėlto, kad Camaro pakaba yra stebėtinai minkšta ir automobilis yra linkęs į didelį posvyrį aštresniuose posūkiuose, o „lengvas“ vairas taip pat nesuteikia sportiškumo, kuriam šis automobilis buvo kurtas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Koncepcinis modelis atrodė taip:



„General Motors“ labiau nei bet kuris kitas automobilių gamintojas teigiamai vertina automobilių ir kino ekranų sintezę. „Transformers“ filmų franšizė šiai amerikiečių kompanijai tapo ševntuoju graliu – taip sako Dino Bernacchi GM kompanijos rinkodaros ir prekės ženklo direktorius. Šiuose filmuose buvo panaudoti net 65 automobiliai, kurių vertė siekė 3 milijonus dolerių, įskaitant ir tuo metu dar neišleistą Chevrolet Camaro modelį. Kadangi Chevrolet Camaro tuo metu dar nebuvo išbaigtas, du tokius automobilius GM kompanija sukūrė visiškai naujai, iš pat pagrindų.


Beje, originaliai animaciniame seriale ir žaislų linijoje „Bumblebee“ personažas yra mažas geltonas klasikinis Volkswagen Beetle. Kino filme jis transformavosi į 1977 metų antrosios kartos Camaro:


Buvo gaminama daug įdomių šios kartos Camaro versijų, viena tokių yra Z/28 turinti septynių litrų variklį:



Automobilis pelnė vią eilę apdovanojimų, keletas iš jų:
  • Visų žvaigždžių automobilis (žurnalas „Automobile Magazine“) 2010 metais;
  • Metų dizainas (pasaulio metų automobilio rinkimai) 2010 metais;
  • Geriausas pasirinkimas (žurnalas „Motor Trend“) 2010 metais;
  • Geriausiai vertę išlaikantis automobilis (JAV automboilių vertinimo asociacija).

Šios kartos Camaro yra naudojamas kaip saugos automobilis Indianapolis 500, Daytona, Texas Motor Speedway, Dickies 500, Coke Zero 400 ir kitose varžybose.

Tokį Camaro vairavo futbolininkas David Beckham, aktorius Sylvester Stallone.


David Beckham


Sylvester Stallone

Tokį automobilį vairavo ir NBA žvaigždė James Harden:



2011-11-23

Automobilis sielai „Chevrolet Camaro“

Automobilis sielai „Chevrolet Camaro“
Amerikiečiai dėl vadinamųjų „muscle cars“ pamišę jau daugelį dešimtmečių. Vienas tokių automobilių po gero dešimtmečio pertraukos grįžta į Europos rinką. Kroatijoje teko susipažinti su „Chevrolet Camaro“. Šį automobilį galima pamilti ne tik dėl išvaizdos. Pirmiausia jį reikia išgirsti ir tada pamilti. Tačiau jeigu jūs galvojate apie tokio automobilio pirkimą, turite pamiršti tokias sąvokas kaip „ekonomija“, „praktiškumas“ ir ekologija. Šis automobilis tiesiog spinduliuoja charizmą.

Europai skirti modeliai patobulinti

Nors dažniausiai tokio tipo automobiliai žinomi tuo, kad nemoka įveikti posūkių, šis kitoks. Specialiai Europos rinkai buvo pakeista galinė automobilio pakaba – šiame modelyje montuojama daugiasvirtė, šį monstrą įgalinanti gan pagirtinai elgtis posūkiuose. Europai pritaikyti gerokai standesni amortizatoriai, didesnio skersmens stabilizatoriai. Su galinio diferencialo blokatorium šis monstras – drifto mėgėjų svajonių mašina. Sunkus monstras lengvai prasuka ratus, o posūkyje spustelėjus akseleratorių jus gali išgelbėti tik ESP – automobilis lengvai ima slysti į šoną. Ir visa tai ant sauso asfalto.

Tikrai, automobilis skirtas tik geram orui. Baisu pagalvot, kaip jį valdyti lyjant, o ką jau kalbėti apie važiavimą žiemą...

Amerikiečiai nepamiršta pasigirti, kad Europos rinkai skirtą „Camaro“ „mokino“ važiuoti Niurburgringo trasoje. Tačiau jis vis tiek elgiasi ne kaip sportinė mašina, o kaip klasikinis kupė – tai didelis ir palyginus komfortiškas automobilis, kuris iš jūsų tikrai neiškratys visų kaulų, net važiuojant ne pačios geriausios kokybės keliu.

Kabrioletas ir kupė – lyg du skirtingi automobiliai

Automobilis komplektuojamas su vienu 6,2 l varikliu, tačiau jis parduodamas dviejų galingumų. Su automatine pavarų dėže montuojamas silpnesnysis 405 AG, o su mechanine – galingesnis 432 AG agregatas.

Iš pradžių teko pasivažinėti kabrioletu su automatine pavarų dėže. Rodės, tai tikrai puikus automobilis – gana galingas, pasižymintis ypač sodriu variklio garsu ir daugiau nei pakankama galia. Tik kėbulas važiuojant per nelygumus truputį kraiposi – tai daugumos kabrioletų bėda.

Persėdus į kupė su mechanine pavarų dėže supratau, kas yra tikras „muscle car“. Tik toks variantas yra tikras adrenalino gamybos aparatas. Jokių kompromisų – važiuojant bet kokia pavara paspaudus akseleratorių jis kaip tankas šauna pirmyn. Tam puikiai padeda traktoriaus vertas net 569 Nm sukimo momentas. O jau garsas! Audio aparatūros skambesio taip ir neišbandžiau – radijas liko neįjungtas, nes ausį glostė puikaus V8 orkestras.

Važiuoti tokiu automobiliu laikantis kelių eismo taisyklių labai sudėtinga. Iš vietos iki 100 km/h – vos per 5,2 sek. Norint ką nors aplenkti paspaudi akseleratorių – ir jau leki labai brangiai kainuojančiu greičiu.

Laimei, turėjom progą išbandyti šiuos monstrus ir uždaroje trasoje. Kaip ir dera amerikietiškiems automobiliams, trasa buvo įrengta oro uoste.

Į pigų plastiką nekreipkit dėmesio

Viduje – nieko neįprasto ir nieko ypatingo. Kai prieš porą metų pirmą kartą apžiūrėjau „Camaro“ parodoje, buvau visai nusivylęs – atvirai pigi plastmasė viduje. Tačiau apie tai pamiršti, kai sėdi jame ne parodos paviljone, o gatvėje. Ir sėdi prie vairo. Vairą europiečiams pakeitė – jis paveldėtas iš kitų „Opel“ ir „Chevrolet“ modelių. Patogus, bet ne daugiau.

Prietaisų daug, visi jie aiškiai matomi. Pasukus raktelį spynelėje rodyklės lyg pasisveikindamos pamojuoja prieš nosį. Nieko naujo – kai kurie Europos ir Japonijos gamintojai naudoja šią malonią smulkmeną, tačiau tik „Camaro“ prietaisai sveikinasi amerikietiškai tingiai. Matomumas atgal lygus beveik nuliui – per salono galinio vaizdo veidrodėlį matosi tik nedidelė galinio lango ambrazūra.

Keturiese keliauti geriau nemėginkite. Mano ne paties smulkiausio sudėjimo kolega surizikavo persėsti ant galinės sėdynės. Gerai, kad tai įvyko kabriolete su nuleistu stogu. Jeigu jis būtų įsispraudęs į kupė, būtų tekę pjauti „Camaro“ stogą...

„Camaro“ netikėtai saugus. Anot amerikiečių saugaus eismo agentūros NHTSA, šis kupė tapo vienu saugiausių šioje organizacijoje bandytų automobilių, saugumo avarijos atveju testuose automobilis beveik visose kategorijose surinko rekordinį taškų skaičių.

Lietuvoje – kitą pavasarį

Automobilį užsisakyti bus galima nuo kitų metų pavasario. Jis turėtų kainuoti apie 150 000 litų. Tiesioginių konkurentų Lietuvos rinkoje jis neturi, tačiau ir amerikietiškų gerbėjų mūsų šalyje nedaug. Ypač pasiruošusių pakloti tokią sumą. Užtat Europoje po Frankfurto parodos, kai „General Motors“ paskelbė apie „Camaro“ sugrįžimą į Europą, per porą mėnesių jau gauta daugiau kaip tūkstantis užsakymų.

„Camaro“ pirkėjus vilios specialiomis versijomis. Dabar pirkėjams siūloma speciali jubiliejinė versija „45th edition“, skirta „Camaro“ 45 metų jubiliejui ir kultinio filmo „Transformeriai“ gerbėjams skirta ryškiai geltona „Bumblebee“. Nuo paprastų versijų jos skiriasi specialiomis spalvomis, specialiais ženkliukais ir keliais tūkstančiais litų didesne kaina. Techniškai automobiliai identiški.

Techniniai „Chevrolet Camaro 6.2 V8 Coupe“ duomenys:

Variklis: 6,2 l, V8 benzininis

Pavarų dėžė: 6 pav. mechaninė

Maks. greitis: 250 km/h

Įsibėgėjimas: 0-100 km/h per 5,2 sek.

Degalų suvartojimas: mieste/užmiestyje/vidutiniškai 20,9/10,2/14,1 l/100 km

Svoris: 1769 kg

Ilgis/plotis/aukštis: 4836/1917/1360 mm

Ratai: priekyje/gale: 245/45 ZR20 / 275/40 ZR20

Kaina: apie 150 000 Lt.


Chevrolet modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   SparkSpark 
  Maži   AveoAveo 
   Bolt 
  Kompaktiniai   LacettiCruzeCruze 
  VoltVolt 
  Vidutiniai   Epica MalibuMalibu
  Dideli   Caprice  
   Impala 
  Kupė Camaro CamaroCamaro
  Mini krosoveriai    Trax 
  Krosoveriai   Captiva  
  EquinoxEquinoxEquinox
   Orlando 
   Blazer
  Dideli krosoveriai   TraverseTraverse
  Visureigiai    TrailBlazer 
  Dideli visureigiai    SuburbanSuburban
   TahoeTahoe
  Pikapai   AvalancheAvalanche  
   ColoradoColorado
  Dideli pikapai    SilveradoSilverado
    Silverado EV
  Vienatūriai   Orlando  
  Sportiniai CorvetteCorvetteCorvetteCorvetteCorvette
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt