Markės
100 iš 1845
Audi Q4 e-tron 2021 - dabar
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Palyginus su Mercedes EQ serijos stiliumi, kurį galima būtų pavadinti kaip “uždėkime elektromobilio priekį ant egzistuojančio benzninio modelio”, arba su kiek kukliais “a la Tesla” Volkswagen ID serijos automobiliais, arba su keistu BMW elektromobilių stiliumi, Q4 e-tron atrodo išties solidžiai"
Audi “bestseleris” pasirodė! Tai bus neabejotinai itin populiarus elektromobilis dėka puikaus dizaino, efektyvios elektrinės jėgainės ir dėl to, kad yra tiesiog „Audi“. Pagal dydį šis krosoveris stovi tarp mažesniojo Audi Q3 ir didesniojo Audi Q5 – kaip tik tas dydis, kuris yra pakankamai kompaktiškas mieste, bet kartu gali būti puikus keturių asmenų šeimos automobilis. Q4 e-tron yra pirmasis Audi markės automobilis, gaminamas ant Volkswagen grupės MEB elektromobilių platformos. Ant šios platformos automobilis gaminamas kartu su kitais koncerno elektromobiliais - Volkswagen ID.4 ir Škoda Enyaq. Kiekvienas iš šių automobilių savitas ir neabejotinai ras savo pirkėją. Q4 e-tron ir Q4 e-tron Sportback (variantas su nuožulnia galine dalimi) konkuruoja su kitais prabangiais krosoveriais - Mercedes EQA, Volvo XC40 Recharge ir Tesla Model Y. Tačiau iš visų šių automobilių Audi išsiskiria pirmiausia puikiu dizainu – automobilis atrodo fantastiškai. Aštrios bet kartu ir subtilios linijos, puikiai įkomponuoti LED žibintai priekyje ir idealiai gražiai į automobilio dizainą įsipaišantys galiniai, suteikia puikų įspūdį. Aerodinaminis Audi Q4 e-tron pasipriešinimo koeficientas yra 0,28, o Audi Q4 Sportback e-tron modelyje jis yra dar mažesnis ir siekia vos 0,26. Q4 e-tron dizainas atkartoja anksčiau pasirodžiusio Audi Q8 modelio stilistiką, visgi naujasis Audi elektromobilis yra subtilesnių ir išbaigtesnių formų – panašu Audi pagaliau atrado savo stilių po gana nesėkmingų paskutinių penkerių metų. Palyginus su Mercedes EQ serijos stiliumi, kurį galima būtų pavadinti kaip “uždėkime elektromobilio priekį ant egzistuojančio benzninio modelio”, arba su kiek kukliais “a la Tesla” Volkswagen ID serijos automobiliais, arba su keistu BMW elektromobilių stiliumi, Q4 e-tron atrodo išties solidžiai. Automobilis yra pirmasis Audi modelis, kuriam buvo įdiegta nauja skaitmeninė LED žibintų technologija su keturiais skirtingais apšvietimo variantais, kuriuos vairuotojas gali pasirinkti. Kompaktišką Audi elektrinį visureigį nuo pat pristatymo galima įsigyti su trimis skirtingomis versijomis įskaitant su „Quattro“ visų varančiųjų ratų pavara. Mažesnio „Q4 35 e-tron“ akumuliatoriaus talpa yra gana kukli - 52 kWh. Didesnio akumuliatoriaus talpa siekia 77 kWh, šis montuojamas į „Q4 40 e-tron“ ir „Q4 50 e-tron quattro“ modelius. „Q4 35 e-tron“ turi galinius varomuosius ratus, galia siekia 125 kW (170 AG), sukimo momentas 310 Nm, 100 km/h greitį ši versija pasiekia per 9 sekundes bei gali nuvažiuoti 350 km atstumą. Gana kuklūs rezultatai. „Q4 40 e-tron“ turi 150 kW (204 AG) galią, 310 Nm sukimo momentą, įsibėgėja iki 100 km/h per 8,5 sekundės ir nuvažiuoja neprastą 500 km atstumą. Galingiausia gamoje yra „Q4 50 e-tron quattro“ versija su dviem elektros varikliais ir visų ratų pavara. Šio modelio galia yra 220 kW (299 AG), nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 6,2 sekundes ir pasiekia elektronikos apribotą maksimalų 180 km/val. greitį. Siekiant padidinti efektyvumą priekinės ašies elektros variklis pradeda veikti tik tada, kai reikia daugiau galios arba geresnio sukibimo. Tad iš garsioios „Quattro“ nuolatinės visų varomųjų ratų sistemos beliko tik pavadinimas. Automobilis taip pat gali turėti vieną įdomią technologiją – projekcinį ekraną su papildytos realybės funkcija. Ji įdomi tuo, kad projektuojamame vaizde ne tik atvaizduojamos įvairios funkcijos, bet jos yra matomos sklendžiančiame plote maždaug dešimt metrų priešais vairuotoją. Neabejotinai bus labai smagu naudotis navigacijos sistema. Įdomu kada į šias sistemas bus įdiegtos reklamos pateikimo sistemos, kurios galės rodyti tarkim nuolaidas šalia esančiose parduotuvėse arba išvesti informaciją apie istorinius pastatus ir vietoves, o gal net pakeisti viso priekinio lango vaizdą tarkim iš apniukusio dangaus į saulėtos dienos... Visa tai ir dar daugiau kogero bus galima įgyvendinti - juk autonominiai automobiliai pasirodys netrukus. Grįžtant prie žemiškesnių poreikių - Q4 e-tron krovinių skyrius taip pat yra didesnis nei įprasta šioje kompaktinėje klasėje ir prilygsta didesniems automobiliams – priklausomai nuo galinių sėdynių atlošų padėties, į Q4 e-tron bagažinę su elektra valdomomis durelėmis telpa nuo 520 iki 1490 litrų, į Q4 Sportback e-tron – nuo 535 iki 1460 l. Pirkėjai gali rinktis saloną su natūralios Nappa odos apmušalais arba eko oda, tačiau yra galimi sėdynių apmušalai, kurių didžioji dalis yra pagaminta iš perdirbto poliesterio, kiekvienai sėdynei vidutiniškai panaudojus 26 perdirbtus plastikinius 1,5 litro butelius. Grindų apmušalai taip pat bus gaminami iš perdirbtų medžiagų. Taigi Audi myli gamtą, o mes Audi!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 5
Q4 Sportback e-tron 35 55 kWh (170 Hp)galia
KĖBULAS 35 55 kWh (170 Hp)
Kėbulo tipas Visureigis
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 520/1490
VARIKLIS
Kuro tipas Elektra
Baterijos talpa, kWh 55
Rida su vienu įkrovimu, km 306 (TOP elektromobiliai)
Pirmo el.variklio galia, AG/KW 170/127
Pirmo el.variklio maks. Nm 310
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 9
Maksimalus greitis, km/h 160
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas -
Pavarų dėžė Automatinė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4588
Plotis, mm 1865
Aukštis, mm 1632
Svoris/Max svoris, kg 1890/2475
Atstumas tarp ašių, mm 2764
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Nepriklausoma MacPherson
Galinė pakaba Independent multi-link
Priekiniai stabdžiai Diskiniai
Galiniai stabdžiai Būgniniai
Autoterminų paaiškinimai...
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 80A4A4A4A4A4
90    
S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupe  A5A5
 TTTTTT
  TTSTTS
  TT RS TT RS
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai  Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt