Markės
950 iš 1940
Land Rover Range Rover (L322) 2002 - 2012
Land Rover Range Rover, (L322) 2002 - 2012
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.715% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 4
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Ikoniškas stilius
  • Naujausios technologijos
  • Prabangus aukštos kokybės interjeras
  • Puikus kelyje ir bekelėje
TRŪKUMAI
  • Brangus eksploatuoti ir tinkamai prižiūrėti
  • Su amžiumi dažni pavarų dėžės ir variklio gedimai
Range Rover yra prabangus visais ratais varomas visureigis. Pradėtas gaminti dar 1970 metais dabar jau 3 kartos Range Rover turi monokoko tipo rėmą, kuris leidžia patogiai jaustis kelyje, tačiau yra pakankamai standus bekelėje. Visureigis turi nepriklausomą 4 varančiųjų ratų sistemą su keičiama prošvaisa. 2006 metais modelis buvo atnaujintas tiek išoriškai, tiek viduje, automobilis gavo jau žinomą “Terrain Response” sistemą, kuri leidžia vairuotojui pasirinkti bekelės tipą visa kita palikdamas technologijoms.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Kadangi automobilis buvo sukurtas kuomet Land Rover kompanija priklausė BMW, šis automobilis turi daug bendrų komponentų ir sistemų su E38 7 serijos BMW ir E39 5 serijos BMW.

Yra gaminamos ir šarvuotos Range Rover versijos.

Tokį Range Rover vairuoja Holivudo žvaigždės Pamela Anderson, Elizabeth Hurley, Jennifer Aniston ir plaukikas Michael Phelps.


Pamela Anderson


Jennifer Aniston


Elizabeth Hurley
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 4
Echo | 2023-10-12
Solidus/Patikimas/Išskirtinis RR. 2010. 3,6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išskirtinis dizainas. Tokių daug nepamatysi.
Nėra
Pardavime jų nėra daug. Sunku rasti gerų, arba gero bus didelė kaina. Turiu 3 metus. Pirkau su 175 000 rida ir su vienos turbinos gedimu. Tikrinta istorija. Nupirkęs pakeičiau VISUS skysčius. Pavarų dėžė patikima, 6 lpsn BMW, keičiasi visas karteriukas su remkomplkentu. Dabar pravažiuota 250 000 km. Tikrai ,,kietos” išvaizdos, brutalus, kartu komfortiškas, prabangus džipas. Jei prižiūrėsit, neturėsit problemų. 3,6 varikliai-kantrūs ir retas variantas, kad butų faceliftuose, nes 2010-2012 jau dėjo 4,4 su 8 laipsnių pavarų dežem. Prižiūrėkit ypač akumuliatorių ir generatorių. Jų veikimas turi būt nepriekaištingas. Per tuos tris metus buvo iš rimtesnių gedimų tik generatoriaus remontas. Pats remontas tik 120€ ( angliukai ir rėlė), tačiau išėmimas, diržas, aišku visi įtempėjai, guoliukai keist patartina profilaktiškai išėmus generatorių-kainavo 350€. Daugiau tik einamos išlaidos, stabžiai, padangos, skysčiai, tepalai 9,8 ltr/8 000km. Stengiuos keisti kas 8000 iki 9000km. Nes žadu su šiuo RR dar ilgai važiuoti. Todėl, kad tai paskutinis unikalios, istorinės išvaizdos ir pakankamo suderinto komforto Range Rover. Nes jau nuo 2013 dizainas ,,suapvalėja”. Gal naujausias RR, nuo 2021 kažkiek bando priminti 2002-2012 m RR. Pavažinėjus su Range Rover neįsivaizduoju kol kas alternatyvos kitam jokiam džipui. Džiaugiuosi. Smagu, kad ir Jūs domitės. Linkiu tik gerų patirčių ir įspūdžių su Land Rover Range Rover.
Pilnas atsiliepimas...
2022-12-01
Range Rover 2010,3.6.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vien pliusai
Brangus automobilis
Vairuoju facelifta L322 2010metų 3.6dyzeli jau pora metų. Esu labai patenkintas, per visa laika neturėjau jokių rimtų problemų. Tepalus keičiu kas 10k variklis dirba tobulai su abejom turbinom. Orinė pakaba ir nenuvylė, viena karta keičiau tik davikli. Važiuoja labai smagiai kaip tokios masės mašina, labai talpi ir komfortiška. Keiščuau tik į naujesni modelį.
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-27
Land Rover RR 2010 m 4.4l dyzelinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklis, sklandus valdymas, gera garso izoliacija
Brangokas techninis aptarnavimas
Noriu pasidalinti savo įspūdžiais apie Range Rover 4,4 TDV8 II facelift. Pirma, norėčiau paminėti variklį ir automatinę pavarų dėžę, kurie kartu veikia nepriekaištingai. Jūs neišgirsite anekdotų apie šio variklio patikimumą, dėl to kad šio variklio išpildymas - vienas patikimiausių, kurį patvirtina ne tik mano pravažiuota gana didelė rida, bet ir techninių specialistų nuomonė. Automobilis yra labai jautrus ir tuo pačiu sklandžiai valdosi, o pavarų persijungimo niekaip nepajusite. Sąnaudos tiesiog sugriauna visus šablonus - 12 litrų mieste ir 8 greitkelyje! Ir tai yra gana dinamiškai važiuojant. Tarp bendraklasių nieko panašaus nerasite. Trasoje lekia tarsi bėgiais. Labai minkštas ir stabilus tuo pačiu metu. Pasitikėjimas jaučiamas važiuojant bet kokiu paviršium, neatsižvelgiant į tai, ar jis yra nelygumas ar slidus. Kruizinis greitis 160-180, pasiekiamas be didesnių sunkumų. Keliavau dideliais atstumais po Europą - automobilis pasirodė geriausiu įmanomu būdu tiek kontrolės, tiek visų keleivių komforto atžvilgiu. Ir netgi nuvažiavus nuo kelio, dėka pniaumatinės pakabos, „Terrain Response“, protingo sureguliavimo - jūra iki kelių. Labai aukštos kokybės nepakartojamas interjeras. Apdailos lygis duoda į kaulus daugumai klasiokų. Puiki HK multimedijos sistema ir įspūdingas garsas. Klimato sistema, atitinkanti kiekvieno keleivio esančio salone poreikius. Labai gerai veikia, kameros, aklųjų zonų jutikliai. Puikus elektroninio prietaisų skydelio aiškumas. Apie eksterjerą, net neverta daug kalbėti. Brutali, atpažįstama kūno forma. Puiki priekinių šviesų optika, pritaikyta prie protingų tolimųjų šviesų. Triukšmo izoliacija taip pat yra aukščiausiame lygyje, būtinai turiu pagirti. Važiuojant ar laukiant prie šviesoforų nesijaučia jokių vibracijų. Važiuojant bet kokiu greičiu galite bendrauti nekeliant balso. Tai, kas vyksta išorėje, nėra girdima ir dėl dvigubo stiklo. O triukšmas nuo dygliuotų padangų vos vos girdėti . Dabar visus labai jaudinantis patikimumo ir techninio aptarnavimo klausimas. Taip, niekas nesako, kad Range Rover yra patikimesnis nei kiti konkurentai. Tačiau neturėtumėte nuolat kalbėti apie retus piktnaudžiavimo atvejus, kai atsiranda nuolatinių gedimų. Kai aptarnaujame automobilį mūsų, lietuvių, savininkas turi galvoti dažniau nei kiti europiečiai. Kuro kokybė, keliai, klimato sąlygos, techninės priežiūros dažnumas, eksploatacinių medžiagų ir alyvos keitimas - jei atsižvelgiate į šiuos veiksnius, tuomet užtikrinu jus, kad automobilis tikrai gęs mažiau nei bet kuris iš kitų. Taip, oficialių atstovų aptarnavimo kainos yra labai užkeltos. Bet kas neleidžia atlikti techninį aptarnavimą pas kitus patikrintus ekspertus? Apibendrinant noriu pasakyti, kad šis automobilis yra labai puikus, tik reikia prižiūrėti kaip ir visus kitus automobilius.
Pilnas atsiliepimas...
mixas | 2009-04-01
Solidus visureigis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prabanga, komfortas, pravazumo savybes, technologijos, dizainas.
Kaina
Neapsigaukit, tai ne parketinis visureigis. Jis geba tikrai gerai vaziuoti per purva, pazliugusia zeme ir pan. Prie viso to automobilis labai prabangus ir rimtas. Land Rover Range Rover atrodo nuostabiai, tai ir patrauke mano demesi. Dizainas solidus, neperkrautas, o svarbiausia, kad jis nesenstantis. Jis greiciausiai gerai atrodys ir po 10 metu. Automobilis jauciasi, kad yra labai tvirtas, valdomas gerai ir gana lengvai. Automobilis turi reguliuojama auksti. Tai reta savybe net ir pas visureigius. Posukiuose automobilis automatiskai reguliuoja pakabos auksti, kad butu uztikrintas geriausios savybes. Pavara yra nuolatine visu 4 ratu. Garso sistema solidi, neverta kisti prie jos ranku. Garsas reguliuojasi priklausomai nuo automobilio greicio. Dzipas gerai valdomas, gerai jauciamas rysys su keliu. Klimato kontrole dvieju zonu, galima nustatyti 10 laipsniu skirtuma tarp vairuotojo ir keleivio puses. Sedynes reguliuojamos elektra 10 krypciu, be abejo yra atmintis. Net galvos atlosas reguliuojamas elektra. Visur puiki oda ir medzio intarpai. Tokiam automobiliui tai labai tinka, atrodo solidziai, taciau neperkrauta. Vairas reguliuijamas keliomis kryptimis. Vienu zodziu jokiu priekaistu interjerui. 4.4 litro variklis yra astuoniu cilindru. Galia – 286 AG. Duomenys rimti ir daugiau tokiam automobiliui ir nereikia. Automobilis tikrai nepigus islaikyti. Ta reikia tureti omeny pries apsisprendziant.
Pilnas atsiliepimas...
 
Land Rover modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini krosoveriai    EvoqueEvoque
  Krosoveriai  FreelanderFreelander  
   Discovery SportDiscovery Sport
  Dideli krosoveriai    Range Rover Velar
    Range Rover Sport
  Visureigiai Defender Defender
DiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscovery
  Range Rover SportRange Rover Sport 
  Dideli visureigiai   Range RoverRange RoverRange Rover
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt