Markės
821 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Visiškai naujo dizaino XK turi aliuminį rėmą ir pakabą. Priešingai įprastai praktikai, kupė automobilis buvo suprojektuotas ant kabrioleto bazės. Todėl kabrioletas atrodo ne kaip „apipjaustytas“ kupė, o natūraliai. Be to tai reiškia, kad kabrioletui reikalingas labai minimalus papildomas svoris standumui padidinti. Tai daro XK nepaprastai tvirtą ir lengvą tokios klasės automobiliui. Naujas XK pristatė inovatyvią sistemą, skirtą apsaugoti pėsčiuosius priekinio susidūrimo atveju. Susidūrimo metu pėstysis dažnai patiria sunkius sužalojimus deformuodamas kapotą ir galvą atsitrenkdamas į variklio bloką. To išvengti padeda Jaguar kapotas, kuris smūgio metu šiek tiek pakyla ir suteikia papildomą atstumą iki pačio variklio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2006 metais laidoje „Top Gear“ šios kartos XK pelnė geriausio automobilio ir geriausio GT klasės automobilio titulus.

Galingiausia XKR versija:

Automobilis naudojamas žiedinėse varžybose:



2011-02-24

„Jaguar XKR-S“ – galingiausias kada nors gamintas XKR serijos modelis

„Jaguar XKR-S“ – galingiausias kada nors gamintas XKR serijos modelis
„Jaguar“ paskelbė žinias apie naująjį savo automobilį XKR-S, patį galingiausią rinkai skirtą šios serijos automobilį visoje gamintojo istorijoje. Naujasis XKR-S, kaip ir paprastas XKR, turės 5 litrų darbinio tūrio V8 variklį, kuris dėl kompiuterio patobulinimo turės 542 AG ir 680 Nm (atitinkamai 9 AG ir 55 Nm daugiau nei „lėtasis“ modelis). Šie patobulinimai automobiliui leis iki 100 km/h įsibėgėti per 4.2 sek. ir pasiekti 300 km/h maksimalų greitį. Lyginant su pagrindiniu jo konkrentu – „Aston Martin V8 Vantage“ (jo rodikliai – 4.7 sek. bei 288 km/h), „Jaguar“ kūrinys savo tautietį lenkia gana stipriai. Negana to, „Jaguar“ tikina, kad naujasis XKR-S bus pats ekologiškiausias šioje klasėje – jis vienintelis tilps po 300 g/km išmetamo CO2 riba.

Išoriškai matomų patobulinimų XKR-S neturi – anglai savo kūriniui tik pagerino automobilio valdymo kompiuterį, sumontavo standesnes ir žemesnes spyruokles (XKR-S pažemėjo 10 mm) bei platesnes galines padangas. Taip pat – patobulinta išmetimo sistema; „Jaguar“ teigia, kad ji labiausiai atkreips potencialių pirkėjų dėmesį dėl kitokio negu ankstesniuose modeliuose garso.

Kaina – jau kitas dalykas. Ir nevisai malonus. „Jaguar XKR-S“ kainuos apie 350 tūkst. litų. Kita vertus, dabar šis automobilis „pakilo“ iki „Aston Martin“ modelių kainos, tad konkurencija tarp britų prabangių automobilių gamintojų turėtų itin paaštrėti.


Jaguar modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai   X-Type XE
  Dideli  S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai XJXJXJXJ 
  Krosoveriai    E-Pace
  Dideli krosoveriai    I-Pace
  Visureigiai    F-Pace
  Sportiniai    F-Type
  GT klasės XJSXKXK  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt