Vaidas | 2022-06-30 |
Mustang GT-500
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, gražus, galingas, greitas
Aptarnavimas ne bet kuriame servise, valdymas ne pats geriausias, kasko draudimas
|
Sveiki visi, nusprendžiau parašyti apžvalgą apie savo auto. Nusipirkau jį prieš pusmetį, prieš tai turėjau Porsche Cayman, WRX STI, kuris buvo užpūstas iki 380 AG. Tačiau nei vienas nei kitas man netiko. Subariką atsibodo derinti ir reguliuoti - kažkas visada gedo ir negalėjau to pakęsti. Su Porsche sekėsi gerai, tačiau standi pakaba, maža erdvė visur man irgi ne prie širdies. Norėjau išbandyti muscle automobilį, kurio galia būtų apie 400 AG. iš pradžių žiūrėjau Camaro, bet nesusižavėjau – pasirodė grubiai surinktas ir dizainas man nelabai. Pas šį Mustangą 500 AG. Pradžioje važinėjau atsargiai ypač ant šlapio asfalto, nes patikėkit kaip jis prasuka ratus. Vėliau išbandydavau ir sport režimą, galiausiai tik jį ir palikau. Nežinau per kiek laiko jis pasiekia 100 km, bet jausmas toks kad užtrunka vos 3 sekundes. Pirma pavara - 120, antra trečia – jau 200, spidometras akimirksniu užsilenka ir žiūrėk jau 260 km. Automobilio išvaizda nereali - visi žiūri į jį, ir tai vėliau pradeda net atsibosti :) Šiaip viduje gana patogus, sėdynės gana komfortiškos. Žinoma prie garso reikia priprasti nors yra gera garso izoliacija, tačiau variklio garsas ją pramuša. Pakaba veikia puikiai, suvalgo visus nelygumus, tačiau valdymo savybės nekokios, bet pakabą galima paleisti žemyn per kokius 5 cm, manau situacija pagerėtų ženkliai. Patikimumas – pradžioje pusę metų kas 5 tūkstančius keičiau tepalus, pakeičiau žvakes. Po pirkimo beveik iškarto pakeičiau sankabą, bet tai žinojau - ją gavau pirkdamas automobilį. Praktiškumas? Na, kamščiuose juo nevažinėju, manau geriau neįstrigti spūstyje, nes gali reikti ir daugiau sankabų. Valdymas yra neblogas, tačiau automobilis nėra skirtas posūkiams. Jo siela – tiesus kelias ir pedalas iki dugno. Standartinių stabdžių irgi užtenka, kad suvaldyti šį monstrą, bet jie vistiek prastesni nei buvo Porsche Cayman.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-09-04 |
2014 V6 3.7 Premium
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geri varikliai, Pony car, kuris neatsibodes, labai geros kuro sanaudos
Prastoka garso izoliacija, prastas interjeras
|
Sveiki,
Turiu Ford Mustang V6 3.7 Premium Coupe - pirkau zinoma dauzta, kaip ir visi lietuvaiciai, nes kitokiu tiesiog nebuna Lietuvoje.
Auto turejo minimalia rida - 24000 myliu. Dvejopas jausmas vairuojant si automobili - turi savo sarmo, tikrai norisi spusteleti akseleratoriu... V6 3.7 varikliai tikrai labai ekonomiski ir turi pakankamai galios normaliam vazinejimui. Labai priklauso su kokiu gear ratio nuperkamas automobilis - jei bus custom gear ratio 4.1 , tuomet automobilis tiesiog skrenda ir reikalingos placios padangos, kad pastoviai nesuveikinetu stabilumo kontrole, kuri beja pas Mustang veikna labaaaai gerai - 10 balu. Jei turesite 2.75± gear ratio nezinau kaip apibudinti lietuviskai, tai geriausias zodis butu "Sluggish"... Zinoma ji isibegeja vis dar neblogai, taciau visuomet laikomos gana zemos apsukos, kas zinoma duoda maziau adrenalino, bet duoda nerealiai geras kuro sanaudos.
Mieste su tikrai gana sunkia "Tapke" - sanaudos 15-18L duju
Uzmiestyje vaziuojant didesniu greiciu 120-150 naudoja viso 11 duju.
