Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis Ferrari dizainas
- Gerai valdomas
- Fantastiškas ir kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Silpnoki varikliai
- Konkurentų fone neatrodo labai išskirtinis
- Patikimumas ne stiprioji Ferrari pusė
"Ferrari 348 turėjo ir trūkumų – automobilis buvo gaminamas tuo metu kai rinkoje atsirado galybė gerokai pigesnių ir techniškai ne ką prastesnių automobilių tokių kaip Honda NSX, Nissan 300ZX, Mazda RX7, Toyota Supra ar Chevrolet Corvette"
Ferrari 348 yra “mažasis” kompanijos modelis turintis centre sumontuotą 3,4 litro darbinio tūrio V8 atmosferinį variklį, kuris pakeitė tokios pačios komponuotės tik su kiek mažesniu varikliu Ferrari 328 modelį. Ferrari 348 turėjo tokius žymėjimus: “348 tb” yra kupė versija („Trasversale Berlinetta“), o “348 t” yra targa versija („Trasversale Spider“). Kaip ir ankstesnių modelių atveju automobilio pavadinime pirmieju du skaičiai reiškia variklio darbinį tūrį, o trečiasis skaičius rodo cilindrų skaičių. Variklis buvo sumontuotas išilgai ir sujungtas su skersai sumontuota mechanine pavarų dėže, variklio galia siekia gan kuklius 300 AG (221 kW). Bendrai automobilis buvo itin vertinamas už nepaprastai geras valdymo savybes, kurios buvo karštai lyginamos su tuo metu bene geriausiai valdomu Honda NSX modeliu. Palyginimuose visgi buvo sutariama, kad Ferrari yra kiek geriau valdomas ir žinoma įdomesnis automobilis. Reikia pripažinti, kad automobilio dizainas taip pat buvo itin vykęs – su ikoniškomis grotuoto stiliaus oro angomis automobilio šonuose ir grotuotais galiniais žibintais užaugo ne viena autofanų karta. O kur dar sportiškas ir kartu prabangus kreminės odos Ferrari 348 interjeras. Tuomet Ferrari tiesiog neįsivaizdavome kitokio. Tačiau Ferrari 348 turėjo ir trūkumų – variklio galia nebuvo didelė, priekinės “radiatoriaus” grotelės buvo butaforinės, bet svarbiausia – tai buvo metas kai rinkoje atsirado galybė gerokai pigesnių ir techniškai ne ką prastesnių automobilių tokių kaip Honda NSX, Nissan 300ZX, Mazda RX7, Toyota Supra ar Chevrolet Corvette. 1993 metais Ferrari pristatė išlengvintą 348 GT Competizione versiją, kuri buvo reikalinga homologacijai GT serijos varžyboms. Šio automobilio stabdžių sistema buvo paimta iš tuo metu pačio greičiausio serijinio automobilio pasaulyje - Ferrari F40 Evoluzione modelio. Competizione versijos turėjo modifikuotą lenktynėms pritaikytą pakabą ir išmetimo sistemą. Variklio galia buvo tik kiek didesnė - 320 AG (235 kW) esant 7000 aps./min, o sukimo momentas - 324 Nm esant 5000 aps./min. Šių automobilių buvo pagaminta tik 50 vienetų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Ferrari 348 yra “mažasis” kompanijos modelis turintis centre sumontuotą 3,4 litro darbinio tūrio V8 atmosferinį variklį, kuris pakeitė tokios pačios komponuotės tik su kiek mažesniu varikliu Ferrari 328 modelį.
Ferrari Competizione versijos turėjo modifikuotą lenktynėms pritaikytą pakabą ir išmetimo sistemą, o variklio galia siekė 320 AG (235 kW). Šių automobilių buvo pagaminta tik 50 vienetų:
|
Ferrari modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Krosoveriai | Purosangue | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V8 | 348 | F355 | 360 Modena | F430 | 458 Italia | 488 GTB | F8 Tributo | |||||||||||||||||||||||||
SF90 Stradale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V12 | Testarossa | |||||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | Maranello | 599 GTB Fiorano | F12berlinetta | 812 Superfast | 12Cilindri | |||||||||||||||||||||||||||
GT klasės 2+2 | 456 | 612 Scaglietti | FF | GTC4Lusso | ||||||||||||||||||||||||||||
Roma | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | F50 | Enzo | LaFerrari | |||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | California | Portofino | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V6 | 296 GTB | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Ferrari 348 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis