Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Geras nuvažiuojamas atstumas
- Atpalaiduojantis valdymas
- Simpatiškas išorės ir vidaus dizainas
TRŪKUMAI
- Atrodo itin panašus į GLA modelį
- Galia neįpatinga
- Brangi papildoma įranga
Mercedes-Benz EQA iš esmės yra antrosios kartos Mercedes-Benz GLA versija tik su elektros varikliu. Bazinė EQA versija yra priekiniais ratais varomas EQA 250 modelis su 190 AG (140 kW) galios varikliu ir 66,5 kW talpos ličio jonų baterija. Vidutinės energijos sąnaudos sieks 15,7 kWh/100 km, o nuvažiuojamas atstumas – 420 km. Vėliau debiutuos ir EQA 300 4MATIC bei EQA 350 4MATIC modeliai. Galingiausias jų bus vienas sportiškiausių šio segmento modelių su papildomu elektros varikliu ir keturių varančiųjų ratų pavara. Bendra šios versijos elektros jėgainių galia bus didesnė nei 200 kW. Taip pat bus gaminama ir ilgesnėms kelionėms pritaikyta versija su talpesne baterija. Šis modelis viena įkrova galės nuvažiuoti daugiau nei 500 kilometrų (pagal WLTP). Automobilio elektros sistemos efektyvumą padidina ir standartinėje įrangoje esantis šilumos siurblys. Šis įrenginys perteklinę elektros pavaros šilumą nukreipia į saloną. Dėl to itin sumažėja energijos sąnaudos reikalingos šildymo sistemai, be to dar efektyviau aušinama baterija. EQA tapo pirmuoju Mercedes-Benz elektromobiliu, kurio aerodinamika tobulinta vien tik skaitmeniniu būdu. Teisingus skaičiavimų rezultatus patvirtino jau vėliau oro tunelyje atlikti matavimai – oro pasipriešinimo koeficiento Cd vertė siekia 0,28. Tai pasiekti leido visiškai uždaras oro srautų valdymas, efektyvūs posparniai, lygus dugnas ir specialūs ratlankiai. Iš visų Mercedes-Benz EQ serijos automobiliams būdingų stiliaus elementų labiausiai pastebimos vientisos juodos spalvos radiatoriaus grotelės su didele Mercedes žvaigžde centre. Panašiai kaip didesniajame Mercedes-Benz EQC. Galiniai LED žibintai pagal paskutines mados tendencijas sujungti į vientisą šviesos diodų juostą sudarančią įspūdį, kad automobilis platesnis nei yra iš tiesų. Interjere sutinkame didelį LCD ekraną, turbinų formos oro apipūtimo angas, daug blizgančių detalių ir į akis krentantį interjero detalių apšvietimą. Taip, tai tipiškas Mercedes su ekspresyviu, kokybišku interjeru.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
Mercedes-Benz EQA TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis