Arvydas | 2015-06-01 |
Fiat Croma 1,9 (110KW)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nebrangus, patikimas. Galia suderinta su ekonomiškumu. Daug įvairiapusių privalumų už santykinai nedidelę kainą.
Nepatogi bagažinė didesniems daiktams pervežti
|
Erdvus automobilis tinkamas važinėti tiek mieste tiek užmiestyje: mieste manevringas, užmiestyje tylus ir komfortiškas. Galia leidžia užmiestyje važiuoti gan mažomis apsukomis, o ypatingas gamintojo dėmesys garso izoliacijai duoda komforto jausmą. Labai gerai subalansuota automatinė pavarų dėžė ( 6 pavaros) . Važinėjant ne sportiniu stiliumi ekonomiškumas tiesiog stebina, tad nebaisu retkarčiais ir pasismagint...Jei kam reikia pervežinėti šaldytuvus ir baldus nelabai tiks, nes bagažinėje yra slenkstis. O šiaip ir keleiviams ir bagažui vietos pilani pakanka. Komplektacija pagal pasirinkimą, vos ne viskas kas įmanoma tokių metų automobiliui pradedant elektrinėm sėdynėm ir baigiant laisvų rankų įranga, navigacija ir t.t. Atrodo suderinti du nesuderinami dalykai: galia ir ekonomiškumas. Tikrai smagiai ( jei reikia) išrieda sankryžose, o autostradoje nesunkiai aplenksite ir visu leistinu greičiu važiuojantį automobilį...Nupirkus automobilį teko keisti vieną pakaitinimo žvakę, tad supratau, kad meistrų tarpe šis variklis žinomas, matytas ir kitų markių automobiliuose, bei turintis gerą reputaciją. Važiuoklė identiška kaip kurių modelių Saab ir Opel. Variklis irgi ne ką išsišoka, brangiau kainuos detalės, kurios neina į kitus automobilius. Nuvertėjimą skaitau kaip pliusą, nes automobilio kasmet nekeičiu, o gaunu galimybę įsigyti aukšto lygio produktą už prieinamą kainą. Viskas priklauso nuo automobilio stovio. Jei nesivadovauji šablonais, tai šis pasirinikimas geras. Žodis puikus automobiliui manu nevartotinas...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
m | 2015-02-11 |
geras auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, nebrangi eksploatacija
Nuvertėjimas
|
Erdvus, tylus, gerai ant kelio stovi ir ne per kietas. Dizainas išorės savotiškas, vidaus- netgi konservatyvus. Apdailos medžiagos geros, išpildymas, kaip suprantu, beveik bazinis ( išskyrus klimato kontrolę) bet pakankamas, garso aparatūra puiki. Variklis 88 kw pirmos Common rail kartos, šaltas garsokas, be paprastas ir pavarus. Traukos užtenka, gal mieste vikrumo trūksta. Pagrindinį diržą su darbais ir visu komplektu detalių pakeičiau už 500Lt, na Vilniuje gal kokiu 100Lt darbas brangiau būtų. Važiuoklė GM, patvari, bet šakės brangokos ( apie 350Lt viena). Elektronika negedo. Per 60000km keičiau traukes ( po ~50Lt) stabdžių kaladėles visas ir priekinius diskus. Galinių stabdžių suporto kreipiančios išdyla, bet rem. kompl. nebrangus yra. Buvo vamzdelis prie EGR nutrūkęs, nenaują už 50Lt įdėjau. Vieną variklio pagalvę ( apie 250Lt) nebuvo nuplyšus, bet vibracijos nekenčiu. Per 3,5metų nuvertėjo perpus. Ridą pasitikrinti, Apžiūrėti, ar stipriai nebuvo daužtas. Kažkokių ypatingų ligų lyginant su kitais auto neturi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Fiat fanas | 2013-09-15 |
Fiat Croma 2.4 JTD 20v 147kW automatas 2006 m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kainos ir kokybes geriausias santykis. Patogumas (puikiai tinka seimai su 2 ar 3 vaikais), saugus (5 zvaigzdutes), pigus eksplotuoti lyginant su kokurentais, pigios detales
Pigokos salono apdailos medziagos, didokos 2.4 JTD variklio kuro su automatine deze sanaudos (10l mieste noramliu rezimu vazinejant), guodzia tai kad tai 147kW (200AG)
|
Taigi isigijom automobili Fiat Croma 2.4 JTD automata. Daugelis greiciausiai ziuri skeptiskai i toki automobili, o be reikalo, nes Fiat Croma, Opel Vectra C ir Saab 9-3 - identiki automaobiliai, t.y. stovi ant tos pacio platformos, varikliai tie patys, greiciu dezes ir elektronika (2.4 JTD motora turi tik Fiat, bet 1.9 JTD visiems tas pats), net ratlankiai eina opeliniai (5x100, 65). Pakaba - labai paprasta ir pigi, eksplotavimo kastais net nesulyginama su audi, vw, bmw ir daugeliu kitu tokiu metu atuomobiliu (kalbu is ilgametes automobiliu remonto patirties) Greiciu dezes - Aisin (made in japan, identiskas naudoja volvo, opel, saab, peugeot, renault, fiat, alfa romeo, lancia ir dar velniai zino kas, pasikonsultavus su meistru kuris automatus tvarko 18 metu, sake taip - dezes labai geros yra tos firmos, bet kaip ir visos turi kazkokia liga, siai dezei liga hidraulinis valdymo siurblys, kurie pakeiciami nenuemus dezes, darbo kaina 300lt, o siurbliai buna restauruoti arba nauji - jie siuncia restauruoti juos i olandija ir restauruoto kaina 2000lt, naujo - 2700lt, dar kartais buna pusliu bedos - tarskejimas, vibracija atsiranda, ja kad pakeisti reikia lupti deze lauk. Bet pasake tiesiai sviesiai - BMW GM dezes, audi/vw dezes kelia tikrai daugiau galvos skausmo nei Aisin. Tepalas keiciamas lengvai, eina jo 4,5-5l (tiek pasikeicia, siaip viduje ~8l), tepalo filtras stovi dezeje, tad jo pakeisti realiai nenuemus dezes neimanoma. Perkant masina su tokia deze testavimas butu toks - staigus i ibegejimas iki 150km/h (turi jungti begius vos vos juntamai, be smugiu) ir tada staigus stabdymas iki 0 - turi visi begiai palengva persijungineti atgal be jokiu sutrukciojimu, taip pat su "manual" funkcija jungi begiu palengva i virsu ir staiga stabdai, bet lauki kol deze pati juo atgal permes, dazniausiai buna tai kad griztant atgal buna jau smugiai kazkokie, tai reiskia to hidraulinio valdymo bloko pabaiga. Siaip jei masinos rida 300 000km reali nereiketu labai bijoti - dezes laiko ilgiau tokios. Elektronika - kol kas jokiu bedu ir siaip negirdejau kad ja skustusi. Salonas - labai erdvus, funkcionalus ir patogus, ganetinai nebloga garso izoliacija lyginant, kad tai fiat, taip ganetinai mikstai vaizuoja. Musu variantas su autopilotu, automatine 6 pavaru deze, navigacija (didelis ekranas su labai daug visokiu privalumu ir valdymu (pvz. nustatyti galima greicio limita, kad automatiskai rakintusi dureles ir t.t.)), uzuolaidelemis ant soniniu langu, 8 saugos pagalves, plius apdaila kaip pasakyciau facelift, nors tai nenaujesnis modelis (ant sonu blizguciai, groteles grazesnes) ir spalva isskirtine melyna. Bet prie viso sito galima pasakyti, kad apdailos salono medziagos - nera aukstos kokybes, nemazai pigaus, plono plastiko, lengvai luztantys langu atidarymo mygtukai ir vidines duru rankeneles, bet tai atleidziama atsizvelgiant i kaina ir pagrindinius mazgus. Saugumas sio Fiat'o - 5 zvaigzdutes, t.y. maksimumas. JTD varikliai - niekada nebuvo problematiski, buna pasitaiko bedu tokiu kaip ir visiems - purktukai (vnt. kaina deveto 100-150lt), oro srauto matuokles, DPF kietuju daleliu filtras, EGR, bet pasakykite kuriam automobiliui siuolaikiniam to nebuna?), 1.9 JTd varikliai turi 110kW, 2.4 JTd 147kW, dirzeliu pakeitimo kaina - 1000lt (tiek 1.9 tiek 2.4, geros kokybes detalemis (2 dirzai, vandens pompa, 2 atraminiai guoliai, vienas paprastas itempejas, kitas hidraulinis su spyruokle)). Kastai nedideli, palyginus su kitu tokiu metu (2006), tokios pat klases automobiliu (devetu purkstuku kainos 100-150lt, vairo kolonele 200-250lt), nuvertejimas - manau siai dienai (2013-09-15) jos jau ganetinai mazas, nes jos jau nuvertejusios ir dabar gali tik palengva dar labiau nuverteti. Perkant butinai nuodugniai tikrinti, butinai tikrinti profesionaliai su kompiuteriu (purkstukai, visa common rail sistema, DPF filtras, REAI RIDA (ja mato net neprofesionalas), EGR voztuva, oro srauta, turbina, saugo pagalviu sistema, jei automatas - taipogi ir ja, taipogi atlikti tokia automato patikra kaip aprasiau masinos aprasyme, jei turite laiko nufotografuojate masinos dokumentus ir susisiekiate su Fiat centru kaune, jiems persiunciate dokumentu nuotrauka, parasote VIN koda ir pervede ju prasoma suma (~20lt), gausite ataskaita apie visus aptarnavimus uzsienyje (kol jinai buvo oficialiuose servisuose aptarnaujama) ir svarbiausiai nesivadovaukite stereotipais - tai ne 1990 ar 1995 metai :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|