Puikus stabdziai, sklandziai veikianti 6 begiu automatine deze, tikrai nesijaucia jokiu trankymu/grubiu jungimu net vaziuojant "dugnais", tiesa deze nera is paciu greiciausiu, truputi megsta uzmigti :)
Salonas.... jau kita istorija... vairas smagus, tachometras jau truputi pasenes , nors kaip premium jis grazesnis ir informatyvesnis , bet is esmes, jau dizainas lyginant su dabartiniais truputi skurdokai atrodo... Vidus apskritai zemesnes kokybes medziagu, tikrai nesiekia MB ar BMW lygio, Manau ir skodai atsilieka... Audio aparatura ir siaip konsoles isvaizda tikrai dvelkia senatve ir dizaino klausimus priekine konsole, bei priekine panele tikrai sakyciau prastos kokybes.
Sedynes labai patogios, erdvios vietos priekyje I valias (195cm/100kg±) Gale... sedynes labiau del vaizdo, bet vaikus iki 10 metu dar galima vezti, veliau jau nebetinkamos...
Prastoka garso izoliacija - vaziuojant 150km/h telefonu jau butu susisneketi (per bluetooth), norint vaziuoti komfortabiliai ko gero reiktu daryti papildoma garzo izoliacija.
Galine vaziuokle sakyciau veikia idomiai.... Esant labai prastam keliui labai jau linguoja....Esant vidutiniam keliui , autostradai ar pan automobilis tiesiog plaukia.
Bluetooth su telefonu veikia neblogai , snekant prisijungia be jokiu nutrukimu... Erzinanti savybe, kad muzikai per bluetooth ijungti tenka eiti per meniu kiekviena karta uzkurus automobili...
Eksploatacija.... tikrai nebrangi, kelniu nusimauti, kaip su BMW ar MB tikrai neteks - pagrindiniai mazgai labai patvarus ir negendantys, neprifarsiruota elektronikos, nerealiai geros kuro sanaudos, turi savo charakteri, idealus auto vazinejant didelius atstumus uzmiestyje.
Ko gero uzmiesciui tinkamiausias automobilis, jei nereiketu islaikyti MB ar BMW, imciau didzialitri vokieti, bet ivertinus islaikymo kastus ir savita charakteri, kuris dar nenusibodes, imu Mustang ;) Jei norite performance - imkite 5.0l , jei norite varianto tarp performance ir ekonomijos , imkite 3.7 :)
Perkant imti tik premium komplektacija ir zinoma kaip ir visus dauztus auto tikrinti pagal VIN.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-11-17 |
Stebetinai praktiskas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas, galingas ir praktiskas
Gakine pakaba, nera automato sport rezimo.
|
2011, v6, 3.7, automatas. Turiu jau virs 5 metu. Puikus, ekono iskas (3.7 variklis pakeite 4.0, turi 100 arkliu daugiau ir mazesni apetita. Mano vidurkis misrus 13, trasoje legsliu greiciu 8, uzmiestyje apie 7). Masina techniskai yra labai paprasta ( vadinu ji graziu "amerikietisku moskviciumi").
Didele bagazine (kai buco aktualu tilpo ir visi dukros zaislai, vezimelis, puodai), sedynes atsilenkia, tai ir egulr parsivezu, ir visas 4 padangas persimontavimui pats nusivezu.
Vienintelis minusas, kurio tikrai nepakenciu - galine pakaba. Jei kelias nelygus, vaziuoti nesmagu.
Is bedu turejau tik ju standartines: vandens pompa ir throttle body (sita pats pasikeicu). Dalys pigios, tik uztrunka iki 2 sav parsisisuti (rockauto). Perku tik naujas, nes srotiniu nepasimoko.
Perkanciajam s197 modeli siulyciau imti sekanti facelifta (12-13 metu), nes grazesnis ir automatas jau tiptronikas. Arba dar geriau - 2015+ (s550). Perkianciam v6 gal siulyciau mechanika imti - variklis labai smagus, brt automatas ji kiek lagina.
Ateityje planuoju keisti i coyote v8, tikiuosi, s550 kebule. Labai vykes variklis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
andrius | 2009-06-30 |
ispudis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
iskirtinis galingas
kuro sanaudos
|
deja tokio auto neturiu bet teko vaziuot su mustangu 2005m 4,6l atsiliepimai tikrai nuostabus variklis jis "uzveda'paspaudus ekseleratoriu tu prilimpi prie kedes ir dar tas variklio gausmas super...salonas deja nera toks iskirtinis aplink pigi plastmase ,vietos gale nera itin daug bet man jos uzteko (189cm)sportinis automobilis tad siektiek ir kietokas bet trukumu tame nera.. turinciam pinigu ir megstanciam amerikietiskas masinas puikus auto... gerai aogalvot ar jy sugebes islaikyt
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|